Ik koos mijn woorden ook zorgvuldigquote:
Een vriend wees me er van de winter op, heb wat dingen geluisterd van ze en ben nu wel erg benieuwd hoe ze live zijnquote:
Als ze hun dag hebben zijn ze heel goed begreep ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een vriend wees me er van de winter op, heb wat dingen geluisterd van ze en ben nu wel erg benieuwd hoe ze live zijn
Kweenie? Zomercarnaval?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Gaat er op 25 26 juli nog iets gebeuren in rdam?
We gaan het zien, ze openen de zaterdag geloof ik op Werchter, dus dan moet ik al om half 1 aanwezig zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze hun dag hebben zijn ze heel goed begreep ik
Tjaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze openen de zaterdag geloof ik op Werchter, dus dan moet ik al om half 1 aanwezig zijn
quote:
Ik weet alleen dat ik wel met je zou meeten als je je met opplaksnor en nepneus naar Rotterdam zou begevenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..], zou jij dan niet iets organiseren?
Het lijkt wel alsof je de hele dag hebt zitten F5-enquote:
Ze heeft er speciaal haar tentamen voor laten schietenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je de hele dag hebt zitten F5-en
wat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar ik ziet niet in Windows, dat blijft maar rebooten
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft er speciaal haar tentamen voor laten schieten
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik wel met je zou meeten als je je met opplaksnor en nepneus naar Rotterdam zou begeven
XP?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, maar ik ziet niet in Windows, dat blijft maar rebooten
Ware het niet dat ik normaal een lagere temperatuur heb dan andere mensen. Je moet er dus ongeveer een graad bij optellenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eergisteren voor de 2e keer gekeken. Erg goed
En 38C aan het einde van de dag is heel normaal. Maar verder vind ik het wel goed dat je je neerlegt bij het feit dat je ziek bent
Ben je wel op tijd 'genezen' voor Radiohead?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik normaal een lagere temperatuur heb dan andere mensen. Je moet er dus ongeveer een graad bij optellen
Had gister al flinke problemen. Windows startte traag en ik had geen taakbalk meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
XP?
Ik hoorde vandaag van 2 collega's dat ze dat fenomeen ook steeds hebben de laatste tijd...
En een tijdje geleden had ik het zelf ook, voorafgegaan steeds door een fysieke geheugendump...
Aga! En hoe was de film?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik normaal een lagere temperatuur heb dan andere mensen. Je moet er dus ongeveer een graad bij optellen
Ik mag hopen van wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd 'genezen' voor Radiohead?
Ik ga dinsdag op de uitkijk staan, voigens mij moet je makkelijk te spotten zijn...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel jawil eigenlijk al beter zijn voor asmo's afscheidsfeest morgen maar dat schiet niet op zo
Dat van die verdwenen taakbalk herken ik niet, maar dat rebooten dus wel. Heel onregelmatig, maar wel zeer vaak.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had gister al flinke problemen. Windows startte traag en ik had geen taakbalk meer.
Een hoop geprobeerd maar niks heeft geholpen. Repair uitgevoerd dmv Windows cd. Nadat alles een uur heeft staan ratelen moest ie nog voor de laatste keer rebooten. Windows laadbalkje komt in beeld en een halve seconde later reset de boel zichzelf en blijft dat de hele tijd doen.
Ik ben hier nu iig GoT en de rest van internet aan het afstruinen naar het probleem zelf en mogelijke oplossingen. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat het iets hardware-matigs is aangezien ik nu op m'n pc gewoon Knoppix vanaf DVD heb draaien en dat doet ie al een uurtje zonder problemen. Pas op het moment dat Windows begint te laden (veilige modus verandert niets) knalt 'ie eruit en dat dus steeds opnieuw.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die verdwenen taakbalk herken ik niet, maar dat rebooten dus wel. Heel onregelmatig, maar wel zeer vaak.
Heb toen na defragmentatie en scandisk (niks aangetroffen) de boel afgesloten en de de volgende dag weer eens gecheckt.
Alles weer in orde, geen problemen meer.
Heb sindsdien nog één keer een geheugendump gehad en daar is het bij gebleven.
denk bij de hobbyzaken. Gebruiken ze het ook niet om te borduren?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij komt naar Parkpop?
Waar kan ik trouwens kaasdoek halen?
ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ook wel spuit 11 genaamd.
Van paniek krijg je het alleen maar heterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:11 schreef MaJo het volgende:
Meh raak een beetje in paniek hier, het is zo warm en het voelt niet goed. En er is niemand thuis
Ach joh, laat die knulquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ook wel spuit 11 genaamd.
Israelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Miscchien heb ik iets gemist of ben vergeten maar waar gaat asmo heen, of weet je dat niet?
Emigratie heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En daar blijft ie ook (emigreren) of tijdelijk werken/wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |