Als ik zulke dingen lees mis ik Martinuhhhquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:09 schreef Luiss het volgende:
[..]
FAG STATUS ALSO CONFIRMED [afbeelding]
![]()
Hij speelde Nano`s broer Bas van Tellegen in SOP.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef MissBliss het volgende:
Luis? Wie ben jij?
Ik heb Maikel en Tom op msn , vandaar dat ze mij kennenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef MissBliss het volgende:
Luis? Wie ben jij?
SOP? Wasda?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij speelde Nano`s broer Bas van Tellegen in SOP.![]()
Mij niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
Ik heb Maikel en Tom op msn , vandaar dat ze mij kennen.
Ik zie je anders nog wel eens online staan , niet zoveel maar tochquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mij niet meer.Ik doe namelijk niet meer aan MSN. Of was je het je niet opgevallen dat ik al een maand niet online ben geweest?
![]()
In ieder geval je kan me verwijderenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef Luiss het volgende:
[..]
Ik zie je anders nog wel eens online staan , niet zoveel maar toch.
Ik ken je al 4 jaar man pillen draaierquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
Neen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gaat er bij de naam Marc Beutinga een belletje rinkelen?![]()
Ja, Ellen Beutingaquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
Sop is dat toch?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ken je al 4 jaar man pillen draaier![]()
Je bedoelt die kansloze topicsreeks die aan een stille dood ten onder is gegaan?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bedoelt die kansloze topicsreeks die aan een stille dood ten onder is gegaan?
Dat is niet D forum soap van sop dat bestaat al in een soap over de crew ledenquote:
Het is niet veel kanslozer dan een een showchat wat ook vol onzin staatquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bedoelt die kansloze topicsreeks die aan een stille dood ten onder is gegaan?
Aha.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef Luiss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |