Ik hoop toch wel ietsje eerder. Mn huisgenootje gaat in oktober naar Amerika voor een halfjaar. Voor die tijd moet ze besluiten waar ze haar keuzecoschap gaat doen. Dan is daarna nog de vraag waar ze dan echt gaat werken. Als dat Leeuwarden is, zoek ik dus een onderhuurder voor 9 maanden. Als ze naar Amsterdam gaat, is het huis vrij en kan ik hier gaan samenwonenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ozo.Dus over een half jaar wordt er pas echt beslist?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:04 schreef Soempie het volgende:
omgEr is een tv-monteur en hij is op tafel aan het schroeven enzo in de tv. Springt lola er bovenop.
Vast wel?quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:03 schreef LadyBlack het volgende:Wyccie wil toch helemaal niet gezien worden??
Ik vond het wel opvallen, die lege kroegen. Althans, ze leken leger zo zonder die rook... Rond twaalven ging ik ergens binnen drankjes halen en zaten er een paar mensen treurig aan de bar met hun laatste peukjes binnenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nu slapen na deze supersoemp. Ik wens u allen een heeeeeerlijk fijn, rookvrij genoegen
Ja hè?quote:
ZOMG? Vanwege je doktersverhaal of omdat ik niet weet dat de optredens daar buiten zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
ZOMG nem!!!
En tuurlijk ben ik er bij vanavondik een radiohead concert missen, dacht het niet
Net trouwens naar de dokter geweest en ik blijk een luchtpijpontsteking te hebben. Heb nu codeine en moet veel drop eten. Toen ik vroeg of roken niet verstandig was zei hij 'je moet gewoon doorroken, anders raak je nog meer gestressed' ! Hoe toffe dokter heb ik?![]()
Daar wordt je toch nog moeier van?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
Zo, bijna klaar met de afwas. Ben compleet gaar en Sven ook, daarom besloten om vanavond samen te gaan zwemmen.![]()
Alleen nog bedenken wat te eten vanavond.
Omdat je niet wist dat het buiten wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ZOMG? Vanwege je doktersverhaal of omdat ik niet weet dat de optredens daar buiten zijn?
Trouwens, veel drop eten is geen straf. Maar je bloeddruk gaat er wel flink van omhoog
Ik ben daar nog nooit geweest Miep. Als iemand zegt: het is in de Westergasfabriek, dan denk ik: fabriek, gebouw. Maar wellicht is dat een gekke gedachtequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je niet wist dat het buiten waswat dacht je, dat ze een tent in het park zouden zetten?
En een hogere bloeddruk doet me geen kwaad, zit altijd aan de lage kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |