Oh men, dat zou echt geweldig zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mysterieuze countdown op de site: http://www.residentevil.com/
eind 2008quote:Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Tekken 6....dat spel was er ook nog he
Wanneer kunnen we het spel in godsnaam verwachten Namco?
RE5 wordt toch HD en Dolby 5.1?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh men, dat zou echt geweldig zijn
RE in HD en DD5.1 =![]()
![]()
quote:
Ah kijk mijn oude sony ondersteunde idd wel 60 hz, eerdaags een nieuwe tv dusquote:Op maandag 26 mei 2008 00:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn de Blu-ray discs in PAL-60 formaat. Dus in 60Hz, en je tv ondersteunt dat niet. Dus heb je zwart/wit beeld. En nee, een andere kabel helpt niet...
Dus een nieuwe TV!
http://www.gamespot.com/p(...)hp?topic_id=26399827quote:- Metal Gear Solid IV (PS3): A [Jeremy Parish] A- [Crispin Boyer] B+ [Milkman]
quote:MGS4: 10 "Metal Gear Solid 4 is Hideo Kojimas best and most touching game ever.''
Wat een debiel publiek zegquote:
Van diezelfde magine op hun forum:quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze is wel echt van het Zweedse blad LEVEL:
[..]
quote:K81: There the guy from PSM says that this generation starts with MGS.
Pär Villner: Couldn't have said it better myself. It's like when Super Mario 64 was released
Army_Reserve: It's really that good Perre?
Pär Villner: It's undescribable.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
De "groen!"-roepers bij Lingo zijn er niks bij..
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt in een PS3-topic vertellen dat de ps3 wordt overwonnen door de Wii????!?!?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]