Van de date of mijn lush verzameling?quote:
 Dat laatste kan geregeld worden
 Dat laatste kan geregeld worden  

geen gehoor
  geen gehoor  gelukkig ben ik alleen thuis.
 gelukkig ben ik alleen thuis.

Zitten ook een hoop herinneringen in opgeslagen, dus. En misschien ook wel mn knuffelbeer nog steeds
 Zitten ook een hoop herinneringen in opgeslagen, dus. En misschien ook wel mn knuffelbeer nog steeds  

quote:Op zondag 13 juli 2008 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand al meer van Nem?
 Ik heb nem gesproken. Er is brand uitgebroken, de oorzaak weten ze nog niet. 2 kamers zijn afgebrand, slaapkamer en de werkkamer. Er is veel rook en waterschade waardoor het pand op dit moment onbewoonbaar is. Zijn camera is veilig. De laptop had wel schade maar de harde schijf kan waarschijnlijk gered worden
 Ik heb nem gesproken. Er is brand uitgebroken, de oorzaak weten ze nog niet. 2 kamers zijn afgebrand, slaapkamer en de werkkamer. Er is veel rook en waterschade waardoor het pand op dit moment onbewoonbaar is. Zijn camera is veilig. De laptop had wel schade maar de harde schijf kan waarschijnlijk gered worden  Verdere schade gaan ze nu inventariseren. Er wordt tijdelijke woonruimte gezocht.
 Verdere schade gaan ze nu inventariseren. Er wordt tijdelijke woonruimte gezocht.

Gadverdamme, wat naar zegquote:Op zondag 13 juli 2008 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb nem gesproken. Er is brand uitgebroken, de oorzaak weten ze nog niet. 2 kamers zijn afgebrand, slaapkamer en de werkkamer. Er is veel rook en waterschade waardoor het pand op dit moment onbewoonbaar is. Zijn camera is veilig. De laptop had wel schade maar de harde schijf kan waarschijnlijk gered worden
Verdere schade gaan ze nu inventariseren. Er wordt tijdelijke woonruimte gezocht.

en nu maar hopen dat alles snel geregeld is
 en nu maar hopen dat alles snel geregeld is

Had veel erger kunnen zijn!
 Had veel erger kunnen zijn!

De computer en telefoon natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou toch wel mn laptop en telefoon proberen mee te nemenZitten ook een hoop herinneringen in opgeslagen, dus. En misschien ook wel mn knuffelbeer nog steeds

Mee eensquote:Op zondag 13 juli 2008 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe niet aan IRC hoor
Jullie blijven maar mooi hier

quote:Op zondag 13 juli 2008 16:57 schreef MaJo het volgende:
Ik doe ook niet aan irc, aangezien ik niet weet wat het is
 ik weet nog niet wat het is ongeveer
  ik weet nog niet wat het is ongeveer   

quote:Op zondag 13 juli 2008 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb msn om te chatten en de SC om af en toe wat te posten.
Tevreden
 same here!
  same here!   

quote:Op zondag 13 juli 2008 18:44 schreef Whiteguy het volgende:
De computer en telefoon natuurlijk.
Bijna al mn foto's heb ik digitaal, dus fotoboeken enzo kunnen wel opnieuw afgedrukt worden.
Verder heb ik weinig van (emotionele) waarde staan wat zomaar opgepakt en meegenomen kan worden.
[ afbeelding ]
 dat plaatje
  dat plaatje   

Als we wat kunnen doen, dan hoor ik het graagquote:Op zondag 13 juli 2008 17:38 schreef MaJo het volgende:Ik heb nem gesproken. Er is brand uitgebroken, de oorzaak weten ze nog niet. 2 kamers zijn afgebrand, slaapkamer en de werkkamer. Er is veel rook en waterschade waardoor het pand op dit moment onbewoonbaar is. Zijn camera is veilig. De laptop had wel schade maar de harde schijf kan waarschijnlijk gered worden

quote:Op zondag 13 juli 2008 19:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B&J Low-Fat Chocolate Fudge Brownie ftw!

B&J FTW
  B&J FTW   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |