quote:Op zondag 25 mei 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
Chad Warden blijft gewoon kapot spang [ afbeelding ]
Goed dat er ook nog users zijn die de TT kunnen waarderenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
TT
Ill give you 600 dollah juz to shut up nigga
Ik wou net even m'n ID toevoegen en dus klik ik op de link....quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wou net even m'n ID toevoegen en dus klik ik op de link....
Welke fucker is hiervoor verantwoordelijk?
You Got Rick Rolledquote:Op zondag 25 mei 2008 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wou net even m'n ID toevoegen en dus klik ik op de link....
Welke fucker is hiervoor verantwoordelijk?
Misschien wat poorten opengooien in je router? Of anders je ps3 op DMZ zetten?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens ik heb een probleem, sinds ik de firmware van mijn speedtouch 456 geupdate heb werkt GTAIV online niet meer in quick match.
Ik krijg telkens de melding te zien nadat ik in de lobby ben dat de verbinding verloren is gegaan tijdens het connecten van een of meerdere spelers.
Wat is hier aan te doen want al mijn andere spellen werken wel prima met deze firmware.
En op speedtouch.nl worden alleen de nieuwste downloadfiles geplaatst.
Sexyquote:Op zondag 25 mei 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
* Cyberia verlangt naar de E3
[ afbeelding ]
E3 is doodquote:Op zondag 25 mei 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:E3 terug op oude locatie
Jarenlang ging de Electronic Entertainment Expo door in het Los Angeles Convention Center, maar in 2007 verhuisde de vernieuwde E3 Media & Business Summit naar een locatie in Santa Monica.
Die locatie was echter niet perfect en de ESA, de organisatoren, hebben besloten om in 2008 terug te gaan naar het Los Angeles Convention Center. Deze terugkeer komt er omdat de organisatie vorig jaar veel kritiek kreeg omwille van de grote verdeeldheid van de verschillende events. De nieuwe E3 gaat nu dus door op de oude locatie. De E3 gaat volgend jaar door van 15 tot 17 juli. Rond die tijd doen we dus onze uiterste best om jullie al het nieuws mee te geven.
Cyb verlangt dus naar de doodquote:
Welke poorten zoal?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien wat poorten opengooien in je router? Of anders je ps3 op DMZ zetten?
Hier staat een overzicht met alle poorten per spel, GTA4 staat ergens bovenaan bij new gamesquote:
Ik ook, maar ook naar de Ubidays komende woensdag en donderdagquote:
Zou je me aub kunnen helpen met het forwarden weet niet waar ik de getallen moet kwakken.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier staat een overzicht met alle poorten per spel, GTA4 staat ergens bovenaan bij new games
en anders is dit ook een handige tutorial
Ik neem vrede met Capcom, Sony, MS, Namco, Ubisoft en Square Enix.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfde locatie ja, maar veel publishers komen al niet eens meer.
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hier staat een overzicht met alle poorten per spel, GTA4 staat ergens bovenaan bij new games
En hij is online.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice![]()
Zondag allemaal kijken dus.
Welke websites had jij daar open staan dat jij het nodig vond om ze in de taskbar weg te shoppen?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zou je me aub kunnen helpen met het forwarden weet niet waar ik de getallen moet kwakken.
[ afbeelding ]
Die openingquote:Op zondag 25 mei 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En hij is online.![]()
http://www.gametrailers.com/bonusround.php?ep=22&pt=1
David Hayter is te gast trouwens!
Als ik me niet vergis zijn de Blu-ray discs in PAL-60 formaat. Dus in 60Hz, en je tv ondersteunt dat niet. Dus heb je zwart/wit beeld. En nee, een andere kabel helpt niet...quote:Op zondag 25 mei 2008 22:25 schreef marcek het volgende:
Had ik gisteren planet earth weer is uit de kast getrokken, speelt hij in zwart-wit af![]()
Heb sinds kort een oude philips breedbeeld gekregen van iemand, op mijn oude sony 54 cm tv speelde hij wel gewoon in kleur af.
Iemand bekend met dit probleem?
Of heb ik nu een goed excuus om een hd tv aan te schaffen ?
zag net beelden van a bridge to far op een brug enzo, gaat gewoon 1 op 1 in bia verderquote:Op zondag 25 mei 2008 18:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ook naar de Ubidays komende woensdag en donderdag![]()
Met BiA: Hells Highway, EndWar, Hawx, Shaun White's Snowboarding, nog twee of drie onaangekondige games en natuurlijk Far Cry 2![]()
Ubisoft rockt gewoon
Dit is pas hubba hubba:quote:Op zondag 25 mei 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Alfonso Ramos wins fourth FIFA Interactive World Cup
Alfonso Ramos from Spain today (Saturday, 24 May) won the FIFA Interactive World Cup 2008 in Berlin and with it, the title of FIFA Interactive World Player 2008. With a high-spirited, energetic crowd of fans cheering him on at the Sony Center, Ramos's FC Barcelona defeated Michael Robeiro's (USA) FC Barcelona side 3:1. Dominik Posch from Austria secured the third place with a 2:1 victory over Andrea Casagrande Buffo from Brazil.
The FIFA Interactive World Cup champion received the brand new competition trophy as well as USD 20,000 in prize money from FIFA Marketing Director Thierry Weil and former Ghanaian international and first African player in the German Bundesliga Anthony Baffoe. Former German international Fredi Bobic and Kevin-Prince Boateng of English club Tottenham Hotspur also were very impressed by the high level of the competition. In addition, Ramos received an invitation to the FIFA World Player Gala in Zurich on 12 January 2009, where he will be crowned alongside this year's top male and female footballers.
After a busy eight-month qualifying season with live events in 20 countries around the world and with more than 28,000 players competing in both live and online qualifiers, the fourth edition of the FIFA Interactive World Cup reached its climax in the German capital as the world's elite 32 players battled it out on the virtual football pitch with EA SPORTS™ FIFA08 on PLAYSTATION®3 to determine the destiny of the ultimate title in the football gaming calendar.
Volgens mij zijn ze gewoon nog niet begonnen aan dat spel en heeft Sony eigenlijk geen idee wat ze ermee aan moetenquote:Sony: Geen informatie rondom Afrika op dit moment
26 mei 2008 - Sony heeft bekend gemaakt dat er helaas nog geen nieuws is omtrent de PlayStation 3 exclusieve titel Afrika, welke al sinds de launch van de console in de planning staat. Een woordvoerder van SCEE wist dit te vertellen via de website van Videogaming247. De game staat echter sindskort op de website van Play-Asia vermeldt voor een releasedatum die valt op 28 augustus van dit jaar. Tot dusver is er nog vrijwel geen informatie rondom het spel verschenen. Niemand weet dan ook nog wat de bedoelingen zullen zijn van Afrika, wat de mogelijkheden zullen zijn en wat het speciaal zal moeten maken. Later dan ook hopelijk meer hierover.
Het was toch gewoon Pokemon Snap met diertjes?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon nog niet begonnen aan dat spel en heeft Sony eigenlijk geen idee wat ze ermee aan moeten
Heeft Sony dat officieel naar buiten gebracht of is dat gewoon wat de pers verwacht?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was toch gewoon Pokemon Snap met diertjes?
Uhm jaquote:Op maandag 26 mei 2008 09:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heeft Sony dat officieel naar buiten gebracht of is dat gewoon wat de pers verwacht?
Dank jequote:Op zondag 25 mei 2008 22:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3
Mysterieuze countdown op de site: http://www.residentevil.com/quote:Resident Evil 5 now due out in November?
In March, we posted a rumor on how Resident Evil 5 was expected to hit as early as October (possibly Halloween). This was in support of the rumor that released in April's issue of Electronic Gaming Monthly. Well, we've received an update from our source stating that Capcom has now pushed the title back to release in November.
We've also been told that Sherry Birkin (the young girl who assisted Claire Redfield in Resident Evil 2) will play a role in Resident Evil 5. Since the game takes place 10 years after Resident Evil 2, that puts Birkin at about 22yrs. Old – the perfect age for killing zombies.
Could she be the second playable character for the rumored Co-op? Only time will tell, however, this role may be reserved the female mercenary recently shown in Japan’s Famitsu magazine.
With a new trailer set to debut May 31st, we hope some of these rumors will be answered. Stay tuned to PSU.com for more information.
Raar bericht; eerst hebben ze het over Halloween en dan dat ie is uitgesteld naar November.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
In March, we posted a rumor on how Resident Evil 5 was expected to hit as early as October (possibly Halloween). This was in support of the rumor that released in April's issue of Electronic Gaming Monthly. Well, we've received an update from our source stating that Capcom has now pushed the title back to release in November.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |