Oh men, dat zou echt geweldig zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mysterieuze countdown op de site: http://www.residentevil.com/
eind 2008quote:Op maandag 26 mei 2008 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Tekken 6....dat spel was er ook nog he
Wanneer kunnen we het spel in godsnaam verwachten Namco?
RE5 wordt toch HD en Dolby 5.1?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh men, dat zou echt geweldig zijn
RE in HD en DD5.1 =![]()
![]()
quote:
Ah kijk mijn oude sony ondersteunde idd wel 60 hz, eerdaags een nieuwe tv dusquote:Op maandag 26 mei 2008 00:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn de Blu-ray discs in PAL-60 formaat. Dus in 60Hz, en je tv ondersteunt dat niet. Dus heb je zwart/wit beeld. En nee, een andere kabel helpt niet...
Dus een nieuwe TV!
http://www.gamespot.com/p(...)hp?topic_id=26399827quote:- Metal Gear Solid IV (PS3): A [Jeremy Parish] A- [Crispin Boyer] B+ [Milkman]
quote:MGS4: 10 "Metal Gear Solid 4 is Hideo Kojimas best and most touching game ever.''
Wat een debiel publiek zegquote:
Van diezelfde magine op hun forum:quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze is wel echt van het Zweedse blad LEVEL:
[..]
quote:K81: There the guy from PSM says that this generation starts with MGS.
Pär Villner: Couldn't have said it better myself. It's like when Super Mario 64 was released
Army_Reserve: It's really that good Perre?
Pär Villner: It's undescribable.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
De "groen!"-roepers bij Lingo zijn er niks bij..
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt in een PS3-topic vertellen dat de ps3 wordt overwonnen door de Wii????!?!?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef Shazbot het volgende:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oi!quote:
[..]
WiiFit overwint alles!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.vgp.caquote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik wil graag 2 dual shock 3 controllers kopen, maar zag dat ze op die ebay pagina het niet meer verkopen. Heeft iemand misschien een andere site waar je het goedkoop kan krijgen?
En ik wil dan mijn 2 six axis controllers verkopen voor 60. Is wel een mooie prijs toch?
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef DaggerNL het volgende:
Ik wil graag 2 dual shock 3 controllers kopen, maar zag dat ze op die ebay pagina het niet meer verkopen.
Dan was het een andere pagina dat ik had. Bedankt voor de website.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Heb bij hem vrijdag twee besteld. MGS 4 en Rumble =
Je weet dat je gewoon een kabeltje nodig hebt van een eurotje of 10 he. Mediamarkt dan 20 dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef Robin__ het volgende:
niet hdmi naar dvi, ps3 uitgang naar vga.
De vraag is natuurlijk, heb je een andere resolutie gekozen dan de standaard 576i resolutie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef Robin__ het volgende:
http://www.jemico.nl/XCM-1080p-VGA-Box-per-stuk-N_art_801.php
niet hdmi naar dvi, ps3 uitgang naar vga.
krijg je een kabel bij die hetzelfde is als de meegeleverde kabel, maar dan met 5 stekkertjes (3x beeld 2x geluid) en aan de andere kant gewoon een vga uitgang (en ook ingang, om je pc door te lussen)! k snap er nix van.
Is toch gewoon een USB verleng voor... struikel je over bij een electronica zaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand ook enig idee waar ik een verlengstuk voor m'n usb kabel voor het opladen van de controller kan halen? Die ik nu heb is nogal kort. Is het trouwens ook mogelijk om de controller via de PC op te laden?
Die kreng houdt van zuipen zeg.
Wat moet dat worden dan? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoort.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:59 schreef Sackboy het volgende:
De website van Afrika is online.
Er zit dus wel schot in de zaakZou Play-Asia dan toch gelijk hebben?
Is een PS3-exclusive die al op de E3 2005 was aangekondigd. Sindsdien niks meer over gehoord. Er is verder ook niks over bekend, behalve dat het zich in Afrika afspeelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat moet dat worden dan? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoort.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oh men, dat zou echt geweldig zijn
RE in HD en DD5.1 =![]()
![]()
Zeg je nu dat Resident Evil 5 geen HD graphics krijgt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]... RE gebruikt pre-rendered achtergronden. Als je die HD maakt zien ze er nog uit alsof ze uit 1995 komen. Net alsof je een SCUMM game in HD speelt. Het verschil is geen smiley waard.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
MGS4 besteld bij 3BM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |