Hij nam een slok, maar volgens mij vond hij het niet zo lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Drinkt die Ilyas nou bier of niet?
Dat mietje drinkt nooit alcohol. Hij kan er dus niet tegen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hij nam een slok, maar volgens mij vond hij het niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Drinkt die Ilyas nou bier of niet?
voor een echte gelovige moslim wel ja, de meeste "moslims" zoals Ilyas zondigen nogal eens....quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:17 schreef pberends het volgende:
Maar een slokje bier is toch al superzondig voor een moslim?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:16 schreef pberends het volgende:
Tara MS? Zijn mijn gebeden dan toch verhoord?
Da's het eerste dooie vogeltje van 2005.quote:
Laat haar maar gewoon dood gaan in DOK.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's het eerste dooie vogeltje van 2005.
Ik denk dat Tara last heeft van een winterdepressie en dat ze daarom de zon op moet zoeken.
ik denk dat Tralalala gewoon een burn out heeft....Want als ze MS heeft wat ik betwijfel dan is de organiliteit er ook vanaf omdat Lotje ook al een keer MS had...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's het eerste dooie vogeltje van 2005.
Ik denk dat Tara last heeft van een winterdepressie en dat ze daarom de zon op moet zoeken.
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je komt heus ook nog wel aan de beurt.
jij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar
met heel veel Joyce in actie!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar
gebeurt vast wel met Marnix en als ze dat kindje van hun nog willenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met heel veel Joyce in actie!!!!!
ik hoop vurig dat Marnix binnenkort weer vreemd gaat en zij hem dan echt zo een klpa gaat verkopen, want Joyce en Marnix dat is echt knudde...Joyce moet weer een bitch worden....want dan is ze op haar bestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
gebeurt vast wel met Marnix en als ze dat kindje van hun nog willen
jah,, maar dan moet joyce dan wel inmiddels zwanger zin van hemquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik hoop vurig dat Marnix binnenkort weer vreemd gaat en zij hem dan echt zo een klpa gaat verkopen, want Joyce en Marnix dat is echt knudde...Joyce moet weer een bitch worden....want dan is ze op haar best
joyce en zwangerschap is echt nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah,, maar dan moet joyce dan wel inmiddels zwanger zin van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |