Zodra mij iets dwars zit, start ik wel een website op. En dan niet zomaar een site, maar een site waar je ook op kunt reageren.quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Wat een praatjes. Je bent er maar druk mee... Wat zit je dwars?
In Dronten betaal je geen 900 euro voor 70m2, simpelweg omdat niemand daar wil wonen. Je hoeft dus ook geen 9 jaar op een wachtlijst te staan, hoezo.... je moet kopen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef inXs het volgende:
Geh, mooi dat xeno dat zegt, elke keer uitvallen op 'leentokkies', maar wel vrije huursector als alternatief aangeven, 900 euro voor een appartement van 70m2
Appels - peren.... (Althans ik neem aan dat je in Dronten geen wachtlijst heb van 9 jaar? En daar ging het om. Want jij kwam met de optie 'vrije sector huren' om die wachtlijst te omzeilen....)quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In Dronten betaal je geen 900 euro voor 70m2, simpelweg omdat niemand daar wil wonen. Je hoeft dus ook geen 9 jaar op een wachtlijst te staan, hoezo.... je moet kopen?
Startersleningquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Hmmz volgens mij kan je voor die 900 euro per maand ook gewoon een woning kopen
Btw ik betaal 3,3% voor 10 jaar vast. Plus nog over een kleine 40K 0% rente. Lange leve de starterslening.
In Dronten heb je inderdaad geen wachtlijst van 9 jaar en in de vrije sector kun je direct intrekken, kost ook geen 900 euro. Want zeg nou zelf... wie wil daar nu wonen?quote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Appels - peren.... (Althans ik neem aan dat je in Dronten geen wachtlijst heb van 9 jaar? En daar ging het om. Want jij kwam met de optie 'vrije sector huren' om die wachtlijst te omzeilen....)
'Starters', 'wooncarriere'. 'doorstromers', 'scheefhuurders' etc... het jargon van de vastgoedmaffiaquote:
Geen idee. Misschien ik wel. Als de prijs goed is, gezien wat ik ervoor terugkrijg, maakt de locatie mij niet zoveel uit. (Al wordt de locatie uiteraard wel in de prijs verdisconteerd)quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef xenobinol het volgende:
Want zeg nou zelf... wie wil daar nu wonen?
Je vergeet huursubsidie nog....quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
'Starters', 'wooncarriere'. 'doorstromers', 'scheefhuurders' etc... het jargon van de vastgoedmaffia
HRA... etc. etc.quote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je vergeet huursubsidie nog....
Nu weet ik eindelijk waar et cetera op rijmt.quote:
Dat is dus precies wat ik zeg, men is verwend. Je kan voor een goede prijs prima in NL wonen, maar iedereen wil met de voordeur aan de Kalverstraat en met de achterkant aan de Reeuwijkse plassen... Niet te duur uiteraard!quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In Dronten heb je inderdaad geen wachtlijst van 9 jaar en in de vrije sector kun je direct intrekken, kost ook geen 900 euro. Want zeg nou zelf... wie wil daar nu wonen?
Die vraag kan je met zo'n gebruikersnaam en site maar beter aan jezelf stellen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Wat een praatjes. Je bent er maar druk mee... Wat zit je dwars?
Van hem/haar krijg je toch geen antwoord. Die komt af en toe op Fok! een opmerking plaatsen (om door zijn gebruikersnaam zijn site hoger in Google te krijgen), is verder niet capabel zijn opmerkingen te verdedigen, dus gaat als de wiedeweerga weer terug naar zijn site om zijn trieste vorm van censuur toe te passen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:22 schreef inXs het volgende:
Die vraag kan je met zo'n gebruikersnaam en site maar beter aan jezelf stellen.
In tegenstelling tot sommigen hier, kan ik inderdaad wel een gevoel van medelijden opbrengenquote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Van hem/haar krijg je toch geen antwoord. Die komt af en toe op Fok! een opmerking plaatsen (om door zijn gebruikersnaam zijn site hoger in Google te krijgen), is verder niet capabel zijn opmerkingen te verdedigen, dus gaat als de wiedeweerga weer terug naar zijn site om zijn trieste vorm van censuur toe te passen.
Tja..... Wat moet je ermee? Leedvermaak is niet op zijn plaats denk ik. Medelijden wellicht?
'Verwend zijn' is een kwestie van referentiekader. Jij hebt iedere dag te eten op je bord, dus niet zo zeiken over wat de pot schaft jaquote:Op zondag 14 november 2010 23:21 schreef inXs het volgende:
Dat is dus precies wat ik zeg, men is verwend.
020quote:Je kan voor een goede prijs prima in NL wonen, maar iedereen wil met de voordeur aan de Kalverstraat en met de achterkant aan de Reeuwijkse plassen... Niet te duur uiteraard!
De randstad is gewoon te duur voor een hoop mensen, ik begrijp niet waarom mensen met een laag inkomen daar nog blijven wonen. Kunnen de rijken lekker hun eigen zooi opruimen.quote:Zoals ik al in het vorige topic aantoonde, voor 250000 euro koop je een vrijstaande woning, wellicht niet in de randstad. Ook kan je goedkoop huren, wellicht in Dronten, maar vast ook in andere steden/dorpen in de regio... Ook helaas niet in de randstad.
Onzin, tekorten zijn het gevolg van een gebrekkig beleid. Meestal is het beleid er op gericht de kunstmatige schaarste in stand te houden.quote:Net als koop heeft ook huur te maken met marktwerking, op een goede plek huren is net zo onbetaalbaar als op een goede plek kopen. Het verschil is alleen dat huren vaak sowieso onmogelijk is ivm. wachtlijsten en dergelijke.
Wat is de algemene definitie van 'een goede plek'?quote:Ook lijkt huren flexibel, tuurlijk kan je de huur zo opzeggen en vertrekken, maar waar ga je dan heen? Op een goede plek huren is onmogelijk of belachelijk duur!
Tja, de beste periode voor verkoop is voorbij.quote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef Emu het volgende:
Ben benieuwd hoe de verkoopcijfers de komende winter zullen zijn.
Dat gaat men ook niet doen, daarom zal de ingezette krimp doorzetten naar heel Nederland, de ouderen zullen willen cashen.quote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef xenobinol het volgende:
De randstad is gewoon te duur voor een hoop mensen, ik begrijp niet waarom mensen met een laag inkomen daar nog blijven wonen. Kunnen de rijken lekker hun eigen zooi opruimen.
Algemene definitie van een goede plek bestaat niet, een algemene definitie van een mooie kleur bestaat ook niet.quote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
'Verwend zijn' is een kwestie van referentiekader. Jij hebt iedere dag te eten op je bord, dus niet zo zeiken over wat de pot schaft ja
[..]
020![]()
Reeuwijkse plassen
[..]
De randstad is gewoon te duur voor een hoop mensen, ik begrijp niet waarom mensen met een laag inkomen daar nog blijven wonen. Kunnen de rijken lekker hun eigen zooi opruimen.
[..]
Onzin, tekorten zijn het gevolg van een gebrekkig beleid. Meestal is het beleid er op gericht de kunstmatige schaarste in stand te houden.
[..]
Wat is de algemene definitie van 'een goede plek'?
Hier in Dronten worden we momenteel overspoeld door asociale bejaarden uit de randstad die hun oude woonomgeving spuugzat zijn. Nu nemen ze hun asociale gedragingen mee en beginnen ze de boel hier ook te verpestenquote:Op maandag 15 november 2010 09:49 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dat gaat men ook niet doen, daarom zal de ingezette krimp doorzetten naar heel Nederland, de ouderen zullen willen cashen.
Restaurant 't Reeuwijkse hout' bakt goede hamburgersquote:Op maandag 15 november 2010 09:53 schreef inXs het volgende:
Wellicht vind jij de Reeuwijkse plassen niets, maar ik moet je teleurstellen, veel mensen vinden het prachtig. Het is maar goed dat we hier niet onbeperkt op kunnen bouwen.
Ik heb het over de plassen he, niet over Reeuwijkquote:Op maandag 15 november 2010 09:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Restaurant 't Reeuwijkse hout' bakt goede hamburgers, voor de rest vind ik het een hele dooie bedoeling, maar inderdaad ieder zijn ding
Altijd weer die klussende huiseigenaren, jagen de maatschappij op nog meer kostenquote:Klussen aan het huis eist meer slachtoffers
Er gebeuren steeds meer ongelukken bij het klussen in en rondom het huis. Het aantal slachtoffers van klusongevallen dat op een spoedeisende hulpafdeling wordt behandeld, is in de afgelopen jaren met 15 procent gestegen.
Dit kost de samenleving jaarlijks tenminste 170 miljoen euro, blijkt uit onderzoek van Consument en Veiligheid.
Wat we zien is dat steeds meer mensen geïnspireerd raken door klusmagazines en tv-programmas en zelf klussen oppakken. Helaas merken we ook dat zij zich slecht voorbereiden en de risicos onderschatten, zegt Cilia Knols van Consument en Veiligheid.
Uit onderzoek blijkt dat klussers vaak resultaat gericht werken waardoor er vaak ongevallen gebeuren. Pech, onvoorzichtigheid, onoplettendheid en haast zijn de grootste oorzaken bij een klusongeval. Door je beter voor te bereiden op een klus verklein je de kans op een ongeluk aanzienlijk.
Een aantal opmerkelijke feiten uit het onderzoek:
* Gemiddeld overlijden per jaar 37 personen door een klusongeval;
* Ongevallen komen het meest voor bij mannen van 30 t/m 49 jaar;
* Ongeveer één op de zes slachtoffers was aan het tuinieren;
* Letsels komen vooral voor aan de vingers, handen en ogen;
* Messen, zagen, hamers en ladders zijn relatief vaak betrokken bij een ongeval;
* Letsels door vallen komen bij vrouwen (30 procent) vaker voor dan bij mannen (15 procent).
bronL NVM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |