haha,, d8 me broertje ookquote:Op woensdag 29 december 2004 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
W.m.b. zeker een blijvertje.
ooo,, dat zal me broertje niet leuk vindenquote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef haagse_elfje het volgende:
nope weg ermee...
het is weer ene typisch geval wat niet kan acteren en niet zal toevoegen alleen puur op haar uiterlijk is aangenomen, ook om die reden voor kijkcijfers moet zorgen...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
ooo,, dat zal me broertje niet leuk vinden,,
ghehe waatan ??
nou nou,,quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het is weer ene typisch geval wat niet kan acteren en niet zal toevoegen alleen puur op haar uiterlijk is aangenomen, ook om die reden voor kijkcijfers moet zorgen...
ze is wel lekker dat wel dat is ook het enigste
Maar ze is toch een Sterquote:Op donderdag 30 december 2004 01:20 schreef Svensational het volgende:
SHO ---> B&H ???
babe is ze een ster niet...quote:
Ellen Vogelquote:Op donderdag 30 december 2004 10:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
babe is ze een ster niet...
"zucht" waar ze de vrouwen met de kwaliteiten van Monique van der Ven of Ellen Vogel heen want deze doos kan echt niets dan met haar mooie lachje zwaaien
omg wie is ellen vogel dat is een van de beste nederlandse actrices..... ik moet wel zeggen dat ze voor je tijd is. Ken je de film de tweeling?quote:
jah heb hem half gekekenquote:Op donderdag 30 december 2004 10:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
omg wie is ellen vogel dat is een van de beste nederlandse actrices..... ik moet wel zeggen dat ze voor je tijd is. Ken je de film de tweeling?
aah,,, die ken ik verder nergens vanquote:Op donderdag 30 december 2004 10:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die Nederlandse oude vrouw dat is ellen vogel.
waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 30 december 2004 10:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
aah,,, die ken ik verder nergens van
sorry![]()
ja,, ze zal 17 of 21 januari der inkomen,,,quote:Op donderdag 30 december 2004 11:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig
maareh heeft airhead Yolanthe nog gister vermeld wanneer ze nou eindelijk die stomme Brazilië verhaallijn uitzenden?
oké!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
ja,, ze zal 17 of 21 januari der inkomen,,,
Dat is waar,, maar de werden ook geen normale vragen gesteld,, en ik denk ook dat dat komt omdat ze nog nieuwe is. Want ze konden ook nog niks uit onm uitzenden met haar der in.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:26 schreef Airelle het volgende:
Ziet er leuk uit, maar er kwam geen zinnig woord uit bij het interview (lijn4).
Ik heb zo'n voorgevoel dat ze niet zo goed kan acteren.
maar dat zullen we moeten afwachten.....
Jaquote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef _Nasus_ het volgende:
In Het Glazen Huis speelde ze een mini gastrol, genaamd, beeldschone studente, geloof ik.
Dat geeft wel iets aan over de manier waarop zij gecast wordt.....
Ze zat overigens ook in de film Snowfever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |