ik zeg het zelfs nog verkeerdquote:
wat ist?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu is het zomervakantie en ben ik heel niet blij
Mijn oudres gaan 5 weken op vakantie en ik zie ze alleen vier dagen rond mijn (18e) verjaardag, mijn meeste vrienden zijn ook de hele tijd weg, ik ga de laatste week surfen met een vriendin met wie ik op het moment niet meer praat...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zeg het zelfs nog verkeerdik zou geen 100+ euro aan 1 seizoen van een serie besteden
[..]
wat ist?
dat eerstequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Andere ouders en andere vrienden nemen...
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat eerste
maar lijkt me idd beetje saaikun je niet mee met je ouders of wil je dat niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...
Big City - Tol Hanse...quote:´Lekker in je blote billen door het oerwoud lopen gillen´
ooohquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan het dragen van kleding op vakantie...
Precies.quote:
Ja dat hoorde ik dus ook. En volgens mijn telefoon had ik vol bereikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:21 schreef MaJo het volgende:
Nem, ik weet niet of je me kon verstaan maar ik hoorde op het laatst alleen maar een robot![]()
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je trouwens Lienelien's LL-malaise nog gevolgd?
Goedzo, keihard aanpakken die mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut, zit er zelf ook middenin namelijk. Had voor mijnook via tickets4u besteld en dezelfde annuleringsmail gekregen
Stelletje naaierds. Laat mijn liev alleen journalist zijn dus die gaat ze lekker te grazen nemen
Dat moet nog blijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:15 schreef Nesle het volgende:
Morgen op vakantie![]()
Vanavond nog een eind van het schooljaar feest en dan in één keer door naar schiphol!
Lekker trouwens nem, dat bier..
En vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken. Dus zo erg is die drank nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeehw veel plezier, Nes
En drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Sterkte dan maar, wijs besluit van jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
Eergisteren voor de 2e keer gekeken. Erg goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb besloten dat ik me over ga geven aan het feit dat ik ziek ben. Net temperatuur gemeten en ik zat weer op 38 graden. Heb nu een hele zwik films gehuurd en ga nu met een deken op de bank films kijken. Te beginnen met No country for old men. Toedels
En wat behoudt het weekend? Ik ga zondag naar Parkpop.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog maar 3 werkdagen![]()
Maar nu eerst weekend!![]()
Jij komt naar Parkpop?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:19 schreef wyccie het volgende:
Ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |