En wie vertrouwd ze nog?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Makelaars... Wie gelooft ze nog?
Ze doen niet eens moeite om het een beetje te laten lijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:35 schreef Lemmeb het volgende:
Nog één van dezelfde makelaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, hij gaf precies aan waar de knelpunten van onze "economie" liggen. Een economie dat gebaseerd is op schulden is per definitie failliet.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:21 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Gozer, ik typ dat ik die "lifestyle" niets vind en vervolgens noem je mij er ook zo een. Dan denk ik; he, je leest niet! Je bent duidleijk boos erover en dus zeg ik blinde woede... Snap je hem?!? hahahahahaha
Jij typt een bericht dat vol staat met haat naar mensen die anders leven dan jij en daarop noem ik jou een hater.
Ooh my God, wat een prutswerk, die fotograaf heeft een nieuw stel hersenen nodig, want zijn huidige zijn kaputquote:
jij in ieder geval niet gezien je usernamequote:Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Makelaars... Wie gelooft ze nog?
Het is ook niet erg. Het is lachwekkend en ook wel enigszins tekenend voor de huidige staat van de markt.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef Bulletdodger het volgende:
Maar wat is er mis met een paar wolkjes fotoshoppen? Ik zie het kwaad er niet in
zo kun je overal wel wat achter zoeken
Geef een verkeerde indruk van het product. Als je dan bij het huis komt en er blijkt een bruine lucht te hangen ivm het industrie terrein eracht, voel je je toch genomen.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef Bulletdodger het volgende:
Maar wat is er mis met een paar wolkjes fotoshoppen? Ik zie het kwaad er niet in
zo kun je overal wel wat achter zoeken
Een vriendin van mij was laatst volkomen in paniek omdat ze haar schulden maar niet afbetaald krijgt, wou ze weer bij haar moeder gaan wonen en dan een half jaartje later weer op zich zelfquote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
nee, hij gaf precies aan waar de knelpunten van onze "economie" liggen. Een economie dat gebaseerd is op schulden is per definitie failliet.
Dat geldt voor bedrijven, personen, landen, markten en economieën.
Ooh, goede tipquote:Op donderdag 9 april 2009 14:03 schreef ursel het volgende:
Hier hebben we het Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 topic toch al voor..
Ik zoek nog wel een huishoudster voor ¤1 per uur...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een vriendin van mij was laatst volkomen in paniek omdat ze haar schulden maar niet afbetaald krijgt, wou ze weer bij haar moeder gaan wonen en dan een half jaartje later weer op zich zelf![]()
Toen heb ik haar maar even geholpen met het opmaken van een budget, jaartje op water en brood, niet 4 keer per jaar naar Spanje op vakantie. Probleem opgelost. Begon ze te mopperen dat ze die vakanties echt nodig had![]()
Het verwende kreng kookt maar even in haar eigen sop gaar, PL-tje van 10k om op vakantie te kunnen gaan, ze spoort niet helemaal
Nu is ze op zoek naar een rijke vent, iemand interesse
Deze crisis, die pas in de 2e inning zit, is echt het beste wat onze luie, Leuke-Replay-Apple-TMF-generatie kan overkomen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een vriendin van mij was laatst volkomen in paniek omdat ze haar schulden maar niet afbetaald krijgt, wou ze weer bij haar moeder gaan wonen en dan een half jaartje later weer op zich zelf![]()
Toen heb ik haar maar even geholpen met het opmaken van een budget, jaartje op water en brood, niet 4 keer per jaar naar Spanje op vakantie. Probleem opgelost. Begon ze te mopperen dat ze die vakanties echt nodig had![]()
Het verwende kreng kookt maar even in haar eigen sop gaar, PL-tje van 10k om op vakantie te kunnen gaan, ze spoort niet helemaal
Nu is ze op zoek naar een rijke vent, iemand interesse
Niks mis met Applequote:Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Deze crisis, die pas in de 2e inning zit, is echt het beste wat onze luie, Leuke-Replay-Apple-TMF-generatie kan overkomen.
Ze kopen lenen ze toch zelf? Lekker stoer doen met je bouwval die rap in waarde daalt zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef henkway het volgende:
Jammer dat galerijflats van woningcorporaties die men vroeger onbewoonbaar placht te noemen bij jonge mensen in de maag gesplitst worden als appartementen in dertiger jaren stijl
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Met OSX is niets mis nee. Met al die verdomde gadgets wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |