en Kyra er bij!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat ze voor geen een kiest want ze zijn alletwee om te kotsen
Oh??quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Kyra mag wel les nemen bij tante Joyce! die weet hoe het moet!
tante Joyce is niet echt het voorbeeld voor goedlopende,langdurige relaties.. al kan zij daar zelf niet altijd wat aan doen natuurlijk (papa v. Lizzy, mr.Klein..)quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Tjah hoelang heeft ze met Frank gehad dan !!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
[..]
tante Joyce is niet echt het voorbeeld voor goedlopende,langdurige relaties.. al kan zij daar zelf niet altijd wat aan doen natuurlijk (papa v. Lizzy, mr.Klein..)![]()
Kyra wel..die mag inderdaad wel eens snel gaan kiezen want het heeft wel weer lang genoeg geduurd! (anders zijn ze ook zo goed in verhaallijntjes níet benutten en vroegtijdig afbreken en uitgerekend Kyra duurt weer een eeuwigheid)
Of bij tante Shirina. Geen sex voor het huwelijk!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
of bij tante Margot en tante Aafke... gewoon vertrekken naar Z-Afrikaquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Of bij tante Shirina. Geen sex voor het huwelijk!
Of tante Bobby. Kapotgaan!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef MirSus het volgende:
of bij tante Margot en tante Aafke... gewoon vertrekken naar Z-Afrika![]()
kijk, met jou kan ik praten!!quote:
inderdaad!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Of tante Bobby. Kapotgaan!
Btw.: wat gaat het hier weer kutlangzaam!
met Frank heeft ze niet echt lang iets gehad....dacht ik zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah hoelang heeft ze met Frank gehad dan !!!
tante Joyce heeft wel haar bekkie altijd klaar staan en dat is zo geweldig aan haar.....quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
[..]
tante Joyce is niet echt het voorbeeld voor goedlopende,langdurige relaties.. al kan zij daar zelf niet altijd wat aan doen natuurlijk (papa v. Lizzy, mr.Klein..)![]()
Kyra wel..die mag inderdaad wel eens snel gaan kiezen want het heeft wel weer lang genoeg geduurd! (anders zijn ze ook zo goed in verhaallijntjes níet benutten en vroegtijdig afbreken en uitgerekend Kyra duurt weer een eeuwigheid)
ja,, dat wist ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met Frank heeft ze niet echt lang iets gehad....dacht ik zo
ik weet wel dat ze ooit zwanger was van Frank en toen een abortus heeft laten plegen....
ze hebben in elk geval wel een behoorlijke tijd om elkaar heen lopen draaien!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met Frank heeft ze niet echt lang iets gehad....dacht ik zo
Ze kreeg toch bijna een snotaap van die duffe sul.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef MirSus het volgende:
ze hebben in elk geval wel een behoorlijke tijd om elkaar heen lopen draaien!
haha, bijna,, nog neit helemaalquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze kreeg toch bijna een snotaap van die duffe sul.
whaaaaaaaah, me broertje helemaal hyper dat Yolanthe morgen komt.. whaha !!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef haagse_elfje het volgende:
op de onm site kan je nu de foto's vinden van de gasten bij lijn 4 alleen jammer dat de foto's nogal onduidelijk zijn....hieronder een paar van die foto's
Maandag Petra & Melline
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinsdag Katarine & Annemieke
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron:http://www.rtl.nl/soaps/onm/pakhuis/lijn4fotoboeken.xml
jah maar dan moet je steeds die spijker der uit halen als die naar de wc wil of moet eten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik Renée was had ik Gyman in zijn kamer opgesloten en een spijker in de deur en het raam geslagen.
Dan zeikt hij maar in de wasbak.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:40 schreef Woelli het volgende:
jah maar dan moet je steeds die spijker der uit halen als die naar de wc wil of moet eten.
tjah,, dat zal dan maar moeten hequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan zeikt hij maar in de wasbak.
ik denk dat lizzy helemaal niet dat kind gaat opvoeden maar Joyce.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe gaat het straks in Het Pakhuis als Lizzy's luierschijter begint te krijsen?
zozo wijze woordenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy zou mijn kloten kunnen kussen! Ligt zij lekker te neuken, moet er een ander voor die broekschijter zorgen. Dat ze 't maar zelf opsopt met Joost. Leert hij gelijk wat werken en verantwoording is.
opsopt????quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy zou mijn kloten kunnen kussen! Ligt zij lekker te neuken, moet er een ander voor die broekschijter zorgen. Dat ze 't maar zelf opsopt met Joost. Leert hij gelijk wat werken en verantwoording is.
Waarom was jij der vandaag niet bij SOPquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
het was weer erghet begint echt in te storten...
die joost is en blijft gewoon een loser en dan proberen ze hem grappig te laten lijken...
Die gyman die moeten ze gewoon fijn naar een internaat sturen en over een jaartje of twee terug laten komen! Marjolein het is dat ze in mijn ogen niets fout kan doen, wat speelt Tanja een duf iemand......kunnen ze niet haar een gemeen alto geven ofzo die dan Gyman verselijk gaat mishandelen...
Lizzy blijft een mooi dingetje ach daar hoeft ze ook niet veel te doen...
Ik wacht al op de dag dat Romeo de boot terug neemt naar Curacao.....![]()
het was vooral![]()
Ja, waarom zou Joyce die luierspuiter moeten opvoeden? Lizzy en Joost hebben onveilig liggen te krikken, dus zitten ze nu met een probleem. Ik zou het die twee zelf laten oplossen. Zij liggen lekker met elkaar te neuken en een ander krijgt het snotjoch in de maag gesplitst.quote:
Wat mottik met die lul?quote:Op woensdag 29 december 2004 03:06 schreef Svensational het volgende:
wiv, waarom gebruik jij je Jort Kelderavatar niet?
Ik weet wel dat ik de beste quotes maak, maar daarom hijs ik me nog niet in een krijtstreepjespak.quote:Op woensdag 29 december 2004 03:08 schreef Svensational het volgende:
Je hebt de Quote van het jaar Award gewonnen. Daar zou je toch trots op moeten zijn
omdat ik denk dat Joyce zelf zegt,, zal ik dat kind opvoedenquote:Op woensdag 29 december 2004 02:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, waarom zou Joyce die luierspuiter moeten opvoeden? Lizzy en Joost hebben onveilig liggen te krikken, dus zitten ze nu met een probleem. Ik zou het die twee zelf laten oplossen. Zij liggen lekker met elkaar te neuken en een ander krijgt het snotjoch in de maag gesplitst.
wie zegt dat Joyce die kleuter gaat opvoeden? Oké het zit er wel dik in dat het misschien gaat gebeuren. Maar ik blijf toch het vermoeden houden dat Lizzy een miskraam krijgt!quote:Op woensdag 29 december 2004 02:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, waarom zou Joyce die luierspuiter moeten opvoeden? Lizzy en Joost hebben onveilig liggen te krikken, dus zitten ze nu met een probleem. Ik zou het die twee zelf laten oplossen. Zij liggen lekker met elkaar te neuken en een ander krijgt het snotjoch in de maag gesplitst.
dat kan ookquote:Op woensdag 29 december 2004 09:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wie zegt dat Joyce die kleuter gaat opvoeden? Oké het zit er wel dik in dat het misschien gaat gebeuren. Maar ik blijf toch het vermoeden houden dat Lizzy een miskraam krijgt!
haha,, jij let wel heel goed op hequote:Op woensdag 29 december 2004 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Tanja Jess heeft wel echt een suffe rol zeg![]()
Renee kwam ook niet bepaald overtuigend over als kwade moeder. Toen mijn vader mij van het politiebureau moest plukken, was dat wel andersEn joh, Gyman zei kutwijf... wat erg...
![]()
Volgens de vooruitzichten haalt Marjolein het slechtste in Gyman naar boven als ze op hem moet passen, dus misschien wordt het toch nog wat?
Joosts tieten waren ook weer vol in beeld gisterenen Tara kan niet geloofwaardig verbaasd overkomen
ach ja, als de verhaallijnen nergens op slaan, ga je vanzelf op andere dingen letten om de tijd te dodenquote:Op woensdag 29 december 2004 09:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, jij let wel heel goed op he
haha,, dat is ook wel waar,, maar je kutn toch ook gewoon niet kijkenquote:Op woensdag 29 december 2004 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach ja, als de verhaallijnen nergens op slaan, ga je vanzelf op andere dingen letten om de tijd te doden
quote:Op woensdag 29 december 2004 09:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, dat is ook wel waar,, maar je kutn toch ook gewoon niet kijken
aiaiaiaquote:Op woensdag 29 december 2004 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]nee, dat is geen optie
straks mis ik wat
Ze was bij lijn4 dus --> 17 januariquote:Op woensdag 29 december 2004 09:26 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand wanneer Yolanthe der inkomt??
dan kun je me broertje heel blij maken
Jah heb gezienquote:Op woensdag 29 december 2004 11:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze was bij lijn4 dus --> 17 januari
En wat zei ze allemaal?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah heb gezienenne me broertje ook
Wat zong ze?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Veel zinnigs kwam er niet uit, op mij kwam ze nogal dom over....
Annelieke kan mooi zingen.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef MirSus het volgende:
[..]
of bij tante Margot en tante Aafke... gewoon vertrekken naar Z-Afrika![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tante Joyce heeft wel haar bekkie altijd klaar staan en dat is zo geweldig aan haar.....
Maar Tante Joyce is soms ook wel erg een egotripper !!!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
![]()
Kijk met jou kan ik praten![]()
Dat zeg ik; een vrouw naar men hartquote:Op woensdag 29 december 2004 17:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar Tante Joyce is soms ook wel erg een egotripper !!!
haha,, maar verder is ze wel ok hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 17:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik; een vrouw naar men hart![]()
I love youquote:Op woensdag 29 december 2004 18:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, maar verder is ze wel ok hoor
Ze lijkt me wel oké, best knap, lief karakter zo te zienquote:Op woensdag 29 december 2004 19:08 schreef Woelli het volgende:
[img[http://www.rtl.nl/components/soaps/onm/seizoen20042005/pakhuis/images/liekeenjola07.jpg[/img]
wat vinden jullie van der,,, wou me broer even weten
We ploffen 'm d'r in .... oeps .... we vinden haar erg knap.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:08 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
wat vinden jullie van der,,, wou me broer even weten
En wat zal jij doen als jij een dag met haar mocht door bregen??quote:Op woensdag 29 december 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We ploffen 'm d'r in .... oeps .... we vinden haar erg knap.
Dat zeg ik toch! We ploffen 'm ...... laat maar .....quote:Op woensdag 29 december 2004 19:22 schreef Woelli het volgende:
En wat zal jij doen als jij een dag met haar mocht door bregen??
Ik denk dat Gyman op school vanwege zijn moeders geaardheid wordt gepest en dat hij daarom zo stoer doet. Waarom anders zou hij iemand voor rotte vis uitmaken als hij zijn hele leven er aan gewend is dat zijn moeder op die manier leeft?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:14 schreef Viking84 het volgende:
"vuile pot"hoe geëmancipeerd als zoontje van een pot
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik heb me rotgelachen om Marjolein en Gyman. En idd, wiv, ik ben het met je eens dat zij niets over hem te zeggen heeft.
Maar ik denk wel dat Renee Gyman eerder gelooft dan Marjolein. Dus Marjolein wordt de dupe
En Gyman had haar idd een klap voor d'r kop moeten verkopen.
"vuile pot"hoe geëmancipeerd als zoontje van een pot
Ik denk nog steeds dat Marjolein een geheim heeft.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mayootje had gewoon zijn kop tegen de muur moeten rammen dan was het tenminste nog ergens goed voor....
ze mocht ook met haar hakken in zijn gezicht, pijn zal hij niet lijden met het uitzicht wat hij heeft onder haar rokje...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet te hard rammen, want dan dondert het decor ineen!
ik hoop het zo, ze moet echt meer verhaal krijgen...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Marjolein een geheim heeft.![]()
Daarvan krijgt hij toch een vel over de ogen. Hij maakte haar toch voor "stinkpot" uit?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:51 schreef haagse_elfje het volgende:
ze mocht ook met haar hakken in zijn gezicht, pijn zal hij niet lijden met het uitzicht wat hij heeft onder haar rokje...
Iedereen draagt in ONM dagelijks dezelfde kleding. Iris draagt al maanden dezelfde jeansbroek. Kan ze niet eens meer vouwen. Blijft vanzelf recht staan. Niels moet eens aan de Zendium. Volgens mij rot hij uit zijn bek.quote:over dat rokje het is nu geloof ik voor de duizendste keer dat ze exact hetzelfde rokje aan heeftHeeft ze daar zo weinig kleding of hoe zit dat....
vandaag zijn pens....quote:Op woensdag 29 december 2004 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Joosts tieten waren ook weer vol in beeld gisterenen Tara kan niet geloofwaardig verbaasd overkomen
Ze heeft als tiener een kind gekregen... en afgestaan.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef Orginial het volgende:
Ik denk nog steeds dat Marjolein een geheim heeft.![]()
Btw.: tieten. Wat gaat het worden als Lizzy uit haar shirtje barst?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
die tieten wil ik niet zien.....
En dat kind heet Chris Frommelmans!quote:Op woensdag 29 december 2004 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft als tiener een kind gekregen... en afgestaan.
Bij mij valt wel mee,, gaat wel lekker snel,,quote:Op woensdag 29 december 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Btw.: tieten. Wat gaat het worden als Lizzy uit haar shirtje barst?
Btw.: wat gaat dat forum weer kutlangzaam vandaag!
ja dat zou wel heel cool zijn!! Dan staat opeens het kind voor haar.....quote:Op woensdag 29 december 2004 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze heeft als tiener een kind gekregen... en afgestaan.
Wat? De tieten of het forum?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:04 schreef Woelli het volgende:
Bij mij valt wel mee,, gaat wel lekker snel,,
bij mij ging vanmorgen slowly![]()
nee dat Evelien kind....quote:Op woensdag 29 december 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dat kind heet Chris Frommelmans!
Mooi! Kunnen ze zich met zijn tweeën bij Renée inlikken.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat? De tieten of het forum?
Joyce is gewoon nu de beste vrouwelijke vaste karakter, ze heeft pit, ze is gemeen, ze geeft goede antwoorden...ze is gewoon geweldig...ze heeft inhoud....quote:Op woensdag 29 december 2004 17:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik; een vrouw naar men hart![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marie Jolein moet er gewoon uit! Zinloze beeldvulling! Gyman slaat 'r ooit nog eens verrot.
bij hans anders houden ze nu een grote uitverkoop...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Evelien vind ik wel een lekkere meid. I think, she shaggs like a minx!
Iris, Lizzy, Shirina en Evelien voegen wel wat toe. Kyra ook, want zij introduceerde de prostitutie in ONM.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
oké ze voegt idd niet veel toe, maar ja wie wel....
mark my words... mayootje gaat nog voor een klapper zorgen...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris, Lizzy, Shirina en Evelien voegen wel wat toe. Kyra ook, want zij introduceerde de prostitutie in ONM.
hmmm,,,quote:Op woensdag 29 december 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat? De tieten of het forum?
Ja, ze heeft een geslachtsziekte die half 't AZB uitroeit.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
mark my words... mayootje gaat nog voor een klapper zorgen...
nee ze blijft helemaal niks voor renee te voelen maar wilt gewoon een hoog cijferquote:Op woensdag 29 december 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een geslachtsziekte die half 't AZB uitroeit.
Het blijkt dat Marjolein op haar 15e een kind heeft gebaard: Stijn van Rooijen. De twee liggen elkaar niet. Ze strijden al jaren om een erfenis die volgens Stijn aan hem toebehoort.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:16 schreef Woelli het volgende:
nee ze blijft helemaal niks voor renee te voelen maar wilt gewoon een hoog cijfer![]()
is maar waar je het vandaan hebtquote:Op woensdag 29 december 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het blijkt dat Marjolein op haar 15e een kind heeft gebaard: Stijn van Rooijen. De twee liggen elkaar niet. Ze strijden al jaren om een erfenis die volgens Stijn aan hem toebehoort.
Renée gelooft Gymans verhaal en smijt Marjolein met de kop tegen de deur die door Niels al werd ingedeukt. Daardoor steekt haar hoofd uit de deur en mag iedereen rotte eieren naar haar gooien. Alleen Gyman ... die doet iets anders met haar! Maar ... wat?
Marnix wil Niels bij Joyce verlinken, maar zij luistert niet meer naar de schuinsmarcheerder. Uiteindelijk luistert ze wel naar Iris, als zij Niels aangeeft, nadat door een kapitale blunder van hem Marjolein op de operatietafel in coma geraakt en nooit meer zal kunnen lopen. Maar: ligt de fout bij Niels? Stijn was immers ook bij de operatie aanwezig.
Dit is een nog niet volledig uitgewerkt script van Doctor Proctor Scrips, dat de scenario's schrijft.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dit is een nog niet volledig uitgewerkt script van Doctor Proctor Scrips, dat de scenario's schrijft.
Ja, Sven zat vannacht weer oeverloos te zeiken en toen heb ik uiteindelijk een andere avatar gebruikt. Kan hij vannacht zijn klep dichthouden.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:49 schreef Orginial het volgende:Je hebt trouwens een nieuwe avatar
![]()
Heb je weer in de prullenbakken van Endemol zitten snuffelen?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dit is een nog niet volledig uitgewerkt script van Doctor Proctor Scripts, dat de scenario's schrijft.
Iwan,waneer ben je nou een keer online.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Heb je weer in de prullenbakken van Endemol zitten snuffelen?
BTW: Doctor Proctor Scripts heet al weer een hele tijd ScriptStudio...
Nee, in de ordners voor 2005.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Heb je weer in de prullenbakken van Endemol zitten snuffelen?![]()
Leukleuk.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, Sven zat vannacht weer oeverloos te zeiken en toen heb ik uiteindelijk een andere avatar gebruikt. Kan hij vannacht zijn klep dichthouden.
Nee hoor, ik moet nou Iwan aan een avatar helpen:quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, Sven zat vannacht weer oeverloos te zeiken en toen heb ik uiteindelijk een andere avatar gebruikt. Kan hij vannacht zijn klep dichthouden.
Ik had hem al in gebruik, maar ik heb hem vandaag tijdelijk omgewisseld voor een avatar van acteur Jerry Orbach (Law & Order), die op 28 december overleden is.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:49 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, ik moet nou Iwan aan een avatar helpen:
Avi's?quote:Op donderdag 30 december 2004 02:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hele afleveringen? Avi's? Waarom doet hij dat niet voor mij?
quote:Op donderdag 30 december 2004 05:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is onze huiskleuter (Wup) eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 december 2004 02:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, je bent te veel offtopic. Mensen die de serie niet meer zien moeten hier niet meer komen.
quote:Op donderdag 30 december 2004 06:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij aan de koala's eucalyptusbladeren voeren!
offtopic...quote:Op donderdag 30 december 2004 03:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik had hem al in gebruik, maar ik heb hem vandaag tijdelijk omgewisseld voor een avatar van acteur Jerry Orbach (Law & Order), die op 28 december overleden is.
Ik heb liever morgen,, Robinquote:Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
lijn 4 pica's
woensdag Yolanthe en Annelieke
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] kijk dit zijn al mijn talenten mooi zijn...
[afbeelding] [sub]he wat zie ik daar
[afbeelding]
deze foto's zijn wel van iets betere kwaliteit...jammer ik had liever de foto's van dinsdag van betere kwaliteit willen zien...
bron:http://www.rtl.nl/soaps/onm/pakhuis/lijn4fotoboeken.xml
Jasmine en Nikkie.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:49 schreef haagse_elfje het volgende:
Robin Rienstra ???
met wie komt hij nog meer...?
o wat erg...alleen Nikkie is dan nog oké...quote:
tjah,, als jij dat hooptquote:Op donderdag 30 december 2004 10:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
o wat erg...alleen Nikkie is dan nog oké...
Ik hoop dat Robin zijn einde gaat aankondigen uit ONM, dat hij gaat zeggen dat hij het helemaal zat is en dat hij gauw weggaat......![]()
quote:
Hmmmmmm,, En Nickyquote:Op donderdag 30 december 2004 11:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]![]()
ik weet ff zo snel hun echte namen niet...Stijn mag ook mee en Romeo, Kyra mag wel blijven, Hugo moet ook pleitte en dan mag hij fijn ook Sanne meenemen en dan met zijn allen naar Afrika want daar gaan toch gepensioneerde ONM'ers heen?
Maar dan komen Arthur, Claire,Gina, Victor,Babette en Ravi ervoor terug!
hmmm niet echt iets bijzonderquote:Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef haagse_elfje het volgende:
heeft iemand Eric en dat andere ding in Lijn 4 toevallig gezien?
ik heb het "hellaas"moeten missen ik denk zelf niet dat een doodszonde was.....
was het nog wat?
Wat is de link met ONM?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:48 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/49728#1777883
wiv over politiek![]()
haha,, goeie !quote:Op donderdag 30 december 2004 17:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Renée Couwenberg zit in de gevangenis:
Moeder zet zoon vast met kettingslot
En dat Ilyas een nieuwe look krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm niet echt iets bijzonder
Alleen dat Tonnie achter Tara aan gaat.
Schop die nutteloze nutteloze er uit!quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef Orginial het volgende:
En dat Ilyas een nieuwe look krijgt.![]()
Ik heb het opgenomen en ge-edit, maar nog geen tijd gehad om te kijken.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:15 schreef haagse_elfje het volgende:
heeft iemand Eric en dat andere ding in Lijn 4 toevallig gezien?
ik heb het "hellaas"moeten missen ik denk zelf niet dat een doodszonde was.....
was het nog wat?
Het was niks bijzonders.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen en ge-edit, maar nog geen tijd gehad om te kijken.
Niets bijzondes, zeg ik.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
En dat Ilyas een nieuwe look krijgt.![]()
hij noemt haar sletquote:Op donderdag 30 december 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe zou Papa Isarin op de prostitutiepractijken van dochterlief gaan reageren?
Papa Peters bedoel je.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe zou Papa Isarin op de prostitutiepractijken van dochterlief gaan reageren?
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Tipje voor Kyra-doos: zet die rotmobiel gewoon uit als je uit eten bent
Tipje voor die twee studs: laat die hoer toch lopen! Morgen heeft ze sowieso een ander.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Tipje voor Kyra-doos: zet die rotmobiel gewoon uit als je uit eten bent
Als de nieuwe Tara dat nou zei, geloofde ik het meteen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo: "Ik ben niet zo'n goeie toneelspeler."![]()
Zal wel behoorlijk loonverschil tussen GTST en ONM liggen. Als je de kijkcijfers bekijkt is dat al snel 3 keer minder.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Shirina verdient echt weinig bij ONM. Zojuist sprak ze weer in een commercial van Olaz.
Joyce is lekker voor der leeftijd.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat zag Joyce er vandaag weer lekker uit!?
Lekker dik opgetut. Ik zou d'r wel eens pakken.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:17 schreef pberends het volgende:
Joyce is lekker voor der leeftijd.
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire: "Ik ben jouw wereld." (tegen Niels)
Wees blij.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Heeft Tara die turk trouwens gegijzeld? Al dagen niet meer gezien.
Hij drinkt toch geen champagnequote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wees blij.
Tara heeft een burn-out.
Nee, Ilyas kruipt Marnix in de reet in de hoop dat hij zijn co-schap op de SEH mag afmaken.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Heeft Tara die turk trouwens gegijzeld? Al dagen niet meer gezien.
dat dit nog uit je mond komt....quote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat zag Joyce er vandaag weer lekker uit!?
Ilyas zlegte Toerk en zlegte Moezzliem. Hij drinkt toch alcohol.quote:
goh zou ze daarom op vakantie gaan naar Brazilië ik zou ook een burn out krijgen als ik zo waardeloos speelde en iemand zo geweldig moest vervangenquote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wees blij.
Tara heeft een burn-out.
Vandaag had ik zin in een portie rijpe Joyce. Liz is momenteel ingedeukt en Iris was geeneens in beeld, behalve in de preview. Dan hadden we nog onze Bosnomuts, maar die is veel te druk bezig met hetgeen waarvoor vrouwen uitermate geschikt zijn: vreten koken.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
dat dit nog uit je mond komt....
ik moet je idd gelijk geven alleen ze mogen iets lichtere lippenstift gaan gebruiken bij tante Joyce...
kijken hoe lang het duurt voordat hij echt haar wereld in stapt......quote:Op donderdag 30 december 2004 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire: "Ik ben jouw wereld." (tegen Niels)
Als Teun Tara nou eens diknaait, dan hoepelt ze misschien ook voor een maand of drie op.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
goh zou ze daarom op vakantie gaan naar Brazilië ik zou ook een burn out krijgen als ik zo waardeloos speelde en iemand zo geweldig moest vervangen
Niet lang meer, hoop ik, want die kul heeft lang genoeg geduurd.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef haagse_elfje het volgende:
kijken hoe lang het duurt voordat hij echt haar wereld in stapt......
hoe lang zal miss Claire nog rond"spoken" in ONM?
Iemand die ik ken beweert dat.Reconstructie.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niet lang meer, hoop ik, want die kul heeft lang genoeg geduurd.
ja in zijn natte droom zeker...quote:Op donderdag 30 december 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bij mij zit er iemand op school en die beweert dat ze sex heeft gehad met het biertietenmonster
En zij dronk "melk"?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:
Bij mij zit er iemand op school en die beweert dat ze sex heeft gehad met het biertietenmonster
Je snapt weer niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:15 schreef Orginial het volgende:
Reconstructie: Ze zat bij mij op school.Is inmiddels al 24 ofzo.![]()
Jawel,maar even een reconstructie.Maar je bedoelt van "biertietenmonster" en "melk drinken."quote:Op donderdag 30 december 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je snapt weer niet wat ik bedoel.
dat is wel leuk! Dat waren zeker die opnames in de dolomieten?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo, Chris, Lizzy en Kyra gaan naar Italië.
Het wordt heel spannend en er gaan verrassende dingen gebeuren.
love is in the air...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Chris wordt Kyra's persoonlijke ski-leraar. (exit Hugo? Hugo & Lizzy?)
Ik bedoelde meer exit uit de relatie met Kyra.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop wel exit Hugo....
Wie is hier nog meer koopverslaafd dan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Nikkie is koopverslaafd.
Lizzy, Kyra, Marjolein en Shirina delen een kleedkamer.
Als je het maar uit je hoofd laat!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 20:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lekker dik opgetut. Ik zou d'r wel eens pakken.
Dus EXIT Romeo en EXIT Joost?Wat een reisjes trouwensquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy krijgt ruzie en gaat flink huilen in het nieuwe jaar.
Ze lieten een scène uit Goudkust zien met Bibi en Junior Zuidgeest.
Helaas geen fagment van Nikkie uit 'De Grot', maar wel Tonnie in de taxi.
En wat ging ze daar weer doen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Airelle het volgende:
Nikkie was vandaag in de Aruba Special op TMF.
zo zo daar zou ik wel eens per ongeluk willen binnen wandelenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Nikkie is koopverslaafd.
Lizzy, Kyra, Marjolein en Shirina delen een kleedkamer.
met die uitkomst zal ik ook al tevreden zijn want kyra&hugo is een big NO NOquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer exit uit de relatie met Kyra.
het is de lippenstift he....die vond ik ook walgelijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:21 schreef babette21 het volgende:
hier ik ook weer 'n keer.... 't enige wat ik over deze week [so far] kan zeggen is:
what the fuck hebben ze met de visagiste gedaan en wie heeft haar taak overgenomen?!
OMG wat hadden ze Annemieke toegetakeld zeg......
Je komt heus ook nog wel aan de beurt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Als je het maar uit je hoofd laat!!!!!!
Jij komt op mij toch wat meer bezopen over.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:50 schreef babette21 het volgende:
w_i_v zit al 3 jaar lang in 'n delirium....
alleen dat de opnames in 2005 gaan beginnen gedeelte hier en gedeelte in Afrika....quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:17 schreef Woelli het volgende:
Weet er iemand meer van dat Jop Joris (Joost) in Zoop The Movie gaat spelen. Dat staat op de site van imdb.
Wat een afgang zegquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:17 schreef Woelli het volgende:
Weet er iemand meer van dat Jop Joris (Joost) in Zoop The Movie gaat spelen. Dat staat op de site van imdb.
all the best wishes ook vanuit deze pc toegewenst...quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een afgang zeg
Verder alle ONM'ers: de beste wensen alvast.
tjah,,, RTL beaulevard stond dat laast op de site dat Jop in [n]een[/b] film ging spelen en nu staat op IMDB dat Jop in Zoop The Movie gaat spelen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een afgang zeg
Verder alle ONM'ers: de beste wensen alvast.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft ONM voor ons in petto in 2005?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft de slechtste actrice van 2004. Zelfs ZOOP is te hoog gegrepen voor haar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zelfs omvallen kan Tara niet geloofwaardig.
Tja, wat de lichttechniek al niet vermag ....quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
Het bombardement op Dresden is er niets bij vergeleken met die lichteffecten in ONM.
Dat is Claire niet. Dat is de Ghost Of Christmas Yet To Come.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Dat gedoe met Claire wordt toch wel erg overdreven nu..
Hij nam een slok, maar volgens mij vond hij het niet zo lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Drinkt die Ilyas nou bier of niet?
Dat mietje drinkt nooit alcohol. Hij kan er dus niet tegen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hij nam een slok, maar volgens mij vond hij het niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Drinkt die Ilyas nou bier of niet?
voor een echte gelovige moslim wel ja, de meeste "moslims" zoals Ilyas zondigen nogal eens....quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:17 schreef pberends het volgende:
Maar een slokje bier is toch al superzondig voor een moslim?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:16 schreef pberends het volgende:
Tara MS? Zijn mijn gebeden dan toch verhoord?
Da's het eerste dooie vogeltje van 2005.quote:
Laat haar maar gewoon dood gaan in DOK.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's het eerste dooie vogeltje van 2005.
Ik denk dat Tara last heeft van een winterdepressie en dat ze daarom de zon op moet zoeken.
ik denk dat Tralalala gewoon een burn out heeft....Want als ze MS heeft wat ik betwijfel dan is de organiliteit er ook vanaf omdat Lotje ook al een keer MS had...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's het eerste dooie vogeltje van 2005.
Ik denk dat Tara last heeft van een winterdepressie en dat ze daarom de zon op moet zoeken.
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je komt heus ook nog wel aan de beurt.
jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar
met heel veel Joyce in actie!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar
gebeurt vast wel met Marnix en als ze dat kindje van hun nog willenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met heel veel Joyce in actie!!!!!
ik hoop vurig dat Marnix binnenkort weer vreemd gaat en zij hem dan echt zo een klpa gaat verkopen, want Joyce en Marnix dat is echt knudde...Joyce moet weer een bitch worden....want dan is ze op haar bestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
gebeurt vast wel met Marnix en als ze dat kindje van hun nog willen
jah,, maar dan moet joyce dan wel inmiddels zwanger zin van hemquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik hoop vurig dat Marnix binnenkort weer vreemd gaat en zij hem dan echt zo een klpa gaat verkopen, want Joyce en Marnix dat is echt knudde...Joyce moet weer een bitch worden....want dan is ze op haar best
joyce en zwangerschap is echt nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah,, maar dan moet joyce dan wel inmiddels zwanger zin van hem
Wanneer komt Bettina eigenlijk terug jsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
joyce en zwangerschap is echt niets
dat gezeur hebben we al vorig seizoen gehad met Duuk.
Ik vind dat Joyce moet een strijd aan gaan met Bettina als ze terug komt om de dikke deur stoel...
want daar is tante joyce en betsie goed in, strijd voeren!
![]()
dat moet al heel binnenkort zijn want ik denk dat de twee maanden al (bijna) voorbij zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wanneer komt Bettina eigenlijk terug js??
Wat heeft ze gedaan dan,, in een toneelstuk gespeeld ofzo??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat moet al heel binnenkort zijn want ik denk dat de twee maanden al (bijna) voorbij zijn
Een film over Sinterklaas.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan,, in een toneelstuk gespeeld ofzo??
kan jij goed topics maken?quote:
Bettina gaat binnenkort de strijd aan met Shirina... of all people.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vind dat Joyce moet een strijd aan gaan met Bettina als ze terug komt om de dikke deur stoel...
want daar is tante joyce en betsie goed in, strijd voeren!
![]()
Nou dat zal me een strijd worden....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Bettina gaat binnenkort de strijd aan met Shirina... of all people.![]()
Hahahahahha, da's een goeiequote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Nou dat zal me een strijd worden....Als tante Betje boe roept gaat shirina al jammeren!!!!
![]()
Evelien?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:20 schreef pberends het volgende:
Hoe heet die assistent nou van Stein?
Hoe zou jij een trio Stijn-Evelien-Sanne omschrijven?quote:
Van prostitutie is geen sprake aangezien er alleen speeksel uitgewisseld wordt, geen geld.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra heeft gewoon de prostitutie in ONM geïntroduceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |