Wordt toch proppen om zo'n Snes cassette in die blu-ray gleuf te krijgen lijkt me. Misschien met een paar tikken van een hamer erop.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jij ziet de waarde dus niet in van Snes, PS1 en PS2 games.
Wat heb je daar voor MGS betaald ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2x Metal gear besteld bij 3BM![]()
En op de helft met Valkyria
Chad Wardenquote:
Dat soort taalgebruik mag alleen gebruikt worden in combinatie met een foto van een katquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat soort taalgebruik mag alleen gebruikt worden in combinatie met een foto van een kat
Triestquote:
PS triplequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan het originele filmpje niet meer vinden, die is verwijderd van Youtube![]()
Bedoel je [ url=plaats-hier-de-url]plaats hier de tekst[/url] ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat was trouwens de code om een tekst te verwerken in een url?
G-policequote:Op zondag 25 mei 2008 00:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Hehe, heb net weer even een stukje G-Police gespeeld. Als je dat weer ziet besef je pas hoe fucking goed games van tegenwoordig eruit zien
Balliiiiin!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Triest
Vond deze nog bij de related video's
Hehe ja. De gameplay is alsnog best wel leuk, maar de graphics en controls zijn tegenwoordig niet meer helemaal lekkerquote:Op zondag 25 mei 2008 00:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
G-police
Dat speelde ik vroeger altijd op mijn PC, die in die tijd echt supergoed was daarvoor
16-bit graphics e.d.
Ach, das waar ookquote:
Afgezien van de ps2 die ik er voor heb, ga ik gewoon geen prev-gen games meer spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Want die shitload aan toptitles op de ps2 zijn idd het spelen niet meer waard of wat ?
Altijd al gezegd (en geweten) dat ie hier zou komen. Vraag was alleen; wanneer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3![]()
MGS 4 is voor mij ook dé reden waarom ik niet langer kon wachten.
Ik haat racen. Hoe mooi het er vaak ook uitziet... Nee, niets voor mij.quote:Op zondag 25 mei 2008 02:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet vind ik persoonlijk een geweldige game. Het is dan wel een verdomd makkelijke game maar lopen door zulke prachtige en vreselijk kleurrijke werelden, is een lust voor het oog. Dat zette mij aan om de game verder te spelen. Maar ik was sowieso al een fan van de serie.
GT5 Prologue is ook wel een aanrader alleen zou ik 'm niet voor de volle mep halen. Wellicht dat een van je collega's 'm naast de PS3 een exemplaar mee kunnen nemen
quote:
Imo een zwaar overrated middelmatige shooter.quote:Op zondag 25 mei 2008 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
quote:Op zondag 25 mei 2008 10:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Imo een zwaar overrated middelmatige shooter.
Graphics zien er prima uit, maar man o man wat ben je veel op dezelfde negers aan het schieten..
Hey! een eeuwenoude tombe..met negers!
Hey! een verlaten kasteel.. met negers!
In het begin begon het goed met het klimmen en afentoe aktie, daarna werd het een zwaar aftreksel van Gears of war.
Leuke budget bak game, meer is het niet.
En vergeet het geluid nietquote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aftreksel van Gears of War??![]()
Gears of War is zelf een aftreksel van tientallen andere games. En alsof je in Gears of War niet de hele tijd op dezelfde debiele quasimodo monsters zit te schieten.. Uncharted is juist een van de beste consolegames van deze generatie! De graphics zijn subliem, veel indrukwekkender dan dat donkere saaie Gears of War imho. Check alleen al dat water in dat level met die jetski's![]()
En de gameplay is zo heerlijk soepel dat ik geen eens last had van de PS3 controller! Het spel is zo tegen het einde misschien een beetje eentonig, maar Uncharted is allesbehalve overrated en middelmatig.
Agreequote:Op zondag 25 mei 2008 10:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Imo een zwaar overrated middelmatige shooter.
Graphics zien er prima uit, maar man o man wat ben je veel op dezelfde negers aan het schieten..
Hey! een eeuwenoude tombe..met negers!
Hey! een verlaten kasteel.. met negers!
In het begin begon het goed met het klimmen en afentoe aktie, daarna werd het een zwaar aftreksel van Gears of war.
Leuke budget bak game, meer is het niet.
Tottally disagrees.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gears of War is zelf een aftreksel van tientallen andere games. En alsof je in Gears of War niet de hele tijd op dezelfde debiele quasimodo monsters zit te schieten.. Uncharted is juist een van de beste consolegames van deze generatie! De graphics zijn subliem, veel indrukwekkender dan dat donkere saaie Gears of War imho. Check alleen al dat water in dat level met die jetski's![]()
En de gameplay is zo heerlijk soepel dat ik geen eens last had van de PS3 controller! Het spel is zo tegen het einde misschien een beetje eentonig, maar Uncharted is allesbehalve overrated en middelmatig.
Proestquote:Op zondag 25 mei 2008 02:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Afgezien van de ps2 die ik er voor heb, ga ik gewoon geen prev-gen games meer spelen.
Daarom koop ik ook geen Wii.
Ik vind dat Uncharted een game is met een identiteits crisis, de game weet zelf niet of het nou een Shooter of een platformer is.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moest alleen nog maar schieten?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind dat Uncharted een game is met een identiteits crisis, de game weet zelf niet of het nou een Shooter of een platformer is.
Ik had het halverwege de game (na 4 uur dus) al gehad eigenlijk, ik had alles al gezien en je deed niets anders meer dan schieten.
Als je moest klimmen dan waren het 2 blokken, om vervolgens weer 10 vijanden neer te schieten.
Het cover systeem werkte ook niet naar mijn zin, en dan nog dat geforceerde Sixaxis gebruik erin... je kon het geeneens uitzetten, waardeloze manier van granaten gooien.
Het is bij de tutorial een Adventure, daarna is het action.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je moest alleen nog maar schieten?En wat is er dan aan gears beter.....? Daar moet je niet schieten? En het heeft geen identiteits crisis. Het is een action/adventure. Klaar. Zo simpel is dat nou
Your total is:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor MGS betaald ?
Heb je een linkje naar de winkel?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Your total is:
$51.95 per item x 2
$1.75 insurance (required)
$0.00 Sales discounts (-) or charges (+)
$25.90 shipping/handling
-----
$131.55 = Total
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest
Maar om antwoord te geven,... ik heb ook alleen Uncharted,... ken naast dat spel geen andere musthaves. MGS4 wordt mijn 2e game voor PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |