Met koopsubsidie kunnen we dit wel betalen en die subsidie is er niet voor nietsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:40 schreef Soohr het volgende:
Waarom koop je een huis als je het eigenlijk niet kan betalen?
Maar Arnhem is dan ook geweldig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Katinkat het volgende:
Hier staat vandaag in de krant dat Gemeente Arnhem nog genoeg starters kan helpen met koopsubsidie.
Dus je kan het niet betalen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:41 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Met koopsubsidie kunnen we dit wel betalen
Dat is dus 8 dagen. You're so screwed.quote:Het budget is voldoende voor ongeveer 1290 aanvragen. De laatste tijd worden ongeveer 170 aanvragen per dag ingediend.
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Waar denk je dat koopsubsidie voor bedoeld is.
Om iets te kopen wat je niet kan betalen. Ik zeg ook niet dat je het niet kan kopen, ik zeg alleen dat je het niet kan betalen. Dat je het met belastinggeld er bij wel kan kopen zorgt er niet voor dat je het kan betalen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Waar denk je dat koopsubsidie voor bedoeld is.
En waar is een hypotheek voor bedoeld?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Om iets te kopen wat je niet kan betalen.
Maar koopsubsidie krijg je maar 1 keerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Om iets te kopen wat je niet kan betalen. Ik zeg ook niet dat je het niet kan kopen, ik zeg alleen dat je het niet kan betalen. Dat je het met belastinggeld er bij wel kan kopen zorgt er niet voor dat je het kan betalen.
Om de aankoopprijs van een woning niet in 1x te hoeven te voldoen. Koopsubsidie is het meest achterlijke idee wat ooit bedacht is, belastinggeld wordt gebruikt om de huizenprijzen kunstmatig hoog te houden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
En waar is een hypotheek voor bedoeld?
Exact hetzelfde verhaal voor de HRA, ook daar maakt iedereen gebruik van.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef Q. het volgende:
Om de aankoopprijs van een woning niet in 1x te hoeven te voldoen. Koopsubsidie is het meest achterlijke idee wat ooit bedacht is, belastinggeld wordt gebruikt om de huizenprijzen kunstmatig hoog te houden.
True maar dit is voor ons de manier om een huisje te kunnen kopen dat groter is dan ons huurhuisje nu.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Om iets te kopen wat je niet kan betalen. Ik zeg ook niet dat je het niet kan kopen, ik zeg alleen dat je het niet kan betalen. Dat je het met belastinggeld er bij wel kan kopen zorgt er niet voor dat je het kan betalen.
So true, ook meteen afschaffen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Exact hetzelfde verhaal voor de HRA, ook daar maakt iedereen gebruik van.
Uiteraard geef ik je geen ongelijk, ik zou het ook doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
True maar dit is voor ons de manier om een huisje te kunnen kopen dat groter is dan ons huurhuisje nu.
Het is idd dat we bij ons eerste huisje kunnen gebruiken en daarna niet meer.
Laten we dit hopen! Want hij is daar vandaag binnen gekomen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef _Michiel_ het volgende:
Volgens mij gaat het om de dag waarop de aanvraag moet binnen zijn.
Bel ze anders ff op, straks krijg je pas bericht nadat je ontbindende voorwaarden zijn verlopen. Dan heb je een redelijk probleem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Aaiphone het volgende:
Laten we dit hopen! Want hij is daar vandaag binnen gekomen!
Mijn vriendin en ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef _Michiel_ het volgende:
Hoeveel personen hebben er precies aan de OP meegewerkt? Je hebt het over Wij ipv ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |