Vond je het wel leuk?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik was vroeg weg. Kula Shaker niet gezien.
Ja, we hebben het er inderdaad eerder over gehadquote:Op maandag 30 juni 2008 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben het geloof ik al eens eerder hier besproken, maar indien niet, dan moet je eens kijken naar het werk van Cor Jaring.
Ook zo'n stijl, wildvreemde mensen fotograferen in zwart wit en dan exposeren/publiceren.
Geweldig.
Deze serie in Paradiso bevat zo'n kleine 1500 foto's en ik kan me velen gezichten (maar weinig namen...) nog herinneren van toen. Heb wel een collega van me gespot en ook wat Ajacieden, wier naam nog niet bekend was op de website...
Ging ie 's nachts skaten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ging net een stuk lopen. Kom ik buiten, zie ik een buurman op de straat liggen en net overeind kruipen. Was 'ie wezen skaten en blijkbaar gevallen toen hij van het fietspad afkwam
Gelukkig had 'ie elleboog -en kniebeschermers. Maar hij had wel bloed aan z'n gezicht.
Nee, het was iets eerder op de avond en hij kwam net terug. Maar dat was dus nog steeds om 23:15 ofso.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging ie 's nachts skaten?
Ik heb vanavond een goede studeeravond gehadTeksten van Plato en Aristoteles bestudeerd. Laatst snapte ik er helemaal niets van maar vanavond viel het kwartje
Zo nog lezen over Polybius en dan
Wow dat is wel een hardcore skaterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het was iets eerder op de avond en hij kwam net terug. Maar dat was dus nog steeds om 23:15 ofso.
Nu ga ik
Ohja...@ studeren
![]()
Ik kan prima uren zonder sigaretten (tijdens vliegreizen en zo...), maar als ik een hele avond zit te tafelen, dan vind ik een peukie wel lekker tussendoor...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat roken tijdens het eten sowieso not done is, zelfs voor rokers. Dus even wachten tot na het diner kan toch geen probleem zijn? Of ben jij een kettingroker die niet drie uur zonder kan?
Voorjaars schoonmaak nog niet gedaan dit jaar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:08 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Hebben jullie ook al zoveel fruitvliegjes in huis?
Ik word er echt gek van... doe de prullenbak open en allemaal beestjes in mn gezichten in de kamer zitten ze ook al, gisteren zat er meteen een in mn wijnglas
Er komt nog een nieuw meisje en die is wel heel tof.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ahhh je arme huisgenootje.... en jij zit lekker met jein een mooi huisje, Wat een contrast
Ozo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
"Nou dan kan ik eigenlijk niet meer terugkomen!!"
Heb toen even duidelijk gemaakt dat samenwonen voor mij nog geen prioriteit heeft. Ik woon hier leuk met mn huisgenootje en zou hier ook graag wonen met die andere vriendin. Over een halfjaar zien wel wel weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |