quote:Op maandag 30 juni 2008 14:03 schreef Soempie het volgende:
Ik houd al 20 minuten iemand van de belastingdienst bezig.![]()
Hij komt elke keer terug met antwoord en dan moet ik weer uitleggen dat dat mijn vraag niet was.![]()
![]()
quote:
Ging over handelen, grenzen stellen en beschouwen (oid). Wat is het hoogst dat je kunt halen dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoog!!!
Wat betekende het ook alweer?
quote:
Soemp kan geen nee zeggen dus.quote:- Nee-want disproportie
Als je het moeilijk vindt nee te zeggen, is de kans groot dat je het probleem wat daardoor ontstaat, probeert op te lossen door je ja-en kwaliteit in te zetten. Concreet: als je werk op je schouders neemt, waar je eigenlijk geen zin in hebt (maar je kan geen nee zeggen), is de kans groot dat je het probleem oplost door
de ja-en kwaliteit in te zetten (en er 'dan maar' tegenaan te gaan). Op de lange duur creëert deze nee-want disproportie een onontkoombaar probleem (de twee belangrijkste kenmerken van mensen met burn-out is dat ze geen nee kunnen zeggen en ambitieus en perfectionistisch zijn: een zwakke nee-want en een sterke ja-en, dus). In het geval je geen nee kunt zeggen, is de ja-en kwaliteit dus geen zegen maar een valkuil. En om het ingewikkeld te maken: je lost het niet op door minder ja-en te zeggen (daarmee zou je
iets wat je goed kunt geweld aandoen), maar door de nee-want positie beter te beheersen. Je moet leren niet-doen.
Jij hebt echt heel hard een vriendinnetje nodig volgens mijquote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Soemp kan geen nee zeggen dus.
Zeg,.. wanneer is Wiebel een keer niet thuis ?![]()
Nu je het zegt.. woensdag mn verjaardag en ik wist nog geen cadeautje.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt echt heel hard een vriendinnetje nodig volgens mij
Op de middelbare school gaven we wel eens een opblaasbare krokodil oid aan jongens uit de vriendengroep ;')quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. woensdag mn verjaardag en ik wist nog geen cadeautje.
[ afbeelding ]
Dat probleem ook weer opgelost
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
2 van m'n 3 tentamens in elk geval gehaald.![]()
3e tentamen moet ik nog een cijfer van krijgen. Bestaat uit drie delen en tellen elk even zwaar mee. Heb terug een 7 en een 6.8. Voor het laatste deel mag ik dus een dikke onvoldoende.
Alleen donderdag van 13.00-17.00 werken nog.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nice Soempie, gefeliciteerd!!
Dus nu ben je helemaal klaar in Groningen?
Neequote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee![]()
ik hou gewoon erg van galajurken
Ik heb nog 5 andere in de kast hangen, maar op een heel oude en saaie/simpele zwarte (voor mn eindexamengala, lang lang geleden) zijn ze allemaal tweedehands
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee![]()
ik hou gewoon erg van galajurken
Ik heb nog 5 andere in de kast hangen, maar op een heel oude en saaie/simpele zwarte (voor mn eindexamengala, lang lang geleden) zijn ze allemaal tweedehands
what she saysquote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah, dus bij mn volgende gala stuur ik ff n pmetje naar jou?![]()
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag laatste kans om schoolboeken voor volgend jaar te bestellen, doe die site het niet!
[/papa]quote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat leert je dan meteen het niet zo lang uit te stellen.
Ga jij het wel redden morgen? Ofwel, ben je al wat beter?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:31 schreef MaJo het volgende:
Iemand interesse in een Radiohead kaartje? Een vriendin mij is ziek en kan dus niet mee morgen
Ja echt, zo voelt het welquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen zelf geen concert had gehad had ik zo 4 mensen geweten die mij zouden willen.
Ja dat klinkt gek maar de mensen die ik zou weten ga ik morgen dus mee naar dat andere concert, dus die kunnen ook nietquote:
Je leest niet goedquote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen zelf geen concert had gehad had ik zo 4 mensen geweten die mij zouden willen.
Ik er wellicht nog ééntje.
Post anders eens in het Radiohead -topic?
Ik vond eht ook grappigquote:Op maandag 30 juni 2008 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je leest niet goed
Jaja, en mijn humor is sneu
Hoe laat moet hij terug? Het begint volgens mij al om half 8 dus dan is het niet al te laat afgelopen. Wil je zelf niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn vriend wil echt heel graag naar Radiohead, en hij is vandaag en morgen notabene in Amsterdam, maar hij moet morgenavond weer terug
Ik ben nog niet echt beter maar ik MOET er gewoon heenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga jij het wel redden morgen? Ofwel, ben je al wat beter?
Dat zou je toch denken jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:Er moet toch wel iemand te vinden zijn die meewil naar Radiohead?
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb m al gesmst dat ie moet zeggen als hij er nog heen wil
Jaaaa ik wil ook welquote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okVind je Radiohead zelf niet leuk? De kans bestaat dat er morgen nog een kaartje vrijkomt
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa ik wil ook wel![]()
Mn vriend is alleen al veel langer fan dan ik.
Ik hou me aanbevolen hoor
Of nee 4 zelfs als ik ook ziek ben. Dan gaat mijn broer in zijn eentjequote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
Ja is ook echt balenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wel echt kut..... je hebt dit concert al eeuwen in je sig staan....
Eet ze alvastquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Het Radiohead kaartje is verkochtEn asmo gaat zeker mee morgen, de andere ziekige vriendin hoogstwaarschijnlijk ook dus dat gaat goedkomen
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat het morgen weer een beetje de goede kant opgaat met je
Als je 40 hebt moet je JUIST gaanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
Dat klopt v.w.b. v/d Elsken. Maar die heb ik nooit in Paradiso gezien.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
Heel erg van der Elsken
En nu is het aan ons te gaan gokken welke foto het is?
Je kan morgen languit in het gras liggen, het wordt uitstekend weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |