Dat vroeg ik me ook al af. Ik denk dat ik die samen met de tomaten dr uit zou mikkenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is die drab in dat bruine bakje?Eet smakelijk verder +
Jij weet ze ook echt wel van het verkeerde soort om je heen te verzamelen hequote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef MaJo het volgende:
Mannenik hoor van een vriendin dat ie nog met een ander meisje heeft gezoend
en hij is onze date vergeten
Wie is 'ie'? behalve een klootzak?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef MaJo het volgende:
Mjaquote:Op zondag 13 juli 2008 15:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij weet ze ook echt wel van het verkeerde soort om je heen te verzamelen he![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wie is 'ie'? behalve een klootzak?
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:28 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt de beste avond achter de rugWe hadden gister meidenstapavond omdat we het allemaal met mannen gehad hadden
Maar ik kwam daar een flirt van me tegen, van jaren geleden. We liepen altijd om elkaar heen te draaien maar er was nooit wat gebeurd. Nu wel
Gezoend en vanavond date
Oeh dit is echt de beste avond om over mijn ex heen te komen
Ja hup hup allemaal even irc aanzwengelenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef Etcetera het volgende:
irc kanaal gevonden hoormaar Wg reageert niet hard
downloaden opquote:Op zondag 13 juli 2008 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ehm... IRC? Wat, waar? Ik weet wat het is, mijn moeder doet eht altijd, maar verder gaat mijn kennis niet hoor
Waar zit je dan? Ik zit in hetzelfde channel als WG maar zie je nietquote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef Etcetera het volgende:
irc kanaal gevonden hoormaar Wg reageert niet hard
Soempie-actie!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, vermoedelijke oorzaak van de lekke band achterhaald en het is toch wel een tikje bizarre. Van de week heb ik spullen gehaald om m'n band te plakken, waaronder ook een fietspompje. Deze pomp is geschikt voor meerdere soorten ventielen, maar daarvoor moet je wat onderdelen verwisselen/omdraaien. Voor mijn ventiel was dat nodig, maar dat rubberen ding kreeg ik er niet direct uit. Uiteindelijk flink er aan getrokken, waardoor er een onderdeeltje wegvloog. Ik zag em niet en had em ook niet nodig, dus ik vond het wel best verder. Die zou ik vanzelf wel weer tegenkomen.
En dat is zojuist gebeurd. Het plastic onderdeel (met scherp randje) zat klem tussen de buiten- en de binnenband. Daar heb ik een paar dagen mee rondgefietst en het verklaart ook gelijk waarom de buitenband er moeilijker om ging dan normaal het geval is.
ik zie jou welquote:Op zondag 13 juli 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Ik zit in hetzelfde channel als WG maar zie je niet
Bij opties zul je eerst een naam in moeten vullen enzo... daarna intypen in de onderste balkquote:
Kloptquote:Op zondag 13 juli 2008 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zie jou welje zei plonk, maar je zit niet in de channel list
donequote:Op zondag 13 juli 2008 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt. Leipheid... zeg es wat terug dan? Misschien werkt dat
kom d'r ook bijquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe niet aan IRC hoor
Jullie blijven maar mooi hier
Ha een medestanderquote:Op zondag 13 juli 2008 16:57 schreef MaJo het volgende:
Ik doe ook niet aan irc, aangezien ik niet weet wat het is
Chatboxquote:Op zondag 13 juli 2008 16:57 schreef MaJo het volgende:
Ohja, blijkbaar was het oorspronkelijke idee van de meidenstapavond dus toch wel terechtquote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef MaJo het volgende:
Same herequote:Op zondag 13 juli 2008 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb msn om te chatten en de SC om af en toe wat te posten.
Tevreden
Wauw, daar spreekt de echte fanquote:Op zondag 13 juli 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same here
Ik ben bezig met opruimen en ik ga zo een vakje in mijn kast helemaal inrichten met Lush spulletjes, aangezien het badkamer kastje een beetje begint uit te puilenBen benieuwd naar de score
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, blijkbaar was het oorspronkelijke idee van de meidenstapavond dus toch wel terecht
Sommige mannen
Ja ik ben echt erg hoorquote:
Van de date of mijn lush verzameling?quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand al meer van Nem?
Gadverdamme, wat naar zegquote:Op zondag 13 juli 2008 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb nem gesproken. Er is brand uitgebroken, de oorzaak weten ze nog niet. 2 kamers zijn afgebrand, slaapkamer en de werkkamer. Er is veel rook en waterschade waardoor het pand op dit moment onbewoonbaar is. Zijn camera is veilig. De laptop had wel schade maar de harde schijf kan waarschijnlijk gered worden
Verdere schade gaan ze nu inventariseren. Er wordt tijdelijke woonruimte gezocht.
De computer en telefoon natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou toch wel mn laptop en telefoon proberen mee te nemenZitten ook een hoop herinneringen in opgeslagen, dus. En misschien ook wel mn knuffelbeer nog steeds
![]()
Mee eensquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe niet aan IRC hoor
Jullie blijven maar mooi hier
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:57 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb msn om te chatten en de SC om af en toe wat te posten.
Tevreden
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
De computer en telefoon natuurlijk.
Bijna al mn foto's heb ik digitaal, dus fotoboeken enzo kunnen wel opnieuw afgedrukt worden.
Verder heb ik weinig van (emotionele) waarde staan wat zomaar opgepakt en meegenomen kan worden.
[ afbeelding ]
Als we wat kunnen doen, dan hoor ik het graagquote:Op zondag 13 juli 2008 17:38 schreef MaJo het volgende:Ik heb nem gesproken. Er is brand uitgebroken, de oorzaak weten ze nog niet. 2 kamers zijn afgebrand, slaapkamer en de werkkamer. Er is veel rook en waterschade waardoor het pand op dit moment onbewoonbaar is. Zijn camera is veilig. De laptop had wel schade maar de harde schijf kan waarschijnlijk gered worden
Verdere schade gaan ze nu inventariseren. Er wordt tijdelijke woonruimte gezocht.
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B&J Low-Fat Chocolate Fudge Brownie ftw!
quote:
Ik zit hier wel goed zoquote:
Ik heb nem ook al aangeboden dat hij tijdelijk hier kan crashenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als we wat kunnen doen, dan hoor ik het graag
Het is écht neit zo moeilijk hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit hier wel goed zoEn ik ben nu te lui en te brak om dat uit te vogelen
het is best gezellig hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit hier wel goed zoEn ik ben nu te lui en te brak om dat uit te vogelen
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is écht neit zo moeilijk hoor
thanks voor de updat Nemquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Update vanaf de tel. Zit nu in de metro om te gaan kijken. Net kleren en essentials gekocht. Verhaal hierboven klopt zo'n beetje. Al veel lieve mensen aan de telefoon gehad. En dank natuurlijk voor de aanbiedingener is ook schade bij de buren. Zal paar maanden duren voordat de aannemer de achterkant en dak gemaakt hebben. Latere update volgt
Zo, net Nem gebeld, hij doet (nogmaals) hier de groetjesquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Update vanaf de tel. Zit nu in de metro om te gaan kijken. Net kleren en essentials gekocht. Verhaal hierboven klopt zo'n beetje. Al veel lieve mensen aan de telefoon gehad. En dank natuurlijk voor de aanbiedingener is ook schade bij de buren. Zal paar maanden duren voordat de aannemer de achterkant en dak gemaakt hebben. Latere update volgt
Festival gisteren? Laat me raden... Dijkpop?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik werd gister trouwens gefeliciteerd door een aantal wildvreemde mensen met het feit dat ik het allertofste shirt op het hele festival aanhad![]()
Ik ben zelf ook wel trots op m'n Big Lebowski t-shirt
Picsquote:Op zondag 13 juli 2008 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik werd gister trouwens gefeliciteerd door een aantal wildvreemde mensen met het feit dat ik het allertofste shirt op het hele festival aanhad![]()
Ik ben zelf ook wel trots op m'n Big Lebowski t-shirt
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Festival gisteren? Laat me raden... Dijkpop?
vriendinnetje van me was er ookquote:Op zondag 13 juli 2008 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Had ik al gemeld gister he? of heb je het opgezocht?
Oh okquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vriendinnetje van me was er ook
Wat speelde er?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh ok
jammer dat het weer een beetje tegenzat, maar ik heb wel weer genoten
Het enige dat ik wilde zien was Peter Pan, verder was Ilse de Lange wel aardig. Voicst was er ook en verder nog wat onbekende bandjes. En oh ja, de jeugd van tegenwoordigquote:
quote:
Ik nietquote:Op zondag 13 juli 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind de Jeugd best grappig eigenlijkLekker beat iig
![]()
Ja, gelukkig welquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht al dat je dat ging zeggenPrecies zo
Mijn weekend begon donderdag, 3 nachten veel te kort geslapen, dus nu ff bijtanken. Morgen kan ik ook om half 9 uit bed gebeld worden als het tegenzitquote:Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie allemaal vroeg slapen
Ik nog lang nietben nu onderweg naar wijk, want morgen werken. Maar eerst desperate housewives kijken
Ik moet morgenochtend ook op tijd op en heb dit weekend veel te weinig geslapen. Alleen vroeg naar bed gaan zit niet in mijn systeemquote:Op zondag 13 juli 2008 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn weekend begon donderdag, 3 nachten veel te kort geslapen, dus nu ff bijtanken. Morgen kan ik ook om half 9 uit bed gebeld worden als het tegenzit
Wonderbaarlijk goed eigenlijk*O* behoorlijke kutweek achter de rug maar gister heeft me toch wel erg goed gedaanquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jou MaJo? Beetje okee?
Mij is bestquote:Op zondag 13 juli 2008 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eigenlijk*O* behoorlijke kutweek achter de rug maar gister heeft me toch wel erg goed gedaanen zondag lekker voor 3,5 week op vakantie dus dat is ook fijn
En met jou?
Lekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef Nesle het volgende:
joehoe
menn, kom je net terug van vakantie krijg je je werkrooster door![]()
gisteren en vandaag.. ma di do vr za en zondagjeuj
Danjequote:Op maandag 14 juli 2008 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefeliciteerd Yuri!
Je zou binnenkort jarig zijn, de taart was een goede hintquote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danje
Wist je het nog of alleen omdat ik een taart poste?![]()
Jij gaat gewoon niet mee met de massa maar det je eigen ding das ook hip en coolquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Waarschijnlijk. Contra-expertise komt vandaag.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Poeh, damn.
Ik zou ook moe zijn als er brand was. Je leven is dan zo ontregeld.
Succes met alles weer op orde maken.
Hoe is er nou eigenlijk brand ontstaan? Kortsluiting?
Nicequote:
Bij dat meisje is een skinny dan ook wel écht lelijkquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Postte MM hier nou laatst die foto van skinny jeans? Nu heeft iemand anders (of kloon van MM) een topic gestart met de vraag waarom mensen in een skinny altijd in een x-been pose staan. Voorbeelden te zien in het Post hier je outfit-topic.
Echt bizar gewoon. Van die überhippe pubers die elkaar de hemel inprijzen bij elk outfit dat er zo nonchalant en shabby mogelijk uitziet, maar waarvoor ze wel een uur voor de kast hebben gestaan en dat ze een weekloon heeft gekost.
En ook de foto's zo nemen dat per ongeluk expres de strap van de spiegelreflex, de lippiercing, de gitaar of die hippe poster te zien zijn.
Zo erg gemaakt.![]()
Ik ben jaloers dat ik niet zo hip en cool ben.![]()
Nou, oma gaat nu maar eens slapen.
Je mag nog steeds de laptop lenen...is die van Sven en niet die trage van mij.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb mijn laptop bekeken en die heeft behoorlijke brandschade opgelopen maar ik geef mijn HD een goede kans. Dus dat wordt één van de dingen die ik morgen ga proberen eruit te slopen.
Succes!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oke. Uur van de waarheid. Ik ben naar Soap!
Dat is niet verkeerdquote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik ben onverwacht vrij en krijg de uren die ik vanmiddag moest wel betaald. De meneer bij wie ik schoon moest maken was het vergeten en daarom niet thuis.
Nu kan ik hier thuis poetsen.quote:
Het zou kunnen zeker?quote:
Round Up doet wonderenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:46 schreef Soempie het volgende:
Onkruid tussen de tegels in de voortuin weghalen. Gister begon Sven z'n vader dat al weg te trekken.![]()
Daarom ging ik dus wel op tijd m'n nest in gisterquote:Op maandag 14 juli 2008 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gaaaaarTot veel te laat Desperate Housewives gekeken
Maar het was zo spannend
quote:
Achteraf gezien toch best verstandigquote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ging ik dus wel op tijd m'n nest in gister
Val je altijd op foute types?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef MaJo het volgende:
En die jongen van zaterdag blijkt dus echt een lul te zijn. Niet alleen heeft ie met een ander meisje gezoend, maar hij is ook met haar mee naar huis gegaan.dude dus
http://vroegevogels.vara.nl/nieuws-item.65.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=119110quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
is dat een soort gif? Is dat niet slecht voor bijvoorbeeld katten?
Ik blijk er een radar voor te hebben jaquote:
Probeer eens een tijdje al die 'leuke' mannen te negeren en zoek eens een sukkel uitquote:
quote:Amerikaanse onderzoekers brengen glyfosaat in verband met verhoogde risico’s op lymfklierkanker (non-Hodgkin), miskramen en ADHD. Uit ander onderzoek blijkt dat glyfosaat ook kan leiden tot een vermindering van de productie van geslachtshormonen. Directe blootstelling aan een bestrijdingsmiddel met glyfosaat kan lijden tot hoesten, oogirritatie, diaree, korte ademhaling, overgeven en vermoeidheid. Er is sprake van lichte acute toxiteit.
Je moet het ook wel verdunnen en niet opdrinkenquote:
Nee, vrijdagquote:Op maandag 14 juli 2008 14:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je gaat dus weer stappen met de meiden vanavond ?
quote:<SenorWeird> ugh. I need help
<Duckie5147> with what?
<SenorWeird> I got to the end of a page in this novel i'm reading and I hit the "page down" button on my keyboard.
<Duckie5147> hahaha
<Duckie5147> you need to read things not one the screen
<SenorWeird> and when the page didn't turn, I got pissed and grabbed the mouse and was like where's the damn scroll bar"
<SenorWeird> and then I realized...."you're reading a book. let the mouse go."
goede vraag, willen we zondag heenquote:
Chocoladepudding.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
ja
beetje muziek luisteren, heb net chocoladepudding staan maken, beetje voorbereiden op CZ
life is sweet
jij verdient geldquote:
saromaquote:Op maandag 14 juli 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Chocoladepudding.![]()
Sven wilde saroma toetje Frambozen. Dat is echt jeugdsentiment.![]()
Ik wil hem ook wel zien, maar eerst even afwachten of anderen hem goed vinden. Beetje zonde om naar Antwerpen te rijden voor een echte flutfilm.quote:
Ja, die heel chemische toetjes.quote:
quote:I caught a preview showing of Hancock tonight. I enjoyed it for what it was which is a fun, mostly fast-paced popcorn flick. The writers of the film also tossed in a nice plot twist that I didn't see coming but it turned out to work just fine. This isn't Shakespeare so I don't demand a lot of deep thought just some escapist fun. Will Smith does an excellent job of playing the disinterested superhero with an existential crisis. It was good to see Jason Bateman again but a bummer as well seeing how he has aged. This means I am not so young myself anymore. Jae Head didn't overact nor did the script writers push the "cute" button to the point of being saccharine. It will be interesting to see how this movie performs to see if Smith wants to do a sequel. So I am more than happy to recommend Hancock to fans of the "Summer Blockbuster" and those who enjoy Will Smith.
ik vind het vooral smerig omdat het zo waterig blijftquote:Op maandag 14 juli 2008 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die heel chemische toetjes.![]()
Kreeg het toen ik heel klein was soms.
dat vind ik echt heel tofquote:Op maandag 14 juli 2008 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je mag nog steeds de laptop lenen...is die van Sven en niet die trage van mij.Sven doet er geen drol mee en wilde hem verkopen, dus je mag hem zo lang je wilt. Kunnen het gewoon opsturen. HD kun je toch gewoon overzetten? Geen verstand van...
![]()
Verder kan Sven natuurlijk tegen inkoopsprijs nieuw voor je regelen. Maargoed, laat maar weten.
nou ja ik vind het waterigquote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef Soempie het volgende:
Waterig? Dat heb ik nog niet meegemaakt.![]()
En ik zie het ook absoluut niet als pudding. Pudding moet je zelf maken.
Ah, dan heb je Sven z'n nummer ook, mocht je vragen hebben over de laptop. Ophalen kan natuurlijk. Ik werk elke werkdag tot half 4 en daarna ben ik gewoon thuis. We horen het wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
dat vind ik echt heel tofik kan heel misschien lokaal een laptop lenen maar dat is onzeker. Maar dan zou ik hem gewoon ophalen, de verhuiskaart heb ik meegenomen
![]()
Mooi.quote:heb net mijn HD gelocaliseerd en eruit geschroeft. Ziet er goed uit! Nu mijn externen nog. Maar ook daar heb ik goede hoop op.
ik wil ook een dakterrasquote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo, vanaf nu, ps live vanaf dakterras
Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan hadquote:Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjeez, ik kijk zo een Amerikaanse kinderserie en daar besluit zo een meisje in het Duits te schelden zodat ze er niet meer op aangesproken wordt tijdens te wedstrijd. Maar dan krijgt ze alsnog een overtreding omdat de scheidsrechter Duits is. Hoe ze dat laten zien? O.a. omdat ie verdorie KLOMPEN aan heeft. Omg![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik tenminste nog begrepen...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan had
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutschquote:Op maandag 14 juli 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat had ik tenminste nog begrepen...
nah ze hadden het toch echt over 'german'quote:Op maandag 14 juli 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutsch
Dan zijn ze gewoon domquote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah ze hadden het toch echt over 'german'
en da's oud nieuwsquote:
Sprak hij teder en het topic viel stil...quote:
Yupquote:Op maandag 14 juli 2008 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word ik nu terug gepakt?![]()
Dankje voor alle felicitaties
Dat doe ik best vaak omdat allemaal random mensen me toevoegenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Etcetera het volgende:
de eerste 'let's hyve' uitnodigin geweigerd
* kijkt stoer![]()
Foto's van vóór en na de extreme make-over?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
ik kende die meid wel die me wilde toevoegen, Pitt en ik zijn een paar jaar geleden nog wel met haar omgegaan maar ze is nogal veranderd. het was een huppelkutje en nu is het een gangster-wannabe-slet-achtig-iets
Ik doe (ook) niet aan hyves...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:43 schreef Etcetera het volgende:
ik kan haar hyves pagina postenmoet je wel eerst vriendjes met haar worden
Al dat soort communities mijd ik als de pest.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me soms af waarom ik er aan begonnen benhou het ook nauwelijks bij :p
Nee, dit is vrijblijvend.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
maar is FOK! ook niet zo'n soort community
Hyves is toch ook vrijblijvend?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is vrijblijvend.
Heb ik geen zin of ben ik weg, dan heb ik geen verplichtingen.
En je hoeft niet (mag wel) je hele lek en gebrek op je persoonlijke pagina te zetten...
Bij deze de ultieme test gedaan....quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hyves is toch ook vrijblijvend?Je kunt er evenveel op zetten als je zelf wilt, mensen die je niet wilt accepteer je gewoon niet, als je geen foto's erop wil doe je dat gewoon niet.
Het spelletje van accepteren of niet, dat is me al te irritant.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hyves is toch ook vrijblijvend?Je kunt er evenveel op zetten als je zelf wilt, mensen die je niet wilt accepteer je gewoon niet, als je geen foto's erop wil doe je dat gewoon niet.
Ach aangezien je toch al meer over me weet dan je op hyves zal vinden kan het geen kwaadquote:
Yupquote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, heb je de DVD nog ontvangen?
Neuh, even een moment van verveling. Ik kan wel dingen gaan doen (zoals de afwas) maar daar heb ik geen zin inquote:
Och, dat valt toch ook wel weer mee denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach aangezien je toch al meer over me weet dan je op hyves zal vinden kan het geen kwaad
quote:
Daar is hyves toch ook voor?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Tssk.. het is best makkelijk eigenlijk om mensen op hyves te vinden... nu al 3 gevonden uit de SC
ik was redelijk onvindbaar geloof ikquote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Tssk.. het is best makkelijk eigenlijk om mensen op hyves te vinden... nu al 3 gevonden uit de SC
Is dat een uitdaging ?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik was redelijk onvindbaar geloof ik
doe 'squote:
nope, heb wel weer genoeg IRC gezien voor vandaagquote:
Wie dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Gevonden, je hebt een invite van mijquote:
Okay, dan nietquote:[..]
nope, heb wel weer genoeg IRC gezien voor vandaag
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gevonden, je hebt een invite van mij
Ik heb nog geen invite van WG gehad, maar ik weet niet of hij ook invites verstuurde of alleen even mensen ging zoekenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
ik wacht nog ff met accepterenanders krijg Wg het waarschijnlijk een beetje makkelijk
Ik heb hem in de VS gekeken vorige week, was wel vermakelijke film hoorquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb tot nu toe gevonden (+ invite) MaJo, Soemp, PS.
Etc is inderdaad wat lastiger te vinden
ik weet waar het over gaat, en ik weet hoe Will Smith kan acteren. wordt vast wel tof dus (ga ik vanuit tenminste)quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb hem in de VS gekeken vorige week, was wel vermakelijke film hoorIn het begin zat ik echt van: ... uh ja..
maar daarna vond ik hem wel leuk
Ik vond Hot Fuzz geweldig grappig, in elk geval leuker dan de rest van de zaalquote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef Nesle het volgende:
Dan zou ik er zeker heen gaan hoor, mijn zus en ik zaten bij een stukje echt te janken van het lachen gewoon, zo grappig vonden we hetAl die amerikanen geïrriteerd om te kijken omdat we zo moesten lachen
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, je bent moeilijk te vindenik ga slapen
![]()
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danquote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, je bent moeilijk te vindenik ga slapen
![]()
Sociale netwerken kennen wil ook nog wel es helpenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danHeb je toch voornaam/achternaam/woonplaats voor nodig?
Voornaam èn achternaam hoeft niet eens. Naam en woonplaats. Of naam en school ofzoiets. Maar ik heb al 3x contact gekregen met een leuke boy die ik ontmoet had op die manierquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dat zo makkelijk op danHeb je toch voornaam/achternaam/woonplaats voor nodig?
Kloptquote:
Vroeg ik me ook af want ik kan gewoon niemand van de akqsc vinden terwijl ik toch namen en woonplaatsen weetquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef Nesle het volgende:
Ahhh, iedereen heeft soemp gewoon als hyves vriendje..ja dan wordt het makkelijker
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets op
Terechtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Tja, Nesle.
Ik heb helaas geen medelijden met je.
Ik had daar geen last van want ik had al een vreemdslaap ritmequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef Nesle het volgende:
Ik zit nog steeds in een Amerikaans ritme, slaap pas rond een uur of 05.00
Erg vermoeiend omdat ik haast elke dag om 12.00 moet beginnen...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geez.. dat was het eerste wat ik deed... maar gewoon er overheen gekeken
Ik ben gewoon nog onvindbaar voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kan soempie niet vinden dus ik schiet niets op
Het zit jou niet zo mee he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:07 schreef iamredleader het volgende:
Bleg. Verkouden/keelontsteking, ziek thuis
Klinkt toch wel als een geluk bij een ongeluk danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag als het goed is een tijdelijk huis.
Gisteren apparatuur bekeken. Mijn laptop HD heeft een miniscuul schroeiplekje dus die zal nog goed zijn.
Van mijn 3 externen zijn er 2 nog prima en de 3e heeft wel wat moeten doorstaan. Ik denk dat ik die weg ga brengen naar een lab. Gewoon voor de zekerheid.
Ik denk dat ik 'm gewoon aan kan sluiten maar liever maar zekerheid.
Vooralsnog wel ja. Maar die éne schijft baart me toch enigzins wat zorgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een geluk bij een ongeluk dan![]()
quote:En ook wel lekker dat je nu tijdelijke woonruimte hebt
Hihi, jij heb ttoch echt míj toegevoegd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:09 schreef Etcetera het volgende:
ik voorspel dat ik morgen dan minimaal 2 nieuwe wannebe vriendjes heb
ik ga ook slapen, vind het wel weer leuk geweest voor vandaag
Kun je het niet beter eerst zelf proberen... wegbrengen naar zo'n lab is ECHT HEEL ERG duur kan ik je vertellen. (vooronderzoek al gauw 100 excl btw, recovery 'vanaf' 500ex en snel oplopend...)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren apparatuur bekeken. Mijn laptop HD heeft een miniscuul schroeiplekje dus die zal nog goed zijn.
Van mijn 3 externen zijn er 2 nog prima en de 3e heeft wel wat moeten doorstaan. Ik denk dat ik die weg ga brengen naar een lab. Gewoon voor de zekerheid.
Ben een paar dagen hier niet aanwezig geweest, heb je soms brand of kortsluiting gehad?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Nembrionic het volgende:
Hij heeft inderdaad brand gehad, waarschijnlijk door kortsluiting.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben een paar dagen hier niet aanwezig geweest, heb je soms brand of kortsluiting gehad?
Gloeiende gloeiende, heb één keer een brand meegemaakt (verkeerd aangesloten gasleiding op een boiler die daardoor 's nachts in de fik vloog) en dat wil ik niet weer meemaken...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad brand gehad, waarschijnlijk door kortsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |