Geen idee, maar zocht naar leuke plaatjesquote:
Ik heb in een vorig topic een link gezien naar een overzicht van huizen in Lelystad. Dat was een waar slagveld met vraagprijzen die vrijwel gehalveerd waren.quote:
Netjes, goed nieuws dan maar. Nog steeds wel twee keer zoveel werklozen dus als eind 2008, maar goed, niet veel erger dan 2002-2003, uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat de recessie minder heftig is dan gedacht. Situatie blijft slecht, maar minder slecht dan gedacht:
CPB heeft haar negatieve cijfers bijgesteld. De werkloosheid komt naar verwachting lager uit in 2010. Die is van 9.5% naar 8% bijgesteld.
En in 2010 krimpt de economie niet meer.
Linkje
Dat gaat dan ook wel een iets positiever (of iig minder negatief) effect hebben op de huizenmarkt als het uitkomt. Maar het kan ook nog dat in het kader van de aankomende bezuinigingen de HRA wordt afgebouwd (zal dit kabinet nog niet doen).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat de recessie minder heftig is dan gedacht. Situatie blijft slecht, maar minder slecht dan gedacht:
CPB heeft haar negatieve cijfers bijgesteld. De werkloosheid komt naar verwachting lager uit in 2010. Die is van 9.5% naar 8% bijgesteld.
Linkje
Ik mag GVD hopen dat het snel gebeurt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook wel een iets positiever (of iig minder negatief) effect hebben op de huizenmarkt als het uitkomt. Maar het kan ook nog dat in het kader van de aankomende bezuinigingen de HRA wordt afgebouwd (zal dit kabinet nog niet doen).
Zie je dit kabinet dat doen? Die zitten er nog wel 2 jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik mag GVD hopen dat het snel gebeurt...
Als Bos eindelijk daadwerkelijk een goeie minister van financiën wil zijn en zich minder zorgen gaat maken om zijn 'image', komt het nog wel goed. Beter meteen maar nu doen, even slikken voor iedereen en dan weer doorgaan. En ik natuurlijk een goedkoper huis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zie je dit kabinet dat doen? Die zitten er nog wel 2 jaar.
Jij zoekt een politicus met een lange-termijn visie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:13 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als Bos eindelijk daadwerkelijk een goeie minister van financiën wil zijn en zich minder zorgen gaat maken om zijn 'image', komt het nog wel goed. Beter meteen maar nu doen, even slikken voor iedereen en dan weer doorgaan. En ik natuurlijk een goedkoper huis.
Ik zie het dit kabinet niet doen en ook het volgende kabinet niet. Als er al wat gebeurt, dan wordt er wat gedaan aan de HRA voor huizen van boven de 1 mio ofzo. Een beetje symptoombestrijding, daar is Nederland wel goed in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zie je dit kabinet dat doen? Die zitten er nog wel 2 jaar.
Ik heb enkel goede hoop. Ik wil een huis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:06 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Jij zoekt een politicus met een lange-termijn visie?
Ik denk dat je nog eerder een aankoopmakelaar vindt die 50% onder de vraagprijs biedt.
Ik vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar die ramingen zijn. Het CPB was toch ook de organisatie die het kabinet verteld heeft dat de crisis aan Nederland voorbij zou gaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Linkje
Nee, dat was de fabeltjeskrantquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar die ramingen zijn. Het CPB was toch ook de organisatie die het kabinet verteld heeft dat de crisis aan Nederland voorbij zou gaan?
Mmmm.... wie vertrouwd het CPB nogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Linkje
Eindelijk onderdak voor alle 'pardonners'quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:10 schreef pberends het volgende:
Kabinet geeft bouw eerste injectie
Kabinet is wanhopig.
Een overschot van woningen van >400k.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eindelijk onderdak voor alle 'pardonners'![]()
Of gaan we nu naar een woning overschot toe?
Precies. Courante woningen tot de 250k gaan nog steeds als warme broodjes over de toonbank hier in utrecht. Ben zelf ook opzoek, maar voor de goed onderhouden woningen moet je slagvaardig bezig zijn als koper. Het is niet uitzonderlijk dat ze binnen 2 weken verkocht zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Een overschot van woningen van >400k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |