Je leest niet goedquote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen zelf geen concert had gehad had ik zo 4 mensen geweten die mij zouden willen.
Ik er wellicht nog ééntje.
Post anders eens in het Radiohead -topic?
Ik vond eht ook grappigquote:Op maandag 30 juni 2008 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je leest niet goed
Jaja, en mijn humor is sneu
Hoe laat moet hij terug? Het begint volgens mij al om half 8 dus dan is het niet al te laat afgelopen. Wil je zelf niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn vriend wil echt heel graag naar Radiohead, en hij is vandaag en morgen notabene in Amsterdam, maar hij moet morgenavond weer terug
Ik ben nog niet echt beter maar ik MOET er gewoon heenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga jij het wel redden morgen? Ofwel, ben je al wat beter?
Dat zou je toch denken jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:Er moet toch wel iemand te vinden zijn die meewil naar Radiohead?
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb m al gesmst dat ie moet zeggen als hij er nog heen wil
Jaaaa ik wil ook welquote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okVind je Radiohead zelf niet leuk? De kans bestaat dat er morgen nog een kaartje vrijkomt
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa ik wil ook wel![]()
Mn vriend is alleen al veel langer fan dan ik.
Ik hou me aanbevolen hoor
Of nee 4 zelfs als ik ook ziek ben. Dan gaat mijn broer in zijn eentjequote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
Ja is ook echt balenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wel echt kut..... je hebt dit concert al eeuwen in je sig staan....
Eet ze alvastquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Het Radiohead kaartje is verkochtEn asmo gaat zeker mee morgen, de andere ziekige vriendin hoogstwaarschijnlijk ook dus dat gaat goedkomen
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat het morgen weer een beetje de goede kant opgaat met je
Als je 40 hebt moet je JUIST gaanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
Dat klopt v.w.b. v/d Elsken. Maar die heb ik nooit in Paradiso gezien.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
Heel erg van der Elsken
En nu is het aan ons te gaan gokken welke foto het is?
Je kan morgen languit in het gras liggen, het wordt uitstekend weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
Ja daarom vind ik zulke series en van der Elksens werk ook zo ontettend cool omdat je heel goed echte mensen uit een bepaalde tijdsperiode kunt zien. Tijdens de museumnacht ook een aantal coole fotoseries gezien in verscheidene musea in Amsterdamquote:Op maandag 30 juni 2008 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt v.w.b. v/d Elsken. Maar die heb ik nooit in Paradiso gezien.
Nee, je hoeft niet te gokken, als ik ooit zin heb dan laat ik de foto wel zien.
Het gaat me er meer om om het tijdbeeld, wat de meesten hier niet meegemaakt hebben en waar niet zo heel veel over terug te vinden is, te laten zien, zeker na de discussies hier over de onenigheid met de kakkers van het tegenovergelegen Barleus, skinheads e.d.
We hebben het geloof ik al eens eerder hier besproken, maar indien niet, dan moet je eens kijken naar het werk van Cor Jaring.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik zulke series en van der Elksens werk ook zo ontettend cool omdat je heel goed echte mensen uit een bepaalde tijdsperiode kunt zien. Tijdens de museumnacht ook een aantal coole fotoseries gezien in verscheidene musea in Amsterdam
Ja, maar ik was vroeg weg. Kula Shaker niet gezien.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Was jij ook niet naar Parkpop?
Ik zat een heel mooi potje tennis te kijken via BBCquote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Zit iedereen in de kroeg z'n laatste peuken weg te paffen of zo...?
Dan is het goed...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zat een heel mooi potje tennis te kijken via BBC
En roken deed ik sowieso al nietquote:
En hoe kan ik zoveel mogelijk domme argumenten verzamelen...quote:Op maandag 30 juni 2008 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Giel Beelen baalt van rookverbod
Hoe krijg ik zoveel mogelijk reacties van C-artiesten in 1 artikel
Idd, allemaal argumenten waarbij je een ander niet tot last bentquote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe kan ik zoveel mogelijk domme argumenten verzamelen...![]()
Vooral die laatste is briljant: "zometeen moet je nog toestemming vragen om naar de wc te mogen!" Serieus.... wat is dat voor vergelijking
De argumenten zijn inderdaad dom, de strekking snap ik wel (als roker)...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hoe kan ik zoveel mogelijk domme argumenten verzamelen...![]()
Vooral die laatste is briljant: "zometeen moet je nog toestemming vragen om naar de wc te mogen!" Serieus.... wat is dat voor vergelijking
Ksssst! Of ik stuur de waakkat op je af!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Soemp kan geen nee zeggen dus.
Zeg,.. wanneer is Wiebel een keer niet thuis ?![]()
Ik snap de strekking ook wel, alleen het is gewoon sneu als je op deze manier je punt probeert te makenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De argumenten zijn inderdaad dom, de strekking snap ik wel (als roker)...
Ik hoor vaak dat roken tijdens het eten sowieso not done is, zelfs voor rokers. Dus even wachten tot na het diner kan toch geen probleem zijn? Of ben jij een kettingroker die niet drie uur zonder kan?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vorig jaar met Kerst in een restaurant gegeten waar ze toen al rookvrij waren.
Om eerlijk te zijn, dat viel vies tegen om met je jas aan tussen 2 gangen door naar buiten te gaan om een peuk op te steken.
's Zomers zal je mij niet horen klagen, maar 's winters lijkt me geen pretje.
En ik vind het niet gezellig om naar buiten te moeten in de kou...
Jemig, wat goed. Ben jaloers! Ik wil ook gewoon een volle vakantie genieten.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
2 van m'n 3 tentamens in elk geval gehaald.![]()
3e tentamen moet ik nog een cijfer van krijgen. Bestaat uit drie delen en tellen elk even zwaar mee. Heb terug een 7 en een 6.8. Voor het laatste deel mag ik dus een dikke onvoldoende.
Zelfs de Italianen, die toch verstokte rokers zijn, zijn al gewend aan rookvrije restaurants. Je schijnt je eten beter te proeven als er geen rooklucht hangtquote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vorig jaar met Kerst in een restaurant gegeten waar ze toen al rookvrij waren.
Om eerlijk te zijn, dat viel vies tegen om met je jas aan tussen 2 gangen door naar buiten te gaan om een peuk op te steken.
Ik zeg toch juist steeds dat ik absoluut gaquote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan morgen languit in het gras liggen, het wordt uitstekend weer.
Ga niet zeggen dat je morgen niet komt...
Ik baal dat ik dat dus niet kan vandaagquote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Over welke jurk heb je hetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
Welterusten oma.![]()
Mooie jurk. Ik kan nooit iets strapless dragen (zakt zo naar beneden en het ziet er niet uit).
Was wel in de kroeg maar niet bezig aan mijn laatste (of eerstequote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ah okquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef wyccie het volgende:
Tweede of derde pagina (ik heb andere instellingen).
dubbelzijdig tape schijnt in hollywood de oplossing te zijn daar voor...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okHad ik even gemist
Mooie jurk inderdaadIk kan ook geen strapless jurk aan (ben iets te groot van boven
) Ik heb wel een strapless jurk maar daar moet ik echt voorzichtig in lopen anders hangt er opeens een borst uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |