Ja, iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
en is iedereen ook zo verdrietig om ONM
Die is al beterquote:
Je misgunt anderen hun plezier hequote:
Ik ken ook iemand en die gaat nu huilenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je misgunt anderen hun plezier he![]()
:;( : (
( !
iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je misgunt anderen hun plezier he![]()
:;( : (
( !
Marjoleintje maakt het toch wel goed?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
idd
Sven weet waar die het over heeft ook al is dit seizoen dramatisch slecht
nou nee niet bepaald.... Tanja Jess heeft het alleen maar erger gemaakt om naar te kijken. Het mens kon gewoon niet acteren het zag er als een grote drama uit... terwijl in GTST was ze nog wel aardig maar in ONM irriteerde ik me mateloos aan haar....quote:
Op zich Tanja is wel een goede actrice,maar idd in ONM was/is het niks.GTST daarintegen vond ik haar wel erg goed en in Bon Bini Beach ook al was die serie een drama voor veel mensen vond ik haar ook geweldig!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou nee niet bepaald.... Tanja Jess heeft het alleen maar erger gemaakt om naar te kijken. Het mens kon gewoon niet acteren het zag er als een grote drama uit... terwijl in GTST was ze nog wel aardig maar in ONM irriteerde ik me mateloos aan haar....
Ik vond het in het begin ook niks.Ik had het één keer gezien en ik vond het zo saai.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bon Bini Beach was echt te slecht voor woorden.
Serieus?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:25 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook niks.Ik had het één keer gezien en ik vond het zo saai.
Toen werd het in de zomer herhaalt om 7 uur en heb ik een paar afleveringen zitten kijken,omdat ik niks te doen had.En ja toen zat ik er aan vast,want toen wou ik weten hoe het afliep.
Goedemiddagquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ja, ik heb de ochtend weer eens gemist
Nou toen ik om 1 uur hier zei dat ik ging slapen ging ik stiekem nog een aflevering ER kijkenquote:
Dan moet je een nieuwe DVD kopen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou toen ik om 1 uur hier zei dat ik ging slapen ging ik stiekem nog een aflevering ER kijken
Verslaafden nu zijn de afleveringen op
Ik heb 'Spetters' gekeken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou toen ik om 1 uur hier zei dat ik ging slapen ging ik stiekem nog een aflevering ER kijken
Verslaafden nu zijn de afleveringen op
Mja, dan moet ik dus eerst gaan werken om geld te verdienenquote:
Heel lief zijn voor je moeder!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik dus eerst gaan werken om geld te verdienen
Hmmm, misschien wil mn moeder vanmiddag wel even mee naar de winkels![]()
Dat is nou echt zo'n film waarvan ik denk: 'Nee'quote:
Is het ook. Daarom juistquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n film waarvan ik denk: 'Nee'![]()
Zou zielig zijn als ze dood gaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom juist
Die dialogen![]()
Maar nu ben ik weg, plantjes kopen voor mijn visjes.
Je hebt toch geen kat in huis?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, er zijn al een paar dood gegaan.
Whehe, ik had vroeger ook goudvissen en op een gegeven moment kwam de kat dus op mn kamer en die ging naar de vissenkom....om water te drinkenquote:
De mysterieuze verdwijntruc.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:02 schreef Orginial het volgende:
Die van mij 'verdwenen' gewoon ineens. Dat was echt vaag.
Sveeeeeeeeenquote:
Hallo, wees blij dat ik de moeite heb genomen om terug te lezen in het topic ja!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
Een reactiesnelheid van 2 uur en 4 minuten![]()
Het verband tussen meer salaris hebben en autorijles zie ik niet helemaalquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:42 schreef Skaai het volgende:
Eh, nou mijn instructeur zit volgende week vol en gaat daarna een weekje weg.
Dus pas na 10 mei.
Maar dan heb ik wel weer meer salaris enzo
Nou, meer salaris = meer lessen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het verband tussen meer salaris hebben en autorijles zie ik niet helemaal
Een cadeautje kopen voor een meisje is nog vreselijkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |