met GRID én GT5P in huis sla ik die maar even over denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iemand hier nog Ferrari Challenge gehaald? Schijnt toch zeker geen slechte game te zijn voor raceliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen helaas geen splitscreen
ga jij anders even creatief met playstation zijn op een maandag avond.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:54 schreef Gamer_V het volgende:
/care tt.
ehquote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef merino het volgende:
in welke game zitten die tieten dan?
en ik heb het niet zo op virtuele tieten eigenlijk
Misschien als ik komende maand niets leuks haal dan zal ik eens kijken naar Ferrari Challenge. Na Burnout Paradise en Race Driver GRID vind ik het wel even prima om deze eentonig klinkende game over te slaan. Er staat voor zover ik weet ook geen demo in de PSS om mij over te halenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iemand hier nog Ferrari Challenge gehaald? Schijnt toch zeker geen slechte game te zijn voor raceliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stel voor:quote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op fighters.
Ik stel voor, "PlayStation, meer tieten dan de 360!"
blijkt het allemaal gelul te zijn over LBP en blijkt het een extreem karige kutgame te zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik stel voor:
[PS3 #xxx] LBP GAME OF THE MODDER FUCKING UNIVERSE
en dat zo laten
voor eeuwig
Nee een nieuwe titel.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:57 schreef Slappy het volgende:
Dus die Naruto demo staat in de store?Is dat die port van de 360?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
blijkt het allemaal gelul te zijn over LBP en blijkt het een extreem karige kutgame te zijn
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef merino het volgende:
in welke game zitten die tieten dan?
en ik heb het niet zo op virtuele tieten eigenlijk
quote:
En wat als er dan ooit een LBP 2 komt.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik stel voor:
[PS3 #xxx] LBP GAME OF THE MODDER FUCKING UNIVERSE
en dat zo laten
voor eeuwig
Die kan nooit zo hot zijn want het is een vervolg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
En wat als er dan ooit een LBP 2 komt.
Ja!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Mijn grootste wens voor de TGS is nog steeds...
Part 2.
Kippenvel in het kwadraat dit nummer![]()
Vette websitequote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 20 uur voor de Resistance 2 aankondiging. Beta confirmed?![]()
http://www.projectabraham.com/
Kickquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:23 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ja!Heb het spel vorige maand gekocht maar moet eerst nog even KingdomHearts uitspelen
Trouwens 21 oktober LBP?
[ afbeelding ]
Nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef Slappy het volgende:
Waneer komen die klote psn cards uit nou
Ik wil LBP-dingen kijken, maar alle sites met "game" in de url zijn hier op mijn werk geblokkeerd. Nu moet ik wachten tot vanavondquote:
Sata. En gebruik eentje met maximaal 5400rpmquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat gaat daar vor 2.5" HDD in trouwens? PATA? SATA?
Anders ontploftie ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Sata. En gebruik eentje met maximaal 5400rpm
Don't worry, het is de 'oude' trailer van de E3 maar!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik wil LBP-dingen kijken, maar alle sites met "game" in de url zijn hier op mijn werk geblokkeerd. Nu moet ik wachten tot vanavond
nee, anders maakt hij meer toeren, meer herrie, voor amper merkbare snelheidswinst.quote:
Pfew, die heb ik gelukkig al gezien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Don't worry, het is de 'oude' trailer van de E3 maar!
Ik neem aan dat je liever niet ziet dat je hdd naar de klere gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.ps3fanboy.com/(...)ur-ps3s-performance/
Terwijl andere bronnen weer zeggen dat hij kan oververhitten?
Iemand de doorslag? Officieel persbericht van mr Sony zelf ?
Nee. Sony laat het toe dat je je hdd vervangt. Als je je PS3 toch een keer moet opsturen moet je wel ff je ouwe er in terug zetten volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Vertieft je garantie als je je HDD eruit haalt?
Die ga ik Zaterdag halen. Schijnt erg vet te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het meervoud van 'bod' is 'biedingen', niet 'boden'quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
SPAM:
[TK] PS3 Guitar Hero 3, BOXED + BON
[TK] PS2 + PS3 Games
Hilarisch met die vraagprijs he.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
SPAM:
[TK] PS3 Guitar Hero 3, BOXED + BON
[TK] PS2 + PS3 Games
quote:Tekken 6 niet exclusief voor de PlayStation 3?
Tekken 6 zal waarschijnlijk geen PlayStation 3-exclusive zijn. Dat blijkt uit een interview van het blad GamEX met Namco's Maruki Suzaki. GamEX vroeg aan Suzaki of Tekken 6 exclusief voor de PlayStation 3 zou verschijnen en Suzaki antwoordde "Nee. We hebben nog niet bepaald op welke platformen de game zal verschijnen, maar we ontwikkelen op dit moment in elk geval voor de PlayStation 3".
Vervolgens vroeg GamEX of we Tekken 6 dan op de Xbox 360 mogen verwachten, maar Suzaki zei nogmaals dat dat nog niet bepaald is. De Xbox 360 is echter natuurlijk wel de grootste kanshebber mocht Tekken 6 inderdaad niet exclusief op de PlayStation 3 verschijnen.
Sorry?quote:
Puristquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het meervoud van 'bod' is 'biedingen', niet 'boden'![]()
eigenlijk schrijnendquote:
Wat lul je pik? Die game kost gewoon nog 23 euro via ebay, en die disc is 1x in mn PS3 geweestquote:
Groot gelijk dat je het zo probeert hoor. Al koop ik hem over niet al te lang wel in de VS voor 30dollar (19 euro) nieuw staatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat lul je pik? Die game kost gewoon nog 23 euro via ebay, en die disc is 1x in mn PS3 geweest
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef merino het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je het zo probeert hoor. Al koop ik hem over niet al te lang wel in de VS voor 30dollar (19 euro) nieuw staat![]()
Greatest Hits![]()
Ik heb het niet over jouw vraagprijs maar over de lage biedingen van hem ons, pik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat lul je pik? Die game kost gewoon nog 23 euro via ebay, en die disc is 1x in mn PS3 geweest
Mehquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:43 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouw vraagprijs maar over de lage biedingen van ons, pik.
Ik heb het dus echt _nooit_ gespeeldquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef Gamer_V het volgende:
Ik denk er even over na, het is inderdaad een goeie deal.
Heeft die game eigenlijk spitscreen? En is de single player de moeite waard? Rankings voor multiplayer?
Ik dacht dat ze het van 3d naar plaatjes zouden veranderen met een update, en dat er ook slitscreen zou komen, beide nooit gebeurd dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:45 schreef Slappy het volgende:
Ja die laadtijden zijn vet iritant,ook als je van wagen wil wisselen
quote:Trophies PixelJunk Eden onthuld
Met de PixelJunk serie kent Q-Games veel succes. Het bedrijf scoorde met de PlayStation Network titels Racers en Monsters. Nu komt men met de platformer PixelJunk Eden. In deze game moet je pollen verspreiden om een zo groot mogelijke tuin te maken.
De game verschijnt ruim na de introductie van het Trophy systeem en Q-Games had dus de kans om enkele Trophies in te bouwen. De game bevat een zilveren en negentien bronzen Trophies.
All Seeds 01 - Open all seeds in garden 01
All Seeds 02 - Open all seeds in garden 02
All Seeds 03 - Open all seeds in garden 03
All Seeds 04 - Open all seeds in garden 04
All Seeds 05 - Open all seeds in garden 05
All Seeds 06 - Open all seeds in garden 06
All Seeds 07 - Open all seeds in garden 07
All Seeds 08 - Open all seeds in garden 08
All Seeds 09 - Open all seeds in garden 09
All Seeds 10 - Open all seeds in garden 10
All Gardens Clear - Get a Spectra in each garden
Combo Ten - Pollen Prowler combo x 10
Combo Fifteen - Pollen Prowler combo x 15
The Hundred Thousander - Get 100.000 pollen in one garden
500 Dead Pollen Prowlers - 500 Pollen Prowlers killed
Ten Minute Grimp - Get all 5 Spectra from a garden within 10 minutes
Fifteen Crystals - Get fifteen crystals in a single jump
Zero Wasted Pollen - Open all seeds in a garden without missing any pollen
Three Play Ping Pong - In 3p mode, trapeze jump between two swinging Grimps
All Spectra Found - Get all the Spectra in all gardens (Silver)
2 hours, 20 minutes left.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 20 uur voor de Resistance 2 aankondiging. Beta confirmed?![]()
http://www.projectabraham.com/
Ik moet nog 3 trophies bij SSDHD en ik ondertussen al menig voorwerp door de kamer gegooidquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
En wat is "ruim"? M.a.w.: Wat is de release datum?
quote:Q-Games' wildly colorful and inherently trippy PSN title, Pixeljunk Eden, has been confirmed for a July 31 release on both the US and Japanese PlayStation Network.
En ik snap de enorme vertraging van BIA nietquote:Gearbox snapt Home vertraging niet
Als je ergens lang op moet wachten is het moment des te mooier dat je het krijgt, wanneer je echter té lang moet wachten, neemt je interesse dan toe of af?
Gearbox Software president Randy Pitchford is in ieder geval zeer duidelijk, hij zegt dat Home zo lang op zich laat wachten dat hij zich afvraagt waar Sony mee bezig is. Hoewel Pitchford zelf zeer uitkijkt naar het concept snapt hij niet dat Sony de service al zo'n anderhalf jaar geleden aankondigde, maar dat deze tot op de dag van vandaag nog steeds niet verschenen is.
"I don't understand why I don't have it yet. Shouldn't we have had it already? When did we first hear about it? A year and a half ago? What's the deal? I think they're trying to bite off a lot there and make it really really complicated and I agree with some of the intent behind it, but we need a very simple, quick way to do what they're offering."
In dat geval kan ik ze allen direct connecten zonder daar een accessoire voor te halen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
7 volgens mij
quote:Tomb Raider: Underworld krijgt demo voor release
Nieuws | 22 juli 2008 - Onlangs werd de nieuweste telg uit de Tomb Raider franchise, Tomb Raider: Underworld, aan het grote publiek getoond tijdens de E3 2008. Naast enkele mooie beelden levert dit natuurlijk ook de nodige nieuwe informatie op. De woordvoeder van Eidos wist namelijk te vertellen dat er een demo van Larac Croft Tomb Raider: Underworld zal verschijnen viai Xbox Live en het Playstation Network, voor de release van de game op 21 november 208.
Haha, die Randy Pitchford, wat een grapjasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ik snap de enorme vertraging van BIA niet
Lees de zin nogmaals.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
21 Nov 08![]()
Wat een datum om je demo te releasenNiemand gaat dat spelen
Fruitquote:VOOR de release van de game op 21 november 2008
Nee, er staan zelfs instructies in de handleiding hoe je het moet doen. Ik heb die van mij als vervangen voor een 160 GB exemplaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Vertieft je garantie als je je HDD eruit haalt?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, ik zag 21 Oct 08, dan vertroebelt mijn brein en dan kan ik maar aan 1 ding denken![]()
![]()
quote:Best Non-Playable Presentation:
Heavy Rain
Developer: Quantic Dream
Publisher: Sony Computer Entertainment
Release Date: TBA 2009
Show at E3 on: PS3
As we have already broken the news here, Heavy Rain was shown in real time at E3 2008. All we can say about this title is, it’s unbelievably impressive and unlike anything you’ve seen before. It was a different scenery than the one in the kitchen, and it had hearts pumping with the bitter struggle that took place.
http://whatifgaming.com/w(...)-of-e3-awards-2008/9quote:Biggest Surprise:
Heavy Rain Gameplay
Developer: N/A
Publisher: N/A
Release Date: N/A
We weren’t expecting this at all. Once again, we know that it’s a struggle scene in a garage, and it’s undeniably suspenseful and thrilling. We’d love to show you all the video snippet we have, but we can’t! We can say one thing though, focus on the Tokyo Game Show and more importantly Liepzig.
quote:
Best Platform Game:
LittleBigPlanet
Developer: Media Molecule
Release Date: October 2008
LittleBigPlanet is a game that’s full of joy, creativity, and moreover imagination. Step into the world of LittleBigPlanet with all your friends and complete a bunch of single player challenges, compete in races, or just mess around and slap each other around. With the short time we had at E3, we were not only playing other games, but mostly LittleBigPlanet is the one that caught our attention for the majority of E3 2008. Getting a chance to play some of the full game, we were only on the second level within a span of a total of 4-5 hours and we were happy just there and building a lot of items with our friends, putting stick ons on each of our faces and just merely customizing without any mod support whatsoever. Think of all the creativity when the full features are developed over time.
quote:
Best Artistic Design:
LittleBigPlanet
The wonderfully crafted worlds of LittleBigPlanet are remarkable. What makes these worlds so special is not that there are already predefined environments that such hard work was put into, but also that players can create their own environments themselves or together with friends and family.
quote:
Best Multiplayer Experience:
LittleBigPlanet
LittleBigPlanet’s multiplayer is simply incomparable to most. Not only can you play with up to 4 players and do almost anything with the items in-game, but you can also share levels and become a part of an unmatched community that revolves around the extraordinary central concepts: Create, Play, and Share.
quote:
Most Gracious Technological Excellence:
LittleBigPlanet
LittleBigPlanet allows you to not just play a game of competition, but also a game that ingeniously blends both teamwork and competition into an unmatched contraposition for the beautiful sponges spread out across the entire game. Players can seamlessly create, modify, and even mess around with the in-game pre-built environments. Players control Sackboy through a variety of challenges that range from jetpacks to even confirmed future downloadable content that increases the amount of challenges from the normal by adding items. With something so simple, LittleBigPlanet truly revolutionizes what it is to play as a community of gamers and people.
quote:
Revolutionary Design:
LittleBigPlanet
Players can seamlessly create, modify, and change in-game pre-built environments through the use of an extensive and practical editing system. LittleBigPlanet’s editing system enables gamers to completely design their own creative worlds with unique challenges that can be shared all around the world. Amazing controls and much more believable characters make something as simple as this gameplay design and aspect a true innovation for a 2.5 D natural platformer in purity. After all the customizations and building is done, players control Sackboy through a variety of challenges that range from jet packs to even confirmed future downloadable content that increases the amount of challenges from the normal by adding items. LittleBigPlanet is looking nothing short of extraordinary right now.
quote:
Best Console Game:
LittleBigPlanet
We really can’t stop talking about this game enough. The worlds, the editors, and the communication isn’t only what makes it the best of its kind but also one of the best community games to ever be made so far. Hopefully Media Molecule can get some of the small bugs we saw fixed and full integration for custom stickers, object utilities, and what not Day 1 of launch. When they do, we will have a truly revolutionary game on our hands.
SLAP ME AROUND AND SOMEBODY SHOUT MEGATONquote:
Game of Show:
LittleBigPlanet
LittleBigPlanet is simply sometimes just hard to sum up. As simple as it is, LittleBigPlanet does many things that are subtle and that leave the minds of few tingled with a sense of mystery in how something like LittleBigPlanet revolutionizes online gameplay and single play mode through tight controls, speckless graphics, and moreover a picture that’s greater than the canvas it’s on.
Dat gaat serieus te ver....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SLAP ME AROUND AND SOMEBODY SHOUT MEGATON
Me....ga...ton.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:However, one possible explanation for the silence is that the game’s blisteringly fast 60 frames a second refresh rate coupled with the strobing background scenery and constant bobbing of the craft is causing electrical disturbances in people suffering from epilepsy. Certainly games of this ilk have been known to cause motion sickness, but the high-tec imagery used in WipEout HD and the flashing lights might well be adding up to more serious issues, and does go some way to back up what Reeves said last week.
Beta? Waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:02 schreef Wessiej het volgende:
Resistance 2 beta ziet het eruit, kon beter geen timer zetten als je nu niets op de site kan doen.
Slaat nergens opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3 slaat inderdaad nergens op
We gaan het zien Cybje!quote:
Donderdag komt die op PSN.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wanneer komt Siren uitin Japan istie al uit, maar heeft tie ook engelse subs
![]()
[ afbeelding ]
ja maar dan zit ik straks met 12 episodes op mijn HDquote:
WHOOHOOquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
Via eBay kan je hem bestellen, met Engelse taaloptie![]()
[ afbeelding ]
Hoe heb je 'm geformateerd in FAT32 eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:05 schreef janrad het volgende:
[..]
Nee, er staan zelfs instructies in de handleiding hoe je het moet doen. Ik heb die van mij als vervangen voor een 160 GB exemplaar.
Ja, gewoon oplaadkabeltje (miniusb) aansluiten 1malig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In dat geval kan ik ze allen direct connecten zonder daar een accessoire voor te halen?
Doet de PS3 allemaal zelf als je hem aanzetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Hoe heb je 'm geformateerd in FAT32 eigenlijk?
goed bezigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doet de PS3 allemaal zelf als je hem aanzet
Aansluiten op iedere controller bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, gewoon oplaadkabeltje (miniusb) aansluiten 1malig.
backup terugzetten heb je gewoon via je PC gedaan door de PS3-hdd aan je PC te hangen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef merino het volgende:
Ik had hem onlangs ook vergroot naar 250gig. Werkte echt enorm makkelijk. Wat ik alleen niet echt begreep is hoe de backup die ik erop terugzette 70gig in beslag kon nemen maar met zoveel ruimte maakt dat toch niet uit
nee met een externe 250 gig hd die in FAT geformatteerd is. Die heb ik meteen maar naast de ps3 gezet om als vaste backup te dienenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:49 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
backup terugzetten heb je gewoon via je PC gedaan door de PS3-hdd aan je PC te hangen?
1 malig zoiezo ja, hij moet even vastzetten op die PS3, daarna hoeft t niet meer (totdat de accu leeg is dan)quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aansluiten op iedere controller bedoel je?
quote:T - E - L - E - C - O - R - R - E - S - P - O - N - D - E - N - C - E
-----------------------------------------------------------------------
The war department is lying to you –STOP- We have infiltrated their recruitment center and found your enlistment form –STOP- They are not drafting people to protect our borders –STOP- That is what they SHOULD be doing but instead they are gearing up to invade Europe -STOP- We have little to no data on our enemy over there but they will be knocking on our door soon enough – STOP- If we do not protect our shores we might as well surrender now –STOP-
To learn how the so-called experts are trying to save us search out Project Abraham –STOP- We must warn you that it is not a pretty sight –STOP-
Sent from the Alliance for American Autonomy AMERICA FIRST AMERICA ONLY
Jep, ik heb dezelfde gehad. Maar kijk naar de laatste zin: Volgens mij komt de Beta nu alleen nog in Amerika.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik kreeg net een email van "Project Abraham" en het lijkt alsof ze op een creatieve manier willen laten weten dat er geen Beta is.
[..]
Daar dacht ik ook direct aan, maar moest je bij het inschrijven niet invullen waar je woonde? Hadden ze je dan niet direct kunnen vertellen dat je nergens voor in aanmerking kwam? Die hele project abraham website is trouwens onzin. Er zit veel tijd, geld en energie in terwijl het bijna niets met Resistance te maken lijkt te hebben. Een aantal vage filmpjes en A4'tjes. Daar hebben we op zitten wachten? Daar was een countdown timer voor nodig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:27 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Jep, ik heb dezelfde gehad. Maar kijk naar de laatste zin: Volgens mij komt de Beta nu alleen nog in Amerika.
Ik heb er ook 1 van 250 gig, na het formateren werd het iets van 230 gig (wat normaal is) en de PS3 zelf heeft ook iets van 30 gig gepakt zonder dat ik kan plaatsen waar die ruimte heen is...quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef merino het volgende:
Ik had hem onlangs ook vergroot naar 250gig. Werkte echt enorm makkelijk. Wat ik alleen niet echt begreep is hoe de backup die ik erop terugzette 70gig in beslag kon nemen maar met zoveel ruimte maakt dat toch niet uit
Tegenwoordig schijnen dat Gibibytes, Mebibytes en Kibibytes te zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Gigabytequote:250.000.000.000 / 1024 = 244.140.625 kB
244.140.625 / 1024 = 238.418,6 MB
238.418,6 / 1024 = 232,8 GB
Volgens mij volgt er nog wel een Europese beta. Er staat dat er eerst een ameikaanse beta is. Er is niet gezegd dat wij hem niet krijgen... gewoon even geduld hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook direct aan, maar moest je bij het inschrijven niet invullen waar je woonde? Hadden ze je dan niet direct kunnen vertellen dat je nergens voor in aanmerking kwam? Die hele project abraham website is trouwens onzin. Er zit veel tijd, geld en energie in terwijl het bijna niets met Resistance te maken lijkt te hebben. Een aantal vage filmpjes en A4'tjes. Daar hebben we op zitten wachten? Daar was een countdown timer voor nodig?
niet te vergeten Shibbibytes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:16 schreef Misanthropist het volgende:
232,8GB toevallig? Dat noemen ze marketingtechnisch 250GB:
[..]
Tegenwoordig schijnen dat Gibibytes, Mebibytes en Kibibytes te zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Gigabyte
yupquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:37 schreef Raantje het volgende:
Ik wil graag de HDD van mijn ps3 vervangen, is elke SATA 5400rpm daarvoor geschikt? Heb namelijk een 320 gb op het oog...
Mooi, dan ga ik die bestellen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yup
en pluspunten voor Bull-Terriër![]()
Best
Dog
EVAR!
De samsung is geschikt heb ik er ook inzitten nu....quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:37 schreef Raantje het volgende:
Ik wil graag de HDD van mijn ps3 vervangen, is elke SATA 5400rpm daarvoor geschikt? Heb namelijk een 320 gb op het oog...
Ze zijn allemaal geschikt, zolang je maar geen 7000rpm doet, gaattie overhitten enzquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:57 schreef R_B het volgende:
[..]
De samsung is geschikt heb ik er ook inzitten nu....
onzin, die paar graden extra kan 'ie makkelijk hebben, alleen is de snelheidswinst secondewerk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geschikt, zolang je maar geen 7000rpm doet, gaattie overhitten enz![]()
quote:Do you think Killzone 2 looks amazing , are you thrilled about the 256 online player mode of MAG , Looking forward to the great gameplay of inFamous , I’m very thrilled to announce that the 3 previous games are NOTHING compared with the new announcement coming on 3 August.
En eBay. Siren: New Translation op Blu-ray voor iets van 37 euroquote:
http://www.budgetgaming.nl vind ik echt ideaalquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
ik heb trouwens een vraagje: waar halen jullie goedkoop PS3 games vandaan? wat voor webwinkels zijn goedkoop en betrouwbaar?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Jaah
Alle 17 trophies in SSDHDE-PENIS MASSIVE
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:22 schreef merino het volgende:
of verdwijnt de pending request dan gewoon stilletjes uit je lijst?
Superquote:
http://playstationlifesty(...)clusive-on-3-august/quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron? 3 augustus...dan is de Square Enix party. 3 MEGATON aankondigingen please
Je hebt geen idee wat er voor nodig was om die trophies te halen! Echt bloed zweet tranen en een kapot glasquote:
Oke geen Twisted Metal dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
Ik dacht misschien aan een RTS? Om bijvoorbeeld tegenover Halo Wars te zetten.
Misschien Killzone Wars?
EDIT: oh wacht, dan heb je weinig aan 'clans' natuurlijk![]()
ik heb geen idee , heb het spel nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er voor nodig was om die trophies te halen! Echt bloed zweet tranen en een kapot glas
Iemand nog andere games met trophies (PSN?)? Ik ben aan het hunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Volgens mij had jij of iemand anders mij een friend request gestuurd, en toen wou ik hem accepteren, toen stond er dat die persoon het al had gedeletequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:22 schreef merino het volgende:
krijg je eigenlijk nog te zien als iemand je friends request niet accepteert?
Jij staat bij mij nog steeds op pending.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij had jij of iemand anders mij een friend request gestuurd, en toen wou ik hem accepteren, toen stond er dat die persoon het al had gedelete
Erg vet hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
Killzone 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat heb je daar voor betaald? En hoeveel heb je daarvoor gekregen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef Cid het volgende:
Net Castlevania: SotN gekocht uit de US PSN storeVia eBay zo'n PSN card gekocht, had binnen een minuut de code in mijn mailbox zitten
Vervolgens kon ik met deze code gewoon items uit de US store downloaden.![]()
Acceptedquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:22 schreef merino het volgende:
krijg je eigenlijk nog te zien als iemand je friends request niet accepteert?
quote:
dat je ziet welke games je friends spelen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:55 schreef merino het volgende:
[..]
Nu ik wat friends in mijn lijst heb begin ik eindelijk ook het nut van een ingame xmb in te zien
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:55 schreef merino het volgende:
[..]
Nu ik wat friends in mijn lijst heb begin ik eindelijk ook het nut van een ingame xmb in te zien
Het schijnt mogelijk om de next-gen opvolger van Hardware: Online Arena op de PS2 te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://playstationlifesty(...)clusive-on-3-august/
Het is geen RPG, geen FPS en geen Twisted Metal
Deze tags zijn van toepassing: 100, 18+, 1st party, Action, Addictive, Bullets, clan, customize, Explosions, Fast, military, online, PlayStation 3, PS2, rockets, Scale, skill, Vehicle, Violence.
ja en als je dan samen iets speelt tijdens het spel een berichtje sturen. Moet je wel snel typen maar opzich werkt hetquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat je ziet welke games je friends spelen?
ik ben veel onlinequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:01 schreef marcek het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 friends en eigenlijk is er zelden iemand van hun online![]()
Had ik al gedaan.quote:
http://www.joystiq.com/20(...)-available-tomorrow/quote:We just got off the phone with Sony, trying to see if we could get more info on Fat Princess, and were told that the demo for PixelJunk Eden will be available tomorrow with the regular PSN update.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef merino het volgende:
[..]
Had ik al gedaan.
Zijn er dus kennelijk een aantal niet doorgekomen (wessiej en jij en staan nog wat pending. Zal alles wat nu pending staat nog wel keer versturen)
nice, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)-available-tomorrow/
Geen info over Fat princess? Want daar bellen ze toch voor?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)-available-tomorrow/
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
FF Versus XIII trailer![]()
http://s146.photobucket.com/albums/r277/ryaris/?action=view¤t=FFXIIIVs2.flv
Het enige wat ze waarschijnlijk nog steeds konden geven is dat het spel pas volgend jaar verschijnt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:37 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Geen info over Fat princess? Want daar bellen ze toch voor?
Was best oké, maar niet bijzonder. Ik vraag mij af wat er dan zo bijzonder aan deze is dat hij al die ndere games wegbaast...quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het schijnt mogelijk om de next-gen opvolger van Hardware: Online Arena op de PS2 te gaan.
Ik ken deze game niet, maar als ik wat screens ervan bekijk lijkt het me een baggergame
20 euro voor 20 dollarquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor betaald? En hoeveel heb je daarvoor gekregen?
Cool! Maar zijn dat gewoon opzetstukjes voor op je controller ofzo? Of moet je eerst je hele controller uit elkaar slopen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Giotech Triggers zijn binnen, meteen het vuur aan de schenen gelegd met Burnout Paradise en man man man man wat speelt dat lekker. Ik denk dat ik er nog maar een stel ga meenemen uit de VS samen met een 2e dual shock controller, zodat m'n meissie straks ook gewoon mee kan doen met Motorstorm Pacific Rift zoder ruzie te krijgen over wie de ubercontroller krijgt en wie het met de triggerloze sixaxis moet doen.
Gewoon opzetstukjes inderdaad. Je klikt ze er zo op, en als het nodig is klik je ze er zo weer af. Echt supereasyquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Cool! Maar zijn dat gewoon opzetstukjes voor op je controller ofzo? Of moet je eerst je hele controller uit elkaar slopen?
Wat een wisselkoersquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:05 schreef Cid het volgende:
[..]
20 euro voor 20 dollarMaar goed het werd wel meteen geregeld
Nou ja als je connecties hebt daar lijkt me dat inderdaad een beter plan. Die heb ik echter niet, en dit was een snelle oplossing wat mij betreft. Die kaart had hier in Nederland waarschijnlijk ook 20 euro gekost, dus mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een wisselkoers
Dan regel ik wel iets met iemand daar, want dit is natuurlijk dikke bullshit
filmpje! http://www.gametrailers.com/player/usermovies/195300.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Cool! Maar zijn dat gewoon opzetstukjes voor op je controller ofzo? Of moet je eerst je hele controller uit elkaar slopen?
Was ook niet als flame of dis bedoeldquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja als je connecties hebt daar lijkt me dat inderdaad een beter plan. Die heb ik echter niet, en dit was een snelle oplossing wat mij betreft. Die kaart had hier in Nederland waarschijnlijk ook 20 euro gekost, dus mij maakt het niet zoveel uit.
Ja hij loopt wel lekker binnen zo als hij er een paar per dag verkoopt inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Was ook niet als flame of dis bedoeldHet is echt insane, ik bedoel, ik snap dat niemand dit voor gratis gaat doen, maar 20 dollar is like 13 euro ofzo, dus hij maakt fucking 7 euro winst op 1 code doorvoeren.
Wat een goudmijntje![]()
Zou dit misschien een van de verrassingen zijn van Sony voor op de GC?quote:L.A. Noire in laatste ontwikkelings fase?
Op de officiële website van ontwikkelaar Team Bondi, het team dat in samenwerking met Rockstar Games werkt aan L.A. Noire, is een opmerkelijke advertentie geplaatst: "We're looking to expand o]ur Animation Team to cope with the final production phase of L.A. Noire."
Hieruit kunnen we opmaken dat L.A. Noire zich in de laatste ontwikkelings fase bevindt, hetgeen dat als een complete verassing komt. Sinds de E3 van 2006 hebben we namelijk weinig tot niks meer gehoord van deze titel.
Zou erg cool zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zou dit misschien een van de verrassingen zijn van Sony voor op de GC?
quote:Sony Holding Resistance 2 Beta Keys Hostage In Next Qore Episode
Outside of the most die-hard of PS3 zealots, few people are yet to see the worth in Sony's Qore programming for the PS3. "Editorial" games content provided by the platform holder, at cost to the user? No, thanks. Perhaps sensing this apprehension, Sony will be sweetening the pot for the next episode, offering an undisclosed number of keys to the Resistance 2 beta, scheduled to kick off in September. You want in, you pony up for Qore. Simple.
Huh?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:
SC4 op de ps3 is dus fucking laggy, en op de 360 niet
Dan ga ik maar met Yoda spelen
nicequote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Sackboy het volgende:
Leaked filmpje van motorrijden en vliegen in Burnout Paradise.
waar heb je dat vandaan dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:
Neogafquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:40 schreef merino het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan dan?
friends request nog gelukt btw?
Civ. Rev. is zeer makkelijk, echt niet zo diep hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:06 schreef merino het volgende:
Werkt weer lekker. Zitten al op 2.41 maar voelt nog steeds barbaars aan.
Maar ik heb dan ook niet een 360 naast mijn ps3 staan om tevens een werkend online gebeuren mee te maken
Alvast aan het inlezen op forum's op de al duidelijk zeer diepe gameplay van Civilization Revolution. Misschien maar een strategy guide kopen ook want begrijp er nog niet veel van
Fucking The Hut doet wel lang over verzenden zeg (Engelse post, heb er een jaar gewoond dus weet hoe erg het is), pakje doet er langer over dan die van Gamehubs uit Maleisië
Ik haal echt ander idee uit de fora's. Maar ik snap het systeem van 4 win mogelijkheden ook niet echt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Civ. Rev. is zeer makkelijk, echt niet zo diep hoor
Ik had nog nooit een Civ. gespeeld maar je leert het als je speelt, op fora's kijken maakt je duizelig maar gewoon spelen en je wintquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef merino het volgende:
[..]
Ik haal echt ander idee uit de fora's. Maar ik snap het systeem van 4 win mogelijkheden ook niet echt.
Kwa strategy vooral de Total War serie helemaal kapot gespeeld en nog nooit een Civ opgestart
voor een spelletje online civrev moet je maar ff pmmenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:06 schreef merino het volgende:
Werkt weer lekker. Zitten al op 2.41 maar voelt nog steeds barbaars aan.
Maar ik heb dan ook niet een 360 naast mijn ps3 staan om tevens een werkend online gebeuren mee te maken
Alvast aan het inlezen op forum's op de al duidelijk zeer diepe gameplay van Civilization Revolution. Misschien maar een strategy guide kopen ook want begrijp er nog niet veel van
Fucking The Hut doet wel lang over verzenden zeg (Engelse post, heb er een jaar gewoond dus weet hoe erg het is), pakje doet er langer over dan die van Gamehubs uit Maleisië
als hij binnen is en ik beetje weet hoe het werkt dan doe ik dat zekerquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
voor een spelletje online civrev moet je maar ff pmmen
Het is denk ik voor iemand die nog nooit een Civ game heeft gespeeld vooral onwennig. Maar zolang er nog geen Total War op de ps3 is moet dit maar voldoenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Civ Rev is echt niet diep qua gameplay. Zeker niet als je het vergelijkt met vorige Civs. Maar het is desondanks nog ontzettend leuk.
Nee echt niet, nooooit een civ. gespeeld, tot nu toe alles gewonnen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:31 schreef merino het volgende:
[..]
Het is denk ik voor iemand die nog nooit een Civ game heeft gespeeld vooral onwennig. Maar zolang er nog geen Total War op de ps3 is moet dit maar voldoen
Klinkt erg goed. Waar kan ik ze op Play na bestellen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Giotech Triggers zijn binnen, meteen het vuur aan de schenen gelegd met Burnout Paradise en man man man man wat speelt dat lekker. Ik denk dat ik er nog maar een stel ga meenemen uit de VS samen met een 2e dual shock controller, zodat m'n meissie straks ook gewoon mee kan doen met Motorstorm Pacific Rift zoder ruzie te krijgen over wie de ubercontroller krijgt en wie het met de triggerloze sixaxis moet doen.
Misschien kan SD ze meenemen uit de VS?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klinkt erg goed. Waar kan ik ze op Play na bestellen?
Precies, wil best een paar dollar extra betalen, maar op een kaart van 50 dollar, 34 dollar extra betalen gaat me te verquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Was ook niet als flame of dis bedoeldHet is echt insane, ik bedoel, ik snap dat niemand dit voor gratis gaat doen, maar 20 dollar is like 13 euro ofzo, dus hij maakt fucking 7 euro winst op 1 code doorvoeren (dat is 10 dollar -_-).
Wat een goudmijntje![]()
Je zei 40, leugenaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:14 schreef Wessiej het volgende:
Je moet gewoon goed zoeken voor die psn kaartjes.
Ik had laatst een 20 dollar kaart + een 10 dollar psn game voor 35 dollar, dat vind ik wel ok.
Ik lees alleen op Neogaf dat de PS3 servers nog niet in de lucht zijn....?quote:
op Ebay?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:14 schreef Wessiej het volgende:
Je moet gewoon goed zoeken voor die psn kaartjes.
Ik had laatst een 20 dollar kaart + een 10 dollar psn game voor 35 dollar, dat vind ik wel ok.
Sam here. Het is steeds hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee echt niet, nooooit een civ. gespeeld, tot nu toe alles gewonnen.
Maar na al die potjes had ik spel wel van binnen en buiten gezien dus maar weer verkocht
Is er al een demo van danquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:14 schreef KoosyNL het volgende:
Pixeljunk EdenWat een toffe game! Een instant-buy als die uitkomt
Nee, nog niet, maar wel al een trailerquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en is deze demo te downloaden uit de EU of US store?
vooralsnog nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar wel al een trailerHij zal vanavond wel vanaf de US store te downloaden zijn
Een slechtequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:09 schreef Misanthropist het volgende:
overigens wel demo van Hail to the Chimp gedownload. Ben wel benieuwd wat voor soort partygame het nu precies is
quote:PS3 Exclusive announcement: HARDWARE 2 (concept name)
Every gaming forum is waiting impatiently for the new exclusive game information, today i’m honored to announce the following game: (please note that it is a concept name, and still can be different when it comes out) Hardware 2.
However I do know that some of you will be disapointed because most people thought Hardware online arena was average, well don’t be… Hardware 2 (concept name) will be different, just like the first hardware you’ll be able to fight in Tanks and Jeeps, Bikes and Helicopters are added in the frag competition. You can fully customize every part on your vehicle including color, items, weapons and more. The biggest change however are the environments: You can fight in a Living and breathing world and you can destroy everything, you can even just kill your enemies by letting an appartment building crash into it. The damage will be unbelievable because everything is linked together, when you destroy a building it can crash onto another building and get damaged realisticly.
Decapitation of Limbs or smashing people under buildings or just be a happy guy that runs over people for a living is something thats normal in Hardware 2 (concept name). You can look at it as the next gen Carmageddon meets Twisted metal. Did I mention that you will fight 50 vs 50 yet? You can even go beserk and do a deathmatch against 99 other players. You got the basic stuff like deathmatch, team deatchmatch ,CTF and King of the hill but you got several original game modes, a total of 14 game modes are already created and being tested. You will also have the ability to play mini games online like do the most damage or kill the most pedestrians.
A cool feature about Hardware 2 (concept name) is something similar like the Snapshot in Burnout. Everytime that you kill an enemy you’ll see a box with a camera inside the vehicle and you see how the character dies and believe me when i say some deaths are very painful to look at. The online part will be very important and they are going to make sure that Clan support is included. You can have a clan emblem, create your own tournaments, and build up your reputation. The reputation is something special, some games encourage that you destroy buildings and kill innocent people, well Hardware 2 is different, you should avoid it… You will need to take the decision if your shot will be accurate enough or else you will kill 50 people, that’s what military is all about. The more ‘clean’ you play, the better your reputation will become.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:12 schreef Mindstate het volgende:
Heb nu eentje gevonden, meteen besteld en krijg hem binnen 24 uur
PSnetcards.co.uk
5 euro extra betalen op een 50 $ kaart vind ik ook zeker te doen
Godver...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:46 schreef Sackboy het volgende:
Die nieuwe exclusive is zojuist onthuld, het ging inderdaad om een nieuwe Hardware game.
[..]
Dat meen je niet? Hoe kan ik een week achter lopenquote:
Uncharted? Ratchet & Clank? God of War 3? Overlord? Star Wars TFU? Tomb Raider Underworld? Assassin's Creed? Prince of Persia?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:26 schreef Gamer_V het volgende:
Inderdaad. Waar zijn de action adventures en de platformers deze generatie?
Oblivion? Al is de kans groot dat je die al op de PC hebt gespeeld!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:19 schreef McGilles het volgende:
Ik zoek een game voor de PS3 die wat langer meegaat dan de bijna standaard wordende 20 uur.
Op de PC heb ik games gehad die ik na 100 uur nogsteeds fantastisch vond en graag wou spelen. Iemand suggesties?
Klopt, maar in die richting zoek ik wel een game. Niet perse het genre, maar wel de grootte.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oblivion? Al is de kans groot dat je die al op de PC hebt gespeeld!
Dan kom je idd uit bij een RPG maar volgens mij zijn die er niet echt op de PS3! Over een aantal maandjes wel Fallout 3 die schijnt ook rond de 100 te duren om alles te zien en te doen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, maar in die richting zoek ik wel een game. Niet perse het genre, maar wel de grootte.
Ratchet & Clanck is super!!. Overlord heb ik zelf nog niet gespeeld, maar wel meegekeken toen iemand anders hem speelde. Erg tof ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uncharted? Ratchet & Clank? God of War 3? Overlord? Star Wars TFU? Tomb Raider Underworld? Assassin's Creed? Prince of Persia?
Review van 1up van Elefunk..quote:Still, drawn-out or not, it's a cognitively engaging process...and a rewarding one, too (thanks, in part, to the little celebration dance of your elephant -- the animations are ridiculously endearing). I regularly found myself holding my breath as I watched my elephants lumber across my creations, and I prayed for their safe and successful passage; with so much effort needed to pass each of the 20 stages, it's easy to get caught up in each potential victory.
Ik heb zelf over de eerste 3 levels al een uur gedaan. Het is echt best pittig hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Review van 1up van Elefunk..
Heeft dat spel echt maar 20 levels? dan ben je er toch in 2 uur doorheen?
Deze kan je prima nog een keer spelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb uncharted weer gekocht![]()
Trophy patch komt midden augustus![]()
[ afbeelding ]
Uncharted: Drake's Fortune developer Naughty Dog tells us that a patch to add PlayStation Trophy support to the game will be available by mid-August. Company co-president Evan Wells says that the update has already been submitted for quality assurance testing and could hit sooner.
According to Wells, the patch was "incredibly easy" to implement because the game already contains preliminary support for Trophies via its Medals reward system. He further revealed that these hooks were actually included because Naughty Dog thought Sony would roll out Trophies before Uncharted's November 2007 launch.
Tja dan kom je tegenwoordig heel vaak uit op online multi-player als Call of Duty 4 of Warhawk, dat kan je uren blijven spelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, maar in die richting zoek ik wel een game. Niet perse het genre, maar wel de grootte.
Eeeh, GTAIV? Ik heb em al sinds launch maar ik kom nog steeds nieuwe dingen tegenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:19 schreef McGilles het volgende:
Ik zoek een game voor de PS3 die wat langer meegaat dan de bijna standaard wordende 20 uur.
Op de PC heb ik games gehad die ik na 100 uur nogsteeds fantastisch vond en graag wou spelen. Iemand suggesties?
37,36 euro voor een $50 dollar card?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:12 schreef Mindstate het volgende:
Heb nu eentje gevonden, meteen besteld en krijg hem binnen 24 uur
PSnetcards.co.uk
5 euro extra betalen op een 50 $ kaart vind ik ook zeker te doen
Welke nerd en welke aankondiging?quote:
http://playstationlifesty(...)clusive-on-3-august/quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke nerd en welke aankondiging?
quote:Do you think Killzone 2 looks amazing , are you thrilled about the 256 online player mode of MAG , Looking forward to the great gameplay of inFamous , I’m very thrilled to announce that the 3 previous games are NOTHING compared with the new announcement coming on 3 August.
Dus tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Review van 1up van Elefunk..
Heeft dat spel echt maar 20 levels? dan ben je er toch in 2 uur doorheen?
Beetje erg zwak ja. En ook iet-wat sterk overdreven zeg...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://playstationlifesty(...)clusive-on-3-august/
[..]
Rating: A / 9.5quote:So with the classic, new-school, and infinitely customizable character roster at the ready, and with online play fully operational, it's not a stretch to say this might be 2008's best fighting game. Some other hot fighters -- notably Street Fighter IV, Tatsunoko vs. Capcom, and Battle Fantasia -- are on the horizon, but considering how fun Soul Calibur 4 is after a month of nonstop play, I think it'd be hard to top what Namco's accomplished with what is unquestionably their best fighting game to date.
Één van de mogelijkheden is het volgende (ook voor Europa neem ik aan):quote:Insomniac: There Are Many Ways to Get Into Resistance 2 Beta
Turns out that "exclusive to Qore" means not so exclusive to Qore.
The Insomniac guys contacted us today to try and clear up the Qore announcement confusion. The team promises to do everything they can to make sure the beta problem runs as smoothly as possible and that it is available in many countries and through many different outlets.
Here's the deal. We are running a Public Beta, and you will have many ways to get in. The best way which will give you the earliest access to the beta will involve a pre-order program that should be announced soon, (for those of you who don't know what pre-ordering is, you essentially reserve your copy with five dollars down, and that five dollars will go towards the price of the game when it releases).
For all of you folks outside of North America are up in arms because Qore is NA only, please don't worry. This is one of many ways to get in, and we plan to make the beta available in all territories, as we need to test all servers and worldwide play.
Further details on how to get into the beta will be forthcoming.
Well that's good to know.
quote:Gisteren onthulde Sony dat men betasleutels verdeelt via het PlayStation Network magazine Qore. Insomniac Games stelt vandaag een tweede mogelijkheid voor: je kunt de game ook voorbestellen om mee te mogen spelen in de beta. Insomniac wil de beta in alle landen ter beschikking stellen, ook de Benelux moet dus de kans krijgen.
Sorry hoor maar is een 9,5 niet een beetje heel erg overdreven?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
1UP: Soul Calibur IV Review
[..]
Rating: A / 9.5
Deel 2 en 3 waren echt teleurstellend maar met dit deel hebben ze eindelijk weer topkwaliteit weten af te leveren zo te lezen
Grote kans dat dat alleen geldt als je hem pre-ordered bij de duurste winkelsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Één van de mogelijkheden is het volgende (ook voor Europa neem ik aan):
[..]
Offline splitscreenquote:Wipeout HD breidt uit
Met Wipeout HD brengt Sony Computer Entertainment de Wipeout franchise naar het PlayStation Network. De game moest reeds lang beschikbaar zijn, maar werd recent voor onbepaalde tijd uitgesteld wegens een technisch probleem.
Sony wil niet spreken over het technische probleem, men vertelt echter wel dat Wipeout HD uitgebreider wordt door het uitstel. De game krijgt acht gespiegelde tracks, vier extra schepen, twee nieuwe HUDs, een offline splitscreen voor twee spelers en Trophy ondersteuning.
Soul Calibur 1 op de Dreamcast is de beste fighting game OOIT en nu lijken ze na twee teleurstellende delen in de buurt van deel 1 te zijn gekomen. Plus nog het feit dat er voor het eerst een online mode aanwezig is. Dus zo overdreven zou niet eens kunnen (ben nog in afwachting van meerdere reviews) zijn neequote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Sorry hoor maar is een 9,5 niet een beetje heel erg overdreven?
Wat?!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb niets tegen Soul Calibur zelf maar ik vind het zo goedkoop dat ze er troep als star wars characters in moeten gooien. WTF doet Yoda in soul calibur?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Soul Calibur 1 op de Dreamcast is de beste fighting game OOIT en nu lijken ze na twee teleurstellende delen in de buurt van deel 1 te zijn gekomen. Plus nog het feit dat er voor het eerst een online mode aanwezig is. Dus zo overdreven zou niet eens kunnen (ben nog in afwachting van meerdere reviews) zijn nee
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Soul Calibur zelf maar ik vind het zo goedkoop dat ze er troep als star wars characters in moeten gooien. WTF doet Yoda in soul calibur?
Zitten in deel 4 niet sowieso al 2? Yoda en Darth Vader?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Iedere versie kent maar één exclusieve Star Wars character hoor
Omg, dit is niet serieus toch mag ik hopen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:08 schreef MacorgaZ het volgende:
De PS3-versie heeft Darth Vader, en de Xbox 360-versie heeft Yoda. Na een tijdje kan je op de Marketplace van de Xbox 360 Darth Vader als DLC downloaden, en na een tijdje kan op het PSN Yoda als DLC downloaden. Het is nog niet bekend of het geld gaat kosten.
Ben eigenlijk helemaal klaar met vechtspellen. Al die moves uit je hoofd leren, lees button bashen voor de meesten, om vervolgens het spel elke keer na 8 ronden uitgespeeld te hebben. Online zal de re-play verhogen,maar mij lijkt het niks. Leuk voor vechtspel fans.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
1UP: Soul Calibur IV Review
[..]
Rating: A / 9.5
Deel 2 en 3 waren echt teleurstellend maar met dit deel hebben ze eindelijk weer topkwaliteit weten af te leveren zo te lezen
Soul Calibur was samen met Shemnue sowieso de beste Dreamcast game en beidde staan in mijn top15 beste spellen ooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Soul Calibur 1 op de Dreamcast is de beste fighting game OOIT en nu lijken ze na twee teleurstellende delen in de buurt van deel 1 te zijn gekomen. Plus nog het feit dat er voor het eerst een online mode aanwezig is. Dus zo overdreven zou niet eens kunnen (ben nog in afwachting van meerdere reviews) zijn nee
per console zitter er toch 2 op de disc?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Zitten in deel 4 niet sowieso al 2? Yoda en Darth Vader?
Ik heb gisteren laat de demo gedownload en gespeeld, snapte er niet veel vanquote:
Hoesje vervangen door een ander hoesje misschien een optie?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:27 schreef merino het volgende:
Net 2de hands Warhawk binnen gekregen. Eerste en laatste keer dat ik 2de hands koop. Zou maar twee keer op gespeeld zijn (en aan de bluray disc te zien kan dat ook nog kloppen) maar het doosje zit vol krasjes. Groot verschil met de rest van mijn doosjes die allemaal zorgvuldig bewaard worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |