Cranendonckquote:
Succes. Hoe zie jij op Google Maps trouwens welke woning koop en welke huur is? Dat lijkt me een handige featurequote:Dan rij ik ff rond met google maps op zoek naar verpauperde koopwoningen.
Gezien je nickname zie ik die 10 kratten bier graag tegemoed. Krijg jij van mij een kratje bier als je in Cranendonck een verpauperde koopwoningenwijk weet te vinden. Graag vóór 2012, want dan zijn we allemaal dood en heb ik nix meer aan dat bier.quote:Tien tegen één dat ik er ook in jouw gemeente een hele wijk vol mee vind.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Integrity het volgende:
Huizenbezitter collectief blind geweest
Dit soort uitspraken is natuurlijk amateurwerk. Wetende dat de lonen altijd zullen blijven stijgen (inflatie) en huurprijzen ook altijd zullen blijven stijgen, zullen de huizenprijzen ook altijd stijgen. Zelfs de grafiek in TS heeft een stijgende lijn, alleen wordt 95 als uitgangspunt genomen.
Ik zeg: niet zeuren, gewoon een stuk aflossen en een langere periode blijven wonen. Een huis is een investering op lange termijn en niet voor de korte.
Jij hebt een glazen bol of ben je alwetend? Die bewering van jou kun jij niet 100% verantwoorden op dit moment..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Integrity het volgende:
Dit soort uitspraken is natuurlijk amateurwerk. Wetende dat de lonen altijd zullen blijven stijgen (inflatie) en huurprijzen ook altijd zullen blijven stijgen, zullen de huizenprijzen ook altijd stijgen.
Ik denk dat hij in dezelfde glazen bol kijkt als Xeno en Zeepsop. Dat ding geeft nou eenmaal altijd het antwoord dat je wilt horen. Als ik er in zou kijken, dan voorspelt ie dat als ik vanavond thuis kom mijn huis gevuld is met 10 hitsige knappe dames.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef antfukker het volgende:
[..]
Jij hebt een glazen bol of ben je alwetend? Die bewering van jou kun jij niet 100% verantwoorden op dit moment..
1. Ik ben niet religieus.... voor mij dus geen helquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:39 schreef Whuzz het volgende:
@ Topictitel: Xeno lost niets af. Gaat Xeno nu naar de hel?
Het valt nog maar te bezien of de salarissen wel in gelijke trend mee blijven stijgen... ik vermoed voorlopig van nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Integrity het volgende:
Dit soort uitspraken is natuurlijk amateurwerk. Wetende dat de lonen altijd zullen blijven stijgen (inflatie) en huurprijzen ook altijd zullen blijven stijgen, zullen de huizenprijzen ook altijd stijgen. Zelfs de grafiek in TS heeft een stijgende lijn, alleen wordt 95 als uitgangspunt genomen.
Pffff.... in onze huidige maatschappij langdurige plannen maken... dat klinkt makkelijker dan het is.quote:Ik zeg: niet zeuren, gewoon een stuk aflossen en een langere periode blijven wonen. Een huis is een investering op lange termijn en niet voor de korte.
Ik doe tenminste nog realistische voorspellingen, die van jouw zijn totale fantasiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef Whuzz het volgende:
Als ik er in zou kijken, dan voorspelt ie dat als ik vanavond thuis kom mijn huis gevuld is met 10 hitsige knappe dames.
Pics.... want je moet je beweringen wel onderbouwen natuurlijkquote:(Maar goed, ik weet dat voorspellen bullshit is, dus ik ben dik tevreden wetende dat ik huis héb met daarin één hitsige knappe vriendin)
Ik waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:02 schreef lutser.com het volgende:
Over 25 jaar woon ik 'gratis' en jij xeno?
Met zijn allen op een weblog jarenlang vergeefs wachten op een crash. Dat is pas kuddegedrag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Dat dacht men in Japan ook. Een kuddevolk gedachte...
De crash is al gaande... wij zitten gewoon front seat met een bak popcorn op schoot.... bring it onquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Met zijn allen op een weblog jarenlang vergeefs wachten op een crash. Dat is pas kuddegedrag.
Wishfull thinking...quote:
Volgens mij zitten de kopers nog steeds het comfortabelst hoor. Ik in ieder geval wel.quote:wij zitten gewoon front seat met een bak popcorn op schoot.... bring it on
Als iets zo excessief stijgt, is het gedoemd zo excessief te dalen. Ik zie alleen een excessieve stijging in de jaren 90.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dacht men in Japan ook. Een kuddevolk gedachte...
Oh ja.... 'jullie' noemen dat een stagnatiequote:
Zitten? Kom op zeg... de meesten moeten gewoon hard aan het werk om hun hypotheeklasten te kunnen betalen. "Doet u mij nog maar een bak popcorn meneer"quote:Volgens mij zitten de kopers nog steeds het comfortabelst hoor. Ik in ieder geval wel.
Ik ben bang dat er een maatschappelijke twee-deling komt wat dat betreft. Anderszijds, de huizenbezitter zit dan wel aan de goede kant. Zo gezegd. En inderdaad, plannen maken is lastig. Je blijft toch een risico nemen. Mijn huis levert nu ook niet de waarde op die ik erin heb gestoken, dat kàn ook niet zomaar. Dan had ik zelf de regie in handen moeten nemen bij het verbouwen. Het blijft in zekere zin toch een risico, maar je koopt ook niet zomaar een huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het valt nog maar te bezien of de salarissen wel in gelijke trend mee blijven stijgen... ik vermoed voorlopig van niet
[..]
Pffff.... in onze huidige maatschappij langdurige plannen maken... dat klinkt makkelijker dan het is.
Kraken? Waarom zou ik?quote:
Nou dan daalt het toch? Mij een zorg. Ik heb geen plannen om binnen 25 jaar te verkassen, en met de lage maandlasten kan ik ook geen enkele noodzaak verzinnen. Ik zit prima, netjes, en goedkoop.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef xenobinol het volgende:
Oh ja.... 'jullie' noemen dat een stagnatie![]()
Een stagnatie met een dalende trend.... ik wacht het volgende verjaardagspartijtje van Bollebof wel af om de trotse verhalen over 'onderwaarde' te horen
Het draagvlak voor de sociale voorzieningen word steeds minder, helaas... Een ander grote uitdaging is de globalisering en de toename van de welvaart in de rest van de wereld. Ik verwacht dat de handhaving van het huidige welvaartsniveau niet mogelijk is. Dat zal hoe dan ook gepaard gaan met een stagnatie of zelfs achteruitgang van de koopkracht. Het is nu al goed zichbaar... niet voor niets zijn de regels voor de NHG aangepast, de koopkracht van de lage inkomens staat nu al onder druk. Dit gaat ook invloed hebben op de hogere inkomens, deze zullen ook aan koopkracht gaan inleveren. Eerst komt er dus een toename in welvaartsnivea, de opsplitsing waar jij het over hebt, welke gevolgd word door een algehele afname van welvaart.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef Integrity het volgende:
Ik ben bang dat er een maatschappelijke twee-deling komt wat dat betreft. Anderszijds, de huizenbezitter zit dan wel aan de goede kant. Zo gezegd. En inderdaad, plannen maken is lastig. Je blijft toch een risico nemen. Mijn huis levert nu ook niet de waarde op die ik erin heb gestoken, dat kàn ook niet zomaar. Dan had ik zelf de regie in handen moeten nemen bij het verbouwen. Het blijft in zekere zin toch een risico, maar je koopt ook niet zomaar een huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |