Anders had jij hem toch gewoon gemaaktquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe lang had je dit topic al klaar staan
Wie ik?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij kwam in iedergeval aandacht te kort
Shit.... so closequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
En hopla, Orgi heeft het geraden
Ik moet toegeven dat het een moeilijke was
Wie verzint er dan ook zulke moeilijke gezegdes?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
En hopla, Orgi heeft het geraden
Ik moet toegeven dat het een moeilijke was
Je was er dichtbij, honneponnetjequote:
Nee ik maak bijna nooit topics geil daar niet zo opquote:
...but yet so far awayquote:
Moet je daar geil van worden dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik maak bijna nooit topics geil daar niet zo op![]()
Beeeeeveeeeeeeeejoooooooooooo. Nu wordt het nog gezelligerquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
Hooiii.
Orgi blijkbaar welquote:
Nou stel je je aan, hij opent gewoon een topicquote:
Je wilt niet weten wattie nog meer allemaal gedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou stel je je aan, hij opent gewoon een topic
wie is dat ?quote:
Jaa! Dat accent.quote:
Sofie vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wie is dat ?
Wat kom jij nou weer met lul verhalen jij bent de gene die hier ooit kwam en de goeie orde hebt verpestquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wattie nog meer allemaal gedaan heeft.
*Edit laat maar![]()
Ik ga prat op Vlaamse schonen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Jaa! Dat accent.. Dat heerlijk niks doen en verwend zijn.
. Dat lief uit d'r ogen kijken.
.
De Farm is geniaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:41 schreef Orginial het volgende:
De Farm zuigt.
Kijk ik niet ziet er wel leuk uit over Yorin gesproken wat een geweldige computer film was er net opquote:
Sofie is dan ook de enige leuke.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga prat op Vlaamse schonen..
En ik hoop dat ze. Peyman.
. volgende week weer vertelt waar het op staat.
Weet jij alles vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar, hulpeloos geen leven hebben..
Klinkt als een soort Paradise Hotelquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Sofie is dan ook de enige leuke..
Tussen die horken van eenJeanette
,
Mieke
,
Ellen
en
Bibi
.
Peyman is natuurlijk zwaar zwakbegaaf met psychopatische neigingen. Die Bernd is ook de draad kwijt geraakt en die Matthijs is een irritante niksnut.
Ooit gedacht aan punten en komma's?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk ik niet ziet er wel leuk uit over Yorin gesproken wat een geweldige computer film was er net op![]()
Jeannette vond ik nog wel okay. Mieke weet ik niet. Ik kots op Ellen en vooral opquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Sofie is dan ook de enige leuke..
Tussen die horken van eenJeanette
,
Mieke
,
Ellen
en
Bibi
.
Peyman is natuurlijk zwaar zwakbegaaf met psychopatische neigingen. Die Bernd is ook de draad kwijt geraakt en die Matthijs is een irritante niksnut.
Jij bepaalt niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weet jij alles van
En dit is de laatste post er over ja goed gezien MIJN POST!
Donderdagavond 20:30.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Paradise Hotel![]()
Wanneer is de farm op de buis ?
Hou nou je kop dichtquote:
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?quote:
GVD reageer nou niet meer dan heb ik het laatste woord zijn we klaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?Hij acteert trouwens wel bagger zeg.
Reageer zelf niet ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
GVD reageer nou niet meer dan heb ik het laatste woord zijn we klaar
Jeanette vónd ik nog wel okay, maar de laatste 2 weken irriteerde ze me ontzettend. Mieke.. tja, op zich vond ik d';r afgelopen donderdag wel weer gaan, maar zoals zij tegen Oscar deed vond ik ergquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jeannette vond ik nog wel okay. Mieke weet ik niet. Ik kots op Ellen en vooral op.
.
. Bibi.
.
.
. Dat Bernd op haar valt zegt genoeg over hemzelf, lijkt me. Hij is dan ook ongeveer net zo begaafd als Peyman, heb ik het idee. Matthijs voegt ook niks toen en Manu, wie is dat?
Ik vind het nog steeds jammer dat Oscar eruit is.
En Nicolette, want die was ook wel leuk..
Hij is gewoon baggerquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?Hij acteert trouwens wel bagger zeg.
Ga nou niet door lul ik wil dit niet dus hou je kopquote:
Man, hou dan gewoon zelf op ofzo. Ik doe echt niks wat jij wil hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga nou niet door lul ik wil dit niet dus hou je kop![]()
Oke ga door ga please door ! stop niet !quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Man, hou dan gewoon zelf op ofzo. Ik doe echt niks wat jij wil hoor.![]()
Get a life.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke ga door ga please door ! stop niet !
Die heb ik al zal jij ook eens moeten doenquote:
Ja steeds als ik er mee klaar ben komt die kerel weer met een tegen reactiequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Wat een heerlijk volwassen discussie toch weer.
Je hebt drie klonen die nooit hebben gepost ?quote:
Ellen met die vieze ouwe wijven rookstem.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
Jeanette vónd ik nog wel okay, maar de laatste 2 weken irriteerde ze me ontzettend. Mieke.. tja, op zich vond ik d';r afgelopen donderdag wel weer gaan, maar zoals zij tegen Oscar deed vond ik erg. Al weet ik niet wat Oscar misdaan had, toen keek ik nog niet zo. Ellen is een overjarige hippie die zichzelf geweldig vindt, maar ik begin d'r steeds meer te haten.
. Bibi is een echte bitch.
. Al is ze de laatste 2 weken weer ietsjes beter, of nja we zien haar geluier wat minder, dat zal het zijn.
.
Oscar was cool ja. Nicolette was een dun scharminkel.. Al zal ze in NL misschien wel wat voller zijn.
.
FAG STATUS CONFIRMEDquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ luisterd Op straat van guus meeuwis![]()
Dat nummer is mooiquote:
Spontaane show ontmoeting!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat ik de frituur aanzet er wat bitterballen in gooi. Maar zeker ben ik niet van mijn zaak..
Svenquote:
Als ik zulke dingen lees mis ik Martinuhhhquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:09 schreef Luiss het volgende:
[..]
FAG STATUS ALSO CONFIRMED [afbeelding]
![]()
Hij speelde Nano`s broer Bas van Tellegen in SOP.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef MissBliss het volgende:
Luis? Wie ben jij?
Ik heb Maikel en Tom op msn , vandaar dat ze mij kennenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef MissBliss het volgende:
Luis? Wie ben jij?
SOP? Wasda?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij speelde Nano`s broer Bas van Tellegen in SOP.![]()
Mij niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
Ik heb Maikel en Tom op msn , vandaar dat ze mij kennen.
Ik zie je anders nog wel eens online staan , niet zoveel maar tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mij niet meer.Ik doe namelijk niet meer aan MSN. Of was je het je niet opgevallen dat ik al een maand niet online ben geweest?
![]()
In ieder geval je kan me verwijderenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef Luiss het volgende:
[..]
Ik zie je anders nog wel eens online staan , niet zoveel maar toch.
Ik ken je al 4 jaar man pillen draaierquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
Neen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat er bij de naam Marc Beutinga een belletje rinkelen?![]()
Ja, Ellen Beutingaquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
Sop is dat toch?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ken je al 4 jaar man pillen draaier![]()
Je bedoelt die kansloze topicsreeks die aan een stille dood ten onder is gegaan?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bedoelt die kansloze topicsreeks die aan een stille dood ten onder is gegaan?
Dat is niet D forum soap van sop dat bestaat al in een soap over de crew ledenquote:
Het is niet veel kanslozer dan een een showchat wat ook vol onzin staatquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bedoelt die kansloze topicsreeks die aan een stille dood ten onder is gegaan?
Aha.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Ging jij niet weg? Zuipen? Niet dat ik je weg wil hebben hoorquote:
Uhuh, zometeen als het goed is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ging jij niet weg? Zuipen? Niet dat ik je weg wil hebben hoor
Waarom vind je dat zo leukquote:
Thuiszuipen. Net zo gezellig, en een stukkie goedkoper.quote:
Je bedoelt een boeiende reeks met 257 delen in 1 jaar tijd?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:19 schreef Luiss het volgende:
[..]
Het is niet veel kanslozer dan een een showchat wat ook vol onzin staat.
Volgende keer beterquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Sorry _bigmac_, het is een pakje TUC geworden, dus geen frituur vanavond
Dat zou ik dan niet wetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
Martinuh, dat was toch dat mens dat geregeld in SC kwam om Riann (GBHS) uit te schelden?
Ja, die reeks topicsquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt een boeiende reeks met 257 delen in 1 jaar tijd?![]()
Nee, das EmMyKuHh.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
Martinuh, dat was toch dat mens dat geregeld in SC kwam om Riann (GBHS) uit te schelden?
Leuke reeks he?quote:
Die is ook bi toch ?quote:
God Bless Her Soulquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
GBHS?
Ik weet niet. Een geile BReeZaH-kut is het wel.quote:
Riann was pas nog in m'n FB.quote:
Is ze bij Dada?quote:
Ja, ik vroeg me altijd af hoe de meeste fokkers aan 10.000 + posts kwamen , maar als ze in elk sub forum zulke topics hebben weet ik hetquote:
Een BreeZaH kut is ze wel of ze geil is weet ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet. Een geile BReeZaH-kut is het wel..
Straalt er van af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een BreeZaH kut is ze wel of ze geil is weet ik niet
Nee, want Riann heeft het te druk met soaps kijken en haar vriend platneukenquote:
\quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want Riann heeft het te druk met soaps kijken en haar vriend platneuken
Explain you naderquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Whehe, Riann, ik moet gelijk aan het Shok!-crewforum denken..
quote:
Nee, want dan wordt hij weer gebandquote:
Nee, die is gewoon spoorloosquote:
Dat kan ook een googlebot zijn, ik had die ferocious geband maar in principe kunnen ze er binnen 5 minuten weer opquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
Miss, ik heb een IP geband die in Admin zat.. weet niet of het dinges was maar kan het altijd proberen...
Op het nieuwe board hebben Miss en Chris evenveel rechten als ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
BVO is toch de creator en baas van Shok!Hoe kan hij dan geband worden
![]()
Dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
BVO is toch de creator en baas van Shok!Hoe kan hij dan geband worden
![]()
En hoe lang was je geband? En om wat voor info ging het? (vraag ik aan MissBliss, die kan niet lekken over haar eigen privégegevensquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik was trouwens geband omdat ik prive-info van Miss vanuit het crewforum had gelekt..
Ik heb die post helemaal gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer even goed posten op Shok!, o.a. op die post van 20 kantjes van Christine..
Ik kan wel lekken uit de crewfora van Shok! en daar had ik het geschrevenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hoe lang was je geband? En om wat voor info ging het? (vraag ik aan MissBliss, die kan niet lekken over haar eigen privégegevens)
Ik heb hem ook helemaal gelezen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb die post helemaal gelezen
Schrijft ze daarna: 'Laat maar zitten'
Een dag maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hoe lang was je geband? En om wat voor info ging het? (vraag ik aan MissBliss, die kan niet lekken over haar eigen privégegevens)
Daar hebben wel meer mensen last van jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb me ooit aangemeld,maar volgens mij heb ik nog nooit een berichtje achter gelaten.
Zoals?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen last van ja
Info over haar liefdes/prive-leven. Zeg maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Maar ik hoef alleen te weten wát voor info hij lekte. Is het bijvoorbeeld je adres, hoef ik niet ja adres te weten, maar dan weet ik waar het over gaat. Is het bijvoorbeeld je cupmaat, ben ik daar ook niet in geinteresseerd, maar dan weet ik waar het over gaat.
70% van de geregistreerde gebruikers ofzo?quote:
Das wel heel ergquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
70% van de geregistreerde gebruikers ofzo?
Jij hebt er al 1132.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
70% van de geregistreerde gebruikers ofzo?
Jij maar 733quote:
Ik ga nooit uit op vrijdag. Enkelt en alleen op zaterdagquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Ah, en ik blijf dus thuis vanavond..
Maja, zaterdagavond is toch leuker..
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
Het was trouwens niet wereldschokkend hoor..
Alleen een beetje dom.
Wat een gedrocht toch, die Amalia.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij was een beetje dom.
Ja zou kunnen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:19 schreef Svensational het volgende:
Je zult zien dat als ze 18 is het een lekker wijf is
Ze kan gewoon nooit lachen!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
amalia lijkt soms wel erg vreemd.
Daarom edit ik het nu ookquote:
Nee,lijkt me ook niet zo prettigquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee maar ik wil niet tante Bea op me dak
En ik neem aan dat die bodyguards haar gewoon haar gang laten gaan.Nee,maar goed dat je hebt geëditquote:
Nou ik ga eigenlijk slapen.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja idd zullen we nu verder neuken ?
Martine?quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je doet je best maar je bent toch geen Martinuhhh
Jaquote:
quote:
Einde dit jaarquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
GoeiemorgenAls die Isabella-avatars
Wanneer gaat ze er precies uit?
Je doet gewoon niet mee aan de ragequote:Op zaterdag 23 april 2005 10:44 schreef Svensational het volgende:
Ja, want iedereen loopt tegenwoordig met zo'n avatar
ik ben er nuquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat het merendeel nog slaapt
Azijnpisserquote:
Ja, dat zou m'n volgende post wordenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:41 schreef timbob het volgende:
[..]
Timbob!
je zit net over je 16000 posts!![]()
Wow super hey!quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:43 schreef BVO het volgende:
Ik ben alweer 19 en een kwart.
Ik ben 19 en 8.5/12equote:Op zaterdag 23 april 2005 11:43 schreef BVO het volgende:
Ik ben alweer 19 en een kwart.
Weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:45 schreef Svensational het volgende:
Bupa
Nano, wordt je 3000e post weer een foto?
Hoi Svennepen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:45 schreef Svensational het volgende:
Bupa
Nano, wordt je 3000e post weer een foto?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Ik had jullie van het weekend dat fotoboek al beloofd.
Dequote:
Hoi Svennepenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
De [afbeelding] als PI bevalt me niet
Dat doe ik liever als ik mijn broertje weer van mijn eigen pc heb afgetrapt.Die loopt tenminste bijna nooit vast.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Inderdaad.Dus ga daar maar even hard mee bezig nu
Ja, iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
en is iedereen ook zo verdrietig om ONM
Die is al beterquote:
Je misgunt anderen hun plezier hequote:
Ik ken ook iemand en die gaat nu huilenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je misgunt anderen hun plezier he![]()
:;( : (
( !
iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je misgunt anderen hun plezier he![]()
:;( : (
( !
Marjoleintje maakt het toch wel goed?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
idd
Sven weet waar die het over heeft ook al is dit seizoen dramatisch slecht
nou nee niet bepaald.... Tanja Jess heeft het alleen maar erger gemaakt om naar te kijken. Het mens kon gewoon niet acteren het zag er als een grote drama uit... terwijl in GTST was ze nog wel aardig maar in ONM irriteerde ik me mateloos aan haar....quote:
Op zich Tanja is wel een goede actrice,maar idd in ONM was/is het niks.GTST daarintegen vond ik haar wel erg goed en in Bon Bini Beach ook al was die serie een drama voor veel mensen vond ik haar ook geweldig!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou nee niet bepaald.... Tanja Jess heeft het alleen maar erger gemaakt om naar te kijken. Het mens kon gewoon niet acteren het zag er als een grote drama uit... terwijl in GTST was ze nog wel aardig maar in ONM irriteerde ik me mateloos aan haar....
Ik vond het in het begin ook niks.Ik had het één keer gezien en ik vond het zo saai.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bon Bini Beach was echt te slecht voor woorden.
Serieus?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:25 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook niks.Ik had het één keer gezien en ik vond het zo saai.
Toen werd het in de zomer herhaalt om 7 uur en heb ik een paar afleveringen zitten kijken,omdat ik niks te doen had.En ja toen zat ik er aan vast,want toen wou ik weten hoe het afliep.
Goedemiddagquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ja, ik heb de ochtend weer eens gemist
Nou toen ik om 1 uur hier zei dat ik ging slapen ging ik stiekem nog een aflevering ER kijkenquote:
Dan moet je een nieuwe DVD kopen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou toen ik om 1 uur hier zei dat ik ging slapen ging ik stiekem nog een aflevering ER kijken
Verslaafden nu zijn de afleveringen op
Ik heb 'Spetters' gekeken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou toen ik om 1 uur hier zei dat ik ging slapen ging ik stiekem nog een aflevering ER kijken
Verslaafden nu zijn de afleveringen op
Mja, dan moet ik dus eerst gaan werken om geld te verdienenquote:
Heel lief zijn voor je moeder!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik dus eerst gaan werken om geld te verdienen
Hmmm, misschien wil mn moeder vanmiddag wel even mee naar de winkels![]()
Dat is nou echt zo'n film waarvan ik denk: 'Nee'quote:
Is het ook. Daarom juistquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n film waarvan ik denk: 'Nee'![]()
Zou zielig zijn als ze dood gaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom juist
Die dialogen![]()
Maar nu ben ik weg, plantjes kopen voor mijn visjes.
Je hebt toch geen kat in huis?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, er zijn al een paar dood gegaan.
Whehe, ik had vroeger ook goudvissen en op een gegeven moment kwam de kat dus op mn kamer en die ging naar de vissenkom....om water te drinkenquote:
De mysterieuze verdwijntruc.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:02 schreef Orginial het volgende:
Die van mij 'verdwenen' gewoon ineens. Dat was echt vaag.
Sveeeeeeeeenquote:
Hallo, wees blij dat ik de moeite heb genomen om terug te lezen in het topic ja!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
Een reactiesnelheid van 2 uur en 4 minuten![]()
Het verband tussen meer salaris hebben en autorijles zie ik niet helemaalquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:42 schreef Skaai het volgende:
Eh, nou mijn instructeur zit volgende week vol en gaat daarna een weekje weg.
Dus pas na 10 mei.
Maar dan heb ik wel weer meer salaris enzo
Nou, meer salaris = meer lessen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het verband tussen meer salaris hebben en autorijles zie ik niet helemaal
Een cadeautje kopen voor een meisje is nog vreselijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |