Ja, ik vroeg me altijd af hoe de meeste fokkers aan 10.000 + posts kwamen , maar als ze in elk sub forum zulke topics hebben weet ik hetquote:
Een BreeZaH kut is ze wel of ze geil is weet ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet. Een geile BReeZaH-kut is het wel..
Straalt er van af.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een BreeZaH kut is ze wel of ze geil is weet ik niet
Nee, want Riann heeft het te druk met soaps kijken en haar vriend platneukenquote:
\quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want Riann heeft het te druk met soaps kijken en haar vriend platneuken
Explain you naderquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Whehe, Riann, ik moet gelijk aan het Shok!-crewforum denken..
quote:
Nee, want dan wordt hij weer gebandquote:
Nee, die is gewoon spoorloosquote:
Dat kan ook een googlebot zijn, ik had die ferocious geband maar in principe kunnen ze er binnen 5 minuten weer opquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
Miss, ik heb een IP geband die in Admin zat.. weet niet of het dinges was maar kan het altijd proberen...
Op het nieuwe board hebben Miss en Chris evenveel rechten als ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
BVO is toch de creator en baas van Shok!Hoe kan hij dan geband worden
![]()
Dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
BVO is toch de creator en baas van Shok!Hoe kan hij dan geband worden
![]()
En hoe lang was je geband? En om wat voor info ging het? (vraag ik aan MissBliss, die kan niet lekken over haar eigen privégegevensquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik was trouwens geband omdat ik prive-info van Miss vanuit het crewforum had gelekt..
Ik heb die post helemaal gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Ik ga morgen trouwens weer even goed posten op Shok!, o.a. op die post van 20 kantjes van Christine..
Ik kan wel lekken uit de crewfora van Shok! en daar had ik het geschrevenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hoe lang was je geband? En om wat voor info ging het? (vraag ik aan MissBliss, die kan niet lekken over haar eigen privégegevens)
Ik heb hem ook helemaal gelezen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb die post helemaal gelezen
Schrijft ze daarna: 'Laat maar zitten'
Een dag maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hoe lang was je geband? En om wat voor info ging het? (vraag ik aan MissBliss, die kan niet lekken over haar eigen privégegevens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |