quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:03 schreef Ruudt het volgende:
Mijn club is SV Deurne, kampioen Zondag Hoofdklasse B seizoen 2007-2008 én natuurlijk landelijk bekend dankzij de achtste finale wedstrijd in de KNVB Beker tegen Feyenoord van vorig seizoen.
Wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehe Dat bedoelde ik maar kon er niet meer op komen
Wel GEIL trouwens die stijve tepels van Mara
Nederlands voetbal is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik ben meer van het Engelse voetbal...quote:
ff over de Op. Waarom staan 290 en 291 op een volgende regel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn club is TeamKoekje... Oh wacht... Jullie hadden het weer over echt voetbal..
Omdat je iets aan je ogen hebt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff over de Op. Waarom staan 290 en 291 op een volgende regel?
* Outpost76 vind t leuk om te zeiken als andere hun best doen.
Magic Unlimited?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mara. Die van Magic Unlimited.
[ afbeelding ]
Zo ziet ze er best plat uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mara. Die van Magic Unlimited.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
RealBizkit666 is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Dat was dus de laatste die telde!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verdomme. Outpost heeft 1 post meer...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Had ik maar geen 2 keer overleg gehad en geen stijve tepels van Mara gezien...
Kan ze toch stijve tepels hebben. En ik schat dat ze een B-cup heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo ziet ze er best plat uit.
[..]
Klopt. Maar dat gebeurd niet nog eens...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was dus de laatste die telde!![]()
![]()
![]()
's Nachts heeft iemand anders mijn aandacht. Dus het zal waarschijnlijk morgen worden. Tenzij we dit even binnen een half uurtje klaren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als jullie 2 nu vannacht dit topic nog even volspammen, dan kunnen we vanaf morgen weer normaal posten misschien? Dit gaat gewoon echt helemaal nergens meer over. Een geintje (of zelfs pagina) FS/SC tussendoor is prima, je kunt echter ook overdrijven
Ja had mn ex ook maar die was niet zo plat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan ze toch stijve tepels hebben. En ik schat dat ze een B-cup heeft.
Een hand vol. En dat is meer dan genoeg. Tenzij je echt groot grote handen hebt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja had mn ex ook maar die was niet zo plat.
Al hoe wel. B75 is best wel plat he?
Zo iets dacht ik eigenlijk ook. Ik lach me rot zo op een dag als de laatste paar maar die topics zijn echt ergens anders voor bedoeld. Een beetje spam is niet erg maar we maken t nu wel erg bond. Misschien toch maar eens op een dinsdag (rustige HT dag) weer eens doen of zo. Niet iedere dag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als jullie 2 nu vannacht dit topic nog even volspammen, dan kunnen we vanaf morgen weer normaal posten misschien? Dit gaat gewoon echt helemaal nergens meer over. Een geintje (of zelfs pagina) FS/SC tussendoor is prima, je kunt echter ook overdrijven
Mwa ik heb geen kleine handen voor mij was t iets minder dan een hand vol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een hand vol. En dat is meer dan genoeg. Tenzij je echt groot grote handen hebt...
Prima. Maar dan moet wel eens iemand met een goed onderwerp komen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo iets dacht ik eigenlijk ook. Ik lach me rot zo op een dag als de laatste paar maar die topics zijn echt ergens anders voor bedoeld. Een beetje spam is niet erg maar we maken t nu wel erg bond. Misschien toch maar eens op een dinsdag (rustige HT dag) weer eens doen of zo. Niet iedere dag.
* Outpost76 is serieus ja.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
's Nachts heeft iemand anders mijn aandacht.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Psychonikeo het volgende:
mac roeleren inderdaad...
En dan is mijn firefox addon toch zinloos
's Nachts heeft gewoon mijn vrouw mijn aandacht hoor. Net als afgelopen nacht...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gisteren zei je me nog wat anders!
Misschien een heel erg raar idee maar zullen we t een paar topics over Hattrick hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima. Maar dan moet wel eens iemand met een goed onderwerp komen...
Dat snap ik wel. Maar over welk onderwerp in hattrick?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien een heel erg raar idee maar zullen we t een paar topics over Hattrick hebben?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
's Nachts heeft gewoon mijn vrouw mijn aandacht hoor. Net als afgelopen nacht...
Sorry, mijn minares is op vakantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
weer een gebroken hart. Leugenaar dat je r bent!
Volgens mij is het beter om dat aan de rest over te laten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar over welk onderwerp in hattrick?
Ik ben helemaal niet op vakantie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, mijn minaar is op vakantie.
Ok. Dan wachten wel even...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter om dat aan de rest over te laten.
We jagen met ons gespam ook potentiële nieuwe Fok! fed leden weg.
laat maar stop maar ik vind t zelf ook te smerig wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op vakantie!
Waar was je gisteren dan... Toen ik aanbelde deed je niet open... Of was je toen weer bezig om het hattrick topic vol te posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op vakantie!
Wat zei ik nu over jezelf quoten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
laat maar stop maar ik vind t zelf ook te smerig worden
Ga travian spelen op server 8. Heb je nog wat te doen buiten hattrick en spammen om.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dan wachten wel even...
Dat klopt ook wel weer natuurlijk...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar was je gisteren dan... Toen ik aanbelde deed je niet open... Of was je toen weer bezig om het hattrick topic vol te posten?
Ik heb NFS:U nog wel. En anders Spore en UT2k4.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga travian spelen op server 8. Heb je nog wat te doen buiten hattrick en spammen om.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb NFS:U nog wel. En anders Spore en UT2k4.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ach jij. Gaan die topics dan echt zo snel...
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/quote:
Dat zijn spellen die moet je kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/
Spore: http://www.spore.com/
Unreal Tournament 2004: http://www.unrealtournament2004.com/
fout!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg snel deze keer...
Kopen? NFS heb ik voor Kerst gekregen. En spore en UT2k4 zijn gedownload omdat er niet veel andere spellen voor op de Mac zijn...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zijn spellen die moet je kopen.
Trivian is net als hattrick helemaal gratis en online. Als je wil (net als bij hattrick supporter) kan je er geld in steken maar je hoeft niets te kopen.
forums zijn voor losersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
En voor de mensen die al eens op hattrick komen: kijk eens op het federatieforum van FOK! daar...
Idd ja!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De hattrick forums zijn voor losers
Zo hebben we er al 1 gehad. Die werd lid en later (een week oid) zei hij t weer op. Dus ik vroeg waarom. Wat zei hij? :quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
En voor de mensen die al eens op hattrick komen: kijk eens op het federatieforum van FOK! daar...
Klopt. Ik heb inm de vragenlijst voor het team van de maand Interview. Misschien zijn er meer zo slim geweest m ff op te slaan.) Nu nog iemand vinden die 1x per maand een team die vragen lijst wil opsturen en dan beantwoord hier te posten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:24 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben net begonnen in een andere jeugdcompetitie, ik heb nog wel gekeken, maar ik vond de 2 weken (+ 1 week competitiepauze) net iets teveel om m'n opleiding stil te leggen! Dus ik zit nu in één of andere jeugdcompetitie van die logomakers federatie!
En wat betreft Fok!, ik den dat naarmate er weer meer wordt georganiseerd en zo het vanzelf ook weer leuker wordt om 'er bij te zitten'. En er worden nu alweer wat dingetjes opgepakt, maar dat kan altijd meer worden natuurlijk!
Laat ze dan ook de Fok! Fed joinen. Das toch een onwijs leuke Fed om lid van te zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:28 schreef NelisZ het volgende:
tvp
Ohwja, en mijn huisgenoten spelen al Hattrick
En een seizoen wachttijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:50 schreef BaDaZz het volgende:
ik wil een nieuwe trainer aantrekken, maar als je die via transferlijst haalt, wat heeft die speler dan nodig?
ervaring en leiderschap toch alleen?
UTtournament FTW!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/
Spore: http://www.spore.com/
Unreal Tournament 2004: http://www.unrealtournament2004.com/
Andersom was beter geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:20 schreef BaDaZz het volgende:
Ja oke, ik heb net een speler van 34 gekocht voor 4000, met goed ervaring en matig leiderschap dacht ik
Dat ligt aan Outpost en Bizkit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pfoe, ik ben blij als ik van die jeugdopleiding af ben zometeen
Je kunt m alleen maar tussen de seizoenen opheffen
btw, heb ik een paar topics gemist in slechts een paar dagen, or is that just me?
Gezien VK/Holloway Wannabes als eerste er mee stopt, is er dus in ieder geval ruimte voor 1 nieuwe deelnemer. Aanmeldingen mogen uiteraard in dit topic of via PM/HT-mailquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Mijn competitie duurt nog tot meiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien VK/Holloway Wannabes als eerste er mee stopt, is er dus in ieder geval ruimte voor 1 nieuwe deelnemer. Aanmeldingen mogen uiteraard in dit topic of via PM/HT-mail
quote:Hoogste bod: 261 000 ¤ door FC Hertha Chemnitz
wedstrijden
spelers
laatste 5 logins
Het bieden is geëindigd!
Al zou een dergelijke melding ook best leuk zijn als je je aanmeldt donderdagmorgen:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week oefenen in Colombia, hopelijk worden de tassen goed gecontroleerd op de terugreis
quote:14-01-2008
Je team werd beroofd op het vliegveld in Colombia; dit kost je ¤ 2040,- uit de clubkas voor nieuw materiaal
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al zou een dergelijke melding ook best leuk zijn als je je aanmeldt donderdagmorgen:
[..]
Ik overmorgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben morgen trouwens jarig dus er is gebak in het clubhuis
Dat ligt eraan wat je laatste topic was voor dit topic...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw, heb ik een paar topics gemist in slechts een paar dagen, or is that just me?
Doordat de prijzen iets gedaald zijn, proberen managers toch nog wat te verdienen op het spelers. Spelers worden dus inderdaad duurder gelist dan normaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ligt het aan mij of worden er echt absurd veel spelers voor gigantisch overdreven (zonder te overdrijven) openingsprijzen gelist? Of mis ik iets?
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doordat de prijzen iets gedaald zijn, proberen managers toch nog wat te verdienen op het spelers. Spelers worden dus inderdaad duurder gelist dan normaal.
Het is maar wat de gek ervoor biedt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?
Voor elk level passen wordt sowieso veel te veel betaald tegenwoordig...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?
So true...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is maar wat de gek ervoor biedt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |