Je leest niet goedquote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik morgen zelf geen concert had gehad had ik zo 4 mensen geweten die mij zouden willen.
Ik er wellicht nog ééntje.
Post anders eens in het Radiohead -topic?
Ik vond eht ook grappigquote:Op maandag 30 juni 2008 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je leest niet goed
Jaja, en mijn humor is sneu
Hoe laat moet hij terug? Het begint volgens mij al om half 8 dus dan is het niet al te laat afgelopen. Wil je zelf niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn vriend wil echt heel graag naar Radiohead, en hij is vandaag en morgen notabene in Amsterdam, maar hij moet morgenavond weer terug
Ik ben nog niet echt beter maar ik MOET er gewoon heenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga jij het wel redden morgen? Ofwel, ben je al wat beter?
Dat zou je toch denken jaquote:Op maandag 30 juni 2008 17:43 schreef Nembrionic het volgende:Er moet toch wel iemand te vinden zijn die meewil naar Radiohead?
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb m al gesmst dat ie moet zeggen als hij er nog heen wil
Jaaaa ik wil ook welquote:Op maandag 30 juni 2008 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okVind je Radiohead zelf niet leuk? De kans bestaat dat er morgen nog een kaartje vrijkomt
Ah okquote:Op maandag 30 juni 2008 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa ik wil ook wel![]()
Mn vriend is alleen al veel langer fan dan ik.
Ik hou me aanbevolen hoor
Of nee 4 zelfs als ik ook ziek ben. Dan gaat mijn broer in zijn eentjequote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIk denk dat ik sowieso wel ga, maar mijn andere vriendin is ook ziekig en die wacht tot morgen af of ze gaat of niet
Ja van de 5 zijn er 3 ziek
En de kans is er ook dat asmo door drukte niet meekan, dan zijn er morgen in het allerergste geval 3 kaarten beschikbaar
Ja is ook echt balenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wel echt kut..... je hebt dit concert al eeuwen in je sig staan....
Eet ze alvastquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Het Radiohead kaartje is verkochtEn asmo gaat zeker mee morgen, de andere ziekige vriendin hoogstwaarschijnlijk ook dus dat gaat goedkomen
Dat hoop ik ook jaquote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat het morgen weer een beetje de goede kant opgaat met je
Als je 40 hebt moet je JUIST gaanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
Dat klopt v.w.b. v/d Elsken. Maar die heb ik nooit in Paradiso gezien.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
Heel erg van der Elsken
En nu is het aan ons te gaan gokken welke foto het is?
Je kan morgen languit in het gras liggen, het wordt uitstekend weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is ook echt balenGebeurd me ook altijd bij mijn favo bands, bij Arcade Fire was ik ook flink ziek. Stond echt te shaken op mijn benen
Maar zo'n concert kan ik niet missen gewoon
Morgen naar de dokter, maar eens kijken wat hij erover zegt. Al ga ik echt, tenzij ik opeens 40 graden koorts heb ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |