Neequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee![]()
ik hou gewoon erg van galajurken
Ik heb nog 5 andere in de kast hangen, maar op een heel oude en saaie/simpele zwarte (voor mn eindexamengala, lang lang geleden) zijn ze allemaal tweedehands
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee![]()
ik hou gewoon erg van galajurken
Ik heb nog 5 andere in de kast hangen, maar op een heel oude en saaie/simpele zwarte (voor mn eindexamengala, lang lang geleden) zijn ze allemaal tweedehands
what she saysquote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?![]()
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag laatste kans om schoolboeken voor volgend jaar te bestellen, doe die site het niet!
[/papa]quote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.
Ga jij het wel redden morgen? Ofwel, ben je al wat beter?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Iemand interesse in een Radiohead kaartje? Een vriendin mij is ziek en kan dus niet mee morgen
Ja echt, zo voelt het welquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen zelf geen concert had gehad had ik zo 4 mensen geweten die mij zouden willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |