Tipje voor die twee studs: laat die hoer toch lopen! Morgen heeft ze sowieso een ander.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Tipje voor Kyra-doos: zet die rotmobiel gewoon uit als je uit eten bent
Als de nieuwe Tara dat nou zei, geloofde ik het meteen.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo: "Ik ben niet zo'n goeie toneelspeler."![]()
Zal wel behoorlijk loonverschil tussen GTST en ONM liggen. Als je de kijkcijfers bekijkt is dat al snel 3 keer minder.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Shirina verdient echt weinig bij ONM. Zojuist sprak ze weer in een commercial van Olaz.
Joyce is lekker voor der leeftijd.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat zag Joyce er vandaag weer lekker uit!?
Lekker dik opgetut. Ik zou d'r wel eens pakken.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:17 schreef pberends het volgende:
Joyce is lekker voor der leeftijd.
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire: "Ik ben jouw wereld." (tegen Niels)
Wees blij.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Heeft Tara die turk trouwens gegijzeld? Al dagen niet meer gezien.
Hij drinkt toch geen champagnequote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wees blij.
Tara heeft een burn-out.
Nee, Ilyas kruipt Marnix in de reet in de hoop dat hij zijn co-schap op de SEH mag afmaken.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
Heeft Tara die turk trouwens gegijzeld? Al dagen niet meer gezien.
dat dit nog uit je mond komt....quote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat zag Joyce er vandaag weer lekker uit!?
Ilyas zlegte Toerk en zlegte Moezzliem. Hij drinkt toch alcohol.quote:
goh zou ze daarom op vakantie gaan naar Brazilië ik zou ook een burn out krijgen als ik zo waardeloos speelde en iemand zo geweldig moest vervangenquote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wees blij.
Tara heeft een burn-out.
Vandaag had ik zin in een portie rijpe Joyce. Liz is momenteel ingedeukt en Iris was geeneens in beeld, behalve in de preview. Dan hadden we nog onze Bosnomuts, maar die is veel te druk bezig met hetgeen waarvoor vrouwen uitermate geschikt zijn: vreten koken.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
dat dit nog uit je mond komt....
ik moet je idd gelijk geven alleen ze mogen iets lichtere lippenstift gaan gebruiken bij tante Joyce...
kijken hoe lang het duurt voordat hij echt haar wereld in stapt......quote:Op donderdag 30 december 2004 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire: "Ik ben jouw wereld." (tegen Niels)
Als Teun Tara nou eens diknaait, dan hoepelt ze misschien ook voor een maand of drie op.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
goh zou ze daarom op vakantie gaan naar Brazilië ik zou ook een burn out krijgen als ik zo waardeloos speelde en iemand zo geweldig moest vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |