Kan je zeepsop zn nummer ook doorgeven aan de kassiere. Anders zeggen ze straks dat ze geen keus hadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Whuzz het volgende:
Weet je wát trouwens kut is? 10cm plint te kort komen![]()
Volgende keer toch wat beter rekenen... In my defence... de plinten waren 2m40 per stuk. Waarom 2.40? doe dan gewoon 2m50! (dan had ik wel genoeg gehad)
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Bayswater het volgende:
En de VVD blijft nog wel even zitten gezien het huidig economisch herstel. Denk inderdaad dat we net de bear trap gepasseerd zijn.
Vanouds is de VVD een partij voor de rijken. Toch hebben er tijdens de afgelopen verkiezingen ook veel jonge mensen met enorme schulden (tophypotheek) op de VVD gestemd. Mensen zonder vermogen die op een economisch gezien conservatieve partij stemmen, begint dat niet een beetje op het Stockholm Syndroom te lijken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Bayswater het volgende:
En de VVD blijft nog wel even zitten gezien het huidig economisch herstel. Denk inderdaad dat we net de bear trap gepasseerd zijn.
De tophypothekersquote:Aangenomen wordt dat het Stockholmsyndroom tot ontwikkeling kan komen in een omstandigheid waar de gijzelnemer absolute controle over de gegijzelde kan uitoefenen en binnen die absolute controle voorziet in de basisbehoeften van het slachtoffer, bijvoorbeeld door het geven van voedsel of beschutting. Voor buitenstaanders is dit een paradoxale situatie, omdat het ook bij de gegijzelde bekend is dat hij zich slechts in een afhankelijke situatie bevindt als gevolg van de acties van de gijzelnemer. http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndroom
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Bayswater het volgende:
Ik zie een hele mooie take off curve in de huizenmarkt.
Eerste regel van pag. 20 jongetjes: Pas op voor het jaar 2010!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
![]()
Als we de 'take off' dan op 1990 zetten, de 'bear trap' op 2010, dan komt de 'bull trap' ergens in 2031 en koopt Xeno een woning rond 2040.
Yep, de volgende mogelijkheid komt pas weer in 2040.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:21 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
2010, de laatste mogelijkheid om de juiste positie in te nemen...
Dus tijd voor een correctie...quote:Stabiel op langere termijn Ondanks alle pieken en dalen houdt de woningmarkt
op de langere termijn echter gewoon het inflatiepeil bij.
De lichte stijging van 2010 kan ik even niet terugvinden in je plaatje. Had Yomanda wellicht haar dag niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:36 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Een wanhoop-doet-leven-plaatje...
Wat jij niet kan boeit mij niets. Dat zal voor veel mensen met een tophypotheek gelden. De ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
De lichte stijging van 2010 kan ik even niet terugvinden in je plaatje. Had Yomanda wellicht haar dag niet?![]()
Als jij het wel kunt, en dat beweer je nu indirect, doe jij het dan maar even duidelijk aanwijzen op je afbeelding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Wat jij niet kan boeit mij niets.
Ik heb slechts een bescheiden hypotheek, ruim onder de executiewaarde.quote:Dat zal voor veel mensen met een tophypotheek gelden.
Tja.... Als mensen zo dom zijn om op jouw mening af te gaan... Dan is dat hun eigen schuld. Ik kan er geen medelijden mee hebben.quote:Elke weer weer 3 a 4 bedankjes van jonge mensen die wakker zijn geschrokken. Daar doe ik het voor. ...
Als jij gelooft dat er een mooie take off aan zit te komen dan zit je nog steeds in denialquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Bayswater het volgende:
Ik zie een hele mooie take off curve in de huizenmarkt. Bedankt voor het grafiekje zeepje, kon hem zo snel niet vinden,
De toppers onder de leenslavenquote:
Nou.... maak er maar 2013 van.... tenminste als de wereld dan nog bestaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
![]()
Als we de 'take off' dan op 1990 zetten, de 'bear trap' op 2010, dan komt de 'bull trap' ergens in 2031 en koopt Xeno een woning rond 2040.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:48 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Elke week weer 3 a 4 bedankjes van jonge mensen die wakker zijn geschrokken. Daar doe ik het voor. ...
De gemiddelde huizenprijs is een onbruikbaar gegeven. Het kan nl. zo zijn dat er meer cherry picking plaats vindt en dat de mooiste en beste huizen nog wel van de hand gaan, uiteraard tegen lagere prijzen als voorheen. Als ook deze stroom opdroogt en de mensen zich gaan realiseren dat ze hun huizen mogelijk niet meer kunnen verkopen zal de slachting aanvang nemen. Huizenprijzen zullen minstens 40 tot 50% van hun 'waarde' verliezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef Innercircle het volgende:
Ik denk dat de huizenprijzen wel naar beneden moeten. Zijn veels te veel in waarde gestegen de laatste 15 jaar. Tijd dat het weer stabiliseert en dat een éénverdiener ook gewoon een normaal huis kan kopen. We zitten volgensmij in de "return to normal".
Nu ze ook de hypotheek voorwaarden strenger hebben gemaakt per 1 januari denk ik dat het prijzen alleen maar omlaag kunnen gaan gezien het grote aanbod. Niemand wil meer de hoofdprijs betalen voor een huis.
Wist je dat niet? De complete huizenmarkt is gebaseerd op Xeno's verklaringen op FoK. Ik hoorde dat ING zelfs haar investeringsbeleid bepaald aan de hand van dit topicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
Ja 50% waarde verliezen ja. Maar als die huizen toch niet verkocht worden is er ook geen waarde. Of denk je dat als het huis affikt de verzekeringmij 50% uitkeert omdat ene Xeno van fok dat zegt?
Een paar individuele gevallen zijn totaal niet interessant. Ik dit en ik dat... Stoere verjaarsfeest praat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Whuzz het volgende:
Ah, ik zie dat we weer volop aan het doemdenken en achterlijke voorspellingen aan het doen zijn?
Net weer thuis. Meer plinten gekocht, en lekker aan het klussen geweest. En ik krijg nieuwe schuin-overburen. Het huis daar is net verkocht. Ik ben daar tijdens mijn zoektocht ook wezen kijken, maar het was in slechtere staat en voor een veel hogere vraagprijs. Ik ben benieuwd waarvoor het verkocht is. Ik zal het navragen als ik ze spreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |