quote:Meer Metal Gear Solid 4 details
Om maar meteen met een waarschuwing te beginnen: onderstaande post bevat spoilers over Metal Gear Solid 4, wanneer je verrast wil worden door de game is het niet verstandig om de tekst te lezen.
Het Nederlandse Official PlayStation Magazine heeft de game van een cijfer voorzien, de game kreeg een 9.6, hetzelfde cijfer als Grand Theft Auto IV. De graphics kregen 18 van de 20 punten, de muziek kreeg de volle 20 punten en de gameplay kreeg er 58 van de 60. Hieronder de ervaringen van de reviewer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:If it wasn’t for the new features the game would read like a massive re-skinning job, but thanks to the inclusion of God Hand’s dodging abilities and a fully integrated online co-op story there’s enough on the new features front to avoid those damning accusations of cashing in on the same idea.
Een co-op story... Dat is niet hetzelfde als de campaign mode in Co-op spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 Preview
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de demo gespeeld en ik vond hem best meevallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef merino het volgende:
Bioshock![]()
en echt onbegrijpelijk dat Haze zo kut geworden is zeg. Demo niet gespeeld verder maar ik verwacht er echt niets van met deze cijfers.
Morgen maar even de stad in om bij de hmv te kijken voor de triggers. Huidige triggers zijn ruk.
Dan kopen, je geniet er wel van die 6 !!! uur, niet 9quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is de concensus wat Heavenly Sword beterft? Ik weet dat de gameplay GoW-achtig is, en dat het spel maar een uurtje of 9 duurt. Maar dat is voor mij juist een pré.
Volgens mij in dit geval wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een co-op story... Dat is niet hetzelfde als de campaign mode in Co-op spelen.
Alhoewel er nu geruchten gaan dat het hele co-op verhaal fake is, aangezien het artikel ook van Gamesradar is verwijderd. Ik hoop dat het gewoon vanwege een embargo is ofzo..quote:Like Gears, the entirety of Resident Evil 5 features jump in/jump out gameplay with the AI taking over the reigns of our mysterious female mercenary when you’re playing alone.
Ja idd geen co-op in Resident FUCKING evil 5!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Het wordt toch geen Gears of RE mag ik hopen?
AI co-op was in Resident Evil 0 ook al ruk. Plus dat het ten koste gaat van de sfeer. RE is veel enger als je solo speelt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]Dit is leuk en aardig voor de 'casual' gamer maar,voor de hardcore fan boeit een complex verhaal geen reet natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Eens. RE4 is fantastisch, en Capcom moet zeker doorgaan met de ingeslagen weg. Maar een nieuwe game, of remakes van deel 2 en 3 in de stijl van RE op de GC zou ook fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef NutKees het volgende:
Godver, ik wil de oude formule Resident Evil terug. Niks mis met RE4, maar ik vond het oude systeem toch beter: sleuteltjes zoeken, puzzeltjes oplossen, van kamer naar kamer, af en toe een monstertje door de ruit of uit een kast, lekker claustrofobisch en beklemmend gevoel...
Oude PC/360-screensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
Eerste PS3-screens van Bioshock:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Inderdaad. Dat "monster" in de laatste screen is namelijk uit de game gekniptquote:
Ik wilde Bioshock sowiezo nog eens een tweede keer spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
Eerste PS3-screens van Bioshock:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Count me inquote:Cutscenes van filmische allure in MGS4
Binnen enkele weken is het zo ver en kunnen we eindelijk aan de slag met Snake. Toch zijn niet alle gamers fans van dit spel. Een van de reden is de lengte van de cutscenes die - volgens hen - te lang waren.
Voor de lezers onder jullie die deze mening deelden is er minder goed nieuws. PSW magazine, dat het spel al helemaal uitgespeeld heeft, meldt dat sommige cutscenes bijna anderhalf uur duren. Voor dit spel zal je dus zeker moeten weten dat je die dag niks gepland hebt of je mist heel wat.
Tering...je kunt toch wel op pauze drukken mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Count me in [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jezus anderhalf uurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Count me in [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dus.quote:The good news is that you can now skip or pause the scenes. Hands up though, how many of you are actually going to sit through the full 90 minutes?
"MGS4's story is massive. The videogame equivalent of all three Godfather movies on one disc," says the mag.
"As you'd expect, you'll spend a lot of time watching cut-scenes, so if you found previous games' story exposition laborious, then you'd better find yourself a nice cushion and plenty of teabags in readiness for MGS4's.
"They can be skipped, but you'll be missing out on some of the finely crafted examples of FMV footage anywhere in gaming," the article boldly proclaims
quote:Zeer beperkt beschikbaar, slechts 50 stuks
PU gaf Assasin's Creed een 9,9. Die vertrouw ik dus niet meerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Limited Edition is inmiddels te reserveren bij Bol
[..]
De PU heeft het spel een 9.0 gegeven trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jan de orakel was datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PU gaf Assasin's Creed een 9,9. Die vertrouw ik dus niet meer
Misschien kan je eerst het boek gaan lezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jezus anderhalf uur![]()
Ik wil een game spelen, als ik een film wil kijken pleur ik er wel een DVD in ofzo![]()
Don't get me wrong, MGS4 wordt een topgame, maar dit gaat wel ver, als je het echt zo nodig vindt om een meeslepend verhaal op te zetten moet dit ook in gameplay kunnen, en anders maak je er maar een film bij, apart, op dvd/bluray
Ik kreeg de Bioshock LE ook op de launch dag binnen van Bol. Dat zou dus in het pricipe geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef -Menn0- het volgende:
Wat ik wel relaxed zou vinden is als je die filmpjes kan doorspoelen, niet skippen maar op 2 keer normale snelheid of 4 keer.
Twijfel over de LE bij bol.com, ik wil em namelijk wel 12 juni kunnen spelen
Jeroen zeker? Hij is wel een MGS expert dus dat zit wel snor!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vond Jeroen zijn review raar overkomen. Net alsof hij zelf niet wist wat MGS4 nu was. Hij haalde duidelijk aan dat de game twee gezichten had, maar wilde er verder niet te diep op ingaan vanwege spoilers. Ik werd er niet veel wijzer uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jeroen zeker? Hij is wel een MGS expert dus dat zit wel snor!
Die 9,9 was van jantje en dan weet je genoeg al snap ik ook nog wel waarom die een 9,9 gafquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:48 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik vond Jeroen zijn review raar overkomen. Net alsof hij zelf niet wist wat MGS4 nu was. Hij haalde duidelijk aan dat de game twee gezichten had, maar wilde er verder niet te diep op ingaan vanwege spoilers. Ik werd er niet veel wijzer uit.
De review in OPM vind ik een stuk duidelijker en beter. Niet dat een 9,0 van de PU een slecht cijfer is, maar goed ze gaven MGS2 ook een 7,8 en FFX ook slecht cijfer en AC een 9,9 dus waar hebben wij het over. In dat opzicht is de PU wel vaker de boot in gegaan. Ik koop dat blad ook meer vanwege de nostalgische waarde en niet zo zeer voor hun goed gefundeerde meningen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil nu twee Dual Shock's importeren (via Ebay) alleen is het dan verstandig om ze apart te laten versturen rekening houdend met de douane?
Wat hebben die gay videos ermee te makenquote:
Yep, is verstandiger om ze apart te laten versturen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil nu twee Dual Shock's importeren (via Ebay) alleen is het dan verstandig om ze apart te laten versturen rekening houdend met de douane?
Maar ik hou in het geheel niet van wachten. Dat ik weet dat ik em om 9 uur al kan spelen en dan misschien tot 3 uur 's middags moet wachtenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik kreeg de Bioshock LE ook op de launch dag binnen van Bol. Dat zou dus in het pricipe geen probleem moeten zijn.
Slaap je wat langer doorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar ik hou in het geheel niet van wachten. Dat ik weet dat ik em om 9 uur al kan spelen en dan misschien tot 3 uur 's middags moet wachten
Uit Hong Kong?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:08 schreef Sackboy het volgende:
Ze staan er ook voor ¤30 inclusief op trouwens.
Komt de mijne ook vandaan hoor. Hong Kong dan he, niet deze eBay verkoperquote:
En dat is vreemd omdat..quote:
De kans op namaak daar bijzonder groot is.quote:
Onzin. Zolang er 'official' of 'Sony' in de advertentie staat krijg je gewoon dezelfde officiele Sony controller die je hier ook in de winkel koopt. Of nou ja, over twee maanden dan..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans op namaak daar bijzonder groot is.
Net zoals bij de memory sticks van de PSP bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Onzin. Zolang er 'official' of 'Sony' in de advertentie staat krijg je gewoon dezelfde officiele Sony controller die je hier ook in de winkel koopt.
Memorysticks is een heel ander verhaal dan controllers. Bovendien moet je natuurlijk ook wel op de feedbackrating van de verkoper letten, als hij namaak verkoopt dan wordt dat daar heus wel gemeldt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zoals bij de memory sticks van de PSP bedoel je zeker?
Veel mensen werden keihard in de kont genaaid omdat het gewoon pure namaak was. Dit zorgde vorig jaar nog voor veel ophef.
Ik zeg het je Sackboy. Ze zijn niet te vertrouwen, ZE ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Memorysticks is een heel ander verhaal dan controllers. Bovendien moet je natuurlijk ook wel op de feedbackrating van de verkoper letten, als hij namaak verkoopt dan wordt dat daar heus wel gemeldt.
Geloof me Cyb, die spleetogen kunnen meer dan alleen loempia's bakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zeg het je Sackboy. Ze zijn niet te vertrouwen, ZE ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!
Videogamesplus.ca nu bestellen volgende week binnen, CAN YOU DIG IT SUCKAAAAAAA.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zeg het je Sackboy. Ze zijn niet te vertrouwen, ZE ZIJN NIET TE VERTROUWEN!!
Btw hecht ik er,met het oog op MGS 4, waarde aan dat ik 'm binnen twee weken heb.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Geloof me Cyb, die spleetogen kunnen meer dan alleen loempia's bakken
Dumboquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
wel 43 euro maar /care, uurtje bij de poeiszsszs toch cyb.
Ik ook niet echt into the hype, wel besteld uiteraard, ga hem ook goed spelen maar ben nog niet zo ver heen (gelukkig! Hype's zijn kutquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen
Ik heb er niks mee. Het is toch veel stealth gameplay of niet? Daar ben ik altijd zo slecht inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen?
Ja ik, komt vooral omdat ik nu 3 consoles heb, en nog 104 games moet spelenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige die niet echt om MGS4 staat te springen? Zie het allemaal wel mede omdat ik nog nooit Metalgear Solid gespeeld heb en het spel meer op de verhaallijn draait dan om de gameplay.
Gamepro:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sta eigenlijk ook niet te springen op cutscenes van 1.5 uur.
Een of andere retard die het heeft verzonnen dus.quote:"Ninety-minute-long cinemas in MGS4 sounds like an exaggeration. Like the other MGS games, MGS4 definitely has a cinematic quality. And yes, some of the cut-scenes in the game are elaborate and occasionally lengthy. But not a one, to my recollection, even approaches 90 minutes."
ligt er aan wat er bij staat he.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nogmaals, heeft iemand hier ervaring met gamehubs.com? Welke versie van een game krijg je toegestuurd? US, EU, Asia?
Dat is het probleem. Er staat alleen maar [region free] maar verder geen details over de taal van de game en/of handleiding.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ligt er aan wat er bij staat he.
Bij grid staat het er welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Er staat alleen maar [region free] maar verder geen details over de taal van de game en/of handleiding.
Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nogmaals, heeft iemand hier ervaring met gamehubs.com? Welke versie van een game krijg je toegestuurd? US, EU, Asia?
Dank jequote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.
SPOILERclass="spoiler">9.0
quote:Snowboarden in Unreal Tournament III op de PS3
Half-Life, Quake en Unreal Tournament staan al jaren bekend als de grootste, modificeerbare games tot dusver. Unreal Tournament III maakt ook ditmaal haar naam grotendeels waar want er is weer een nieuwe modificatie verschenen, welke ook op de PlayStation bespeeld kan worden. Het gaat om een snowboard mod waarin je in een map kunt gaan boarden naar beneden en verschillende tricks kunt uithalen. De video beneden laat een leuke preview hiervan zien. De software kun je hier downloaden en op je PS3 installeren.
Waar je wel even aan moet denken is dat het boekje in sommige asia versies niet in het engels is en dat sommige games regio gebonden updates hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.
De boekjes lees ik nooitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:34 schreef Govinda het volgende:
[..]
Waar je wel even aan moet denken is dat het boekje in sommige asia versies niet in het engels is en dat sommige games regio gebonden updates hebben.
nee hoor, las op forums dat ze ziich juist richten op europese markt, dus europa versiesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Voorbeelden te over:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De boekjes lees ik nooit
Regiogebonden updates lijkt me sterk![]()
Was om aan te geven dat asia versies wel degelijk kunnen verschillen met eu, los van welke versie gamehubs heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
maar gamehubs richt zich dus op europa met europese versies
Zet mijn naam er ook maar in hoor, mijn nick op het PS3 network is ook JSlavenburgquote:OP/PS3
Uit FOK!wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
Vanwege aanhoudende spam heb ik deze pagina beveiligd. Mail naar Slarioux als je deze pagina wilt wijzigen.
Ik lees in de feedback dat ze een Region 2 versie van GTA4 verstuurden. Maar ik heb ze al een berichtje gestuurd. Ik hoor het vanzelf. Ik laat het hier dan ook nog wel ff weten. Hij kost daar namelijk maar 41,99 dus daar bespaar je flink meequote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:39 schreef Sackboy het volgende:
Ik weet het niet hoor Jorien, volgens mij zijn het toch echt Asian versies, tenzij anders aangegeven in de betreffende productbeschrijving. Dat is ook wat ik steeds voorbij zie komen in de chat room daar.
GTA IV was dan ook een uitzondering. Net als GRiD.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik lees in de feedback dat ze een Region 2 versie van GTA4 verstuurden. Maar ik heb ze al een berichtje gestuurd. Ik hoor het vanzelf. Ik laat het hier dan ook nog wel ff weten. Hij kost daar namelijk maar 41,99 dus daar bespaar je flink mee
Lalz, waarom geen 80gb?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
3 juni heb ik m'n PS3. 40gig versie met Rumblepads voor 250 euro.
Toch fijn, als een groot deel van je collega's in NYC zitten. Voor een pak stroopwafels wordt er een meegenomen.
Omdat 40 genoeg is. Kan er later zelf wel meer in hangen, if needed.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lalz, waarom geen 80gb?
Kun je wel geen EU DVD's en PS2 games doen ({)
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die PS2 games er op willen spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat 40 genoeg is. Kan er later zelf wel meer in hangen, if needed.
Koop sowieso alleen een ps3 voor MGS, Tekken en God of War. MP games speel ik op de X360.
Rest boeit mij niet echt nog. Misschien Uncharted ooit nog een keer.
Films kijk ik niet op een console en ps2 games speel ik niet meer.
Rumblepad ftw wel.
Want die shitload aan toptitles op de ps2 zijn idd het spelen niet meer waard of wat ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die PS2 games er op willen spelen
Ja, want je hebt niets aan upscaling...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die PS2 games er op willen spelen
Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
3 juni heb ik m'n PS3. 40gig versie met Rumblepads voor 250 euro.
Toch fijn, als een groot deel van je collega's in NYC zitten. Voor een pak stroopwafels wordt er een meegenomen.
Niet GTA4?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3![]()
MGS 4 is voor mij ook dé reden waarom ik niet langer kon wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |