Dat gaat serieus te ver....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SLAP ME AROUND AND SOMEBODY SHOUT MEGATON
Me....ga...ton.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:However, one possible explanation for the silence is that the game’s blisteringly fast 60 frames a second refresh rate coupled with the strobing background scenery and constant bobbing of the craft is causing electrical disturbances in people suffering from epilepsy. Certainly games of this ilk have been known to cause motion sickness, but the high-tec imagery used in WipEout HD and the flashing lights might well be adding up to more serious issues, and does go some way to back up what Reeves said last week.
Beta? Waar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:02 schreef Wessiej het volgende:
Resistance 2 beta ziet het eruit, kon beter geen timer zetten als je nu niets op de site kan doen.
Slaat nergens opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3 slaat inderdaad nergens op
We gaan het zien Cybje!quote:
Donderdag komt die op PSN.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wanneer komt Siren uitin Japan istie al uit, maar heeft tie ook engelse subs
![]()
[ afbeelding ]
ja maar dan zit ik straks met 12 episodes op mijn HDquote:
WHOOHOOquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
Via eBay kan je hem bestellen, met Engelse taaloptie![]()
[ afbeelding ]
Hoe heb je 'm geformateerd in FAT32 eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:05 schreef janrad het volgende:
[..]
Nee, er staan zelfs instructies in de handleiding hoe je het moet doen. Ik heb die van mij als vervangen voor een 160 GB exemplaar.
Ja, gewoon oplaadkabeltje (miniusb) aansluiten 1malig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In dat geval kan ik ze allen direct connecten zonder daar een accessoire voor te halen?
Doet de PS3 allemaal zelf als je hem aanzetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Hoe heb je 'm geformateerd in FAT32 eigenlijk?
goed bezigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doet de PS3 allemaal zelf als je hem aanzet
Aansluiten op iedere controller bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, gewoon oplaadkabeltje (miniusb) aansluiten 1malig.
backup terugzetten heb je gewoon via je PC gedaan door de PS3-hdd aan je PC te hangen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef merino het volgende:
Ik had hem onlangs ook vergroot naar 250gig. Werkte echt enorm makkelijk. Wat ik alleen niet echt begreep is hoe de backup die ik erop terugzette 70gig in beslag kon nemen maar met zoveel ruimte maakt dat toch niet uit
nee met een externe 250 gig hd die in FAT geformatteerd is. Die heb ik meteen maar naast de ps3 gezet om als vaste backup te dienenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:49 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
backup terugzetten heb je gewoon via je PC gedaan door de PS3-hdd aan je PC te hangen?
1 malig zoiezo ja, hij moet even vastzetten op die PS3, daarna hoeft t niet meer (totdat de accu leeg is dan)quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aansluiten op iedere controller bedoel je?
quote:T - E - L - E - C - O - R - R - E - S - P - O - N - D - E - N - C - E
-----------------------------------------------------------------------
The war department is lying to you –STOP- We have infiltrated their recruitment center and found your enlistment form –STOP- They are not drafting people to protect our borders –STOP- That is what they SHOULD be doing but instead they are gearing up to invade Europe -STOP- We have little to no data on our enemy over there but they will be knocking on our door soon enough – STOP- If we do not protect our shores we might as well surrender now –STOP-
To learn how the so-called experts are trying to save us search out Project Abraham –STOP- We must warn you that it is not a pretty sight –STOP-
Sent from the Alliance for American Autonomy AMERICA FIRST AMERICA ONLY
Jep, ik heb dezelfde gehad. Maar kijk naar de laatste zin: Volgens mij komt de Beta nu alleen nog in Amerika.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik kreeg net een email van "Project Abraham" en het lijkt alsof ze op een creatieve manier willen laten weten dat er geen Beta is.
[..]
Daar dacht ik ook direct aan, maar moest je bij het inschrijven niet invullen waar je woonde? Hadden ze je dan niet direct kunnen vertellen dat je nergens voor in aanmerking kwam? Die hele project abraham website is trouwens onzin. Er zit veel tijd, geld en energie in terwijl het bijna niets met Resistance te maken lijkt te hebben. Een aantal vage filmpjes en A4'tjes. Daar hebben we op zitten wachten? Daar was een countdown timer voor nodig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:27 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Jep, ik heb dezelfde gehad. Maar kijk naar de laatste zin: Volgens mij komt de Beta nu alleen nog in Amerika.
Ik heb er ook 1 van 250 gig, na het formateren werd het iets van 230 gig (wat normaal is) en de PS3 zelf heeft ook iets van 30 gig gepakt zonder dat ik kan plaatsen waar die ruimte heen is...quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef merino het volgende:
Ik had hem onlangs ook vergroot naar 250gig. Werkte echt enorm makkelijk. Wat ik alleen niet echt begreep is hoe de backup die ik erop terugzette 70gig in beslag kon nemen maar met zoveel ruimte maakt dat toch niet uit
Tegenwoordig schijnen dat Gibibytes, Mebibytes en Kibibytes te zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Gigabytequote:250.000.000.000 / 1024 = 244.140.625 kB
244.140.625 / 1024 = 238.418,6 MB
238.418,6 / 1024 = 232,8 GB
Volgens mij volgt er nog wel een Europese beta. Er staat dat er eerst een ameikaanse beta is. Er is niet gezegd dat wij hem niet krijgen... gewoon even geduld hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook direct aan, maar moest je bij het inschrijven niet invullen waar je woonde? Hadden ze je dan niet direct kunnen vertellen dat je nergens voor in aanmerking kwam? Die hele project abraham website is trouwens onzin. Er zit veel tijd, geld en energie in terwijl het bijna niets met Resistance te maken lijkt te hebben. Een aantal vage filmpjes en A4'tjes. Daar hebben we op zitten wachten? Daar was een countdown timer voor nodig?
niet te vergeten Shibbibytes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:16 schreef Misanthropist het volgende:
232,8GB toevallig? Dat noemen ze marketingtechnisch 250GB:
[..]
Tegenwoordig schijnen dat Gibibytes, Mebibytes en Kibibytes te zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Gigabyte
yupquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:37 schreef Raantje het volgende:
Ik wil graag de HDD van mijn ps3 vervangen, is elke SATA 5400rpm daarvoor geschikt? Heb namelijk een 320 gb op het oog...
Mooi, dan ga ik die bestellen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yup
en pluspunten voor Bull-Terriër![]()
Best
Dog
EVAR!
De samsung is geschikt heb ik er ook inzitten nu....quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:37 schreef Raantje het volgende:
Ik wil graag de HDD van mijn ps3 vervangen, is elke SATA 5400rpm daarvoor geschikt? Heb namelijk een 320 gb op het oog...
Ze zijn allemaal geschikt, zolang je maar geen 7000rpm doet, gaattie overhitten enzquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:57 schreef R_B het volgende:
[..]
De samsung is geschikt heb ik er ook inzitten nu....
onzin, die paar graden extra kan 'ie makkelijk hebben, alleen is de snelheidswinst secondewerk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geschikt, zolang je maar geen 7000rpm doet, gaattie overhitten enz![]()
quote:Do you think Killzone 2 looks amazing , are you thrilled about the 256 online player mode of MAG , Looking forward to the great gameplay of inFamous , I’m very thrilled to announce that the 3 previous games are NOTHING compared with the new announcement coming on 3 August.
En eBay. Siren: New Translation op Blu-ray voor iets van 37 euroquote:
http://www.budgetgaming.nl vind ik echt ideaalquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:49 schreef KoosyNL het volgende:
ik heb trouwens een vraagje: waar halen jullie goedkoop PS3 games vandaan? wat voor webwinkels zijn goedkoop en betrouwbaar?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Jaah
Alle 17 trophies in SSDHDE-PENIS MASSIVE
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:22 schreef merino het volgende:
of verdwijnt de pending request dan gewoon stilletjes uit je lijst?
Superquote:
http://playstationlifesty(...)clusive-on-3-august/quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron? 3 augustus...dan is de Square Enix party. 3 MEGATON aankondigingen please
Je hebt geen idee wat er voor nodig was om die trophies te halen! Echt bloed zweet tranen en een kapot glasquote:
Oke geen Twisted Metal dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
Ik dacht misschien aan een RTS? Om bijvoorbeeld tegenover Halo Wars te zetten.
Misschien Killzone Wars?
EDIT: oh wacht, dan heb je weinig aan 'clans' natuurlijk![]()
ik heb geen idee , heb het spel nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er voor nodig was om die trophies te halen! Echt bloed zweet tranen en een kapot glas
Iemand nog andere games met trophies (PSN?)? Ik ben aan het hunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Volgens mij had jij of iemand anders mij een friend request gestuurd, en toen wou ik hem accepteren, toen stond er dat die persoon het al had gedeletequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:22 schreef merino het volgende:
krijg je eigenlijk nog te zien als iemand je friends request niet accepteert?
Jij staat bij mij nog steeds op pending.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Volgens mij had jij of iemand anders mij een friend request gestuurd, en toen wou ik hem accepteren, toen stond er dat die persoon het al had gedelete
Erg vet hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
Killzone 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat heb je daar voor betaald? En hoeveel heb je daarvoor gekregen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef Cid het volgende:
Net Castlevania: SotN gekocht uit de US PSN storeVia eBay zo'n PSN card gekocht, had binnen een minuut de code in mijn mailbox zitten
Vervolgens kon ik met deze code gewoon items uit de US store downloaden.![]()
Acceptedquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:22 schreef merino het volgende:
krijg je eigenlijk nog te zien als iemand je friends request niet accepteert?
quote:
dat je ziet welke games je friends spelen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:55 schreef merino het volgende:
[..]
Nu ik wat friends in mijn lijst heb begin ik eindelijk ook het nut van een ingame xmb in te zien
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:55 schreef merino het volgende:
[..]
Nu ik wat friends in mijn lijst heb begin ik eindelijk ook het nut van een ingame xmb in te zien
Het schijnt mogelijk om de next-gen opvolger van Hardware: Online Arena op de PS2 te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://playstationlifesty(...)clusive-on-3-august/
Het is geen RPG, geen FPS en geen Twisted Metal
Deze tags zijn van toepassing: 100, 18+, 1st party, Action, Addictive, Bullets, clan, customize, Explosions, Fast, military, online, PlayStation 3, PS2, rockets, Scale, skill, Vehicle, Violence.
ja en als je dan samen iets speelt tijdens het spel een berichtje sturen. Moet je wel snel typen maar opzich werkt hetquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat je ziet welke games je friends spelen?
ik ben veel onlinequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:01 schreef marcek het volgende:
[..]
heb een stuk of 7 friends en eigenlijk is er zelden iemand van hun online![]()
Had ik al gedaan.quote:
http://www.joystiq.com/20(...)-available-tomorrow/quote:We just got off the phone with Sony, trying to see if we could get more info on Fat Princess, and were told that the demo for PixelJunk Eden will be available tomorrow with the regular PSN update.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef merino het volgende:
[..]
Had ik al gedaan.
Zijn er dus kennelijk een aantal niet doorgekomen (wessiej en jij en staan nog wat pending. Zal alles wat nu pending staat nog wel keer versturen)
nice, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)-available-tomorrow/
Geen info over Fat princess? Want daar bellen ze toch voor?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)-available-tomorrow/
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
FF Versus XIII trailer![]()
http://s146.photobucket.com/albums/r277/ryaris/?action=view¤t=FFXIIIVs2.flv
Het enige wat ze waarschijnlijk nog steeds konden geven is dat het spel pas volgend jaar verschijnt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:37 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Geen info over Fat princess? Want daar bellen ze toch voor?
Was best oké, maar niet bijzonder. Ik vraag mij af wat er dan zo bijzonder aan deze is dat hij al die ndere games wegbaast...quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het schijnt mogelijk om de next-gen opvolger van Hardware: Online Arena op de PS2 te gaan.
Ik ken deze game niet, maar als ik wat screens ervan bekijk lijkt het me een baggergame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |