Wordt toch proppen om zo'n Snes cassette in die blu-ray gleuf te krijgen lijkt me. Misschien met een paar tikken van een hamer erop.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jij ziet de waarde dus niet in van Snes, PS1 en PS2 games.
Wat heb je daar voor MGS betaald ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2x Metal gear besteld bij 3BM![]()
En op de helft met Valkyria
Chad Wardenquote:
Dat soort taalgebruik mag alleen gebruikt worden in combinatie met een foto van een katquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat soort taalgebruik mag alleen gebruikt worden in combinatie met een foto van een kat
Triestquote:
PS triplequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan het originele filmpje niet meer vinden, die is verwijderd van Youtube![]()
Bedoel je [ url=plaats-hier-de-url]plaats hier de tekst[/url] ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat was trouwens de code om een tekst te verwerken in een url?
G-policequote:Op zondag 25 mei 2008 00:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Hehe, heb net weer even een stukje G-Police gespeeld. Als je dat weer ziet besef je pas hoe fucking goed games van tegenwoordig eruit zien
Balliiiiin!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Triest
Vond deze nog bij de related video's
Hehe ja. De gameplay is alsnog best wel leuk, maar de graphics en controls zijn tegenwoordig niet meer helemaal lekkerquote:Op zondag 25 mei 2008 00:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
G-police
Dat speelde ik vroeger altijd op mijn PC, die in die tijd echt supergoed was daarvoor
16-bit graphics e.d.
Ach, das waar ookquote:
Afgezien van de ps2 die ik er voor heb, ga ik gewoon geen prev-gen games meer spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Want die shitload aan toptitles op de ps2 zijn idd het spelen niet meer waard of wat ?
Altijd al gezegd (en geweten) dat ie hier zou komen. Vraag was alleen; wanneer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3![]()
MGS 4 is voor mij ook dé reden waarom ik niet langer kon wachten.
Ik haat racen. Hoe mooi het er vaak ook uitziet... Nee, niets voor mij.quote:Op zondag 25 mei 2008 02:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet vind ik persoonlijk een geweldige game. Het is dan wel een verdomd makkelijke game maar lopen door zulke prachtige en vreselijk kleurrijke werelden, is een lust voor het oog. Dat zette mij aan om de game verder te spelen. Maar ik was sowieso al een fan van de serie.
GT5 Prologue is ook wel een aanrader alleen zou ik 'm niet voor de volle mep halen. Wellicht dat een van je collega's 'm naast de PS3 een exemplaar mee kunnen nemen
quote:
Imo een zwaar overrated middelmatige shooter.quote:Op zondag 25 mei 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
quote:Op zondag 25 mei 2008 10:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Imo een zwaar overrated middelmatige shooter.
Graphics zien er prima uit, maar man o man wat ben je veel op dezelfde negers aan het schieten..
Hey! een eeuwenoude tombe..met negers!
Hey! een verlaten kasteel.. met negers!
In het begin begon het goed met het klimmen en afentoe aktie, daarna werd het een zwaar aftreksel van Gears of war.
Leuke budget bak game, meer is het niet.
En vergeet het geluid nietquote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aftreksel van Gears of War??![]()
Gears of War is zelf een aftreksel van tientallen andere games. En alsof je in Gears of War niet de hele tijd op dezelfde debiele quasimodo monsters zit te schieten.. Uncharted is juist een van de beste consolegames van deze generatie! De graphics zijn subliem, veel indrukwekkender dan dat donkere saaie Gears of War imho. Check alleen al dat water in dat level met die jetski's![]()
En de gameplay is zo heerlijk soepel dat ik geen eens last had van de PS3 controller! Het spel is zo tegen het einde misschien een beetje eentonig, maar Uncharted is allesbehalve overrated en middelmatig.
Agreequote:Op zondag 25 mei 2008 10:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Imo een zwaar overrated middelmatige shooter.
Graphics zien er prima uit, maar man o man wat ben je veel op dezelfde negers aan het schieten..
Hey! een eeuwenoude tombe..met negers!
Hey! een verlaten kasteel.. met negers!
In het begin begon het goed met het klimmen en afentoe aktie, daarna werd het een zwaar aftreksel van Gears of war.
Leuke budget bak game, meer is het niet.
Tottally disagrees.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gears of War is zelf een aftreksel van tientallen andere games. En alsof je in Gears of War niet de hele tijd op dezelfde debiele quasimodo monsters zit te schieten.. Uncharted is juist een van de beste consolegames van deze generatie! De graphics zijn subliem, veel indrukwekkender dan dat donkere saaie Gears of War imho. Check alleen al dat water in dat level met die jetski's![]()
En de gameplay is zo heerlijk soepel dat ik geen eens last had van de PS3 controller! Het spel is zo tegen het einde misschien een beetje eentonig, maar Uncharted is allesbehalve overrated en middelmatig.
Proestquote:Op zondag 25 mei 2008 02:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van de ps2 die ik er voor heb, ga ik gewoon geen prev-gen games meer spelen.
Daarom koop ik ook geen Wii.
Ik vind dat Uncharted een game is met een identiteits crisis, de game weet zelf niet of het nou een Shooter of een platformer is.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moest alleen nog maar schieten?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind dat Uncharted een game is met een identiteits crisis, de game weet zelf niet of het nou een Shooter of een platformer is.
Ik had het halverwege de game (na 4 uur dus) al gehad eigenlijk, ik had alles al gezien en je deed niets anders meer dan schieten.
Als je moest klimmen dan waren het 2 blokken, om vervolgens weer 10 vijanden neer te schieten.
Het cover systeem werkte ook niet naar mijn zin, en dan nog dat geforceerde Sixaxis gebruik erin... je kon het geeneens uitzetten, waardeloze manier van granaten gooien.
Het is bij de tutorial een Adventure, daarna is het action.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je moest alleen nog maar schieten?En wat is er dan aan gears beter.....? Daar moet je niet schieten? En het heeft geen identiteits crisis. Het is een action/adventure. Klaar. Zo simpel is dat nou
Your total is:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor MGS betaald ?
Heb je een linkje naar de winkel?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Your total is:
$51.95 per item x 2
$1.75 insurance (required)
$0.00 Sales discounts (-) or charges (+)
$25.90 shipping/handling
-----
$131.55 = Total
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest
Maar om antwoord te geven,... ik heb ook alleen Uncharted,... ken naast dat spel geen andere musthaves. MGS4 wordt mijn 2e game voor PS3
quote:Op zondag 25 mei 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
Chad Warden blijft gewoon kapot spang [ afbeelding ]
Goed dat er ook nog users zijn die de TT kunnen waarderenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
TT
Ill give you 600 dollah juz to shut up nigga
Ik wou net even m'n ID toevoegen en dus klik ik op de link....quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wou net even m'n ID toevoegen en dus klik ik op de link....
Welke fucker is hiervoor verantwoordelijk?
You Got Rick Rolledquote:Op zondag 25 mei 2008 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wou net even m'n ID toevoegen en dus klik ik op de link....
Welke fucker is hiervoor verantwoordelijk?
Misschien wat poorten opengooien in je router? Of anders je ps3 op DMZ zetten?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens ik heb een probleem, sinds ik de firmware van mijn speedtouch 456 geupdate heb werkt GTAIV online niet meer in quick match.
Ik krijg telkens de melding te zien nadat ik in de lobby ben dat de verbinding verloren is gegaan tijdens het connecten van een of meerdere spelers.
Wat is hier aan te doen want al mijn andere spellen werken wel prima met deze firmware.
En op speedtouch.nl worden alleen de nieuwste downloadfiles geplaatst.
Sexyquote:Op zondag 25 mei 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
* Cyberia verlangt naar de E3
[ afbeelding ]
E3 is doodquote:Op zondag 25 mei 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:E3 terug op oude locatie
Jarenlang ging de Electronic Entertainment Expo door in het Los Angeles Convention Center, maar in 2007 verhuisde de vernieuwde E3 Media & Business Summit naar een locatie in Santa Monica.
Die locatie was echter niet perfect en de ESA, de organisatoren, hebben besloten om in 2008 terug te gaan naar het Los Angeles Convention Center. Deze terugkeer komt er omdat de organisatie vorig jaar veel kritiek kreeg omwille van de grote verdeeldheid van de verschillende events. De nieuwe E3 gaat nu dus door op de oude locatie. De E3 gaat volgend jaar door van 15 tot 17 juli. Rond die tijd doen we dus onze uiterste best om jullie al het nieuws mee te geven.
Cyb verlangt dus naar de doodquote:
Welke poorten zoal?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien wat poorten opengooien in je router? Of anders je ps3 op DMZ zetten?
Hier staat een overzicht met alle poorten per spel, GTA4 staat ergens bovenaan bij new gamesquote:
Ik ook, maar ook naar de Ubidays komende woensdag en donderdagquote:
Zou je me aub kunnen helpen met het forwarden weet niet waar ik de getallen moet kwakken.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier staat een overzicht met alle poorten per spel, GTA4 staat ergens bovenaan bij new games
en anders is dit ook een handige tutorial
Ik neem vrede met Capcom, Sony, MS, Namco, Ubisoft en Square Enix.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfde locatie ja, maar veel publishers komen al niet eens meer.
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier staat een overzicht met alle poorten per spel, GTA4 staat ergens bovenaan bij new games
En hij is online.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice![]()
Zondag allemaal kijken dus.
Welke websites had jij daar open staan dat jij het nodig vond om ze in de taskbar weg te shoppen?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zou je me aub kunnen helpen met het forwarden weet niet waar ik de getallen moet kwakken.
[ afbeelding ]
Die openingquote:Op zondag 25 mei 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En hij is online.![]()
http://www.gametrailers.com/bonusround.php?ep=22&pt=1
David Hayter is te gast trouwens!
Als ik me niet vergis zijn de Blu-ray discs in PAL-60 formaat. Dus in 60Hz, en je tv ondersteunt dat niet. Dus heb je zwart/wit beeld. En nee, een andere kabel helpt niet...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:25 schreef marcek het volgende:
Had ik gisteren planet earth weer is uit de kast getrokken, speelt hij in zwart-wit af![]()
Heb sinds kort een oude philips breedbeeld gekregen van iemand, op mijn oude sony 54 cm tv speelde hij wel gewoon in kleur af.
Iemand bekend met dit probleem?
Of heb ik nu een goed excuus om een hd tv aan te schaffen ?
zag net beelden van a bridge to far op een brug enzo, gaat gewoon 1 op 1 in bia verderquote:Op zondag 25 mei 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook naar de Ubidays komende woensdag en donderdag![]()
Met BiA: Hells Highway, EndWar, Hawx, Shaun White's Snowboarding, nog twee of drie onaangekondige games en natuurlijk Far Cry 2![]()
Ubisoft rockt gewoon
Dit is pas hubba hubba:quote:Op zondag 25 mei 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Alfonso Ramos wins fourth FIFA Interactive World Cup
Alfonso Ramos from Spain today (Saturday, 24 May) won the FIFA Interactive World Cup 2008 in Berlin and with it, the title of FIFA Interactive World Player 2008. With a high-spirited, energetic crowd of fans cheering him on at the Sony Center, Ramos's FC Barcelona defeated Michael Robeiro's (USA) FC Barcelona side 3:1. Dominik Posch from Austria secured the third place with a 2:1 victory over Andrea Casagrande Buffo from Brazil.
The FIFA Interactive World Cup champion received the brand new competition trophy as well as USD 20,000 in prize money from FIFA Marketing Director Thierry Weil and former Ghanaian international and first African player in the German Bundesliga Anthony Baffoe. Former German international Fredi Bobic and Kevin-Prince Boateng of English club Tottenham Hotspur also were very impressed by the high level of the competition. In addition, Ramos received an invitation to the FIFA World Player Gala in Zurich on 12 January 2009, where he will be crowned alongside this year's top male and female footballers.
After a busy eight-month qualifying season with live events in 20 countries around the world and with more than 28,000 players competing in both live and online qualifiers, the fourth edition of the FIFA Interactive World Cup reached its climax in the German capital as the world's elite 32 players battled it out on the virtual football pitch with EA SPORTS™ FIFA08 on PLAYSTATION®3 to determine the destiny of the ultimate title in the football gaming calendar.
Volgens mij zijn ze gewoon nog niet begonnen aan dat spel en heeft Sony eigenlijk geen idee wat ze ermee aan moetenquote:Sony: Geen informatie rondom Afrika op dit moment
26 mei 2008 - Sony heeft bekend gemaakt dat er helaas nog geen nieuws is omtrent de PlayStation 3 exclusieve titel Afrika, welke al sinds de launch van de console in de planning staat. Een woordvoerder van SCEE wist dit te vertellen via de website van Videogaming247. De game staat echter sindskort op de website van Play-Asia vermeldt voor een releasedatum die valt op 28 augustus van dit jaar. Tot dusver is er nog vrijwel geen informatie rondom het spel verschenen. Niemand weet dan ook nog wat de bedoelingen zullen zijn van Afrika, wat de mogelijkheden zullen zijn en wat het speciaal zal moeten maken. Later dan ook hopelijk meer hierover.
Het was toch gewoon Pokemon Snap met diertjes?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon nog niet begonnen aan dat spel en heeft Sony eigenlijk geen idee wat ze ermee aan moeten
Heeft Sony dat officieel naar buiten gebracht of is dat gewoon wat de pers verwacht?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was toch gewoon Pokemon Snap met diertjes?
Uhm jaquote:Op maandag 26 mei 2008 09:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heeft Sony dat officieel naar buiten gebracht of is dat gewoon wat de pers verwacht?
Dank jequote:Op zondag 25 mei 2008 22:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3
Mysterieuze countdown op de site: http://www.residentevil.com/quote:Resident Evil 5 now due out in November?
In March, we posted a rumor on how Resident Evil 5 was expected to hit as early as October (possibly Halloween). This was in support of the rumor that released in April's issue of Electronic Gaming Monthly. Well, we've received an update from our source stating that Capcom has now pushed the title back to release in November.
We've also been told that Sherry Birkin (the young girl who assisted Claire Redfield in Resident Evil 2) will play a role in Resident Evil 5. Since the game takes place 10 years after Resident Evil 2, that puts Birkin at about 22yrs. Old – the perfect age for killing zombies.
Could she be the second playable character for the rumored Co-op? Only time will tell, however, this role may be reserved the female mercenary recently shown in Japan’s Famitsu magazine.
With a new trailer set to debut May 31st, we hope some of these rumors will be answered. Stay tuned to PSU.com for more information.
Raar bericht; eerst hebben ze het over Halloween en dan dat ie is uitgesteld naar November.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
In March, we posted a rumor on how Resident Evil 5 was expected to hit as early as October (possibly Halloween). This was in support of the rumor that released in April's issue of Electronic Gaming Monthly. Well, we've received an update from our source stating that Capcom has now pushed the title back to release in November.
Oh men, dat zou echt geweldig zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mysterieuze countdown op de site: http://www.residentevil.com/
eind 2008quote:Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Tekken 6....dat spel was er ook nog he
Wanneer kunnen we het spel in godsnaam verwachten Namco?
RE5 wordt toch HD en Dolby 5.1?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh men, dat zou echt geweldig zijn
RE in HD en DD5.1 =![]()
![]()
quote:
Ah kijk mijn oude sony ondersteunde idd wel 60 hz, eerdaags een nieuwe tv dusquote:Op maandag 26 mei 2008 00:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn de Blu-ray discs in PAL-60 formaat. Dus in 60Hz, en je tv ondersteunt dat niet. Dus heb je zwart/wit beeld. En nee, een andere kabel helpt niet...
Dus een nieuwe TV!
http://www.gamespot.com/p(...)hp?topic_id=26399827quote:- Metal Gear Solid IV (PS3): A [Jeremy Parish] A- [Crispin Boyer] B+ [Milkman]
quote:MGS4: 10 "Metal Gear Solid 4 is Hideo Kojimas best and most touching game ever.''
Wat een debiel publiek zegquote:
Van diezelfde magine op hun forum:quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze is wel echt van het Zweedse blad LEVEL:
[..]
quote:K81: There the guy from PSM says that this generation starts with MGS.
Pär Villner: Couldn't have said it better myself. It's like when Super Mario 64 was released
Army_Reserve: It's really that good Perre?
Pär Villner: It's undescribable.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
De "groen!"-roepers bij Lingo zijn er niks bij..
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt in een PS3-topic vertellen dat de ps3 wordt overwonnen door de Wii????!?!?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oi!quote:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.vgp.caquote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik wil graag 2 dual shock 3 controllers kopen, maar zag dat ze op die ebay pagina het niet meer verkopen. Heeft iemand misschien een andere site waar je het goedkoop kan krijgen?
En ik wil dan mijn 2 six axis controllers verkopen voor 60. Is wel een mooie prijs toch?
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik wil graag 2 dual shock 3 controllers kopen, maar zag dat ze op die ebay pagina het niet meer verkopen.
Dan was het een andere pagina dat ik had. Bedankt voor de website.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Heb bij hem vrijdag twee besteld. MGS 4 en Rumble =
Je weet dat je gewoon een kabeltje nodig hebt van een eurotje of 10 he. Mediamarkt dan 20 dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef Robin__ het volgende:
niet hdmi naar dvi, ps3 uitgang naar vga.
De vraag is natuurlijk, heb je een andere resolutie gekozen dan de standaard 576i resolutie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef Robin__ het volgende:
http://www.jemico.nl/XCM-1080p-VGA-Box-per-stuk-N_art_801.php
niet hdmi naar dvi, ps3 uitgang naar vga.
krijg je een kabel bij die hetzelfde is als de meegeleverde kabel, maar dan met 5 stekkertjes (3x beeld 2x geluid) en aan de andere kant gewoon een vga uitgang (en ook ingang, om je pc door te lussen)! k snap er nix van.
Is toch gewoon een USB verleng voor... struikel je over bij een electronica zaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand ook enig idee waar ik een verlengstuk voor m'n usb kabel voor het opladen van de controller kan halen? Die ik nu heb is nogal kort. Is het trouwens ook mogelijk om de controller via de PC op te laden?
Die kreng houdt van zuipen zeg.
Wat moet dat worden dan? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoort.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:
De website van Afrika is online.
Er zit dus wel schot in de zaakZou Play-Asia dan toch gelijk hebben?
Is een PS3-exclusive die al op de E3 2005 was aangekondigd. Sindsdien niks meer over gehoord. Er is verder ook niks over bekend, behalve dat het zich in Afrika afspeelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat moet dat worden dan? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoort.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh men, dat zou echt geweldig zijn
RE in HD en DD5.1 =![]()
![]()
Zeg je nu dat Resident Evil 5 geen HD graphics krijgt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]... RE gebruikt pre-rendered achtergronden. Als je die HD maakt zien ze er nog uit alsof ze uit 1995 komen. Net alsof je een SCUMM game in HD speelt. Het verschil is geen smiley waard.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
MGS4 besteld bij 3BM.
Ik bestel hem pas de 19e bij VGP.CA, dus heb ik hem 2 weken na de release pasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Deze GOTY moet je gewoon vanaf dag 1 hebben
Driehoekje drukken als je erop staat? Meer weet ik ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef Platina het volgende:
Ehm ik heb dus gebruikers aangemaakt op mijn PS3 Systeem. Hoe moet ik die verwijderen? Want ik zie dat nergens staan, en ik wil er dus een paar weggooien.
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Resident Evil 5 geen HD graphics krijgt?
Oh.quote:
Ja ik kan ook niet echt langer wachten dan de release datum. Daarom koop ik 'm gewoon bij MM. Dan betaal ik maar meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Heeft Google nog naweeen dan van de KPN storing?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef Platina het volgende:
Ehm ik heb dus gebruikers aangemaakt op mijn PS3 Systeem. Hoe moet ik die verwijderen? Want ik zie dat nergens staan, en ik wil er dus een paar weggooien.
Je moest eens weten hoeveel mensen op fora gebanned worden van Google..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heeft Google nog naweeen dan van de KPN storing?
Hier, eerste hit: http://au.playstation.com(...)AQ_delete_user.jhtml
Ach, er is zat tussendoor te gamen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Tekken voor PS3 ga ik ook zeker halen, mits goede online functiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er is zat tussendoor te gamen.
En hij wordt toch wel goed, dus die paar dagen extra...
Al moet ik zeggen dat ik soms toch een raar gevoel krijg bij sommige previews. Niet iedereen is laaiend enthousiast. Vaak zelfs gematigd positief.
Vooral dat het soms "te verplicht" aanvoelt vind ik niet zo tof... Deel 2 was ook zo'n deceptie....
Gelukkig maakte 3 alles goed.
Wanneer komt mijn game eigenlijk, Tekken next gen dus.. Wel vet dat mn X-Arcade het gewoon doet
.
Ja, ik volg het nu ook even niet meerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh.
Dan snap ik niet waar je het over had, want ik neem aan dat Kremers op Resident Evil 5 doelde. Toch? De teasersite is in ieder geval van Resident Evil 5.
quote:Sony has told Eurogamer that it will not be publishing Afrika in Europe.
The spokesperson was unable to give anything else away, other than to confirm that it will be seeing the light of day in Japan.
Japan, incidentally, is where the third official sighting of the elusive wildlife game has recently taken place in the form of a placeholder website, which shows a rhino waddling across the screen over the words "Coming Soon...".
The only other times Afrika has stuck its neck out was at its E3 2006 unveiling and at the Tokyo Game Show last year.
Afrika is a safari game that has animals like giraffes, rhinos, lions and more roaming around the plains. Details on what you're supposed to do to these are unclear, although we presume that hunting them down and sticking their heads on your wall may not be it.
Raar met een regiovrije game. Kost ze toch niks extra? Of hebben ze geen zin in vertalen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Sackboy het volgende:
No Afrika for Europe, says Sony
[..]
[ afbeelding ]
zelfs deel 2 heb ik met volle teugen van genoten (tussen de filmpjes door that is), niet zoveel als 1 en 3, maar toch, dus MGS 4 wordt gewoon verplichte kost voor mij. Moet wat te doen hebben tussen het werken en het EK doorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er is zat tussendoor te gamen.
En hij wordt toch wel goed, dus die paar dagen extra...
Al moet ik zeggen dat ik soms toch een raar gevoel krijg bij sommige previews. Niet iedereen is laaiend enthousiast. Vaak zelfs gematigd positief.
Vooral dat het soms "te verplicht" aanvoelt vind ik niet zo tof... Deel 2 was ook zo'n deceptie....
Gelukkig maakte 3 alles goed.
Wanneer komt mijn game eigenlijk, Tekken next gen dus.. Wel vet dat mn X-Arcade het gewoon doet
.
Voorbeelden?quote:
quote:- Officieël PlayStation Magazine (GB): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (VS): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (Italië): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (Nederlands): 9.6/10
- Level (Zweden): 10/10
- Joypad (Frankrijk): 19/20
- Jeuxvideo Magazine (Frankrijk): 18/20
Ik heb er goed aan gedaan om 'm direct te bestellen zo te lezen. Als ik een ander adres signaleer drop ik 'm hier meteenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Chocobo het volgende:
Is MGS4's Limited Edition nog ergens te bestellen. De bol.com levering is uitverkocht zag ik!
ja hier maar hij is wel een tientje duurder en zowiezo te duur voor een mgs gamequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Chocobo het volgende:
Is MGS4's Limited Edition nog ergens te bestellen. De bol.com levering is uitverkocht zag ik!
http://12game.com/PS3/Metal_Gear_Solid_4_Limited_Edition.aspxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er goed aan gedaan om 'm direct te bestellen zo te lezen. Als ik een ander adres signaleer drop ik 'm hier meteen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja hier maar hij is wel een tientje duurder en zowiezo te duur voor een mgs game
quote:A lot of fantastic games have come out in the past years, but none that has seriously given me that feeling that I’ve discovered something completely new, the way Metal Gear Solid, Half-Life or Zelda: OoT did when I played them for the first time.
But Metal Gear Solid 4 takes me back to that stage where everything feels new. Hideo Kojima not only surpasses the ten-year old predecessor – he once again manages to conjure up emotional storms within me that I actually didn’t know existed.
It’s not about one single revolutionary aspect. It’s about that MGS4 is so beautiful, so perfect and that it dares to get so close. When the credits roll, it feels like it’s just now that I’ve understood what games are all about.”
thanks voor het meedenkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, heb je een andere resolutie gekozen dan de standaard 576i resolutie?
Zo ja, dan blijft mijn 'oplossing' staan.
De PS3 aan/uit knop ingedrukt houden voor een paar seconden (5) wachten op 2 of 3 piepjes... voila, video-settings gereset. Heb je dat al geprobeerd?
En wat Disjfa zegt kan je gewoon negeren... die snapt het niet...
EDIT:
Ja, wat ik zeg klopt helemaal, aangezien je eerste aansluit manier was van Component (dus HD ondersteuning, vandaar ook 3 video inputs, RGB en 2 audio) naar VGA. Nu gebruik je de composiet aansluiting (niet HD resolutie input) en de PS3 probeert dat wel uit te sturen, alleen kan de kabel dat niet aan en je tv op die aansluiting ook niet.
Dus gewoon doen wat ik zeg!![]()
![]()
EDIT 2:
Ik ga er even vanuit dat de kabel die je nu gebruikt bestaat uit 1 gele, 1 rode en 1 witte,,, en die op een scart-blokje hebt gezet, Dat is dus een SD-signaal.
Thanks!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er goed aan gedaan om 'm direct te bestellen zo te lezen. Als ik een ander adres signaleer drop ik 'm hier meteen
Niet meer leverbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://12game.com/PS3/Metal_Gear_Solid_4_Limited_Edition.aspx
12game. Prima zaak
Heb ze vandaag ook binnengekregen! Wereld van verschilquote:Op zondag 25 mei 2008 08:48 schreef Govinda het volgende:
Gisteren mijn Gioteck triggers bezorgd gekregen; het aanbrengen is echt supersimpel.
Ik merk echt wel een verschil in grip; je vingers glijden er nu gewoon niet af. Topdingskie: nu nog even wachten op de volgende DS3 om die ook van triggers te voorzien
Ben jaloers op je pre-orderquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oops![]()
Nouja als ik er wel een vind waarbij die leverbaar is hoor je het dus wel
staat op de vorige paginaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer komt mijn game eigenlijk, Tekken next gen dus..
Wat ik ook merk is dat het half ingedrukt houden van de R2/L2 knoppen nu veel makkelijker is, bijvoorbeeld met gas doseren of even om een hoekje kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook binnengekregen! Wereld van verschil
Je kwam zelf met bol. Ik heb hem daar gelijk besteld, maar daar is die inmiddels ook weggehaald. Trouwens bij Dimensionplus staat de MGS4 LE nu ook online. Ik verwacht dat zij erook niet veel zullen hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oops![]()
Nouja als ik er wel een vind waarbij die leverbaar is hoor je het dus wel
Wou ´m net posten!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Trouwens bij Dimensionplus staat de MGS4 LE nu ook online. Ik verwacht dat zij erook niet veel zullen hebben.
Ze hadden maar 50 stuks trouwens.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Je kwam zelf met bol. Ik heb hem daar gelijk besteld, maar daar is die inmiddels ook weggehaald.
Ik weet, maar ik zuinig op geldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Jij *#@$%&* gore *&^%@#$*quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja hier maar hij is wel een tientje duurder en zowiezo te duur voor een mgs game
Wat is nou een goede plek om die krengen te bestellen en wat kost dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef Govinda het volgende:
[..]
Wat ik ook merk is dat het half ingedrukt houden van de R2/L2 knoppen nu veel makkelijker is, bijvoorbeeld met gas doseren of even om een hoekje kijken.
Komt denk ik doordat de triggers voor een grotere hefboom zorgen.
Raar dat zo'n klein stukje plastic niet standaard op de controller zit
MGS 1quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:41 schreef DaggerNL het volgende:
Ik ga MGS1 opnieuw spelen, had het ooit op koninginnedag gekocht voor 4 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!!!! Besteld!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wou ´m net posten!
Hier dus!
Ik had 'm al besteld bij Bol Dood?
Post op neogaf:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef Govinda het volgende:
[..]
Raar met een regiovrije game. Kost ze toch niks extra? Of hebben ze geen zin in vertalen?
Of zal het weer zo'n ontzettende kutgame worden die alleen jappen leuk vinden?
Ach, importeren kan altijd
quote:It's a bitch to localise all the animal noises.
Die LE-zwakte van jouquote:
grafisch hoertjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef Wessiej het volgende:
Stuk lelijker geworden.
Ik heb de mijne van ebay maar je kan ze ook hier bestellen. (zijn nu niet in stock)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat is nou een goede plek om die krengen te bestellen en wat kost dat?
Release date: 29-4-2008quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van ebay maar je kan ze ook hier bestellen. (zijn nu niet in stock)
Absoluut niet MGS4 theme. Ik gok ook niet dat ze de Sviridov plagiaatsong nog een keer gaan gebruiken.quote:
je aanknop een seconde of 5 ingedrukt houden had ook gewerktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:27 schreef Renzokuken het volgende:
EINDELIJK in hd gamenZojuist een Sony bravia 32 U2530 gekocht
Het was even een gekloot met resetten van de videoinstellingen (uiteindelijk heb ik gewoon mn scart aansluiting erin gedaan en ps3 op hdmi gezet) maar dan heb je ook wat
niet dus... (JA hij gaf 2 piepjes, maar hij gaf gewoon geen beeld)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je aanknop een seconde of 5 ingedrukt houden had ook gewerkt
Demon tochquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
Wat zit er eigenlijk bij die LE van MGS4?
Alleen de blu ray making of, of ook die figure? ik krijg geen duidelijkheid hier.
quote:Yes, we just revealed another never before seen final box in this article, this time for the “Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” Limited Edition, which will be available exclusively through GameStop. The MGS4 LE contains everything the SE offers (above, yes, with the potential to get the “Metal Gear Saga Vol. 2” DVD with MGO Beta Unique Product Voucher Code insert), as well as a collectible box with exclusive artwork by famed Kojima Productions illustrator Yoji Shinkawa, an additional Blu-ray disc containing two unique and never-before-seen Metal Gear Solid “Making of…” documentaries, and the MGS4 Soundtrack. Additionally, customers reserving the “Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” Limited Edition will receive an exclusive MGS4 Art Book at time of purchase. This offer is good while supplies last, see stores for details. The MSRP of the “Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” Limited Edition is $84.99 USD.
Ja echt een mega drukfout, het is een plaatje van de verkeerde X360 consolequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Drukfout zullen we maar zeggen
hoezoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Brothers In Arms
[ afbeelding ]
Drukfout zullen we maar zeggen
Dat is de Amerikaanse van gamestop... in europa krijgen we altijd andere LE's..quote:
Hij staat nu niet meer op de site waar ik 'm heb besteld (Bol.com) maar zover ik me kan herinneren krijg je een statue (6cm als het goed is), Blu-Ray disc met the making of, wat artwork en de soundtrack. Zoiets was het volgens mij...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse van gamestop... in europa krijgen we altijd andere LE's..
Is er al info over de retail in de nederlandsche winkels?
Zojuist MGS 2 weer uitgespeelt, en MGS 1 een paar dagen geleden, nu deel 3 nog en ik ben klaar voor 4
Cool! Maar ben Homelessquote:Sony’s sent out a note to Home beta testers telling them that Ubidays 2008 will be the first publisher event to be broadcast in the new Media & Events space within the service.
In full:
Dear Home testers,
The Home team and Ubisoft would like to invite you to the first ever Publisher Event in Home. Its a pretty exclusive event too as we’re still in closed beta so please try and make time to be a part of a real first.
We’ll be in Home in the new Media & Events space on the evening of Wednesday the 28th of May between 7pm BST and 8pm BST time and Ubisoft will be showcasing their new titles for you all.
Regards,
TedTheDog
Home Community Manager
SCEE released footage and screens of the Media & Events space in action this afternoon, using media taken from the recent PlayStation Day in London.
For the rest of the world, the Ubidays 2008 press conference will be shown live from the Louvre in Paris, from 6pm BST onwards. We’ll bring you all the news as it happens.
Jij lijkt wel een fokking priesterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE voor Europa naar het schijnt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een fokking priesterVertolk het woord van God MGS4
quote:you can download it here at mega upload
if you don't know how to use it just enter the code that it tells you and wait for the timer to run out (45 secs) and click "free download" (you do not have to pay).
shouldn't take long to download as the file is only 3.85 MB.
for those who don't know how to install a theme you need to do this:
on a PC: first get your USB pen drive, on it create a folder called PS3 (remember always use CAPS) then another folder inside it called THEME and copy the theme.p3t file into it.
on PS3: plug the USB, go to theme settings, goto install in USB select the theme, then choose it from the PS3 theme menu below and click APPLY.
Hoe heet het nummer op de background? Weet iemand dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:19 schreef G-Mart het volgende:
Nieuwe video van Home:
http://threespeech.com/bl(...)playstation_home.swf
En: wat is het al druk in Home!
Say what now?quote:I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 NEW
quote:Shaun White Snowboarding may remind you a bit of the popular Amped series. The entire game exists online at all times (though you can play offline if you like). The mountain will have between 16-32 gamers depending on how much juice Ubisoft can squeeze out of the PC, PS3 and Xbox 360. Those boarders will be on the mountain with you at all times. You can free roam and just have some fun, hop into multiplayer modes, or target single-player challenges. Once you finish with a challenge you instantly pop back onto the mountain where everyone else is still boarding.
Rather than go for the over-the-top action route of EA's SSX, Shaun White Snowboarding (or SWS) shoots for realism. The goal is to give gamers a sense of what it's like to snowboard and to inspire n00bs to head to the nearest snow-capped mountain with board in hand. SWS uses the Assassin's Creed engine, which isn't readily apparent considering the gameplay, but means you can expect large environments, awesome graphics and great animations.
SWS is a phsyics-based game that factors in gravity and friction. The board you choose has an affect on your performance on the snow. The snow itself plays its own part. Your board cuts through powder a bit slower and turns wider, while you'll move faster on packed snow. It's easy to tell the difference when on your board and this will lead you to alter your course down the mountain depending on what you're trying to accomplish. Some boards also perform better on different types of snow, so don't think that riding through powder is going to be like cutting through quicksand.
Every move in the game is one that Shaun White has pulled off in some capacity -- and most likely during a mo-cap session. You won't be stringing together dozens of tricks while executing star power or any of that crap. This is a slightly more slow-paced and skill-based game.
Ben benieuwd.quote:- Sony working on peripheral for PS3 that transforms into different things. One of which is perfect for FPS games.
Jammer dat die niet klikbaar is,.... anyway,... heb hem kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wiii zwaai met je handen controllerquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de geruchtenrubriek van EGM werkt ook Sony aan een nieuw soort controller:
[..]
Ben benieuwd.
Dat lijkt me sterk: - Sony working on peripheral for PS3 that transforms into different things. One of which is perfect for FPS games.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wiii zwaai met je handen controller![]()
quote:David Hayter's role as the gravel-throated Solid Snake is a performance for the ages. This is video game storytelling at its absolute best, and represents a new high watermark for the craft, easily surpassing the suburb Bioshock and subversive Grand Theft auto 4.
quote:These are are moments that will have Hollywood directors like Micheal Bay shifting uncomfortably in their seats. Why watch the latest big-budget action movie when you can play a game as powerful as this?
quote:Kojima has fooled us again: These aren't pre-rendered movies, as many had assumed, but in-game assets running in real time.
quote:MGS4sets new standards for graphics, sound, gameplay, and storytelling, and it may be years before it is equaled, let alone surpassed. You will not play a better game this year -- maybe even this decade. If you own a PS3, buy this game the day it comes out. And if you don't own a PS3, well, you better start saving your nickels and dimes.
quote:Every once in a long while, a game will come along and change all the rules. Final Fantasy 7 transformed the RPG genre. Resident Evil helped create a new sub-category of gaming - survival horror - and Grand Theft Auto 3 single-handedly reshaped the gaming landscape. And now comes Metal Gear Solid 4, a game whose potential influence on the current state of gaming is nothing short of tectonic.
5/5quote:MGS4 it is, without a doubt, one of the greatest games of all time.
Day one.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:EU Limited Edition:
• Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots
• Old Snake figure
• Bonus Blu-ray disc with Making Of video
• Soundtrack.
dus ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
269 euro voor de Ratchet/Uncharted pack?
Sinds wanneer woont deze hapsnurk in Zwolle?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dus ?
net naar MM geweest en 269 kost die ja![]()
Jawelquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk: - Sony working on peripheral for PS3 that transforms into different things. One of which is perfect for FPS games.
Een wii controller is toch niet echt perfect voor fps games.
Echt nietquote:
En daar stond een bordje bij dat ze een fout hadden gemaakt en dat je ter compensatie wel de ps3 voor 399 kon bestellen...right?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dus ?
net naar MM geweest en 269 kost die ja![]()
quote:Sporting over 90 vehicles across multiple classes in the real Baja 1000 - including trophy trucks, class I, motorcycles, ATVs and more - the game challenges players to not only be first across the finish line, but also keep their machine intact! Hyper-realistic dirt and damage modeling in the game means players need to be crazy enough to take chances, but not so reckless that their vehicle is destroyed before the race is over.
Veel Freezes?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Begin pissig op GTA IV en Playstation te worden![]()
Online drama.quote:
Waar?????quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.... anyway,... heb hem kunnen bemachtigen
Stond op de vorige pagina héquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:39 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Waar?????
Nm, kwam de LE bij dimplus tegen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wou ´m net posten!
Hier dus!
Ik had 'm al besteld bij Bol Dood?
Als ik in een staat ben van "BESTELLEN, NU NU NU NU WAAR WAAR WAAR" en ik weet dat zo'n LE dikwijls maar een paar uur online is (of korter zelfs), dan ga ik geen hele thread van diverse pagina's doorlezenquote:
Jij zat immers voor je studie in Engeland was het niet?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef merino het volgende:
Net de stad in geweest en twee pakjes Gioteck triggers gekocht bij de HMV.
Mooie dingen hoor
Ze waren ook nog een pond goedkoper in de winkel(2.99).
Ga nu ze nu snel uittesten
ja dat was opeens wel handig ja. Ze hadden er ook nog zat in de winkel maar de verkoper vertelde me wel al dat ze enorm populair zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij zat immers voor je studie in Engeland was het niet?
Beter topics doorlezen RaymanNL:quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:18 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, ik krijg zojuist de folder van de MediaMarkt (omg Zwolle) binnen, daar in staat een aanbieding van een PS3 met Ratchet and Clank en Fifa 2008 + 2 controllers voor 269! Dat moet gewoon een drukfout zijn, de adviesprijs van dat pakket is 499 euro. Dat kan gewoon nietWeet iemand hier meer van?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:25 schreef Govinda het volgende:
[..]
En daar stond een bordje bij dat ze een fout hadden gemaakt en dat je ter compensatie wel de ps3 voor 399 kon bestellen...right?
Toen ik het foldertje kreeg had ik ff een paar seconden een moment van "@#%#@$#@$ ik ben weer genaaid hoor!". Toen bedacht ik me ff of de prijs wel werkelijk kon zijn en toen kwam ik tot conclussie dat het een drukfout is. Ik denk dat de 2 een 4 had moeten zijn, want zulke bundels kosten gewoon 469 euro.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:18 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, ik krijg zojuist de folder van de MediaMarkt (omg Zwolle) binnen, daar in staat een aanbieding van een PS3 met Ratchet and Clank en Fifa 2008 + 2 controllers voor 269! Dat moet gewoon een drukfout zijn, de adviesprijs van dat pakket is 499 euro. Dat kan gewoon nietWeet iemand hier meer van?
Humor, mijn reactie was precies hetzelfde toen ik de scan hier zag verschijnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Toen ik het foldertje kreeg had ik ff een paar seconden een moment van "@#%#@$#@$ ik ben weer genaaid hoor!". Toen bedacht ik me ff of de prijs wel werkelijk kon zijn en toen kwam ik tot conclussie dat het een drukfout is. Ik denk dat de 2 een 4 had moeten zijn, want zulke bundels kosten gewoon 469 euro.
Pijnlijke typfout.. dat wel!
Nee. die bundel is normaal 499. de Uncharted en Ratched bundel is 469. Maar ik denk dat de MediaMarkt aanbieding wel 469 is, dus 30 euro goedkoper dan bij een andere winkelquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Humor, mijn reactie was precies hetzelfde toen ik de scan hier zag verschijnenMaar idd, de bundel kost normal ¤469, dus dat kan niet anders dan een drukfout zijn
Ik vraag mij af of er straks een rechtzaak komt zoals toen met die whekamp LCD TV prijsfout
Doe mij die ook! Ik betaal 't dubbele incl verzendkosten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef merino het volgende:
Net de stad in geweest en twee pakjes Gioteck triggers gekocht bij de HMV.
Mooie dingen hoor
Ze waren ook nog een pond goedkoper in de winkel(2.99).
Ga nu ze nu snel uittesten
Zojuist de BIA HH footage zitten kijken, maar ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Live stream van Ubidays persconferentie:
http://ubisoft-ubidays200(...)_ubidays2008_live_uk
EndWar heeft nog weinig mijn aandacht weten te trekken maar de voice command system werkt toch wel briljant hoor![]()
Nieuwe gameplay trailer Brothers In Arms:
http://www.gametrailers.com/player/34489.html
Nee, want in de folder staat duidelijk dat zet- en drukfouten voorbehouden zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of er straks een rechtzaak komt zoals toen met die whekamp LCD TV prijsfout
Ik vind het er best goed uitzien, wordt ook een erg goede sfeer neergezet. En het geluid van de geweren vind ik echt geweldigquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:43 schreef DooD het volgende:
[..]
Zojuist de BIA HH footage zitten kijken, maar ik weet het niet hoor![]()
Het lijkt wel of deze game veel eerder had moeten uitkomen, of ik ben teveel verziekt door de games van de laatste tijd, zoals COD4 en de Killzone 2 en Gears of War 2 footage. Het ziet er achterhaald en outdated uit.
Dat ene mannetje in het team roept de hele tijd hetzelfde namelijk "What's up with the communication laps, (chaps of weet ik veel) why is nobody moving" Dat zinnetje heb ik in 5 min footage minimaal 5 keer gehoord. Ik werd er nu al gek van.
Duidelijk een gevalletje van eerst zien dan geloven.
Als ze een film willen maken moeten ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterhaald of niet, de emoties in deze serie zijn ongekend.
Brothers In Arms
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ze een film willen maken moeten ze dat gaan doen.
Een game is een ander medium. Doe dan niet net alsof het een soort next gen film formaat is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja ik zou alleen zijn advies volgen als ik verder de keuze heb om met mijn ass op de balance board te gaan schuren in Raving Rabbids.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:58 schreef RaymanNL het volgende:
Beyond Good and Evil 2![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MEERRRR + trailer
Screens komen uit trailer/teaser en de teaser/trailer is gemaakt met de ingame engine
Metroid pimequote:
hoi, welkom.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef delano.888 het volgende:
Heej ik ben nieuw hier maar heb ook een PS3, heb heel wat te lezen zie ik, iemand enig idee waar je het goedkoopst PS3 spellen kan halen?
Advies? Welk advies?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nouja ik zou alleen zijn advies volgen als ik verder de keuze heb om met mijn ass op de balance board te gaan schuren in Raving Rabbids.
Om niet met je bips tegen het scherm te schurenquote:
Emoties en of hoge film kwaliteit in-game cutscenes is iets wat ik zeer waardeer in games,.... Geweldige ontwikkeling van gezien de afgelopen jaren en ze mogen er van mij juist mee doorgaan. Het verhoogt naar mijn idee het algemene spelplezier aanzienlijk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ze een film willen maken moeten ze dat gaan doen.
Een game is een ander medium. Doe dan niet net alsof het een soort next gen film formaat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
heb je lang over gedaan danquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk na 5 maanden ofzo, heb ik eindelijk me headset hard staan![]()
Vond geluid altijd zo zacht, moest ik nog een knopje indrukken
quote:Postal 3 verschijnt op de PlayStation 3
Eindelijk is het zo ver! De kogel is uit de kerk. POSTAL 3 zal namelijk zijn opwachting maken voor de PlayStation 3 en misschien zal het spel later ook nog op de nintendo wii verschijnen.
Devloper Scissor's CEO Vince Desi wist het volgende te melden;
We are now in the early stage of designing POSTAL III for the PS3. Every developer has their own approach, so while we started first on the Xbox 360, we are now committing to the PS3 as well, and hopefully who knows maybe even the Wii. So there you have it, POSTAL III is coming to the PLAYSTATION 3 and you heard it from us.
Linksys is ook niet altijd je vriend bij GTA hoor. Volgens mij hangt het ook weer af van welke firmware je hebt. Sommige mensen doen een update en ineens vliegt alles er uit. Als het bij jou nu goed werkt moet je gewoon overal vanaf blijvenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan eindelijk weer online met GTAIV, de speedtouch modems blijken de boosdoener te zijn gebruik nu een Linksys modem zonder problemen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Nog tien posts en we zijn eindelijk van die belachelijke TT af![]()
![]()
hard klappenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:02 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
heb je lang over gedaan dan
ik moet me headset nog werkend krijgen binnen GTA, hoe werkt dat eigenlijk? (zon bluetooth headset) hij werkt gewoon wanneer ik hem test...maar hoe gaat die aan in GTA dan bv
Joh. Does the pope shit in the woods.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef rakotto het volgende:
Mogelijk demo van Fallout 3 tijdens E3
OP de E3 ja.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef rakotto het volgende:
Mogelijk demo van Fallout 3 tijdens E3
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Joh. Does the pope shit in the woods.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
Holy fuckin jesus on a moped!
Far Cry 2 console reveal![]()
Beste graphics op console: confirmed.
edit: Ook in HD te zien. En dan te bedenken dat dit een free-roaming game is![]()
edit2: mirror voor als ie niet laadt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |