Laat je hem deze keer niet opeten door de hond?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:38 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet meer slapenHeb van 12 tot half 5 geslapen en daarna alleen maar wakker gelegen. Op een gegeven moment had ik het gehad en ben ik eruit gegaan om een cake te bakken
![]()
![]()
Dus dat heb ik nu gedaan
Nu moet ik alleen 70 minuten wachten tot ie weer klaar is
Oh well
Hetis al weer een tijdje stil vanuit huize MaJo, dus mogelijk is ze al met cake #4 bezig vandaag ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat je hem deze keer niet opeten door de hond?
Of ze is de hond fileren. Dat is een aardig groot beestje dus dat kan wel even durenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetis al weer een tijdje stil vanuit huize MaJo, dus mogelijk is ze al met cake #4 bezig vandaag ...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of ze is de hond fileren. Dat is een aardig groot beestje dus dat kan wel even duren
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:27 schreef iamredleader het volgende:
Hm, shoppen
Gisteravond nog wat geshopt: was hard nodig. Geen zwembroek meer, en van plan om te gaan zwemmen? Dan maar eentje kopen
En vakantiequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:29 schreef Soempie het volgende:
B. gaat wel goedkomen denk ikNog even en je hebt je P!
dat is zo gebakken. En als je het helemaal makkelijk wilt: zet de oven aan, ga naar de AH en koop zo'n zak cakedeeg. Thuisgekomen is je oven warm. Cake erin en wachten maarquote:
Ja of ik koop gewoon een cake bij de AHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat is zo gebakken. En als je het helemaal makkelijk wilt: zet de oven aan, ga naar de AH en koop zo'n zak cakedeeg. Thuisgekomen is je oven warm. Cake erin en wachten maar
Dat is minder lekker dan versquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja of ik koop gewoon een cake bij de AH
Ik ga trouwens nooit het huis uit met gas aan
Inderdaad. En nu ruikt het ook nog goed maar ik begin al wel vieze luchtjes te ruiken. Zoals je weet hoort dat er ook bij. Ik ga straks nog even goed beluchten en dan vind ik het wel welletjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Smakelijk vooruitzicht...
Ik ken het brouw-/destillatie-proces overigens prima vanwege mijn whisky-passie, maar het ziet er zo goor uit, ook bij whisky...
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb je de foto's zelf gemaakt?
Thanksquote:Ze zijn mooi!
Alé kom nou! Ik woon toch nie in Belgie zeker?! Een pint pakken? Ha!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:36 schreef MaJo het volgende:
Wow wat een verhaal nemBen benieuwd naar het resultaat. Aangezien ik inmiddels ook bier drink kom ik binnenkort wel even een biertje vatten
Met die vitaminen ben je sowieso te laat. Maar wellicht is het handig bij de drogist eens wat voedingssuplementen te halen in de vorm van vitaminen e.d. Je bent best vaak ziek en dat komt denk ik vooral door slaapgebrek. Dan kan stelselmatig een aanvulling wel eens een handje helpen.quote:Ik zit te bedenken wat ik vanavond ga eten. Nu ik ziek ben heb ik opeens allemaal culinaire uitspattingenIk denk iets van een salade want moet genoeg vitamientjes binnenkrijgen. Morgen MOET ik namelijk beter zijn want dan is asmo´s afscheidsfeest
Ja he? Maar dat is hoofdzakelijk gist dat je ziet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:53 schreef Etcetera het volgende:
dat bier ziet er trčs ranzig uit trouwens
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? Maar dat is hoofdzakelijk gist dat je ziet.
Ik heb even een heel klein beetje geproef en het smaakt al naar lauwe pils. Het wordt een tripel dus als het goed is gaat die smaak weg
nee ik zou geen 100+ euro aan een serie gaan bestedenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg etc, zou jij geen geld gaan ebsparen of zoiets?
ik zeg het zelfs nog verkeerdquote:
wat ist?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu is het zomervakantie en ben ik heel niet blij
Mijn oudres gaan 5 weken op vakantie en ik zie ze alleen vier dagen rond mijn (18e) verjaardag, mijn meeste vrienden zijn ook de hele tijd weg, ik ga de laatste week surfen met een vriendin met wie ik op het moment niet meer praat...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zeg het zelfs nog verkeerdik zou geen 100+ euro aan 1 seizoen van een serie besteden
[..]
wat ist?
dat eerstequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Andere ouders en andere vrienden nemen...
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat eerste
maar lijkt me idd beetje saaikun je niet mee met je ouders of wil je dat niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...
Big City - Tol Hanse...quote:´Lekker in je blote billen door het oerwoud lopen gillen´
ooohquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...
Precies.quote:
Ja dat hoorde ik dus ook. En volgens mijn telefoon had ik vol bereikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:21 schreef MaJo het volgende:
Nem, ik weet niet of je me kon verstaan maar ik hoorde op het laatst alleen maar een robot![]()
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens Lienelien's LL-malaise nog gevolgd?
Goedzo, keihard aanpakken die mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnook via tickets4u besteld en dezelfde annuleringsmail gekregen
Stelletje naaierds. Laat mijn liev alleen journalist zijn dus die gaat ze lekker te grazen nemen
Dat moet nog blijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:15 schreef Nesle het volgende:
Morgen op vakantie![]()
Vanavond nog een eind van het schooljaar feest en dan in één keer door naar schiphol!
Lekker trouwens nem, dat bier..
En vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken. Dus zo erg is die drank nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeehw veel plezier, Nes
En drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Sterkte dan maar, wijs besluit van jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
Eergisteren voor de 2e keer gekeken. Erg goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog maar 3 werkdagen![]()
Maar nu eerst weekend!![]()
Jij komt naar Parkpop?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:19 schreef wyccie het volgende:
Ik ook.
Het weekend heeft nog weinig inhoud.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.
Ja, mag dat niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
Jij komt naar Parkpop?
Waar kan ik trouwens kaasdoek halen?
Ja tuurlijk wel, gezellig tochquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, mag dat niet?![]()
En is dat speciaal een vraag voor mij (kaasdoek)?
Ja, het weer wordt super dus...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het weekend heeft nog weinig inhoud.
Ik moet morgen eigenlijk een basgitaar en nieuwe schoenen kopen
Parkpop is ook wel een optie voor zondag
Dan zal het bij ons binnen wel 30 graden worden :Squote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens de voorspelling wordt het woensdag 28C...dat vind ik dan wat minder
Whehe ja daar haal ik mijn brouwspullenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:32 schreef wyccie het volgende:
http://www.brouwmarkt.nl/(...)426a9572f08d3d997e4e
Op een concert na niet zoveel bijzonders. Maar dan wordt het gewoon weer zo plakkerig warm. Dat is vies.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Wat moet je woensdag doen dan?
Mijn kaasboer heeft het stiekem niet, ondanks de naamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:
Oh.Had je erbij moeten zeggen.
Misschien mag je bij de kaaswinkel wel een stukje meekrijgen.
Een of ander dieetforum; yoghurt etc.quote:BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2003 5:22 pm Onderwerp: kaasdoek Reageer met quote
Hallo Angela,
Kaasdoek koop je in een handwerkwinkel,er word ook op geborduurd.
Ik spoel hem eerst uit met warm water,
dan in de wasmachine, waspoeder zonder wasverzachter.
Wel strijken.
Groetjes Leny.
Whehe ja ga ik gelijk registrerenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:47 schreef wyccie het volgende:
www.kaasdoek.com is nog vrij. Grijp je kans, Nem.
Is het niet bij de handwerkwinkel te krijgen?
[..]
Een of ander dieetforum; yoghurt etc.
Of ga bij de kaasboerderij langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |