quote:jij gooit het feit van het niet vaak willen/moeten verhuizen op het onvermogen om vrienden te maken. Misschien is dat vanuit jouw persoonlijk perspectief zo, maar niet heel relevant in de kwestie of je vaak verhuist. Ik denk dat werk, uitvalsmogelijkheden van de stad, recreatie en voorzieningen relevanter zijn.
quote:
Zie je welquote:
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 14:10 schreef Emu het volgende:
[..]
Is dat dan zoveel moeite om dat zelf effe te doen
Dat is over tien jaar voltooid verleden tijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Vincentkemper het volgende:
De onzekerheid neemt alleen, maar toe. Het politieke klimaat begint toch steeds sterker te neigen naar een beperking van de hypotheekrente aftrek. Veel succes met het verkopen van die miljoenen kostende woningen
Als ze het een beetje onder controle hebben kunnen ze dat al langquote:Op maandag 22 maart 2010 14:56 schreef dw7725 het volgende:
[..]
Dat is over tien jaar voltooid verleden tijd.
De belastingdienst is toch al tegen individuele aftrekposten, die willen graag jouw aangifte in kunnen vullen
Quote or it didnt happenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:40 schreef Demophon het volgende:
Ah, deeltje 47 al weer![]()
Ik weet nog dat er in het begin veel mensen waren in deze topic die fel van leer waren en schamperig er over deden dat de huizenprijzen uberhaupt kunnen dalen in Nederland. Konden zij niet voorstellen dat dit ooit in hun leven zou gebeuren
een fucking cunt ben je DAMquote:
Waar zeg ik dat de prijzen stijgen?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:11 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
een fucking cunt ben je DAM![]()
Sjabba, DS4 en consorten zijn van die huizenhippies, alhoewel zij hun toon duidelijk hebben gematigd.
Dus eigenlijk ben jij de enige die-hard die hier nog gelooft in stijgende huizenprijzen. Ga jezelf maar quoten volgend jaar.
in je meta-data.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de prijzen stijgen?
quote:
Stabilisatie van de daling ja....quote:Op maandag 22 maart 2010 13:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus stabilsatie, zo moeilijk is het echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |