quote:Meer Metal Gear Solid 4 details
Om maar meteen met een waarschuwing te beginnen: onderstaande post bevat spoilers over Metal Gear Solid 4, wanneer je verrast wil worden door de game is het niet verstandig om de tekst te lezen.
Het Nederlandse Official PlayStation Magazine heeft de game van een cijfer voorzien, de game kreeg een 9.6, hetzelfde cijfer als Grand Theft Auto IV. De graphics kregen 18 van de 20 punten, de muziek kreeg de volle 20 punten en de gameplay kreeg er 58 van de 60. Hieronder de ervaringen van de reviewer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:If it wasn’t for the new features the game would read like a massive re-skinning job, but thanks to the inclusion of God Hand’s dodging abilities and a fully integrated online co-op story there’s enough on the new features front to avoid those damning accusations of cashing in on the same idea.
Een co-op story... Dat is niet hetzelfde als de campaign mode in Co-op spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 Preview
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de demo gespeeld en ik vond hem best meevallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef merino het volgende:
Bioshock![]()
en echt onbegrijpelijk dat Haze zo kut geworden is zeg. Demo niet gespeeld verder maar ik verwacht er echt niets van met deze cijfers.
Morgen maar even de stad in om bij de hmv te kijken voor de triggers. Huidige triggers zijn ruk.
Dan kopen, je geniet er wel van die 6 !!! uur, niet 9quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is de concensus wat Heavenly Sword beterft? Ik weet dat de gameplay GoW-achtig is, en dat het spel maar een uurtje of 9 duurt. Maar dat is voor mij juist een pré.
Volgens mij in dit geval wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een co-op story... Dat is niet hetzelfde als de campaign mode in Co-op spelen.
Alhoewel er nu geruchten gaan dat het hele co-op verhaal fake is, aangezien het artikel ook van Gamesradar is verwijderd. Ik hoop dat het gewoon vanwege een embargo is ofzo..quote:Like Gears, the entirety of Resident Evil 5 features jump in/jump out gameplay with the AI taking over the reigns of our mysterious female mercenary when you’re playing alone.
Ja idd geen co-op in Resident FUCKING evil 5!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Het wordt toch geen Gears of RE mag ik hopen?
AI co-op was in Resident Evil 0 ook al ruk. Plus dat het ten koste gaat van de sfeer. RE is veel enger als je solo speelt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]Dit is leuk en aardig voor de 'casual' gamer maar,voor de hardcore fan boeit een complex verhaal geen reet natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Eens. RE4 is fantastisch, en Capcom moet zeker doorgaan met de ingeslagen weg. Maar een nieuwe game, of remakes van deel 2 en 3 in de stijl van RE op de GC zou ook fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef NutKees het volgende:
Godver, ik wil de oude formule Resident Evil terug. Niks mis met RE4, maar ik vond het oude systeem toch beter: sleuteltjes zoeken, puzzeltjes oplossen, van kamer naar kamer, af en toe een monstertje door de ruit of uit een kast, lekker claustrofobisch en beklemmend gevoel...
Oude PC/360-screensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
Eerste PS3-screens van Bioshock:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Inderdaad. Dat "monster" in de laatste screen is namelijk uit de game gekniptquote:
Ik wilde Bioshock sowiezo nog eens een tweede keer spelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
Eerste PS3-screens van Bioshock:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Count me inquote:Cutscenes van filmische allure in MGS4
Binnen enkele weken is het zo ver en kunnen we eindelijk aan de slag met Snake. Toch zijn niet alle gamers fans van dit spel. Een van de reden is de lengte van de cutscenes die - volgens hen - te lang waren.
Voor de lezers onder jullie die deze mening deelden is er minder goed nieuws. PSW magazine, dat het spel al helemaal uitgespeeld heeft, meldt dat sommige cutscenes bijna anderhalf uur duren. Voor dit spel zal je dus zeker moeten weten dat je die dag niks gepland hebt of je mist heel wat.
Tering...je kunt toch wel op pauze drukken mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Count me in [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jezus anderhalf uurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Count me in [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |