Anders had jij hem toch gewoon gemaaktquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe lang had je dit topic al klaar staan
Wie ik?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij kwam in iedergeval aandacht te kort
Shit.... so closequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
En hopla, Orgi heeft het geraden
Ik moet toegeven dat het een moeilijke was
Wie verzint er dan ook zulke moeilijke gezegdes?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
En hopla, Orgi heeft het geraden
Ik moet toegeven dat het een moeilijke was
Je was er dichtbij, honneponnetjequote:
Nee ik maak bijna nooit topics geil daar niet zo opquote:
...but yet so far awayquote:
Moet je daar geil van worden dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ik maak bijna nooit topics geil daar niet zo op![]()
Beeeeeveeeeeeeeejoooooooooooo. Nu wordt het nog gezelligerquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef BVO het volgende:
Hooiii.
Orgi blijkbaar welquote:
Nou stel je je aan, hij opent gewoon een topicquote:
Je wilt niet weten wattie nog meer allemaal gedaan heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou stel je je aan, hij opent gewoon een topic
wie is dat ?quote:
Jaa! Dat accent.quote:
Sofie vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wie is dat ?
Wat kom jij nou weer met lul verhalen jij bent de gene die hier ooit kwam en de goeie orde hebt verpestquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wattie nog meer allemaal gedaan heeft.
*Edit laat maar![]()
Ik ga prat op Vlaamse schonen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Jaa! Dat accent.. Dat heerlijk niks doen en verwend zijn.
. Dat lief uit d'r ogen kijken.
.
De Farm is geniaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:41 schreef Orginial het volgende:
De Farm zuigt.
Kijk ik niet ziet er wel leuk uit over Yorin gesproken wat een geweldige computer film was er net opquote:
Sofie is dan ook de enige leuke.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga prat op Vlaamse schonen..
En ik hoop dat ze. Peyman.
. volgende week weer vertelt waar het op staat.
Weet jij alles vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar, hulpeloos geen leven hebben..
Klinkt als een soort Paradise Hotelquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Sofie is dan ook de enige leuke..
Tussen die horken van eenJeanette
,
Mieke
,
Ellen
en
Bibi
.
Peyman is natuurlijk zwaar zwakbegaaf met psychopatische neigingen. Die Bernd is ook de draad kwijt geraakt en die Matthijs is een irritante niksnut.
Ooit gedacht aan punten en komma's?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk ik niet ziet er wel leuk uit over Yorin gesproken wat een geweldige computer film was er net op![]()
Jeannette vond ik nog wel okay. Mieke weet ik niet. Ik kots op Ellen en vooral opquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Sofie is dan ook de enige leuke..
Tussen die horken van eenJeanette
,
Mieke
,
Ellen
en
Bibi
.
Peyman is natuurlijk zwaar zwakbegaaf met psychopatische neigingen. Die Bernd is ook de draad kwijt geraakt en die Matthijs is een irritante niksnut.
Jij bepaalt niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weet jij alles van
En dit is de laatste post er over ja goed gezien MIJN POST!
Donderdagavond 20:30.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Paradise Hotel![]()
Wanneer is de farm op de buis ?
Hou nou je kop dichtquote:
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?quote:
GVD reageer nou niet meer dan heb ik het laatste woord zijn we klaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?Hij acteert trouwens wel bagger zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |