quote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo praten over het song festival enzo![]()
Het staat toch bekend als het homo festivalquote:Op zondag 8 mei 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]Volgens mij praten we over het wel of niet zijn van een vrouw.
Het songfestival is erg vermakelijk, ook voor een hetero als ik. .
Maar ondertussen kijkt de helft van rest mannelijk Nederland ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het staat toch bekend als het homo festival![]()
Ik zeg alleen maar dat Glennis leuker is zonder krullen. Ookal deed ze mee met een bejaarden-karaoke festival... het gaatquote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het staat toch bekend als het homo festival![]()
Ik heb het ook dan nog nooit gezien gewoon een soort idols eigenlijkquote:
Something to be heet dat album toch?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ricky Martin mag blij zijn als ie zo goed is als de helft van een teennagel van Rob Thomas!!
[..]
Hij is namelijk de zanger van mijn #1 band: Matchbox Twenty en wou voor 1 keer even solo gaan en heeft een pop album uitgebracht. In 2007 gaat ie weer verder met Matchbox Twenty. Hij is de ultieme zanger op rock gebied! In Amerika heeft ie al aardig wat records gebroken en heeft Mariah Carey van de eerste plaats afgeschopt en dat niet alleen op album billboard top100 maar ook op single top100 en heeft haar record afgepakt. Zij stond op #1 met de meeste opbrengst die een album de eerste week brengt, maar Rob Thomas heeft haar verslage![]()
Ik ben al een jaar samen met Jill (op fok bekend als Jill-RMC) eigenaar van Robthomas.nl en ik ben bijna klaar met de vernieuwde website
Hey NaaaaNooooquote:Op zondag 8 mei 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
Goede avond!
Nou, Rob Thomas danst anders flink gay-ish in zijn clip.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ricky Martin mag blij zijn als ie zo goed is als de helft van een teennagel van Rob Thomas!!
Zijn jullie allebei zo blij dat ik er weer ben?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Nano.
Inderdaadquote:
Altijdquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Zijn jullie allebei zo blij dat ik er weer ben?![]()
Ben nu SHOW aan 't downloaden bestellen bij Bol.com van Matchbox Twentyquote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
InderdaadEn heeft een Ep uitgebracht genaamd: Something More
Wat een dolle boelquote:Op zondag 8 mei 2005 20:36 schreef Skaai het volgende:
Ik mocht vanmorgen minimaal 40 bossen bloemen buiten zetten.
Ja das wel zo, alleen het verschil daarin is dat Rob Thomas NIET gay isquote:Op zondag 8 mei 2005 20:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou, Rob Thomas danst anders flink gay-ish in zijn clip.
Das echt superquote:Op zondag 8 mei 2005 20:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben nu SHOW aan 't downloaden bestellen bij Bol.com van Matchbox Twenty
Is dat een aanrader?
Dan ga ik door met downloaden bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |