Ik heb de mijne van ebay maar je kan ze ook hier bestellen. (zijn nu niet in stock)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat is nou een goede plek om die krengen te bestellen en wat kost dat?
Release date: 29-4-2008quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van ebay maar je kan ze ook hier bestellen. (zijn nu niet in stock)
Absoluut niet MGS4 theme. Ik gok ook niet dat ze de Sviridov plagiaatsong nog een keer gaan gebruiken.quote:
je aanknop een seconde of 5 ingedrukt houden had ook gewerktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:27 schreef Renzokuken het volgende:
EINDELIJK in hd gamenZojuist een Sony bravia 32 U2530 gekocht
Het was even een gekloot met resetten van de videoinstellingen (uiteindelijk heb ik gewoon mn scart aansluiting erin gedaan en ps3 op hdmi gezet) maar dan heb je ook wat
niet dus... (JA hij gaf 2 piepjes, maar hij gaf gewoon geen beeld)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je aanknop een seconde of 5 ingedrukt houden had ook gewerkt
Demon tochquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
Wat zit er eigenlijk bij die LE van MGS4?
Alleen de blu ray making of, of ook die figure? ik krijg geen duidelijkheid hier.
quote:Yes, we just revealed another never before seen final box in this article, this time for the “Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” Limited Edition, which will be available exclusively through GameStop. The MGS4 LE contains everything the SE offers (above, yes, with the potential to get the “Metal Gear Saga Vol. 2” DVD with MGO Beta Unique Product Voucher Code insert), as well as a collectible box with exclusive artwork by famed Kojima Productions illustrator Yoji Shinkawa, an additional Blu-ray disc containing two unique and never-before-seen Metal Gear Solid “Making of…” documentaries, and the MGS4 Soundtrack. Additionally, customers reserving the “Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” Limited Edition will receive an exclusive MGS4 Art Book at time of purchase. This offer is good while supplies last, see stores for details. The MSRP of the “Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” Limited Edition is $84.99 USD.
Ja echt een mega drukfout, het is een plaatje van de verkeerde X360 consolequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Drukfout zullen we maar zeggen
hoezoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Brothers In Arms
[ afbeelding ]
Drukfout zullen we maar zeggen
Dat is de Amerikaanse van gamestop... in europa krijgen we altijd andere LE's..quote:
Hij staat nu niet meer op de site waar ik 'm heb besteld (Bol.com) maar zover ik me kan herinneren krijg je een statue (6cm als het goed is), Blu-Ray disc met the making of, wat artwork en de soundtrack. Zoiets was het volgens mij...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse van gamestop... in europa krijgen we altijd andere LE's..
Is er al info over de retail in de nederlandsche winkels?
Zojuist MGS 2 weer uitgespeelt, en MGS 1 een paar dagen geleden, nu deel 3 nog en ik ben klaar voor 4
Cool! Maar ben Homelessquote:Sony’s sent out a note to Home beta testers telling them that Ubidays 2008 will be the first publisher event to be broadcast in the new Media & Events space within the service.
In full:
Dear Home testers,
The Home team and Ubisoft would like to invite you to the first ever Publisher Event in Home. Its a pretty exclusive event too as we’re still in closed beta so please try and make time to be a part of a real first.
We’ll be in Home in the new Media & Events space on the evening of Wednesday the 28th of May between 7pm BST and 8pm BST time and Ubisoft will be showcasing their new titles for you all.
Regards,
TedTheDog
Home Community Manager
SCEE released footage and screens of the Media & Events space in action this afternoon, using media taken from the recent PlayStation Day in London.
For the rest of the world, the Ubidays 2008 press conference will be shown live from the Louvre in Paris, from 6pm BST onwards. We’ll bring you all the news as it happens.
Jij lijkt wel een fokking priesterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE voor Europa naar het schijnt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een fokking priesterVertolk het woord van God MGS4
quote:you can download it here at mega upload
if you don't know how to use it just enter the code that it tells you and wait for the timer to run out (45 secs) and click "free download" (you do not have to pay).
shouldn't take long to download as the file is only 3.85 MB.
for those who don't know how to install a theme you need to do this:
on a PC: first get your USB pen drive, on it create a folder called PS3 (remember always use CAPS) then another folder inside it called THEME and copy the theme.p3t file into it.
on PS3: plug the USB, go to theme settings, goto install in USB select the theme, then choose it from the PS3 theme menu below and click APPLY.
Hoe heet het nummer op de background? Weet iemand dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:19 schreef G-Mart het volgende:
Nieuwe video van Home:
http://threespeech.com/bl(...)playstation_home.swf
En: wat is het al druk in Home!
Say what now?quote:I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 NEW
quote:Shaun White Snowboarding may remind you a bit of the popular Amped series. The entire game exists online at all times (though you can play offline if you like). The mountain will have between 16-32 gamers depending on how much juice Ubisoft can squeeze out of the PC, PS3 and Xbox 360. Those boarders will be on the mountain with you at all times. You can free roam and just have some fun, hop into multiplayer modes, or target single-player challenges. Once you finish with a challenge you instantly pop back onto the mountain where everyone else is still boarding.
Rather than go for the over-the-top action route of EA's SSX, Shaun White Snowboarding (or SWS) shoots for realism. The goal is to give gamers a sense of what it's like to snowboard and to inspire n00bs to head to the nearest snow-capped mountain with board in hand. SWS uses the Assassin's Creed engine, which isn't readily apparent considering the gameplay, but means you can expect large environments, awesome graphics and great animations.
SWS is a phsyics-based game that factors in gravity and friction. The board you choose has an affect on your performance on the snow. The snow itself plays its own part. Your board cuts through powder a bit slower and turns wider, while you'll move faster on packed snow. It's easy to tell the difference when on your board and this will lead you to alter your course down the mountain depending on what you're trying to accomplish. Some boards also perform better on different types of snow, so don't think that riding through powder is going to be like cutting through quicksand.
Every move in the game is one that Shaun White has pulled off in some capacity -- and most likely during a mo-cap session. You won't be stringing together dozens of tricks while executing star power or any of that crap. This is a slightly more slow-paced and skill-based game.
Ben benieuwd.quote:- Sony working on peripheral for PS3 that transforms into different things. One of which is perfect for FPS games.
Jammer dat die niet klikbaar is,.... anyway,... heb hem kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wiii zwaai met je handen controllerquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:01 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de geruchtenrubriek van EGM werkt ook Sony aan een nieuw soort controller:
[..]
Ben benieuwd.
Dat lijkt me sterk: - Sony working on peripheral for PS3 that transforms into different things. One of which is perfect for FPS games.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wiii zwaai met je handen controller![]()
quote:David Hayter's role as the gravel-throated Solid Snake is a performance for the ages. This is video game storytelling at its absolute best, and represents a new high watermark for the craft, easily surpassing the suburb Bioshock and subversive Grand Theft auto 4.
quote:These are are moments that will have Hollywood directors like Micheal Bay shifting uncomfortably in their seats. Why watch the latest big-budget action movie when you can play a game as powerful as this?
quote:Kojima has fooled us again: These aren't pre-rendered movies, as many had assumed, but in-game assets running in real time.
quote:MGS4sets new standards for graphics, sound, gameplay, and storytelling, and it may be years before it is equaled, let alone surpassed. You will not play a better game this year -- maybe even this decade. If you own a PS3, buy this game the day it comes out. And if you don't own a PS3, well, you better start saving your nickels and dimes.
quote:Every once in a long while, a game will come along and change all the rules. Final Fantasy 7 transformed the RPG genre. Resident Evil helped create a new sub-category of gaming - survival horror - and Grand Theft Auto 3 single-handedly reshaped the gaming landscape. And now comes Metal Gear Solid 4, a game whose potential influence on the current state of gaming is nothing short of tectonic.
5/5quote:MGS4 it is, without a doubt, one of the greatest games of all time.
Day one.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:EU Limited Edition:
• Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots
• Old Snake figure
• Bonus Blu-ray disc with Making Of video
• Soundtrack.
dus ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
269 euro voor de Ratchet/Uncharted pack?
Sinds wanneer woont deze hapsnurk in Zwolle?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dus ?
net naar MM geweest en 269 kost die ja![]()
Jawelquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk: - Sony working on peripheral for PS3 that transforms into different things. One of which is perfect for FPS games.
Een wii controller is toch niet echt perfect voor fps games.
Echt nietquote:
En daar stond een bordje bij dat ze een fout hadden gemaakt en dat je ter compensatie wel de ps3 voor 399 kon bestellen...right?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dus ?
net naar MM geweest en 269 kost die ja![]()
quote:Sporting over 90 vehicles across multiple classes in the real Baja 1000 - including trophy trucks, class I, motorcycles, ATVs and more - the game challenges players to not only be first across the finish line, but also keep their machine intact! Hyper-realistic dirt and damage modeling in the game means players need to be crazy enough to take chances, but not so reckless that their vehicle is destroyed before the race is over.
Veel Freezes?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Begin pissig op GTA IV en Playstation te worden![]()
Online drama.quote:
Waar?????quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.... anyway,... heb hem kunnen bemachtigen
Stond op de vorige pagina hquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:39 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Waar?????
Nm, kwam de LE bij dimplus tegen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wou ´m net posten!
Hier dus!
Ik had 'm al besteld bij Bol Dood?
Als ik in een staat ben van "BESTELLEN, NU NU NU NU WAAR WAAR WAAR" en ik weet dat zo'n LE dikwijls maar een paar uur online is (of korter zelfs), dan ga ik geen hele thread van diverse pagina's doorlezenquote:
Jij zat immers voor je studie in Engeland was het niet?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef merino het volgende:
Net de stad in geweest en twee pakjes Gioteck triggers gekocht bij de HMV.
Mooie dingen hoor
Ze waren ook nog een pond goedkoper in de winkel(2.99).
Ga nu ze nu snel uittesten
ja dat was opeens wel handig ja. Ze hadden er ook nog zat in de winkel maar de verkoper vertelde me wel al dat ze enorm populair zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij zat immers voor je studie in Engeland was het niet?
Beter topics doorlezen RaymanNL:quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:18 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, ik krijg zojuist de folder van de MediaMarkt (omg Zwolle) binnen, daar in staat een aanbieding van een PS3 met Ratchet and Clank en Fifa 2008 + 2 controllers voor 269! Dat moet gewoon een drukfout zijn, de adviesprijs van dat pakket is 499 euro. Dat kan gewoon nietWeet iemand hier meer van?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:25 schreef Govinda het volgende:
[..]
En daar stond een bordje bij dat ze een fout hadden gemaakt en dat je ter compensatie wel de ps3 voor 399 kon bestellen...right?
Toen ik het foldertje kreeg had ik ff een paar seconden een moment van "@#%#@$#@$ ik ben weer genaaid hoor!". Toen bedacht ik me ff of de prijs wel werkelijk kon zijn en toen kwam ik tot conclussie dat het een drukfout is. Ik denk dat de 2 een 4 had moeten zijn, want zulke bundels kosten gewoon 469 euro.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:18 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, ik krijg zojuist de folder van de MediaMarkt (omg Zwolle) binnen, daar in staat een aanbieding van een PS3 met Ratchet and Clank en Fifa 2008 + 2 controllers voor 269! Dat moet gewoon een drukfout zijn, de adviesprijs van dat pakket is 499 euro. Dat kan gewoon nietWeet iemand hier meer van?
Humor, mijn reactie was precies hetzelfde toen ik de scan hier zag verschijnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Toen ik het foldertje kreeg had ik ff een paar seconden een moment van "@#%#@$#@$ ik ben weer genaaid hoor!". Toen bedacht ik me ff of de prijs wel werkelijk kon zijn en toen kwam ik tot conclussie dat het een drukfout is. Ik denk dat de 2 een 4 had moeten zijn, want zulke bundels kosten gewoon 469 euro.
Pijnlijke typfout.. dat wel!
Nee. die bundel is normaal 499. de Uncharted en Ratched bundel is 469. Maar ik denk dat de MediaMarkt aanbieding wel 469 is, dus 30 euro goedkoper dan bij een andere winkelquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Humor, mijn reactie was precies hetzelfde toen ik de scan hier zag verschijnenMaar idd, de bundel kost normal 469, dus dat kan niet anders dan een drukfout zijn
Ik vraag mij af of er straks een rechtzaak komt zoals toen met die whekamp LCD TV prijsfout
Doe mij die ook! Ik betaal 't dubbele incl verzendkosten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef merino het volgende:
Net de stad in geweest en twee pakjes Gioteck triggers gekocht bij de HMV.
Mooie dingen hoor
Ze waren ook nog een pond goedkoper in de winkel(2.99).
Ga nu ze nu snel uittesten
Zojuist de BIA HH footage zitten kijken, maar ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Live stream van Ubidays persconferentie:
http://ubisoft-ubidays200(...)_ubidays2008_live_uk
EndWar heeft nog weinig mijn aandacht weten te trekken maar de voice command system werkt toch wel briljant hoor![]()
Nieuwe gameplay trailer Brothers In Arms:
http://www.gametrailers.com/player/34489.html
Nee, want in de folder staat duidelijk dat zet- en drukfouten voorbehouden zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of er straks een rechtzaak komt zoals toen met die whekamp LCD TV prijsfout
Ik vind het er best goed uitzien, wordt ook een erg goede sfeer neergezet. En het geluid van de geweren vind ik echt geweldigquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:43 schreef DooD het volgende:
[..]
Zojuist de BIA HH footage zitten kijken, maar ik weet het niet hoor![]()
Het lijkt wel of deze game veel eerder had moeten uitkomen, of ik ben teveel verziekt door de games van de laatste tijd, zoals COD4 en de Killzone 2 en Gears of War 2 footage. Het ziet er achterhaald en outdated uit.
Dat ene mannetje in het team roept de hele tijd hetzelfde namelijk "What's up with the communication laps, (chaps of weet ik veel) why is nobody moving" Dat zinnetje heb ik in 5 min footage minimaal 5 keer gehoord. Ik werd er nu al gek van.
Duidelijk een gevalletje van eerst zien dan geloven.
Als ze een film willen maken moeten ze dat gaan doen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterhaald of niet, de emoties in deze serie zijn ongekend.
Brothers In Arms
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ze een film willen maken moeten ze dat gaan doen.
Een game is een ander medium. Doe dan niet net alsof het een soort next gen film formaat is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja ik zou alleen zijn advies volgen als ik verder de keuze heb om met mijn ass op de balance board te gaan schuren in Raving Rabbids.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:58 schreef RaymanNL het volgende:
Beyond Good and Evil 2![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MEERRRR + trailer
Screens komen uit trailer/teaser en de teaser/trailer is gemaakt met de ingame engine
Metroid pimequote:
hoi, welkom.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef delano.888 het volgende:
Heej ik ben nieuw hier maar heb ook een PS3, heb heel wat te lezen zie ik, iemand enig idee waar je het goedkoopst PS3 spellen kan halen?
Advies? Welk advies?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Nouja ik zou alleen zijn advies volgen als ik verder de keuze heb om met mijn ass op de balance board te gaan schuren in Raving Rabbids.
Om niet met je bips tegen het scherm te schurenquote:
Emoties en of hoge film kwaliteit in-game cutscenes is iets wat ik zeer waardeer in games,.... Geweldige ontwikkeling van gezien de afgelopen jaren en ze mogen er van mij juist mee doorgaan. Het verhoogt naar mijn idee het algemene spelplezier aanzienlijk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ze een film willen maken moeten ze dat gaan doen.
Een game is een ander medium. Doe dan niet net alsof het een soort next gen film formaat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
heb je lang over gedaan danquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk na 5 maanden ofzo, heb ik eindelijk me headset hard staan![]()
Vond geluid altijd zo zacht, moest ik nog een knopje indrukken
quote:Postal 3 verschijnt op de PlayStation 3
Eindelijk is het zo ver! De kogel is uit de kerk. POSTAL 3 zal namelijk zijn opwachting maken voor de PlayStation 3 en misschien zal het spel later ook nog op de nintendo wii verschijnen.
Devloper Scissor's CEO Vince Desi wist het volgende te melden;
We are now in the early stage of designing POSTAL III for the PS3. Every developer has their own approach, so while we started first on the Xbox 360, we are now committing to the PS3 as well, and hopefully who knows maybe even the Wii. So there you have it, POSTAL III is coming to the PLAYSTATION 3 and you heard it from us.
Linksys is ook niet altijd je vriend bij GTA hoor. Volgens mij hangt het ook weer af van welke firmware je hebt. Sommige mensen doen een update en ineens vliegt alles er uit. Als het bij jou nu goed werkt moet je gewoon overal vanaf blijvenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan eindelijk weer online met GTAIV, de speedtouch modems blijken de boosdoener te zijn gebruik nu een Linksys modem zonder problemen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Nog tien posts en we zijn eindelijk van die belachelijke TT af![]()
![]()
hard klappenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:02 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
heb je lang over gedaan dan
ik moet me headset nog werkend krijgen binnen GTA, hoe werkt dat eigenlijk? (zon bluetooth headset) hij werkt gewoon wanneer ik hem test...maar hoe gaat die aan in GTA dan bv
Joh. Does the pope shit in the woods.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef rakotto het volgende:
Mogelijk demo van Fallout 3 tijdens E3
OP de E3 ja.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef rakotto het volgende:
Mogelijk demo van Fallout 3 tijdens E3
quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Joh. Does the pope shit in the woods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |