En vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken. Dus zo erg is die drank nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeehw veel plezier, Nes
En drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Sterkte dan maar, wijs besluit van jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
Eergisteren voor de 2e keer gekeken. Erg goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog maar 3 werkdagen![]()
Maar nu eerst weekend!![]()
Jij komt naar Parkpop?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:19 schreef wyccie het volgende:
Ik ook.
Het weekend heeft nog weinig inhoud.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.
Ja, mag dat niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
Jij komt naar Parkpop?
Waar kan ik trouwens kaasdoek halen?
Ja tuurlijk wel, gezellig tochquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, mag dat niet?![]()
En is dat speciaal een vraag voor mij (kaasdoek)?
Ja, het weer wordt super dus...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het weekend heeft nog weinig inhoud.
Ik moet morgen eigenlijk een basgitaar en nieuwe schoenen kopen
Parkpop is ook wel een optie voor zondag
Dan zal het bij ons binnen wel 30 graden worden :Squote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens de voorspelling wordt het woensdag 28C...dat vind ik dan wat minder
Whehe ja daar haal ik mijn brouwspullenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:32 schreef wyccie het volgende:
http://www.brouwmarkt.nl/(...)426a9572f08d3d997e4e
Op een concert na niet zoveel bijzonders. Maar dan wordt het gewoon weer zo plakkerig warm. Dat is vies.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Wat moet je woensdag doen dan?
Mijn kaasboer heeft het stiekem niet, ondanks de naamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:
Oh.Had je erbij moeten zeggen.
Misschien mag je bij de kaaswinkel wel een stukje meekrijgen.
Een of ander dieetforum; yoghurt etc.quote:BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2003 5:22 pm Onderwerp: kaasdoek Reageer met quote
Hallo Angela,
Kaasdoek koop je in een handwerkwinkel,er word ook op geborduurd.
Ik spoel hem eerst uit met warm water,
dan in de wasmachine, waspoeder zonder wasverzachter.
Wel strijken.
Groetjes Leny.
Whehe ja ga ik gelijk registrerenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
www.kaasdoek.com is nog vrij. Grijp je kans, Nem.
Is het niet bij de handwerkwinkel te krijgen?
[..]
Een of ander dieetforum; yoghurt etc.
Of ga bij de kaasboerderij langs.
Bij het borduren? Hmmm dat lijkt me wat grof eigenlijk. Jaja, ik heb als kind geborduurdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:50 schreef wyccie het volgende:
Van Dale geeft twee betekenissen:
kaas·doek1 (dem)
1 doek waarin de wei door wringen of persen uit de wrongel wordt verwijderd
2 doek waarin verse kaas onder de pers gelegd wordt
kaas·doek2 (het)
1 bepaalde stof, gebruikt bij het kaasmaken en het borduren
Deze hele kit:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:51 schreef wyccie het volgende:
Waterslot? Staat er nou een enorme installatie daar?
Ja, hangop wel eens gemaakt. En ik heb deze keer ook een theedoek gebruikt. Maar ik had eigenlijk verwacht dat kaasdoek nog fijner was.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:56 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij kan een theedoek ook. Vroeger wel eens hangop gemaakt? Gaat ook met theedoek. Zelfde principe toch?
Ja vrij prijzig maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:00 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik zin iets lekkers, zoals hangop. Ik ga maar even een toetje halen.
En wat is zo'n kit duur!
Morgen een vriend uit de USA oppikken op Schiphol die overkomt vanwege Radiohead a.s. dinsdag en morgenavond een Ajax bruiloft. Verder helemaal niets nog...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.
Ik heb ook zin in radioheadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen een vriend uit de USA oppikken op Schiphol die overkomt vanwege Radiohead a.s. dinsdag en morgenavond een Ajax bruiloft. Verder helemaal niets nog...
Heb je een kaart?quote:
Dat klinkt wel gezelligquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen een vriend uit de USA oppikken op Schiphol die overkomt vanwege Radiohead a.s. dinsdag en morgenavond een Ajax bruiloft. Verder helemaal niets nog...
Ik had ook nog kans op een kaart maar ik heb dan al een ander concert. Ik had toen geen kaarten gekocht omdat ik eigenlijk naar Rock Werchter zou gaan. Maar nu ga ik ook naar een hele toffe bandquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een kaart?
Heb er vandeweek nog één nog verkocht en bedacht later dat er hier misschien ook nog liefhebbers waren geweest.
Jij gaat naar REM...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had ook nog kans op een kaart maar ik heb dan al een ander concert. Ik had toen geen kaarten gekocht omdat ik eigenlijk naar Rock Werchter zou gaan. Maar nu ga ik ook naar een hele toffe band
wat danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnook via tickets4u besteld en dezelfde annuleringsmail gekregen
Stelletje naaierds. Laat mijn liev alleen journalist zijn dus die gaat ze lekker te grazen nemen
Ja maar REM is de 2equote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gaat naar REM...
Misschien ga ik daar ook nog naar toe, ligt er aan of we ("Yank" en ik) na dinsdag nog zin hebben.
Yank is één de grootste tapers van de USA en die heb ik via het internet vanwege opname's van U2 leren kennen.
Hij komt nu voor de 5e keer in 3 jaar naar Amsterdam en dan bezoeken we samen vele concerten.
Binnenkort staan in ieder geval Adele, Blondie en de B52's op het programma...
In oktober ga ik hem dus bezoeken...
Heel goed knul, je kunt het welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:38 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster biecht overigens op:
Gaat binnenkort naar Les Miserables in het Luxor...![]()
Heb kaarten gekregen...
Ik ga ze op werchter zienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een kaart?
Heb er vandeweek nog één nog verkocht en bedacht later dat er hier misschien ook nog liefhebbers waren geweest.
Daar kijk ik ook naar uit op Werchter, daarvoor ga ik m'n wekker zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1e ga ik naar John Butler Trio, en dat klinkt lomp maar is enorm vet
Je kent JBT?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar uit op Werchter, daarvoor ga ik m'n wekker zetten
Wat een verhaal, dat ga ik volgen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ticketbureau annuleert verkoop na sluiten overeenkomst
Met de nadruk op 'was'...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |