quote:Maar ik vraag me af of mensen dan sneller gaan cashen.
Zeker als de HRA weg zou gaan, wat let mij dan om op het moment dat de bankrente hoger is dan mijn hyp.rente (geen aftrek meer, dus dat punt kan snel komen), extra op te nemen en dit uit te zetten op een spaarbank?
TT aangepast.quote:
Party!quote:
en dat met ongeveer 98% exact dezelfde postsquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:04 schreef inXs het volgende:
[..]
Wel stoer dat dit aantal posts is gehaald met een relatief klein aantal mensen.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en dat met ongeveer 98% exact dezelfde posts
7350x "Wellus!"quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dan had ik geen 'jubileum' in de TT gezet...quote:
Da's niet waar. De ene keer dalen de prijzen vanwege de creditcrisis, de andere keer vanwege de ophanden zijnde beperking van de hypotheekrenteaftrek, en weer een andere keer omdat de woningmarkt toch al een zeepbel was. Bovendien is de koopsubsidie op tokkieflats op. En dan komt er ook nog de vergrijzing. Dus niet bagitaliseren :-)quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Er is gewoon een budget beschikbaar, en op is op. Probeer dat privé ook maar eens, dat budgeterenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:32 schreef capricia het volgende:
Wat ik niet begrijp en waar ik ook geen goed antwoord op kreeg toen ik het vroeg: In het volgende topic gaat het over de koopsubsidie die op is...de pot voor 2010 is leeg:
Koopsubsidie op?
Hoe kan dit in april?
Volgens de mensen daar worden er de laatste tijd veel aanvragen gedaan...maar dat kan toch nooit zoveel zijn? Kan me niet voorstellen dat de huizenmarkt zo aan het aantrekken is..
Dat geloof ik ook wel..quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:43 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Er is gewoon een budget beschikbaar, en op is op. Probeer dat privé ook maar eens, dat budgeteren
bronquote:Op dit moment zijn er bij Agentschap NL meer aanvragen ontvangen dan er naar verwachting met het nu beschikbare budget toegekend kunnen worden.
Dat heet efficiëntiequote:Op dinsdag 6 april 2010 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Waarom een jaar? Een kwart jaar is even arbitrair. Bovendien was het al blessuretijd omdat het geld voor de regeling van vorig jaar afgelopen december al op was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel..![]()
Dat budget zou normaal toereikend moeten zijn voor zo'n beetje het hele jaar. Het is pas net april..en nu al staat er op de website:
[..]
bron
Tis op Fok kennelijk heel populair. Maar dat zal wel omdat het starters zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Waarom een jaar? Een kwart jaar is even arbitrair. Bovendien was het al blessuretijd omdat het geld voor de regeling van vorig jaar afgelopen december al op was.
Overigens was die regeling vooral effectief op de onderkant van de markt, hetgeen de populariteit verklaart.
Wat er nu nog is uitgedeel d lijkt een extraatje bovenop de oude regeling.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Tis op Fok kennelijk heel populair. Maar dat zal wel omdat het starters zijn.
Wat je schrijft begrijp ik niet helemaal: Het geld voor 2009 was in december 2009 op. Dat lijkt me juist netjes...beter dan dat het in april op is, toch? Dat is er iets mis gegaan ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |