abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 13:05:23 #1
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67860720

(bron geenstijl.nl)

Check die wolkenpartij!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67860733
TVP!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin donderdag 9 april 2009 @ 13:10:19 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_67860887
pi_67861325
Beetje mooi weer is nooit weg
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 9 april 2009 @ 13:31:28 #5
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_67861535
Makelaars... Wie gelooft ze nog?
  donderdag 9 april 2009 @ 13:35:03 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67861641
Nog één van dezelfde makelaar:

pi_67861838
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
En wie vertrouwd ze nog?
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:35 schreef Lemmeb het volgende:
Nog één van dezelfde makelaar:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze doen niet eens moeite om het een beetje te laten lijken
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 9 april 2009 @ 13:41:23 #8
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_67861872
wat een prutswerk, zeker Remax
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_67861895
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:21 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Gozer, ik typ dat ik die "lifestyle" niets vind en vervolgens noem je mij er ook zo een. Dan denk ik; he, je leest niet! Je bent duidleijk boos erover en dus zeg ik blinde woede... Snap je hem?!? hahahahahaha

Jij typt een bericht dat vol staat met haat naar mensen die anders leven dan jij en daarop noem ik jou een hater.
nee, hij gaf precies aan waar de knelpunten van onze "economie" liggen. Een economie dat gebaseerd is op schulden is per definitie failliet.

Dat geldt voor bedrijven, personen, landen, markten en economieën.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_67862346
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef IkWilbert het volgende:
wat een prutswerk, zeker Remax
Ooh my God, wat een prutswerk, die fotograaf heeft een nieuw stel hersenen nodig, want zijn huidige zijn kaput
Check de scherpte van deze foto

I'll sing you a lullaby.
pi_67862367
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
jij in ieder geval niet gezien je username
pi_67862384
Maar wat is er mis met een paar wolkjes fotoshoppen? Ik zie het kwaad er niet in

zo kun je overal wel wat achter zoeken
  donderdag 9 april 2009 @ 14:00:09 #13
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67862516
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef Bulletdodger het volgende:
Maar wat is er mis met een paar wolkjes fotoshoppen? Ik zie het kwaad er niet in

Het is ook niet erg. Het is lachwekkend en ook wel enigszins tekenend voor de huidige staat van de markt.
pi_67862532
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:56 schreef Bulletdodger het volgende:

Geef een verkeerde indruk van het product. Als je dan bij het huis komt en er blijkt een bruine lucht te hangen ivm het industrie terrein eracht, voel je je toch genomen.
pi_67862558
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

nee, hij gaf precies aan waar de knelpunten van onze "economie" liggen. Een economie dat gebaseerd is op schulden is per definitie failliet.

Dat geldt voor bedrijven, personen, landen, markten en economieën.
Een vriendin van mij was laatst volkomen in paniek omdat ze haar schulden maar niet afbetaald krijgt, wou ze weer bij haar moeder gaan wonen en dan een half jaartje later weer op zich zelf
Toen heb ik haar maar even geholpen met het opmaken van een budget, jaartje op water en brood, niet 4 keer per jaar naar Spanje op vakantie. Probleem opgelost. Begon ze te mopperen dat ze die vakanties echt nodig had
Het verwende kreng kookt maar even in haar eigen sop gaar, PL-tje van 10k om op vakantie te kunnen gaan, ze spoort niet helemaal
Nu is ze op zoek naar een rijke vent, iemand interesse
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:03:37 #16
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_67862649
Hier hebben we het Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 topic toch al voor..
pi_67862707
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:03 schreef ursel het volgende:
Hier hebben we het Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 36 topic toch al voor..
Ooh, goede tip

Nederlanders, altijd maar bij een ander naar binnen gluren hè
I'll sing you a lullaby.
pi_67862766
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:01 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Een vriendin van mij was laatst volkomen in paniek omdat ze haar schulden maar niet afbetaald krijgt, wou ze weer bij haar moeder gaan wonen en dan een half jaartje later weer op zich zelf
Toen heb ik haar maar even geholpen met het opmaken van een budget, jaartje op water en brood, niet 4 keer per jaar naar Spanje op vakantie. Probleem opgelost. Begon ze te mopperen dat ze die vakanties echt nodig had
Het verwende kreng kookt maar even in haar eigen sop gaar, PL-tje van 10k om op vakantie te kunnen gaan, ze spoort niet helemaal
Ik zoek nog wel een huishoudster voor ¤1 per uur...

Wat een enorme doos is dat. En dan te bedenken dat ze hier niet alleen in staat. Heel veel mensen hebben het zo gedaan.

Hoor net op RTL-Z dat de verkoop van nieuwbouw met 80% is ingezakt En dat al 2 jaar lang...

Maar het valt in Nederland natuurlijk allemaal mee hoor. Het zal echt niet zo hard gaan hoor...
pi_67862863
quote:

[..]

Deze crisis, die pas in de 2e inning zit, is echt het beste wat onze luie, Leuke-Replay-Apple-TMF-generatie kan overkomen.
pi_67862921
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef renegade808 het volgende:

[..]

Deze crisis, die pas in de 2e inning zit, is echt het beste wat onze luie, Leuke-Replay-Apple-TMF-generatie kan overkomen.
Niks mis met Apple
pi_67862948
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Niks mis met Apple
Met OSX is niets mis nee. Met al die verdomde gadgets wel.
pi_67863009
Jammer dat galerijflats van woningcorporaties die men vroeger onbewoonbaar placht te noemen bij jonge mensen in de maag gesplitst worden als appartementen in dertiger jaren stijl
pi_67863063
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef henkway het volgende:
Jammer dat galerijflats van woningcorporaties die men vroeger onbewoonbaar placht te noemen bij jonge mensen in de maag gesplitst worden als appartementen in dertiger jaren stijl
Ze kopen lenen ze toch zelf? Lekker stoer doen met je bouwval die rap in waarde daalt zou ik zeggen
pi_67863080
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef renegade808 het volgende:

[..]

Met OSX is niets mis nee. Met al die verdomde gadgets wel.
, iPod is idd een graftakkeding dat kut kwaliteit combineert met incompatibiliteit. iPhone == iPod die kan bellen.
pi_67863200
Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe in de volksmond de overtuiging "een huis kopen is een goede investering" het gaat houden de komende jaren. Sinds wanneer is het verstandig om ergens gigantische schulden voor te maken dat in waarde daalt?
pi_67863464
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef renegade808 het volgende:
Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe in de volksmond de overtuiging "een huis kopen is een goede investering" het gaat houden de komende jaren. Sinds wanneer is het verstandig om ergens gigantische schulden voor te maken dat in waarde daalt?
Men denkt ook nog immer dat de mensen in Twente geen Nederlands kunnen en dat Arnhem in Twente ligt...

Maak je over de zelfdeceptie van de Nederlander maar niet druk. Die capaciteit is groter dan het BNP van de wereld.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:23:51 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67863471
quote:

[..]

Ik had een keer een vriendin die het gek vond dat ze met haar parttime secretaresse-baantje niet genoeg geld overhield om haar (Elq-)hypotheek te kunnen betalen en ook nog haar kind te kunnen onderhouden. Toen ik haar aanraadde de boel zo snel mogelijk te verkopen en in een woningbouwflatje te gaan wonen (was in 2006 dus ze had toen nog een goede prijs kunnen vangen), had ik het natuurlijk gedaan en kon ik meteen wieberen.

Ik hoop voor haar dat ze toch bij haar verstand is gekomen en er nu niet meer aan vast zit.
pi_67863624
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik had een keer een vriendin die het gek vond dat ze met haar parttime secretaresse-baantje niet genoeg geld overhield om haar (Elq-)hypotheek te kunnen betalen en ook nog haar kind te kunnen onderhouden. Toen ik haar aanraadde de boel zo snel mogelijk te verkopen en in een woningbouwflatje te gaan wonen (was in 2006 dus ze had toen nog een goede prijs kunnen vangen), had ik het natuurlijk gedaan en kon ik meteen wieberen.

Ik hoop voor haar dat ze toch bij haar verstand is gekomen en er nu niet meer aan vast zit.
Het is wel duidelijk dat vooral Nederlandse vrouwen moeite hebben om Neerlands Nieuwe Realiteit te accepteren. "Dat is toch helemaal niet leuk?"
  donderdag 9 april 2009 @ 14:31:34 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67863787
quote:

Picca's
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 9 april 2009 @ 14:35:55 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67863924
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef SeLang het volgende:

[..]

Picca's

Maar jij wil toch ook geen vrouw die alleen op je geld valt? Ze moet toch kinderen voor je baren en verzorgen enzo? Dan kun je bij dit soort types echt wel vergeten.
pi_67863929
quote:

[..]

Picca's
SeLang
pi_67863931
quote:

Picca's
Vooruit

I'll sing you a lullaby.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:37:33 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67863981
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef renegade808 het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat vooral Nederlandse vrouwen moeite hebben om Neerlands Nieuwe Realiteit te accepteren. "Dat is toch helemaal niet leuk?"
Nuja, het was wel een triest geval. Zo verwend was ze nog niet eens, was een lief vrouwtje, maar ze was na een door haarzelf in gang gezette scheiding een beetje het oog op de realiteit kwijtgeraakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemmeb op 09-04-2009 14:53:36 ]
  donderdag 9 april 2009 @ 14:39:47 #34
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67864061
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:36 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vooruit

[ afbeelding ]
Ongeschikt om mijn zoon te baren
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_67864267
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ongeschikt om mijn zoon te baren
Je dochter dan?
  donderdag 9 april 2009 @ 14:45:53 #36
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_67864275
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef renegade808 het volgende:

(ontwikkeling huizenprijzen sinds 1985)

Ik ken mensen die baalden dat ze het in de jaren 80 niet aandurfden nog wat meer huizen te kopen..

[ Bericht 1% gewijzigd door Ad_rem op 09-04-2009 14:53:05 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_67864278
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nuja, het was wel een triest geval. Zo verwend was ze nog niet eens, was een lief vrouwtje, maar ze was na een door haarzelf in gang gezette scheiding een beetje het oog op de realitiet kwijtgeraakt.
Weet je hoe het is afgelopen tot nu toe?
  donderdag 9 april 2009 @ 14:50:30 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67864426
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Weet je hoe het is afgelopen tot nu toe?
Nee. Ik heb haar na een paar maanden nog eens geprobeerd te bellen, maar haar mobiele nummer was niet meer aangesloten.
pi_67864427
wat is er met die fotos aan de hand, het ontgaat me echt compelet
  donderdag 9 april 2009 @ 14:52:31 #40
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67864501
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is er met die fotos aan de hand, het ontgaat me echt compelet
Kijk eens goed naar de luchten op de achtergrond.
pi_67864507
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee. Ik heb haar na een paar maanden nog eens geprobeerd te bellen, maar haar mobiele nummer was niet meer aangesloten.
ahh, gevalletje BKR:

Code 4: De kredietnemer bleek/blijkt onbereikbaar.

pi_67864512
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

wss de rekening niet betaald
pi_67864530
quote:

[..]

interessante post. Paar serieuze vragen:
- ging ze echt 4 keer per jaar op vakantie?
- is ze nu echt op zoek naar een rijke gast?
  donderdag 9 april 2009 @ 14:54:45 #44
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67864593
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

wss de rekening niet betaald
Mja, dat vermoedde ik ook. Ik heb me er maar bij neergelegd. Zij had mij immers de deur gewezen en ik kan per slot van rekening niet het leed van de hele wereld op m'n schouders nemen.
pi_67864603
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar de luchten op de achtergrond.
heb ik gedaan maar ik zie het gewoon echt niet
pi_67864622
NVM wil hulp voor 10.000 probleemgevallen woningmarkt
quote:
Huiseigenaren die het hardst worden geraakt door de verslechterde situatie op de woningmarkt moeten hulp krijgen. In totaal gaat het om de bezitters van ongeveer 10.000 woningen, die een echte probleemgroep vormen.

Dubbele lasten
Dat zei voorzitter Ger Hukker van de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) donderdag bij de presentatie van de woningmarktcijfers over het eerste kwartaal van dit jaar. Momenteel zijn er ongeveer 30.000 tot 35.000 huiseigenaren die hun huis moeten verkopen, omdat ze inmiddels een andere woning hebben gekocht.

Overwaarde
Volgens Hukker kan een groot deel van deze mensen best wat zakken met de prijs, omdat er nog steeds veel overwaarde op de woning zit. Maar bij zo'n tienduizend is dat niet het geval. Zij moeten verkopen onder de prijs die ze eigenlijk minstens moeten hebben om hun nieuwe woonsituatie te kunnen betalen.

15.000 euro
Hukker: ,,Voor deze mensen is dat pijnlijk. Het kan gaan om een gat van 10.000 tot 15.000 euro. Dat is voor een bank niet zoveel, maar een particulier kan daar tientallen jaren last van blijven houden. Het is maatschappelijk heel kwalijk als we deze mensen laten vallen."

Parkeer een probleem
Hukker stelt voor dat de banken deze mensen helpen aan een overbruggingskrediet. ,,Parkeer het probleem. Want over vijf jaar ziet de woningmarkt er weer heel anders uit en kunnen deze mensen dat geld gewoon aflossen." Hukker stelt dat het in wezen gaat om overkreditering, iets waar de toezichthouder Autoriteit Financiële Markten (AFM) tegen is. Maar volgens hem moet de AFM in deze situatie een oogje toeknijpen.
Punt 1: Hadden ze maar niet eerst moeten kopen voordat er verkocht was
Punt 2: 5 jaar & dan is alles weer pais & vree . Is die man echt zo wereldvreemd?
  donderdag 9 april 2009 @ 14:55:50 #47
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67864634
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

interessante post. Paar serieuze vragen:
- ging ze echt 4 keer per jaar op vakantie?
- is ze nu echt op zoek naar een rijke gast?
Jij hebt interesse? Of verbaast het je?

Ik ken via m'n zus ook wel van dit soort mokkels. Wonen veelal in Amsterdam.
pi_67864662
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Mja, dat vermoedde ik ook. Ik heb me er maar bij neergelegd. Zij had mij immers de deur gewezen en ik kan per slot van rekening niet het leed van de hele wereld op m'n schouders nemen.
Blijft interessant om te kijken hoe mensen met dit soort instelling het doen. Helemaal als ze al schulden hebben. Je zou hyves kunnen proberen.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:57:25 #49
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67864699
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

heb ik gedaan maar ik zie het gewoon echt niet
Het zijn verschillende huizen, maar de wolkenpartijen zijn precies hetzelfde. Ergo, de luchten zijn er later ingesoept om de illusie van mooi weer te geven.
pi_67864891
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
NVM wil hulp voor 10.000 probleemgevallen woningmarkt
[..]

Punt 2: 5 jaar & dan is alles weer pais & vree . Is die man echt zo wereldvreemd?
Ger Hukker houdt niet van 1 april, maar de beste grappen maakt ie zelf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')