abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:24:06 #1
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71791316

Laatste deel: Huizenmarkt deeltje 25
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71791368
Tussenwoning/Villa/Portiekflat

(dat plaatje... )
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_71791459
Waar?
(doelend op het plaatje)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:29:30 #4
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71791505
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef capricia het volgende:
Waar?
(doelend op het plaatje)
Geen idee, maar zocht naar leuke plaatjes Dit topic is nogal kaal en verdient eigenlijk een mooie OP.
---
pi_71791951
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef capricia het volgende:
Waar?
(doelend op het plaatje)
Ik heb in een vorig topic een link gezien naar een overzicht van huizen in Lelystad. Dat was een waar slagveld met vraagprijzen die vrijwel gehalveerd waren.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:07:08 #6
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_71792568
Mij valt momenteel heel erg het volgende op: Het vervangen van de te koop borden van de ene makelaar door de andere.
Denken die verkopers nu echt dat het aan de makelaar ligt dat ze nog in hun stenen bunker wonen?
pi_71795583
TVP
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71796624
Ik hoor net op het nieuws dat de recessie minder heftig is dan gedacht. Situatie blijft slecht, maar minder slecht dan gedacht:
CPB heeft haar negatieve cijfers bijgesteld. De werkloosheid komt naar verwachting lager uit in 2010. Die is van 9.5% naar 8% bijgesteld.
En in 2010 krimpt de economie niet meer.

Linkje
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71796684
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:53 schreef capricia het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat de recessie minder heftig is dan gedacht. Situatie blijft slecht, maar minder slecht dan gedacht:
CPB heeft haar negatieve cijfers bijgesteld. De werkloosheid komt naar verwachting lager uit in 2010. Die is van 9.5% naar 8% bijgesteld.

Linkje
Netjes, goed nieuws dan maar. Nog steeds wel twee keer zoveel werklozen dus als eind 2008, maar goed, niet veel erger dan 2002-2003, uit mijn hoofd.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:03:50 #10
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71796893
quote:

Linkje
Dat gaat dan ook wel een iets positiever (of iig minder negatief) effect hebben op de huizenmarkt als het uitkomt. Maar het kan ook nog dat in het kader van de aankomende bezuinigingen de HRA wordt afgebouwd (zal dit kabinet nog niet doen).
---
pi_71796978
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:03 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat gaat dan ook wel een iets positiever (of iig minder negatief) effect hebben op de huizenmarkt als het uitkomt. Maar het kan ook nog dat in het kader van de aankomende bezuinigingen de HRA wordt afgebouwd (zal dit kabinet nog niet doen).
Ik mag GVD hopen dat het snel gebeurt...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:10:54 #12
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71797105
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik mag GVD hopen dat het snel gebeurt...
Zie je dit kabinet dat doen? Die zitten er nog wel 2 jaar.
---
pi_71797167
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:10 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Als Bos eindelijk daadwerkelijk een goeie minister van financiën wil zijn en zich minder zorgen gaat maken om zijn 'image', komt het nog wel goed. Beter meteen maar nu doen, even slikken voor iedereen en dan weer doorgaan. En ik natuurlijk een goedkoper huis.
pi_71798670
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:13 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Als Bos eindelijk daadwerkelijk een goeie minister van financiën wil zijn en zich minder zorgen gaat maken om zijn 'image', komt het nog wel goed. Beter meteen maar nu doen, even slikken voor iedereen en dan weer doorgaan. En ik natuurlijk een goedkoper huis.
Jij zoekt een politicus met een lange-termijn visie?
Ik denk dat je nog eerder een aankoopmakelaar vindt die 50% onder de vraagprijs biedt.
pi_71800837
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:10 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik zie het dit kabinet niet doen en ook het volgende kabinet niet. Als er al wat gebeurt, dan wordt er wat gedaan aan de HRA voor huizen van boven de 1 mio ofzo. Een beetje symptoombestrijding, daar is Nederland wel goed in.
pi_71805359
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:06 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Jij zoekt een politicus met een lange-termijn visie?
Ik denk dat je nog eerder een aankoopmakelaar vindt die 50% onder de vraagprijs biedt.
Ik heb enkel goede hoop. Ik wil een huis.
pi_71809034
Dan koop je er een, zo moeilijk is het niet

http://www.nu.nl/economie(...)er-werkloosheid.html

Bij CPB lezen ze schijnbaar Fok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71809389
quote:

Linkje
Ik vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar die ramingen zijn. Het CPB was toch ook de organisatie die het kabinet verteld heeft dat de crisis aan Nederland voorbij zou gaan?
pi_71809395
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 07:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af hoe betrouwbaar die ramingen zijn. Het CPB was toch ook de organisatie die het kabinet verteld heeft dat de crisis aan Nederland voorbij zou gaan?
Nee, dat was de fabeltjeskrant
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71809635
Misschien dat de prijzen van huizen de komende tijd niet compleet instorten. Maar hard omhoog, zoals voorheen, gaan ze de komende 15 jaar zeker niet meer.

Gecorrigeerd voor inflatie gaat die correctie van 40% er zeker wel komen. Maar daar zullen de huidige huizenbezitters weinig last van ondervinden als het geleidelijk gaat. De nominale waarde blijft dan immers redelijk op peil.
pi_71817014
quote:

Linkje
Mmmm.... wie vertrouwd het CPB nog

Ik hoop dat ze gelijk hebben maar ik zie het niet zo rooskleurig in. Let wel ING heeft wel 71 miljoen 'winst' gemaakt nadat er 20 miljard in gestopt is, alles komt dus weer goed
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_71818885
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:10 schreef pberends het volgende:
Kabinet geeft bouw eerste injectie

Kabinet is wanhopig .
Eindelijk onderdak voor alle 'pardonners'

Of gaan we nu naar een woning overschot toe?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_71819274
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:25 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Eindelijk onderdak voor alle 'pardonners'

Of gaan we nu naar een woning overschot toe?
Een overschot van woningen van >400k.
pi_71819756
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Een overschot van woningen van >400k.
Precies. Courante woningen tot de 250k gaan nog steeds als warme broodjes over de toonbank hier in utrecht. Ben zelf ook opzoek, maar voor de goed onderhouden woningen moet je slagvaardig bezig zijn als koper. Het is niet uitzonderlijk dat ze binnen 2 weken verkocht zijn.

Dat neemt niet weg dat er ook genoeg huizen onder de 250k al langer dan 6 maanden tekoop staan, maar dat zijn dan ook de verkopers die niet lager dan de hoofdprijs willen gaan.. Als er al een sterke daling komt, dan verwacht ik deze pas na 2 jaar. Wanneer de hyptoheekrenteaftrek van de leegstaande woning ten einde loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')