het is de lippenstift he....die vond ik ook walgelijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:21 schreef babette21 het volgende:
hier ik ook weer 'n keer.... 't enige wat ik over deze week [so far] kan zeggen is:
what the fuck hebben ze met de visagiste gedaan en wie heeft haar taak overgenomen?!
OMG wat hadden ze Annemieke toegetakeld zeg......
Je komt heus ook nog wel aan de beurt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:02 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Als je het maar uit je hoofd laat!!!!!!
Jij komt op mij toch wat meer bezopen over.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:50 schreef babette21 het volgende:
w_i_v zit al 3 jaar lang in 'n delirium....
alleen dat de opnames in 2005 gaan beginnen gedeelte hier en gedeelte in Afrika....quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:17 schreef Woelli het volgende:
Weet er iemand meer van dat Jop Joris (Joost) in Zoop The Movie gaat spelen. Dat staat op de site van imdb.
Wat een afgang zegquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:17 schreef Woelli het volgende:
Weet er iemand meer van dat Jop Joris (Joost) in Zoop The Movie gaat spelen. Dat staat op de site van imdb.
all the best wishes ook vanuit deze pc toegewenst...quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een afgang zeg
Verder alle ONM'ers: de beste wensen alvast.
tjah,,, RTL beaulevard stond dat laast op de site dat Jop in [n]een[/b] film ging spelen en nu staat op IMDB dat Jop in Zoop The Movie gaat spelen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een afgang zeg
Verder alle ONM'ers: de beste wensen alvast.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft ONM voor ons in petto in 2005?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft de slechtste actrice van 2004. Zelfs ZOOP is te hoog gegrepen voor haar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zelfs omvallen kan Tara niet geloofwaardig.
Tja, wat de lichttechniek al niet vermag ....quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
Het bombardement op Dresden is er niets bij vergeleken met die lichteffecten in ONM.
Dat is Claire niet. Dat is de Ghost Of Christmas Yet To Come.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
Dat gedoe met Claire wordt toch wel erg overdreven nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |