met GRID én GT5P in huis sla ik die maar even over denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iemand hier nog Ferrari Challenge gehaald? Schijnt toch zeker geen slechte game te zijn voor raceliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen helaas geen splitscreen
ga jij anders even creatief met playstation zijn op een maandag avond.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:54 schreef Gamer_V het volgende:
/care tt.
ehquote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef merino het volgende:
in welke game zitten die tieten dan?
en ik heb het niet zo op virtuele tieten eigenlijk
Misschien als ik komende maand niets leuks haal dan zal ik eens kijken naar Ferrari Challenge. Na Burnout Paradise en Race Driver GRID vind ik het wel even prima om deze eentonig klinkende game over te slaan. Er staat voor zover ik weet ook geen demo in de PSS om mij over te halenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Sackboy het volgende:
Heeft iemand hier nog Ferrari Challenge gehaald? Schijnt toch zeker geen slechte game te zijn voor raceliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen helaas geen splitscreen
Ik stel voor:quote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op fighters.
Ik stel voor, "PlayStation, meer tieten dan de 360!"
blijkt het allemaal gelul te zijn over LBP en blijkt het een extreem karige kutgame te zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik stel voor:
[PS3 #xxx] LBP GAME OF THE MODDER FUCKING UNIVERSE
en dat zo laten
voor eeuwig
Nee een nieuwe titel.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:57 schreef Slappy het volgende:
Dus die Naruto demo staat in de store?Is dat die port van de 360?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:19 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
blijkt het allemaal gelul te zijn over LBP en blijkt het een extreem karige kutgame te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |