quote:
Ik zit hier wel goed zoquote:
Ik heb nem ook al aangeboden dat hij tijdelijk hier kan crashenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als we wat kunnen doen, dan hoor ik het graag
Het is écht neit zo moeilijk hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit hier wel goed zoEn ik ben nu te lui en te brak om dat uit te vogelen
het is best gezellig hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit hier wel goed zoEn ik ben nu te lui en te brak om dat uit te vogelen
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is écht neit zo moeilijk hoor
thanks voor de updat Nemquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Update vanaf de tel. Zit nu in de metro om te gaan kijken. Net kleren en essentials gekocht. Verhaal hierboven klopt zo'n beetje. Al veel lieve mensen aan de telefoon gehad. En dank natuurlijk voor de aanbiedingener is ook schade bij de buren. Zal paar maanden duren voordat de aannemer de achterkant en dak gemaakt hebben. Latere update volgt
Zo, net Nem gebeld, hij doet (nogmaals) hier de groetjesquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Update vanaf de tel. Zit nu in de metro om te gaan kijken. Net kleren en essentials gekocht. Verhaal hierboven klopt zo'n beetje. Al veel lieve mensen aan de telefoon gehad. En dank natuurlijk voor de aanbiedingener is ook schade bij de buren. Zal paar maanden duren voordat de aannemer de achterkant en dak gemaakt hebben. Latere update volgt
Festival gisteren? Laat me raden... Dijkpop?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik werd gister trouwens gefeliciteerd door een aantal wildvreemde mensen met het feit dat ik het allertofste shirt op het hele festival aanhad![]()
Ik ben zelf ook wel trots op m'n Big Lebowski t-shirt
Picsquote:Op zondag 13 juli 2008 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik werd gister trouwens gefeliciteerd door een aantal wildvreemde mensen met het feit dat ik het allertofste shirt op het hele festival aanhad![]()
Ik ben zelf ook wel trots op m'n Big Lebowski t-shirt
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Festival gisteren? Laat me raden... Dijkpop?
vriendinnetje van me was er ookquote:Op zondag 13 juli 2008 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Had ik al gemeld gister he? of heb je het opgezocht?
Oh okquote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vriendinnetje van me was er ook
Wat speelde er?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh ok
jammer dat het weer een beetje tegenzat, maar ik heb wel weer genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |