Af en toe krijgt hij wel gelijk hoor.... en als zo meteen de grote klap komt blijkt dat hij overal gelijk ik heeft gekregenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef Whuzz het volgende:
Kees de Kort
Is dat niet die populist wiens doemdenken nog nooit waarheid is geworden?
Zou best kunnen, de vrije kavels verkopen volgens mij wel in prima aantallen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het gaat over Almere. Wanneer is daar voor het laatst een huis verkocht? 2004?
Over wat voor kavels praten we dan en wat is de grondprijs?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zou best kunnen, de vrije kavels verkopen volgens mij wel in prima aantallen.
Artikelquote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Over wat voor kavels praten we dan en wat is de grondprijs?
Het is dan ook een paar meter lopen van het Gooi.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef xenobinol het volgende:
We Noemen het gewoon 'Overgooi' en promoten het als het verlengstuk van 'het Gooi'
Wat is er mis met Almerequote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef xenobinol het volgende:
Overigens ligt Almere al jaren in de clinch met de gemeente Zeewolde over 'territorium' Aangezien Almere zich supersnel heeft volgebouwd en eigenlijk niet zo heel erg veel grond over heeft![]()
Ik zie eigenlijk wel wat in het plan van Whuzz om Almere terug te geven aan de natuur.... kunnen we al die kolonisten terug sturen naar de regio 020... hebben ze daar extra woningnood wat de prijzen in stand kan houden
In tegenstelling tot de Wadden kun je niet over dat water lopen, goed een enkele timmermans zoon daar gelaten danquote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is dan ook een paar meter lopen van het Gooi.
Helemaal niets hoorquote:
Nooit van een brug gehoord?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Wadden kun je niet over dat water lopen, goed een enkele timmermans zoon daar gelaten dan
Ooh ja....quote:
Ik had het over mijzelfquote:
Onder het motto 'praat er toch nog iemand over me'?quote:
http://www.funda.nl/koop/(...)sorteer-prijs-op/p4/quote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Niet duur? Ook buiten de randstad is er sprake van een overwaardering, dat je meer huis koopt voor hetzelfde geld zal ongetwijfeld waar zijn maar zelfs dan denk ik dat Duitsland het wint van Friesland.
Frieslandquote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef HansvD het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)sorteer-prijs-op/p4/
Goedkoop wonen, net als in Duitsland.....
Wil je ergens anders wonen? Meer vraag, dus meer dokken.
En jij denkt dat ze je daar willen hebben?quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef xenobinol het volgende:
Dan vraag ik nog liever asiel aan in Duitsland
En zie daar, geen vraag naar Friesland en dus goedkoop wonen.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Friesland![]()
Dan vraag ik nog liever asiel aan in Duitsland
Daar zit je dan zonder werk en familie en vrienden 250km bij je vandaan. Wat zal je gelukkig zijn in je vrijstaande hutquote:Op maandag 17 januari 2011 14:45 schreef HansvD het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)sorteer-prijs-op/p4/
Goedkoop wonen, net als in Duitsland.....
Wil je ergens anders wonen? Meer vraag, dus meer dokken.
Dat schijnt geen enkel probleem te zijn. Huizenprijzen in Duitsland en Amerika worden hier immers regelmatig als referentie aangehaald.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Daar zit je dan zonder werk en familie en vrienden 250km bij je vandaan. Wat zal je gelukkig zijn in je vrijstaande hut
Lees: ze willen meer greater fools op de koopmarkt jagen om de huizenprijzen in stand te houdenquote:Hierdoor moeten deze huurders een prikkel krijgen om te verhuizen naar bijvoorbeeld een koopwoning, is de gedachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |