Jaa! Dat accent.quote:
Sofie vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
wie is dat ?
Wat kom jij nou weer met lul verhalen jij bent de gene die hier ooit kwam en de goeie orde hebt verpestquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wattie nog meer allemaal gedaan heeft.
*Edit laat maar![]()
Ik ga prat op Vlaamse schonen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
Jaa! Dat accent.. Dat heerlijk niks doen en verwend zijn.
. Dat lief uit d'r ogen kijken.
.
De Farm is geniaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:41 schreef Orginial het volgende:
De Farm zuigt.
Kijk ik niet ziet er wel leuk uit over Yorin gesproken wat een geweldige computer film was er net opquote:
Sofie is dan ook de enige leuke.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga prat op Vlaamse schonen..
En ik hoop dat ze. Peyman.
. volgende week weer vertelt waar het op staat.
Weet jij alles vanquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar, hulpeloos geen leven hebben..
Klinkt als een soort Paradise Hotelquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Sofie is dan ook de enige leuke..
Tussen die horken van eenJeanette
,
Mieke
,
Ellen
en
Bibi
.
Peyman is natuurlijk zwaar zwakbegaaf met psychopatische neigingen. Die Bernd is ook de draad kwijt geraakt en die Matthijs is een irritante niksnut.
Ooit gedacht aan punten en komma's?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk ik niet ziet er wel leuk uit over Yorin gesproken wat een geweldige computer film was er net op![]()
Jeannette vond ik nog wel okay. Mieke weet ik niet. Ik kots op Ellen en vooral opquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
Sofie is dan ook de enige leuke..
Tussen die horken van eenJeanette
,
Mieke
,
Ellen
en
Bibi
.
Peyman is natuurlijk zwaar zwakbegaaf met psychopatische neigingen. Die Bernd is ook de draad kwijt geraakt en die Matthijs is een irritante niksnut.
Jij bepaalt niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weet jij alles van
En dit is de laatste post er over ja goed gezien MIJN POST!
Donderdagavond 20:30.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klinkt als een soort Paradise Hotel![]()
Wanneer is de farm op de buis ?
Hou nou je kop dichtquote:
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?quote:
GVD reageer nou niet meer dan heb ik het laatste woord zijn we klaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?Hij acteert trouwens wel bagger zeg.
Reageer zelf niet ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
GVD reageer nou niet meer dan heb ik het laatste woord zijn we klaar
Jeanette vónd ik nog wel okay, maar de laatste 2 weken irriteerde ze me ontzettend. Mieke.. tja, op zich vond ik d';r afgelopen donderdag wel weer gaan, maar zoals zij tegen Oscar deed vond ik ergquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jeannette vond ik nog wel okay. Mieke weet ik niet. Ik kots op Ellen en vooral op.
.
. Bibi.
.
.
. Dat Bernd op haar valt zegt genoeg over hemzelf, lijkt me. Hij is dan ook ongeveer net zo begaafd als Peyman, heb ik het idee. Matthijs voegt ook niks toen en Manu, wie is dat?
Ik vind het nog steeds jammer dat Oscar eruit is.
En Nicolette, want die was ook wel leuk..
Hij is gewoon baggerquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou. Nadine, heb je onze zoon vandaag gezien in de stallen?Hij acteert trouwens wel bagger zeg.
Ga nou niet door lul ik wil dit niet dus hou je kopquote:
Man, hou dan gewoon zelf op ofzo. Ik doe echt niks wat jij wil hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga nou niet door lul ik wil dit niet dus hou je kop![]()
Oke ga door ga please door ! stop niet !quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Man, hou dan gewoon zelf op ofzo. Ik doe echt niks wat jij wil hoor.![]()
Get a life.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke ga door ga please door ! stop niet !
Die heb ik al zal jij ook eens moeten doenquote:
Ja steeds als ik er mee klaar ben komt die kerel weer met een tegen reactiequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Wat een heerlijk volwassen discussie toch weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |