Dan kom ik morgen wel terugquote:
Ik moet vandaag (of morgen, in elk geval dit weekend) stevig gaan opruimen en een auto terugbrengen: ik heb gisteren geBOB't, vandaarquote:
Succes Sheepiequote:
De AKQ-SCquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik hebben een rood katje op het oog en nu wil Sven hem Scarlet noemen. Scarlet.
Ik moest lachen om de kop van dat beest rechtsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat is er mis met Scarlet!
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-360.php
Als je die lachen vindt, moet je deze eens kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de kop van dat beest rechts
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je die lachen vindt, moet je deze eens kijken
http://www.vkmag.com/galleries/gallery_kat_zonder_gezicht/
Whehehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt
Bij kinderen: Geen ervaringquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
We gaan naar deze 2 kijken:
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-362.php
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yes, ik mag weer trots op mezelf zijn, hardgelopen
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij kinderen: Geen ervaring
Dat gaat nog lastig worden met jullie![]()
![]()
![]()
Ja, heel vet. En die twee die we zo naar het opvangadres wegbrengen zijn ook zoooo schattig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, dat miste nog..huisje, boompje, beestje
Wel vet
Veel succes en plezier!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga er meteen weer vandoor trouwens, vanavond concert zingen!
Wish me luck.... het gaat geen knaller worden vrees ik![]()
quote:
typischquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nee, tegenover elkaar, maar vaak loopt een van de twee door het huis.
We hebben ze nog niet en om nou gelijk rond die ukkies te gaan flitsen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
typisch
hey doe 's hendig foto's plaatsen van die monsters!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Sven en ik hebben een rood katje op het oog en nu wil Sven hem Scarlet noemen. Scarlet.
Dat vind ik leukquote:
ahquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat is er mis met Scarlet!
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-360.php
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt
Die lapjeskatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:05 schreef Soempie het volgende:
We gaan naar deze 2 kijken:
http://asielbreda.ons-dom(...)eeg/pleegkat-362.php
![]()
Maandag gelijk even de dierenarts bellen dan. Is vast niks kwaadaardigs.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben bang dat Daantje iets ergs heeftZe heeft in de huid onder haar kin, dus tussen de onderkaak, twee knobbeltjes zitten, maar geen wondje op de huid dus geen ontsteking
quote:
Ik heb de hele tijd "daddy you're a fool to cry" in mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen richting een beatles vs stones avondje
quote:Van hardlopen ga je zweten. En zweten is sexy.
Ha ja, maar dan moet het wel vers zijn. Niet een paar uur oudquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Weet je ook weer waar je het voor doet he
De meeste mensen douchen hopelijk na het hardlopenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha ja, maar dan moet het wel vers zijn. Niet een paar uur oud
Ja, en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De meeste mensen douchen hopelijk na het hardlopenOf gaan in bad
Ik ga ook zo maar eens naar bedquote:Op zondag 29 juni 2008 04:49 schreef MaJo het volgende:
En nog steeds wakkerik ga weer een poging tot slapen doen
Je had natuurlijk een nieuwe vraag kunnen stellen...quote:
Dat zou ik zeker doen ja, ik vond beide bands erg leuke shows geven!!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag staan Hit Me TV (waar MaJo zo lyrisch over was) en Voicst in het Vondelpark in het openluchtheater. Tijd om straks het Vondelpark dus weer eens te bezoeken...
Ha mijn gespam heeft gewerktquote:Op zondag 29 juni 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag staan Hit Me TV (waar MaJo zo lyrisch over was) en Voicst in het Vondelpark in het openluchtheater. Tijd om straks het Vondelpark dus weer eens te bezoeken...
Niet zeuren, vanmiddag heb je de uitgelezen kans om gratis 2 van je favoriete bandjes te zien en daarbij ook nog mij, mw. MM en 2 Yanks (ik verwachtte er gisteren één, maar er doken er 2 op op Schiphol) te ontmoeten...quote:Op zondag 29 juni 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ha mijn gespam heeft gewerktIk was ook van plan om te gaan maar lig nog steeds ziek op bed. What's new
Waar gaat ie heen? En beterschap.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou mijn vriendje vanochtend voor 2,5 week uitzwaaien maar nu is ie ziek...
Heb ik m dus een dagje langer hier![]()
, maar wel zielig dat ie zich zo beroerd voelt
Naar Hongarije voor zn werk. Schijnt daar bloedheet te zijn!quote:
Ach welnee, dat laat ik aan jou overquote:Op zondag 29 juni 2008 13:49 schreef Soempie het volgende:
Er komt een dag dat er iets ontploft bij jouw keukenexperimenten.
Oh dan ga ik zo misschien ook wel even kijken; het vondelpark ligt hier op hemelsbreed nog geen 100 meter wegquote:Op zondag 29 juni 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Pech gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |