Dan kom ik morgen wel terugquote:
Ik moet vandaag (of morgen, in elk geval dit weekend) stevig gaan opruimen en een auto terugbrengen: ik heb gisteren geBOB't, vandaarquote:
Succes Sheepiequote:
De AKQ-SCquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik hebben een rood katje op het oog en nu wil Sven hem Scarlet noemen. Scarlet.
Ik moest lachen om de kop van dat beest rechtsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat is er mis met Scarlet!
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-360.php
Als je die lachen vindt, moet je deze eens kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de kop van dat beest rechts
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je die lachen vindt, moet je deze eens kijken
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_kat_zonder_gezicht/
Whehehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt
Bij kinderen: Geen ervaringquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
We gaan naar deze 2 kijken:
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-362.php
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yes, ik mag weer trots op mezelf zijn, hardgelopen
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij kinderen: Geen ervaring
Dat gaat nog lastig worden met jullie![]()
![]()
![]()
Ja, heel vet. En die twee die we zo naar het opvangadres wegbrengen zijn ook zoooo schattig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, dat miste nog..huisje, boompje, beestje
Wel vet
Veel succes en plezier!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er meteen weer vandoor trouwens, vanavond concert zingen!
Wish me luck.... het gaat geen knaller worden vrees ik![]()
quote:
typischquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nee, tegenover elkaar, maar vaak loopt een van de twee door het huis.
We hebben ze nog niet en om nou gelijk rond die ukkies te gaan flitsen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
typisch
hey doe 's hendig foto's plaatsen van die monsters!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik hebben een rood katje op het oog en nu wil Sven hem Scarlet noemen. Scarlet.
Dat vind ik leukquote:
ahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat is er mis met Scarlet!
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-360.php
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt
Die lapjeskatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
We gaan naar deze 2 kijken:
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-362.php
![]()
Maandag gelijk even de dierenarts bellen dan. Is vast niks kwaadaardigs.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben bang dat Daantje iets ergs heeftZe heeft in de huid onder haar kin, dus tussen de onderkaak, twee knobbeltjes zitten, maar geen wondje op de huid dus geen ontsteking
quote:
Ik heb de hele tijd "daddy you're a fool to cry" in mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen richting een beatles vs stones avondje
quote:Van hardlopen ga je zweten. En zweten is sexy.
Ha ja, maar dan moet het wel vers zijn. Niet een paar uur oudquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet je ook weer waar je het voor doet he
De meeste mensen douchen hopelijk na het hardlopenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha ja, maar dan moet het wel vers zijn. Niet een paar uur oud
Ja, en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De meeste mensen douchen hopelijk na het hardlopenOf gaan in bad
Ik ga ook zo maar eens naar bedquote:Op zondag 29 juni 2008 04:49 schreef MaJo het volgende:
En nog steeds wakkerik ga weer een poging tot slapen doen
Je had natuurlijk een nieuwe vraag kunnen stellen...quote:
Dat zou ik zeker doen ja, ik vond beide bands erg leuke shows geven!!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag staan Hit Me TV (waar MaJo zo lyrisch over was) en Voicst in het Vondelpark in het openluchtheater. Tijd om straks het Vondelpark dus weer eens te bezoeken...
Ha mijn gespam heeft gewerktquote:Op zondag 29 juni 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag staan Hit Me TV (waar MaJo zo lyrisch over was) en Voicst in het Vondelpark in het openluchtheater. Tijd om straks het Vondelpark dus weer eens te bezoeken...
Niet zeuren, vanmiddag heb je de uitgelezen kans om gratis 2 van je favoriete bandjes te zien en daarbij ook nog mij, mw. MM en 2 Yanks (ik verwachtte er gisteren één, maar er doken er 2 op op Schiphol) te ontmoeten...quote:Op zondag 29 juni 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha mijn gespam heeft gewerktIk was ook van plan om te gaan maar lig nog steeds ziek op bed. What's new
Waar gaat ie heen? En beterschap.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou mijn vriendje vanochtend voor 2,5 week uitzwaaien maar nu is ie ziek...
Heb ik m dus een dagje langer hier![]()
, maar wel zielig dat ie zich zo beroerd voelt
Naar Hongarije voor zn werk. Schijnt daar bloedheet te zijn!quote:
Ach welnee, dat laat ik aan jou overquote:Op zondag 29 juni 2008 13:49 schreef Soempie het volgende:
Er komt een dag dat er iets ontploft bij jouw keukenexperimenten.
Oh dan ga ik zo misschien ook wel even kijken; het vondelpark ligt hier op hemelsbreed nog geen 100 meter wegquote:Op zondag 29 juni 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Pech gehadquote:
Op internet kopen is te leukquote:Op zondag 29 juni 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Aw die poezen zijn te liev
Ik heb trouwens gister schandalig veel dingen op internet gekochtDingen bij de H&M en de dvd's van Fargo, The Big Lebowski, Oh brother where art thou? en Miller's Crossing
Weinig bijzonders, ik ga ff voetbal kijken denk ik, maar niet in de kroeg, want dan heb ik morgen weer zo'n zware dagquote:Op zondag 29 juni 2008 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er nog iemand leuke plannen voor vanavond?
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mooiboy's
Casillasquote:Op zondag 29 juni 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stelletje mooiboy's die Spanjaarden
quote:
Je gaat je gezegende gang maar, maar ik zeg er lekker toch wat vanquote:
Nou ik trek me er lekker niets van aanquote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je gaat je gezegende gang maar, maar ik zeg er lekker toch wat van![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik trek me er lekker niets van aan
Dat heb ik ook zo vaak. Ik eindig bijna altijd achter de computer.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:28 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet of ik wil gamen of dat ik een serie wil kijken
dus ik zit maar een beetje te internetten
quote:Op zondag 29 juni 2008 16:53 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was jij ook niet naar Parkpop?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak. Ik eindig bijna altijd achter de computer.
oh, mijn scores:quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:02 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... weer terug van een weekendje weggeweest. Even uitbrakken
[..]
oh, mijn scores:
ja-en 23
nee-want 24
ja-maar 27
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:03 schreef Soempie het volgende:
Ik houd al 20 minuten iemand van de belastingdienst bezig.![]()
Hij komt elke keer terug met antwoord en dan moet ik weer uitleggen dat dat mijn vraag niet was.![]()
![]()
quote:
Ging over handelen, grenzen stellen en beschouwen (oid). Wat is het hoogst dat je kunt halen dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoog!!!
Wat betekende het ook alweer?
quote:
Soemp kan geen nee zeggen dus.quote:- Nee-want disproportie
Als je het moeilijk vindt nee te zeggen, is de kans groot dat je het probleem wat daardoor ontstaat, probeert op te lossen door je ja-en kwaliteit in te zetten. Concreet: als je werk op je schouders neemt, waar je eigenlijk geen zin in hebt (maar je kan geen nee zeggen), is de kans groot dat je het probleem oplost door
de ja-en kwaliteit in te zetten (en er 'dan maar' tegenaan te gaan). Op de lange duur creëert deze nee-want disproportie een onontkoombaar probleem (de twee belangrijkste kenmerken van mensen met burn-out is dat ze geen nee kunnen zeggen en ambitieus en perfectionistisch zijn: een zwakke nee-want en een sterke ja-en, dus). In het geval je geen nee kunt zeggen, is de ja-en kwaliteit dus geen zegen maar een valkuil. En om het ingewikkeld te maken: je lost het niet op door minder ja-en te zeggen (daarmee zou je
iets wat je goed kunt geweld aandoen), maar door de nee-want positie beter te beheersen. Je moet leren niet-doen.
Jij hebt echt heel hard een vriendinnetje nodig volgens mijquote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Soemp kan geen nee zeggen dus.
Zeg,.. wanneer is Wiebel een keer niet thuis ?![]()
Nu je het zegt.. woensdag mn verjaardag en ik wist nog geen cadeautje.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt echt heel hard een vriendinnetje nodig volgens mij
Op de middelbare school gaven we wel eens een opblaasbare krokodil oid aan jongens uit de vriendengroep ;')quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. woensdag mn verjaardag en ik wist nog geen cadeautje.
[ afbeelding ]
Dat probleem ook weer opgelost
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
2 van m'n 3 tentamens in elk geval gehaald.![]()
3e tentamen moet ik nog een cijfer van krijgen. Bestaat uit drie delen en tellen elk even zwaar mee. Heb terug een 7 en een 6.8. Voor het laatste deel mag ik dus een dikke onvoldoende.
Alleen donderdag van 13.00-17.00 werken nog.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nice Soempie, gefeliciteerd!!
Dus nu ben je helemaal klaar in Groningen?
Neequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee![]()
ik hou gewoon erg van galajurken
Ik heb nog 5 andere in de kast hangen, maar op een heel oude en saaie/simpele zwarte (voor mn eindexamengala, lang lang geleden) zijn ze allemaal tweedehands
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee![]()
ik hou gewoon erg van galajurken
Ik heb nog 5 andere in de kast hangen, maar op een heel oude en saaie/simpele zwarte (voor mn eindexamengala, lang lang geleden) zijn ze allemaal tweedehands
what she saysquote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?![]()
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag laatste kans om schoolboeken voor volgend jaar te bestellen, doe die site het niet!
[/papa]quote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.
Ga jij het wel redden morgen? Ofwel, ben je al wat beter?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Iemand interesse in een Radiohead kaartje? Een vriendin mij is ziek en kan dus niet mee morgen
Ja echt, zo voelt het welquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen zelf geen concert had gehad had ik zo 4 mensen geweten die mij zouden willen.
Ja dat klinkt gek maar de mensen die ik zou weten ga ik morgen dus mee naar dat andere concert, dus die kunnen ook nietquote:
Je leest niet goedquote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen zelf geen concert had gehad had ik zo 4 mensen geweten die mij zouden willen.
Ik er wellicht nog ééntje.
Post anders eens in het Radiohead -topic?
Ik vond eht ook grappigquote:Op maandag 30 juni 2008 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je leest niet goed
Jaja, en mijn humor is sneu
Hoe laat moet hij terug? Het begint volgens mij al om half 8 dus dan is het niet al te laat afgelopen. Wil je zelf niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn vriend wil echt heel graag naar Radiohead, en hij is vandaag en morgen notabene in Amsterdam, maar hij moet morgenavond weer terug
Ik ben nog niet echt beter maar ik MOET er gewoon heenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga jij het wel redden morgen? Ofwel, ben je al wat beter?
Dat zou je toch denken jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:Er moet toch wel iemand te vinden zijn die meewil naar Radiohead?
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb m al gesmst dat ie moet zeggen als hij er nog heen wil
Jaaaa ik wil ook welquote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okVind je Radiohead zelf niet leuk? De kans bestaat dat er morgen nog een kaartje vrijkomt
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa ik wil ook wel![]()
Mn vriend is alleen al veel langer fan dan ik.
Ik hou me aanbevolen hoor
Of nee 4 zelfs als ik ook ziek ben. Dan gaat mijn broer in zijn eentjequote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
Ja is ook echt balenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wel echt kut..... je hebt dit concert al eeuwen in je sig staan....
Eet ze alvastquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Het Radiohead kaartje is verkochtEn asmo gaat zeker mee morgen, de andere ziekige vriendin hoogstwaarschijnlijk ook dus dat gaat goedkomen
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat het morgen weer een beetje de goede kant opgaat met je
Als je 40 hebt moet je JUIST gaanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
Dat klopt v.w.b. v/d Elsken. Maar die heb ik nooit in Paradiso gezien.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
Heel erg van der Elsken
En nu is het aan ons te gaan gokken welke foto het is?
Je kan morgen languit in het gras liggen, het wordt uitstekend weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
Ja daarom vind ik zulke series en van der Elksens werk ook zo ontettend cool omdat je heel goed echte mensen uit een bepaalde tijdsperiode kunt zien. Tijdens de museumnacht ook een aantal coole fotoseries gezien in verscheidene musea in Amsterdamquote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt v.w.b. v/d Elsken. Maar die heb ik nooit in Paradiso gezien.
Nee, je hoeft niet te gokken, als ik ooit zin heb dan laat ik de foto wel zien.
Het gaat me er meer om om het tijdbeeld, wat de meesten hier niet meegemaakt hebben en waar niet zo heel veel over terug te vinden is, te laten zien, zeker na de discussies hier over de onenigheid met de kakkers van het tegenovergelegen Barleus, skinheads e.d.
We hebben het geloof ik al eens eerder hier besproken, maar indien niet, dan moet je eens kijken naar het werk van Cor Jaring.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik zulke series en van der Elksens werk ook zo ontettend cool omdat je heel goed echte mensen uit een bepaalde tijdsperiode kunt zien. Tijdens de museumnacht ook een aantal coole fotoseries gezien in verscheidene musea in Amsterdam
Ja, maar ik was vroeg weg. Kula Shaker niet gezien.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Was jij ook niet naar Parkpop?
Ik zat een heel mooi potje tennis te kijken via BBCquote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zit iedereen in de kroeg z'n laatste peuken weg te paffen of zo...?
Dan is het goed...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zat een heel mooi potje tennis te kijken via BBC
En roken deed ik sowieso al nietquote:
En hoe kan ik zoveel mogelijk domme argumenten verzamelen...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Giel Beelen baalt van rookverbod
Hoe krijg ik zoveel mogelijk reacties van C-artiesten in 1 artikel
Idd, allemaal argumenten waarbij je een ander niet tot last bentquote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe kan ik zoveel mogelijk domme argumenten verzamelen...![]()
Vooral die laatste is briljant: "zometeen moet je nog toestemming vragen om naar de wc te mogen!" Serieus.... wat is dat voor vergelijking
De argumenten zijn inderdaad dom, de strekking snap ik wel (als roker)...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe kan ik zoveel mogelijk domme argumenten verzamelen...![]()
Vooral die laatste is briljant: "zometeen moet je nog toestemming vragen om naar de wc te mogen!" Serieus.... wat is dat voor vergelijking
Ksssst! Of ik stuur de waakkat op je af!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Soemp kan geen nee zeggen dus.
Zeg,.. wanneer is Wiebel een keer niet thuis ?![]()
Ik snap de strekking ook wel, alleen het is gewoon sneu als je op deze manier je punt probeert te makenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De argumenten zijn inderdaad dom, de strekking snap ik wel (als roker)...
Ik hoor vaak dat roken tijdens het eten sowieso not done is, zelfs voor rokers. Dus even wachten tot na het diner kan toch geen probleem zijn? Of ben jij een kettingroker die niet drie uur zonder kan?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vorig jaar met Kerst in een restaurant gegeten waar ze toen al rookvrij waren.
Om eerlijk te zijn, dat viel vies tegen om met je jas aan tussen 2 gangen door naar buiten te gaan om een peuk op te steken.
's Zomers zal je mij niet horen klagen, maar 's winters lijkt me geen pretje.
En ik vind het niet gezellig om naar buiten te moeten in de kou...
Jemig, wat goed. Ben jaloers! Ik wil ook gewoon een volle vakantie genieten.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
2 van m'n 3 tentamens in elk geval gehaald.![]()
3e tentamen moet ik nog een cijfer van krijgen. Bestaat uit drie delen en tellen elk even zwaar mee. Heb terug een 7 en een 6.8. Voor het laatste deel mag ik dus een dikke onvoldoende.
Zelfs de Italianen, die toch verstokte rokers zijn, zijn al gewend aan rookvrije restaurants. Je schijnt je eten beter te proeven als er geen rooklucht hangtquote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vorig jaar met Kerst in een restaurant gegeten waar ze toen al rookvrij waren.
Om eerlijk te zijn, dat viel vies tegen om met je jas aan tussen 2 gangen door naar buiten te gaan om een peuk op te steken.
Ik zeg toch juist steeds dat ik absoluut gaquote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan morgen languit in het gras liggen, het wordt uitstekend weer.
Ga niet zeggen dat je morgen niet komt...
Ik baal dat ik dat dus niet kan vandaagquote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Over welke jurk heb je hetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
Welterusten oma.![]()
Mooie jurk. Ik kan nooit iets strapless dragen (zakt zo naar beneden en het ziet er niet uit).
Was wel in de kroeg maar niet bezig aan mijn laatste (of eerstequote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ah okquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef wyccie het volgende:
Tweede of derde pagina (ik heb andere instellingen).
dubbelzijdig tape schijnt in hollywood de oplossing te zijn daar voor...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okHad ik even gemist
Mooie jurk inderdaadIk kan ook geen strapless jurk aan (ben iets te groot van boven
) Ik heb wel een strapless jurk maar daar moet ik echt voorzichtig in lopen anders hangt er opeens een borst uit
Vond je het wel leuk?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik was vroeg weg. Kula Shaker niet gezien.
Ja, we hebben het er inderdaad eerder over gehadquote:Op maandag 30 juni 2008 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben het geloof ik al eens eerder hier besproken, maar indien niet, dan moet je eens kijken naar het werk van Cor Jaring.
Ook zo'n stijl, wildvreemde mensen fotograferen in zwart wit en dan exposeren/publiceren.
Geweldig.
Deze serie in Paradiso bevat zo'n kleine 1500 foto's en ik kan me velen gezichten (maar weinig namen...) nog herinneren van toen. Heb wel een collega van me gespot en ook wat Ajacieden, wier naam nog niet bekend was op de website...
Ging ie 's nachts skaten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging net een stuk lopen. Kom ik buiten, zie ik een buurman op de straat liggen en net overeind kruipen. Was 'ie wezen skaten en blijkbaar gevallen toen hij van het fietspad afkwam
Gelukkig had 'ie elleboog -en kniebeschermers. Maar hij had wel bloed aan z'n gezicht.
Nee, het was iets eerder op de avond en hij kwam net terug. Maar dat was dus nog steeds om 23:15 ofso.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging ie 's nachts skaten?
Ik heb vanavond een goede studeeravond gehadTeksten van Plato en Aristoteles bestudeerd. Laatst snapte ik er helemaal niets van maar vanavond viel het kwartje
Zo nog lezen over Polybius en dan
Wow dat is wel een hardcore skaterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het was iets eerder op de avond en hij kwam net terug. Maar dat was dus nog steeds om 23:15 ofso.
Nu ga ik
Ohja...@ studeren
![]()
Ik kan prima uren zonder sigaretten (tijdens vliegreizen en zo...), maar als ik een hele avond zit te tafelen, dan vind ik een peukie wel lekker tussendoor...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat roken tijdens het eten sowieso not done is, zelfs voor rokers. Dus even wachten tot na het diner kan toch geen probleem zijn? Of ben jij een kettingroker die niet drie uur zonder kan?
Voorjaars schoonmaak nog niet gedaan dit jaar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Hebben jullie ook al zoveel fruitvliegjes in huis?
Ik word er echt gek van... doe de prullenbak open en allemaal beestjes in mn gezichten in de kamer zitten ze ook al, gisteren zat er meteen een in mn wijnglas
Er komt nog een nieuw meisje en die is wel heel tof.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh je arme huisgenootje.... en jij zit lekker met jein een mooi huisje, Wat een contrast
Ozo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
"Nou dan kan ik eigenlijk niet meer terugkomen!!"
Heb toen even duidelijk gemaakt dat samenwonen voor mij nog geen prioriteit heeft. Ik woon hier leuk met mn huisgenootje en zou hier ook graag wonen met die andere vriendin. Over een halfjaar zien wel wel weer verder.
Ik hoop toch wel ietsje eerder. Mn huisgenootje gaat in oktober naar Amerika voor een halfjaar. Voor die tijd moet ze besluiten waar ze haar keuzecoschap gaat doen. Dan is daarna nog de vraag waar ze dan echt gaat werken. Als dat Leeuwarden is, zoek ik dus een onderhuurder voor 9 maanden. Als ze naar Amsterdam gaat, is het huis vrij en kan ik hier gaan samenwonenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ozo.Dus over een half jaar wordt er pas echt beslist?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
omgEr is een tv-monteur en hij is op tafel aan het schroeven enzo in de tv. Springt lola er bovenop.
Vast wel?quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:03 schreef LadyBlack het volgende:Wyccie wil toch helemaal niet gezien worden??
Ik vond het wel opvallen, die lege kroegen. Althans, ze leken leger zo zonder die rook... Rond twaalven ging ik ergens binnen drankjes halen en zaten er een paar mensen treurig aan de bar met hun laatste peukjes binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nu slapen na deze supersoemp. Ik wens u allen een heeeeeerlijk fijn, rookvrij genoegen
Ja hè?quote:
ZOMG? Vanwege je doktersverhaal of omdat ik niet weet dat de optredens daar buiten zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
ZOMG nem!!!
En tuurlijk ben ik er bij vanavondik een radiohead concert missen, dacht het niet
Net trouwens naar de dokter geweest en ik blijk een luchtpijpontsteking te hebben. Heb nu codeine en moet veel drop eten. Toen ik vroeg of roken niet verstandig was zei hij 'je moet gewoon doorroken, anders raak je nog meer gestressed' ! Hoe toffe dokter heb ik?![]()
Daar wordt je toch nog moeier van?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
Zo, bijna klaar met de afwas. Ben compleet gaar en Sven ook, daarom besloten om vanavond samen te gaan zwemmen.![]()
Alleen nog bedenken wat te eten vanavond.
Omdat je niet wist dat het buiten wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ZOMG? Vanwege je doktersverhaal of omdat ik niet weet dat de optredens daar buiten zijn?
Trouwens, veel drop eten is geen straf. Maar je bloeddruk gaat er wel flink van omhoog
Ik ben daar nog nooit geweest Miep. Als iemand zegt: het is in de Westergasfabriek, dan denk ik: fabriek, gebouw. Maar wellicht is dat een gekke gedachtequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je niet wist dat het buiten waswat dacht je, dat ze een tent in het park zouden zetten?
En een hogere bloeddruk doet me geen kwaad, zit altijd aan de lage kant
Het idee is om wat meer conditie te krijgen, waardoor we wat fitter worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |