Oh men, dat zou echt geweldig zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mysterieuze countdown op de site: http://www.residentevil.com/
eind 2008quote:Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Tekken 6....dat spel was er ook nog he
Wanneer kunnen we het spel in godsnaam verwachten Namco?
RE5 wordt toch HD en Dolby 5.1?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh men, dat zou echt geweldig zijn
RE in HD en DD5.1 =![]()
![]()
quote:
Ah kijk mijn oude sony ondersteunde idd wel 60 hz, eerdaags een nieuwe tv dusquote:Op maandag 26 mei 2008 00:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn de Blu-ray discs in PAL-60 formaat. Dus in 60Hz, en je tv ondersteunt dat niet. Dus heb je zwart/wit beeld. En nee, een andere kabel helpt niet...
Dus een nieuwe TV!
http://www.gamespot.com/p(...)hp?topic_id=26399827quote:- Metal Gear Solid IV (PS3): A [Jeremy Parish] A- [Crispin Boyer] B+ [Milkman]
quote:MGS4: 10 "Metal Gear Solid 4 is Hideo Kojimas best and most touching game ever.''
Wat een debiel publiek zegquote:
Van diezelfde magine op hun forum:quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze is wel echt van het Zweedse blad LEVEL:
[..]
quote:K81: There the guy from PSM says that this generation starts with MGS.
Pär Villner: Couldn't have said it better myself. It's like when Super Mario 64 was released
Army_Reserve: It's really that good Perre?
Pär Villner: It's undescribable.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
De "groen!"-roepers bij Lingo zijn er niks bij..
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt in een PS3-topic vertellen dat de ps3 wordt overwonnen door de Wii????!?!?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oi!quote:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.vgp.caquote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik wil graag 2 dual shock 3 controllers kopen, maar zag dat ze op die ebay pagina het niet meer verkopen. Heeft iemand misschien een andere site waar je het goedkoop kan krijgen?
En ik wil dan mijn 2 six axis controllers verkopen voor 60. Is wel een mooie prijs toch?
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik wil graag 2 dual shock 3 controllers kopen, maar zag dat ze op die ebay pagina het niet meer verkopen.
Dan was het een andere pagina dat ik had. Bedankt voor de website.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Heb bij hem vrijdag twee besteld. MGS 4 en Rumble =
Je weet dat je gewoon een kabeltje nodig hebt van een eurotje of 10 he. Mediamarkt dan 20 dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef Robin__ het volgende:
niet hdmi naar dvi, ps3 uitgang naar vga.
De vraag is natuurlijk, heb je een andere resolutie gekozen dan de standaard 576i resolutie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef Robin__ het volgende:
http://www.jemico.nl/XCM-1080p-VGA-Box-per-stuk-N_art_801.php
niet hdmi naar dvi, ps3 uitgang naar vga.
krijg je een kabel bij die hetzelfde is als de meegeleverde kabel, maar dan met 5 stekkertjes (3x beeld 2x geluid) en aan de andere kant gewoon een vga uitgang (en ook ingang, om je pc door te lussen)! k snap er nix van.
Is toch gewoon een USB verleng voor... struikel je over bij een electronica zaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand ook enig idee waar ik een verlengstuk voor m'n usb kabel voor het opladen van de controller kan halen? Die ik nu heb is nogal kort. Is het trouwens ook mogelijk om de controller via de PC op te laden?
Die kreng houdt van zuipen zeg.
Wat moet dat worden dan? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoort.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:
De website van Afrika is online.
Er zit dus wel schot in de zaakZou Play-Asia dan toch gelijk hebben?
Is een PS3-exclusive die al op de E3 2005 was aangekondigd. Sindsdien niks meer over gehoord. Er is verder ook niks over bekend, behalve dat het zich in Afrika afspeelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat moet dat worden dan? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoort.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh men, dat zou echt geweldig zijn
RE in HD en DD5.1 =![]()
![]()
Zeg je nu dat Resident Evil 5 geen HD graphics krijgt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]... RE gebruikt pre-rendered achtergronden. Als je die HD maakt zien ze er nog uit alsof ze uit 1995 komen. Net alsof je een SCUMM game in HD speelt. Het verschil is geen smiley waard.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
MGS4 besteld bij 3BM.
Ik bestel hem pas de 19e bij VGP.CA, dus heb ik hem 2 weken na de release pasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Deze GOTY moet je gewoon vanaf dag 1 hebben
Driehoekje drukken als je erop staat? Meer weet ik ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef Platina het volgende:
Ehm ik heb dus gebruikers aangemaakt op mijn PS3 Systeem. Hoe moet ik die verwijderen? Want ik zie dat nergens staan, en ik wil er dus een paar weggooien.
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Resident Evil 5 geen HD graphics krijgt?
Oh.quote:
Ja ik kan ook niet echt langer wachten dan de release datum. Daarom koop ik 'm gewoon bij MM. Dan betaal ik maar meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Heeft Google nog naweeen dan van de KPN storing?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef Platina het volgende:
Ehm ik heb dus gebruikers aangemaakt op mijn PS3 Systeem. Hoe moet ik die verwijderen? Want ik zie dat nergens staan, en ik wil er dus een paar weggooien.
Je moest eens weten hoeveel mensen op fora gebanned worden van Google..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heeft Google nog naweeen dan van de KPN storing?
Hier, eerste hit: http://au.playstation.com(...)AQ_delete_user.jhtml
Ach, er is zat tussendoor te gamen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Tekken voor PS3 ga ik ook zeker halen, mits goede online functiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er is zat tussendoor te gamen.
En hij wordt toch wel goed, dus die paar dagen extra...
Al moet ik zeggen dat ik soms toch een raar gevoel krijg bij sommige previews. Niet iedereen is laaiend enthousiast. Vaak zelfs gematigd positief.
Vooral dat het soms "te verplicht" aanvoelt vind ik niet zo tof... Deel 2 was ook zo'n deceptie....
Gelukkig maakte 3 alles goed.
Wanneer komt mijn game eigenlijk, Tekken next gen dus.. Wel vet dat mn X-Arcade het gewoon doet
.
Ja, ik volg het nu ook even niet meerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh.
Dan snap ik niet waar je het over had, want ik neem aan dat Kremers op Resident Evil 5 doelde. Toch? De teasersite is in ieder geval van Resident Evil 5.
quote:Sony has told Eurogamer that it will not be publishing Afrika in Europe.
The spokesperson was unable to give anything else away, other than to confirm that it will be seeing the light of day in Japan.
Japan, incidentally, is where the third official sighting of the elusive wildlife game has recently taken place in the form of a placeholder website, which shows a rhino waddling across the screen over the words "Coming Soon...".
The only other times Afrika has stuck its neck out was at its E3 2006 unveiling and at the Tokyo Game Show last year.
Afrika is a safari game that has animals like giraffes, rhinos, lions and more roaming around the plains. Details on what you're supposed to do to these are unclear, although we presume that hunting them down and sticking their heads on your wall may not be it.
Raar met een regiovrije game. Kost ze toch niks extra? Of hebben ze geen zin in vertalen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Sackboy het volgende:
No Afrika for Europe, says Sony
[..]
[ afbeelding ]
zelfs deel 2 heb ik met volle teugen van genoten (tussen de filmpjes door that is), niet zoveel als 1 en 3, maar toch, dus MGS 4 wordt gewoon verplichte kost voor mij. Moet wat te doen hebben tussen het werken en het EK doorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er is zat tussendoor te gamen.
En hij wordt toch wel goed, dus die paar dagen extra...
Al moet ik zeggen dat ik soms toch een raar gevoel krijg bij sommige previews. Niet iedereen is laaiend enthousiast. Vaak zelfs gematigd positief.
Vooral dat het soms "te verplicht" aanvoelt vind ik niet zo tof... Deel 2 was ook zo'n deceptie....
Gelukkig maakte 3 alles goed.
Wanneer komt mijn game eigenlijk, Tekken next gen dus.. Wel vet dat mn X-Arcade het gewoon doet
.
Voorbeelden?quote:
quote:- Officieël PlayStation Magazine (GB): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (VS): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (Italië): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (Nederlands): 9.6/10
- Level (Zweden): 10/10
- Joypad (Frankrijk): 19/20
- Jeuxvideo Magazine (Frankrijk): 18/20
Ik heb er goed aan gedaan om 'm direct te bestellen zo te lezen. Als ik een ander adres signaleer drop ik 'm hier meteenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Chocobo het volgende:
Is MGS4's Limited Edition nog ergens te bestellen. De bol.com levering is uitverkocht zag ik!
ja hier maar hij is wel een tientje duurder en zowiezo te duur voor een mgs gamequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:21 schreef Chocobo het volgende:
Is MGS4's Limited Edition nog ergens te bestellen. De bol.com levering is uitverkocht zag ik!
http://12game.com/PS3/Metal_Gear_Solid_4_Limited_Edition.aspxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er goed aan gedaan om 'm direct te bestellen zo te lezen. Als ik een ander adres signaleer drop ik 'm hier meteen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja hier maar hij is wel een tientje duurder en zowiezo te duur voor een mgs game
quote:A lot of fantastic games have come out in the past years, but none that has seriously given me that feeling that I’ve discovered something completely new, the way Metal Gear Solid, Half-Life or Zelda: OoT did when I played them for the first time.
But Metal Gear Solid 4 takes me back to that stage where everything feels new. Hideo Kojima not only surpasses the ten-year old predecessor – he once again manages to conjure up emotional storms within me that I actually didn’t know existed.
It’s not about one single revolutionary aspect. It’s about that MGS4 is so beautiful, so perfect and that it dares to get so close. When the credits roll, it feels like it’s just now that I’ve understood what games are all about.”
thanks voor het meedenkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk, heb je een andere resolutie gekozen dan de standaard 576i resolutie?
Zo ja, dan blijft mijn 'oplossing' staan.
De PS3 aan/uit knop ingedrukt houden voor een paar seconden (5) wachten op 2 of 3 piepjes... voila, video-settings gereset. Heb je dat al geprobeerd?
En wat Disjfa zegt kan je gewoon negeren... die snapt het niet...
EDIT:
Ja, wat ik zeg klopt helemaal, aangezien je eerste aansluit manier was van Component (dus HD ondersteuning, vandaar ook 3 video inputs, RGB en 2 audio) naar VGA. Nu gebruik je de composiet aansluiting (niet HD resolutie input) en de PS3 probeert dat wel uit te sturen, alleen kan de kabel dat niet aan en je tv op die aansluiting ook niet.
Dus gewoon doen wat ik zeg!![]()
![]()
EDIT 2:
Ik ga er even vanuit dat de kabel die je nu gebruikt bestaat uit 1 gele, 1 rode en 1 witte,,, en die op een scart-blokje hebt gezet, Dat is dus een SD-signaal.
Thanks!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb er goed aan gedaan om 'm direct te bestellen zo te lezen. Als ik een ander adres signaleer drop ik 'm hier meteen
Niet meer leverbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://12game.com/PS3/Metal_Gear_Solid_4_Limited_Edition.aspx
12game. Prima zaak
Heb ze vandaag ook binnengekregen! Wereld van verschilquote:Op zondag 25 mei 2008 08:48 schreef Govinda het volgende:
Gisteren mijn Gioteck triggers bezorgd gekregen; het aanbrengen is echt supersimpel.
Ik merk echt wel een verschil in grip; je vingers glijden er nu gewoon niet af. Topdingskie: nu nog even wachten op de volgende DS3 om die ook van triggers te voorzien
Ben jaloers op je pre-orderquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oops![]()
Nouja als ik er wel een vind waarbij die leverbaar is hoor je het dus wel
staat op de vorige paginaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer komt mijn game eigenlijk, Tekken next gen dus..
Wat ik ook merk is dat het half ingedrukt houden van de R2/L2 knoppen nu veel makkelijker is, bijvoorbeeld met gas doseren of even om een hoekje kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb ze vandaag ook binnengekregen! Wereld van verschil
Je kwam zelf met bol. Ik heb hem daar gelijk besteld, maar daar is die inmiddels ook weggehaald. Trouwens bij Dimensionplus staat de MGS4 LE nu ook online. Ik verwacht dat zij erook niet veel zullen hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oops![]()
Nouja als ik er wel een vind waarbij die leverbaar is hoor je het dus wel
Wou ´m net posten!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Trouwens bij Dimensionplus staat de MGS4 LE nu ook online. Ik verwacht dat zij erook niet veel zullen hebben.
Ze hadden maar 50 stuks trouwens.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Je kwam zelf met bol. Ik heb hem daar gelijk besteld, maar daar is die inmiddels ook weggehaald.
Ik weet, maar ik zuinig op geldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Jij *#@$%&* gore *&^%@#$*quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja hier maar hij is wel een tientje duurder en zowiezo te duur voor een mgs game
Wat is nou een goede plek om die krengen te bestellen en wat kost dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef Govinda het volgende:
[..]
Wat ik ook merk is dat het half ingedrukt houden van de R2/L2 knoppen nu veel makkelijker is, bijvoorbeeld met gas doseren of even om een hoekje kijken.
Komt denk ik doordat de triggers voor een grotere hefboom zorgen.
Raar dat zo'n klein stukje plastic niet standaard op de controller zit
MGS 1quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:41 schreef DaggerNL het volgende:
Ik ga MGS1 opnieuw spelen, had het ooit op koninginnedag gekocht voor 4 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!!!! Besteld!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wou ´m net posten!
Hier dus!
Ik had 'm al besteld bij Bol Dood?
Post op neogaf:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef Govinda het volgende:
[..]
Raar met een regiovrije game. Kost ze toch niks extra? Of hebben ze geen zin in vertalen?
Of zal het weer zo'n ontzettende kutgame worden die alleen jappen leuk vinden?
Ach, importeren kan altijd
quote:It's a bitch to localise all the animal noises.
Die LE-zwakte van jouquote:
grafisch hoertjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef Wessiej het volgende:
Stuk lelijker geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |